Gå til innhold

Kongefamilien


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Hahahaha!! Åh, stakkars deg som helt blodseriøs spør om dette. VELDIG bra du stilte det her inne og ikke noen andre.

 

Anonymous poster hash: 87cac...1bf

Mer synd på deg. Sosiale antenner er hakket viktigere enn å vite hvem som blir konge/dronning etter håkon og MM ;)

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Jeg mener ikke å være frekk, men dette forundrer meg. Hvordan kan man i det hele tatt fungere sosialt uten å ha et minimum av kunnskap om politikk, geografi og generelt samfunnet vi lever i?

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Sosiale ANTENNER. Jeg oppfører meg normalt, er ikke en klyse slik hun over her fremstår. Alle liker meg, jeg har mange svært gode og nære venner, osv osv. Jeg har aldri vært i en setting der man må diskutere politikk for å henge med i en samtale.

 

Jeg har en lederrolle og er svært godt likt. Jeg oppnår svært gode resultater. Jeg er god når det kommer til personal, økonomi, alt innen HR er mitt ekspertområde. Jeg er også verdens beste mamma selv om jeg ikke bryr meg om erna, harald eller fotballfrue for den saks skyld.

 

Jeg kan mye om sport, noe jeg kunne tenkt var allmennkunnskap. Tviler på at mer enn 2 % av de her inne kan mer enn meg på MINE ekspertfelt og interesseområder ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herreminhatt, min sønn på 11 kan dette!

 

Anonymous poster hash: 73a1d...721

Skrevet

 

 

 

Hahahaha!! Åh, stakkars deg som helt blodseriøs spør om dette. VELDIG bra du stilte det her inne og ikke noen andre.

 

Anonymous poster hash: 87cac...1bf

Mer synd på deg. Sosiale antenner er hakket viktigere enn å vite hvem som blir konge/dronning etter håkon og MM ;)

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Jeg mener ikke å være frekk, men dette forundrer meg. Hvordan kan man i det hele tatt fungere sosialt uten å ha et minimum av kunnskap om politikk, geografi og generelt samfunnet vi lever i?

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Sosiale ANTENNER. Jeg oppfører meg normalt, er ikke en klyse slik hun over her fremstår. Alle liker meg, jeg har mange svært gode og nære venner, osv osv. Jeg har aldri vært i en setting der man må diskutere politikk for å henge med i en samtale.

 

Jeg har en lederrolle og er svært godt likt. Jeg oppnår svært gode resultater. Jeg er god når det kommer til personal, økonomi, alt innen HR er mitt ekspertområde. Jeg er også verdens beste mamma selv om jeg ikke bryr meg om erna, harald eller fotballfrue for den saks skyld.

 

Jeg kan mye om sport, noe jeg kunne tenkt var allmennkunnskap. Tviler på at mer enn 2 % av de her inne kan mer enn meg på MINE ekspertfelt og interesseområder ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Føler at en kommentar her blir overflødig.

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Skrevet

 

 

Unnskyld, men det er altså skremmende lavt kunnskapsnivå du bærer rundt.

 

Anonymous poster hash: 2b872...6d4

Og så??? Jeg har fast jobb, god inntekt, og er nok en bedre mor enn mange kunne drømt om å være. Det er ikke NOE som helst hinder for meg at jeg gir komplett F i kongefamilien, politikk, litteratur, geografi osv...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Å gi fullstendig F i kongefamilien er helt greit, men resten du sier du gir F i er galskap. Særlig politikk. Hva slags samfunnsborger er du hvis du overhodet ikke har noe som helst innblikk i landets politiske system og situasjon? I mitt hode er også litteratur og geografi, og selvfølgelig masse annet, viktige byggesteiner i prosessen det er å bli en fullverdig samfunnsborger.

 

Anonymous poster hash: 110fe...003

Det er DIN mening. Skjønner du det? :) jeg mener at å jobbe i frivillige organisasjoner, støtte redd barna eller ligende er å være en god samfunnsborger.

