Gå til innhold

Den verste sykdommen du har hatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Streptokokkinfeksjon i halsen, 40 i feber, crp på over 200 og en fullammende baby på 5 uker i tilegg.. Trodde jeg skulle dø faktisk, aldri følt meg så syk før. DET var halsbetennelse det😳

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjernehinnebetennelse. Innlagt i 2 uker. Første uka husker jeg lite av:)

Anonymous poster hash: 0637a...b35

Skrevet

Hadde ME i flere år. Og på det sykeste lå jeg bare i et mørkt rom, måtte ha det stille, og ukens høydepunkt var da jeg klarte å ta en dusj. Klarte ikke å gå ned trappa engang. Vanskelig nok å gå på doen som var i rommet ved siden av. Det og ikke vite om man blir frisk, bedre eller hvor lenge man må ligge sånn.

Ellers har jeg hatt hyperemesis i 2 svangerskap, ikke gøy da det står på heller. 

Så har jeg veldig kraftig allergi for det meste, og astma og atopisk eksem.

Anonymous poster hash: 6133c...968
Skrevet

Anonymous poster hash: b079b...0db

Skrevet

Jeg vet ikke hva det var. Men var syk i 6 mnd en gang da jeg var 15 eller 16. Hostet og hostet 24/7. Hostet til jeg brakk meg og kastet opp hvitt skum. Gikk vel på 5 penicilinkurer ila den tiden (legen var helt på tryne. En polakk som alltid sa "Do få penicilin" til alt).  Ble testet for alt mulig, ingen som fant ut hva det var. Til slutt skaffet mamma meg sånn cosylan hostesaft, og vips gikk det over. Men den tiden det var på det verste var det grusomt. Kunne f.eks bruke 2 timer med t-banen hjem fra sentrum, for fikk jeg et skikkelig anfall måtte jeg gå av på hvert stopp for å kaste opp litt i skjul. 

Skrevet

Morbus crohn verste sykdommen hos meg.

Anonymous poster hash: 97754...79c

Skrevet

Pcos

Anonymous poster hash: e7168...798

Skrevet

Jeg synes alltid den sykdommen som jeg står i er verst der og da. Men ekstrem svangerskapskvalme var kanskje værst for meg pga det pågikk så lenge. Men oppkast hvert 5-10 minutt på fly hjem fra syden var helvete det og, men den tilstanden var over på et døgn. Dette er jo bare "fillesykdommer", den store skumle sykdommen jeg frykter mest å få er kreft..

Anonymous poster hash: b11a1...b80

Skrevet

1)anorexia

2) deretter omgangssyke....

Mulig derfor jeg aldri (heldigvis) kom så langt at jeg utviklet bulimi...På vei til og bli frisk var det mange dager man hadde lyst til og tømme det man MÅTTE ha i seg. Så ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe.. Kan man vel si.

Anonymous poster hash: ecc35...377
Skrevet

Jeg vet ikke hva det var. Men var syk i 6 mnd en gang da jeg var 15 eller 16. Hostet og hostet 24/7. Hostet til jeg brakk meg og kastet opp hvitt skum. Gikk vel på 5 penicilinkurer ila den tiden (legen var helt på tryne. En polakk som alltid sa "Do få penicilin" til alt). Ble testet for alt mulig, ingen som fant ut hva det var. Til slutt skaffet mamma meg sånn cosylan hostesaft, og vips gikk det over. Men den tiden det var på det verste var det grusomt. Kunne f.eks bruke 2 timer med t-banen hjem fra sentrum, for fikk jeg et skikkelig anfall måtte jeg gå av på hvert stopp for å kaste opp litt i skjul.

Høres ut som kikhoste?

Anonymous poster hash: 22d51...2b1

Skrevet

Har ikke hatt, men har, MS.

Skrevet

Ulcerøs kolitt står øverst på listen her.

Har også hatt ekstrem svangerskapskvalme gjennom to svangerskap. Hatt to lungebetennelser der den ene gangen som høygravid, streptokokk betennelse med 41 i feber og 2 mnd ammende baby.

Og sterk allergi med kryssallergi.

Alle disse var/er også veldig ille, men fortsatt er UC verst.

Anonymous poster hash: 6d627...b30
Skrevet

Ryggplagene under graviditeten

Norovirus som varte en uke, med spye og dritt overalt

Søvnapne, våkner av at kroppen ikke gir signaler til hjernen at jeg skal puste

Hadde en kraftig halsbetennelse i en måned hvor det føltes som jeg svelget kniver og fikk nesten ikke puste

Anonymous poster hash: 3f918...51e

Skrevet

Slag.

Anonymous poster hash: 6e5b1...adc

Skrevet

Bryst kreften jeg har nå

Skrevet

Malingt melanom, nå er det et spøkelse som aldri vil forsvinne.

Anonymous poster hash: 5bdb2...7e8

Stor klem. Min kusine står i det helvetet nå. Oppdaget de det på et tidlig stadie hos deg? Er du midlertidig friskmeldt? ❤️

Hi

Anonymous poster hash: 7ed17...a12

Skrevet

ME som jeg har hatt i ti år og fortsatt har og som ødelegger livet mitt totalt. Mye smerter og andre plager og all energi må brukes til husarbeid/mat. Store deler av hver dag tilbringes i et mørkt rom med ørepropper. Ingen energi til overs til å gjøre noe hyggelig for min egen del. Alle planer jeg hadde for livet er skrinlagt, kanskje for alltid.

Anonymous poster hash: a52fb...6a8

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg. Har hatt vann på lungene og hjertesvikt. Det var jævlig da det stod på, sakte drukning, men tross alt havnet jeg i koma, så jeg kjente jo egentlig lite. Jeg har hatt en streptokokkinfeksjon i halsen som var verre enn det, og brystbetennelse da jeg ammet og ikke minst fjorårets omgangssyke. Jeg er sjeldent syk, men når jeg først blir, så blir jeg skikkelig syk. 

Anonymous poster hash: 329ed...78a
Skrevet

Borrelia infeksjon i 3,5 år...

Anonymous poster hash: c0511...2e7

Skrevet

Regnbuehinnebetennelse.

Anonymous poster hash: 1db50...578
Skrevet

nyrestein, aldri opplevd noe vondere

Skrevet

Har ikke hatt, men har, MS.

Gjør som meg: ta stamcellebehandling.

Anonymous poster hash: bad8c...818

Skrevet

Morbus crohn verste sykdommen hos meg.

Anonymous poster hash: 97754...79c

Samme her. Men fungerer bra nå på Methotrexat.

Anonymous poster hash: b53a6...69e

Skrevet

Jeg vet ikke hva det var. Men var syk i 6 mnd en gang da jeg var 15 eller 16. Hostet og hostet 24/7. Hostet til jeg brakk meg og kastet opp hvitt skum. Gikk vel på 5 penicilinkurer ila den tiden (legen var helt på tryne. En polakk som alltid sa "Do få penicilin" til alt). Ble testet for alt mulig, ingen som fant ut hva det var. Til slutt skaffet mamma meg sånn cosylan hostesaft, og vips gikk det over. Men den tiden det var på det verste var det grusomt. Kunne f.eks bruke 2 timer med t-banen hjem fra sentrum, for fikk jeg et skikkelig anfall måtte jeg gå av på hvert stopp for å kaste opp litt i skjul.

Høres ut som kikhoste?

Anonymous poster hash: 22d51...2b1

Ble sjekket for alt slikt. Var veldig merkelig. Har vært mye med meg og sykdom som har forblitt mysterium. Rart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...