 

Jeg har jobb, hva med de som sitter hjemme og følger med på politikk og leser bøker til det svir i øynene mens de venter på uføretrygda, dagpengene osv??

 

Jeg bryr meg ikke om politikk, det er så kjedelig at jeg tar heller mitt eget liv enn å bruke fritiden min til å sette meg inn i dette og følge med. Er du klar over hvor mange det er som ikke bryr seg om politikk, eller for den saks skyld: ikke engang stemmer ?

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Skrevet

 

 

 

 

Hahahaha!! Åh, stakkars deg som helt blodseriøs spør om dette. VELDIG bra du stilte det her inne og ikke noen andre.

 

Anonymous poster hash: 87cac...1bf

Mer synd på deg. Sosiale antenner er hakket viktigere enn å vite hvem som blir konge/dronning etter håkon og MM ;)

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Jeg mener ikke å være frekk, men dette forundrer meg. Hvordan kan man i det hele tatt fungere sosialt uten å ha et minimum av kunnskap om politikk, geografi og generelt samfunnet vi lever i?

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Sosiale ANTENNER. Jeg oppfører meg normalt, er ikke en klyse slik hun over her fremstår. Alle liker meg, jeg har mange svært gode og nære venner, osv osv. Jeg har aldri vært i en setting der man må diskutere politikk for å henge med i en samtale.

 

Jeg har en lederrolle og er svært godt likt. Jeg oppnår svært gode resultater. Jeg er god når det kommer til personal, økonomi, alt innen HR er mitt ekspertområde. Jeg er også verdens beste mamma selv om jeg ikke bryr meg om erna, harald eller fotballfrue for den saks skyld.

 

Jeg kan mye om sport, noe jeg kunne tenkt var allmennkunnskap. Tviler på at mer enn 2 % av de her inne kan mer enn meg på MINE ekspertfelt og interesseområder ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Føler at en kommentar her blir overflødig.

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Men så klarer jeg ikke å dy meg, da. Sikker på at du er både hyggelig og snill, men hvilken omgangskrets har du som aldri diskuterer politikk? Hvordan kan du være verdens beste mamma når du ikke kan hjelpe en førsteklassing med leksene? Eller oppdra er barn som skal delta i samfunnet? Stemmer du ikke ved valg, heller? Å ikke kunne navngi statsministeren i landet man bor i er hårreisende.

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Skrevet

 

Jeg trodde sånt som dette var allmennkunnskap?

 

Hvorfor? Ren bullshit kaller jeg det. Jeg bryr meg om ting i lokalsamfunnet, barna mine osv, ting som berører meg i hverdagen. Ikke om sverre magnus får bli konge en dag jeg ikke lenger lever...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

 

 

Allmennkunnskap : ting man bør kunne lese seg til ved å følge liiiiiiittegrann med på nyhetene/i avisene- og ikke minst ha fulgt med i timen på barneskolen!

 

Anonymous poster hash: ca3ca...a36

Skrevet

 

Jeg trodde sånt som dette var allmennkunnskap?

 

Hvorfor? Ren bullshit kaller jeg det. Jeg bryr meg om ting i lokalsamfunnet, barna mine osv, ting som berører meg i hverdagen. Ikke om sverre magnus får bli konge en dag jeg ikke lenger lever...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

 

 

Jeg tør jo påstå at å vite et minimum av styreformen og politikken i det landet man bor i slett ikke er bullshit. Men det er meg.

Skrevet

 

 

 

Hahahaha!! Åh, stakkars deg som helt blodseriøs spør om dette. VELDIG bra du stilte det her inne og ikke noen andre.

 

Anonymous poster hash: 87cac...1bf

Mer synd på deg. Sosiale antenner er hakket viktigere enn å vite hvem som blir konge/dronning etter håkon og MM ;)

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Jeg mener ikke å være frekk, men dette forundrer meg. Hvordan kan man i det hele tatt fungere sosialt uten å ha et minimum av kunnskap om politikk, geografi og generelt samfunnet vi lever i?

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Sosiale ANTENNER. Jeg oppfører meg normalt, er ikke en klyse slik hun over her fremstår. Alle liker meg, jeg har mange svært gode og nære venner, osv osv. Jeg har aldri vært i en setting der man må diskutere politikk for å henge med i en samtale.

 

Jeg har en lederrolle og er svært godt likt. Jeg oppnår svært gode resultater. Jeg er god når det kommer til personal, økonomi, alt innen HR er mitt ekspertområde. Jeg er også verdens beste mamma selv om jeg ikke bryr meg om erna, harald eller fotballfrue for den saks skyld.

 

Jeg kan mye om sport, noe jeg kunne tenkt var allmennkunnskap. Tviler på at mer enn 2 % av de her inne kan mer enn meg på MINE ekspertfelt og interesseområder ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

 

 

Ååååååå, som vi skryter av oss selv. 

 

Du er veldig opptatt av å opphøye deg selv og å rakke ned på andre. Mindreverdighetskompleks?

 

Anonymous poster hash: ca3ca...a36

Skrevet

 

 

 

Unnskyld, men det er altså skremmende lavt kunnskapsnivå du bærer rundt.

 

Anonymous poster hash: 2b872...6d4

Og så??? Jeg har fast jobb, god inntekt, og er nok en bedre mor enn mange kunne drømt om å være. Det er ikke NOE som helst hinder for meg at jeg gir komplett F i kongefamilien, politikk, litteratur, geografi osv...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Å gi fullstendig F i kongefamilien er helt greit, men resten du sier du gir F i er galskap. Særlig politikk. Hva slags samfunnsborger er du hvis du overhodet ikke har noe som helst innblikk i landets politiske system og situasjon? I mitt hode er også litteratur og geografi, og selvfølgelig masse annet, viktige byggesteiner i prosessen det er å bli en fullverdig samfunnsborger.

 

Anonymous poster hash: 110fe...003

Det er DIN mening. Skjønner du det? :) jeg mener at å jobbe i frivillige organisasjoner, støtte redd barna eller ligende er å være en god samfunnsborger.

 

Jeg har jobb, hva med de som sitter hjemme og følger med på politikk og leser bøker til det svir i øynene mens de venter på uføretrygda, dagpengene osv??

 

Jeg bryr meg ikke om politikk, det er så kjedelig at jeg tar heller mitt eget liv enn å bruke fritiden min til å sette meg inn i dette og følge med. Er du klar over hvor mange det er som ikke bryr seg om politikk, eller for den saks skyld: ikke engang stemmer ?

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Men hva snakker du om når du ikke kan diskutere fag? Hva diskuterer dere når vennegjengen er samlet? Hva gjør du når barna dine trenger hjelp med samfunns/historie/norsk/geografi leksene? Googler du alt? Hvilke signaler gir det ungene at man ikke trenger å interessere seg for samfunnet man lever i?

Skrevet

 

 

 

 

 

Hahahaha!! Åh, stakkars deg som helt blodseriøs spør om dette. VELDIG bra du stilte det her inne og ikke noen andre.

 

Anonymous poster hash: 87cac...1bf

Mer synd på deg. Sosiale antenner er hakket viktigere enn å vite hvem som blir konge/dronning etter håkon og MM ;)

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Jeg mener ikke å være frekk, men dette forundrer meg. Hvordan kan man i det hele tatt fungere sosialt uten å ha et minimum av kunnskap om politikk, geografi og generelt samfunnet vi lever i?

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Sosiale ANTENNER. Jeg oppfører meg normalt, er ikke en klyse slik hun over her fremstår. Alle liker meg, jeg har mange svært gode og nære venner, osv osv. Jeg har aldri vært i en setting der man må diskutere politikk for å henge med i en samtale.

 

Jeg har en lederrolle og er svært godt likt. Jeg oppnår svært gode resultater. Jeg er god når det kommer til personal, økonomi, alt innen HR er mitt ekspertområde. Jeg er også verdens beste mamma selv om jeg ikke bryr meg om erna, harald eller fotballfrue for den saks skyld.

 

Jeg kan mye om sport, noe jeg kunne tenkt var allmennkunnskap. Tviler på at mer enn 2 % av de her inne kan mer enn meg på MINE ekspertfelt og interesseområder ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Føler at en kommentar her blir overflødig.

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Men så klarer jeg ikke å dy meg, da. Sikker på at du er både hyggelig og snill, men hvilken omgangskrets har du som aldri diskuterer politikk? Hvordan kan du være verdens beste mamma når du ikke kan hjelpe en førsteklassing med leksene? Eller oppdra er barn som skal delta i samfunnet? Stemmer du ikke ved valg, heller? Å ikke kunne navngi statsministeren i landet man bor i er hårreisende.

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Jeg vet hvem statsministeren er, måtte bare huske navnet. Er du seriøs? Klarer da å hjelpe min 8. klassing med leksene ! Jeg er bedre enn gjennomsnittet i matte, norsk, engelsk osv. Barna mine gjør det svært bra på skolen.

 

Har per i dag ikke hatt kongefamilien som lekse, sa har det i så fall vært staving av ordet kongefamilie. Er det ting jeg ikke vet så finner jeg ut av det dersom barna trenger et svar.

 

Jeg vet hva ibsen har skrevet, jeg vet sånn type allmennkunnskap. Men jeg husker ærlig talt ikke hvem som skrev fifty shades bøkene ol. Hvem bryr seg? Barna mine lider ingen nød. Om de en dag spør så skal jeg da klare å google frem hvem som skrev bøkene 👍

 

Er dere klare over hvor mange narkiser, psykisk syke, ja whatever, som får barn? Men hun som ikke bryr seg om politikk kan umulig være en god mor? Snakker om ...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Skrevet

 

 

 

Jeg trodde sånt som dette var allmennkunnskap?

Hvorfor? Ren bullshit kaller jeg det. Jeg bryr meg om ting i lokalsamfunnet, barna mine osv, ting som berører meg i hverdagen. Ikke om sverre magnus får bli konge en dag jeg ikke lenger lever...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Jeg tør jo påstå at å vite et minimum av styreformen og politikken i det landet man bor i slett ikke er bullshit. Men det er meg.

Har jeg sagt noe sted i denne tråden at jeg har IQ på 70? Jeg kan et minimum, det er akkurat det som er. Etter det minimumet stopper det siden jeg gir fullstendig F.

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Skrevet

 

 

 

 

 

Hahahaha!! Åh, stakkars deg som helt blodseriøs spør om dette. VELDIG bra du stilte det her inne og ikke noen andre.

 

Anonymous poster hash: 87cac...1bf

Mer synd på deg. Sosiale antenner er hakket viktigere enn å vite hvem som blir konge/dronning etter håkon og MM ;)

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Jeg mener ikke å være frekk, men dette forundrer meg. Hvordan kan man i det hele tatt fungere sosialt uten å ha et minimum av kunnskap om politikk, geografi og generelt samfunnet vi lever i?

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Sosiale ANTENNER. Jeg oppfører meg normalt, er ikke en klyse slik hun over her fremstår. Alle liker meg, jeg har mange svært gode og nære venner, osv osv. Jeg har aldri vært i en setting der man må diskutere politikk for å henge med i en samtale.

 

Jeg har en lederrolle og er svært godt likt. Jeg oppnår svært gode resultater. Jeg er god når det kommer til personal, økonomi, alt innen HR er mitt ekspertområde. Jeg er også verdens beste mamma selv om jeg ikke bryr meg om erna, harald eller fotballfrue for den saks skyld.

 

Jeg kan mye om sport, noe jeg kunne tenkt var allmennkunnskap. Tviler på at mer enn 2 % av de her inne kan mer enn meg på MINE ekspertfelt og interesseområder ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Ååååååå, som vi skryter av oss selv.

 

Du er veldig opptatt av å opphøye deg selv og å rakke ned på andre. Mindreverdighetskompleks?

 

Anonymous poster hash: ca3ca...a36

Hvis du følte deg truffet så beklager jeg. Men jeg tipper du kan mye om politikk, så du klarer deg skal du se :)

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Skrevet

 

 

 

Jeg trodde sånt som dette var allmennkunnskap?

Hvorfor? Ren bullshit kaller jeg det. Jeg bryr meg om ting i lokalsamfunnet, barna mine osv, ting som berører meg i hverdagen. Ikke om sverre magnus får bli konge en dag jeg ikke lenger lever...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Jeg tør jo påstå at å vite et minimum av styreformen og politikken i det landet man bor i slett ikke er bullshit. Men det er meg.

Har jeg sagt noe sted i denne tråden at jeg har IQ på 70? Jeg kan et minimum, det er akkurat det som er. Etter det minimumet stopper det siden jeg gir fullstendig F.

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

 

 

Hahaha, mangelen på logisk sans ag hvem som blir konge/dronning etcetc motbevisr akkurat det da. :P

 

Anonymous poster hash: ca3ca...a36

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Hahahaha!! Åh, stakkars deg som helt blodseriøs spør om dette. VELDIG bra du stilte det her inne og ikke noen andre.

 

Anonymous poster hash: 87cac...1bf

Mer synd på deg. Sosiale antenner er hakket viktigere enn å vite hvem som blir konge/dronning etter håkon og MM ;)

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Jeg mener ikke å være frekk, men dette forundrer meg. Hvordan kan man i det hele tatt fungere sosialt uten å ha et minimum av kunnskap om politikk, geografi og generelt samfunnet vi lever i?

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Sosiale ANTENNER. Jeg oppfører meg normalt, er ikke en klyse slik hun over her fremstår. Alle liker meg, jeg har mange svært gode og nære venner, osv osv. Jeg har aldri vært i en setting der man må diskutere politikk for å henge med i en samtale.

 

Jeg har en lederrolle og er svært godt likt. Jeg oppnår svært gode resultater. Jeg er god når det kommer til personal, økonomi, alt innen HR er mitt ekspertområde. Jeg er også verdens beste mamma selv om jeg ikke bryr meg om erna, harald eller fotballfrue for den saks skyld.

 

Jeg kan mye om sport, noe jeg kunne tenkt var allmennkunnskap. Tviler på at mer enn 2 % av de her inne kan mer enn meg på MINE ekspertfelt og interesseområder ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Føler at en kommentar her blir overflødig.

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Men så klarer jeg ikke å dy meg, da. Sikker på at du er både hyggelig og snill, men hvilken omgangskrets har du som aldri diskuterer politikk? Hvordan kan du være verdens beste mamma når du ikke kan hjelpe en førsteklassing med leksene? Eller oppdra er barn som skal delta i samfunnet? Stemmer du ikke ved valg, heller? Å ikke kunne navngi statsministeren i landet man bor i er hårreisende.

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Jeg vet hvem statsministeren er, måtte bare huske navnet. Er du seriøs? Klarer da å hjelpe min 8. klassing med leksene ! Jeg er bedre enn gjennomsnittet i matte, norsk, engelsk osv. Barna mine gjør det svært bra på skolen.

 

Har per i dag ikke hatt kongefamilien som lekse, sa har det i så fall vært staving av ordet kongefamilie. Er det ting jeg ikke vet så finner jeg ut av det dersom barna trenger et svar.

 

Jeg vet hva ibsen har skrevet, jeg vet sånn type allmennkunnskap. Men jeg husker ærlig talt ikke hvem som skrev fifty shades bøkene ol. Hvem bryr seg? Barna mine lider ingen nød. Om de en dag spør så skal jeg da klare å google frem hvem som skrev bøkene 👍

 

Er dere klare over hvor mange narkiser, psykisk syke, ja whatever, som får barn? Men hun som ikke bryr seg om politikk kan umulig være en god mor? Snakker om ...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Bare så det er klart; jeg har aldri kalt deg en dårlig mor. Det at du har en skrikende mangel på allmenndannelse er ikke til holder for at du kan være omsorgsfull og god.

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Skrevet

 

 

 

Unnskyld, men det er altså skremmende lavt kunnskapsnivå du bærer rundt.

 

Anonymous poster hash: 2b872...6d4

Og så??? Jeg har fast jobb, god inntekt, og er nok en bedre mor enn mange kunne drømt om å være. Det er ikke NOE som helst hinder for meg at jeg gir komplett F i kongefamilien, politikk, litteratur, geografi osv...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Å gi fullstendig F i kongefamilien er helt greit, men resten du sier du gir F i er galskap. Særlig politikk. Hva slags samfunnsborger er du hvis du overhodet ikke har noe som helst innblikk i landets politiske system og situasjon? I mitt hode er også litteratur og geografi, og selvfølgelig masse annet, viktige byggesteiner i prosessen det er å bli en fullverdig samfunnsborger.

 

Anonymous poster hash: 110fe...003

Det er DIN mening. Skjønner du det? :) jeg mener at å jobbe i frivillige organisasjoner, støtte redd barna eller ligende er å være en god samfunnsborger.

 

Jeg har jobb, hva med de som sitter hjemme og følger med på politikk og leser bøker til det svir i øynene mens de venter på uføretrygda, dagpengene osv??

 

Jeg bryr meg ikke om politikk, det er så kjedelig at jeg tar heller mitt eget liv enn å bruke fritiden min til å sette meg inn i dette og følge med. Er du klar over hvor mange det er som ikke bryr seg om politikk, eller for den saks skyld: ikke engang stemmer ?

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Hvis du ikke engang benytter deg av stemmeretten din, så har du heller ingen som helst rett til å klage over ting som blir politisk bestemt. Husk det!

 

Anonymous poster hash: 110fe...003

Skrevet

Haha.

Seriøst? Høres jo ut som en gjeng med Paradise Hotel deltakere her.

Underholdning.

Å ikke vite hvem kongen er fordi man driter i kongefamilien. Klarer ikke slutte å le.

Hvordan i helvete klarer du å leve et liv uten å få med deg hvem kongen er og hvem som er tronarving?

På ein plass der ingen skulle tru at nokon kunne bu?

 

 

 

Anonymous poster hash: 80756...c83

Skrevet

Haha.

Seriøst? Høres jo ut som en gjeng med Paradise Hotel deltakere her.

Underholdning.

Å ikke vite hvem kongen er fordi man driter i kongefamilien. Klarer ikke slutte å le.

Hvordan i helvete klarer du å leve et liv uten å få med deg hvem kongen er og hvem som er tronarving?

På ein plass der ingen skulle tru at nokon kunne bu?Anonymous poster hash: 80756...c83

Selv der har de vel Internett og aviser?

 

Anonymous poster hash: 73726...0e9

Skrevet

 

 

 

Unnskyld, men det er altså skremmende lavt kunnskapsnivå du bærer rundt.

 

Anonymous poster hash: 2b872...6d4

Og så??? Jeg har fast jobb, god inntekt, og er nok en bedre mor enn mange kunne drømt om å være. Det er ikke NOE som helst hinder for meg at jeg gir komplett F i kongefamilien, politikk, litteratur, geografi osv...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Å gi fullstendig F i kongefamilien er helt greit, men resten du sier du gir F i er galskap. Særlig politikk. Hva slags samfunnsborger er du hvis du overhodet ikke har noe som helst innblikk i landets politiske system og situasjon? I mitt hode er også litteratur og geografi, og selvfølgelig masse annet, viktige byggesteiner i prosessen det er å bli en fullverdig samfunnsborger.

 

Anonymous poster hash: 110fe...003

Det er DIN mening. Skjønner du det? :) jeg mener at å jobbe i frivillige organisasjoner, støtte redd barna eller ligende er å være en god samfunnsborger.

 

Jeg har jobb, hva med de som sitter hjemme og følger med på politikk og leser bøker til det svir i øynene mens de venter på uføretrygda, dagpengene osv??

 

Jeg bryr meg ikke om politikk, det er så kjedelig at jeg tar heller mitt eget liv enn å bruke fritiden min til å sette meg inn i dette og følge med. Er du klar over hvor mange det er som ikke bryr seg om politikk, eller for den saks skyld: ikke engang stemmer ?

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Hvordan kan man jobbe for frivillige organisasjoner eller støtte Redd Barna uten å utvikle et engasjement for politikk? Med mindre man gjør det for å keep up appearance.

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Skrevet

 

 

 

Hahahaha!! Åh, stakkars deg som helt blodseriøs spør om dette. VELDIG bra du stilte det her inne og ikke noen andre.

 

Anonymous poster hash: 87cac...1bf

Mer synd på deg. Sosiale antenner er hakket viktigere enn å vite hvem som blir konge/dronning etter håkon og MM ;)

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Jeg mener ikke å være frekk, men dette forundrer meg. Hvordan kan man i det hele tatt fungere sosialt uten å ha et minimum av kunnskap om politikk, geografi og generelt samfunnet vi lever i?

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Sosiale ANTENNER. Jeg oppfører meg normalt, er ikke en klyse slik hun over her fremstår. Alle liker meg, jeg har mange svært gode og nære venner, osv osv. Jeg har aldri vært i en setting der man må diskutere politikk for å henge med i en samtale.

 

Jeg har en lederrolle og er svært godt likt. Jeg oppnår svært gode resultater. Jeg er god når det kommer til personal, økonomi, alt innen HR er mitt ekspertområde. Jeg er også verdens beste mamma selv om jeg ikke bryr meg om erna, harald eller fotballfrue for den saks skyld.

 

Jeg kan mye om sport, noe jeg kunne tenkt var allmennkunnskap. Tviler på at mer enn 2 % av de her inne kan mer enn meg på MINE ekspertfelt og interesseområder ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Å kjære.

Er du virkelig?

Dette svaret er sakset ut som en personlig favoritt. Har en vegg med idiot-svar. Du skal i allefall ha gull...

 

Er du leder på bygdas Statoil stasjon??

 

 

Anonymous poster hash: 80756...c83

Skrevet

 

 

 

 

Unnskyld, men det er altså skremmende lavt kunnskapsnivå du bærer rundt.

 

Anonymous poster hash: 2b872...6d4

Og så??? Jeg har fast jobb, god inntekt, og er nok en bedre mor enn mange kunne drømt om å være. Det er ikke NOE som helst hinder for meg at jeg gir komplett F i kongefamilien, politikk, litteratur, geografi osv...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Å gi fullstendig F i kongefamilien er helt greit, men resten du sier du gir F i er galskap. Særlig politikk. Hva slags samfunnsborger er du hvis du overhodet ikke har noe som helst innblikk i landets politiske system og situasjon? I mitt hode er også litteratur og geografi, og selvfølgelig masse annet, viktige byggesteiner i prosessen det er å bli en fullverdig samfunnsborger.

 

Anonymous poster hash: 110fe...003

Det er DIN mening. Skjønner du det? :) jeg mener at å jobbe i frivillige organisasjoner, støtte redd barna eller ligende er å være en god samfunnsborger.

 

Jeg har jobb, hva med de som sitter hjemme og følger med på politikk og leser bøker til det svir i øynene mens de venter på uføretrygda, dagpengene osv??

 

Jeg bryr meg ikke om politikk, det er så kjedelig at jeg tar heller mitt eget liv enn å bruke fritiden min til å sette meg inn i dette og følge med. Er du klar over hvor mange det er som ikke bryr seg om politikk, eller for den saks skyld: ikke engang stemmer ?

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Men hva snakker du om når du ikke kan diskutere fag? Hva diskuterer dere når vennegjengen er samlet? Hva gjør du når barna dine trenger hjelp med samfunns/historie/norsk/geografi leksene? Googler du alt? Hvilke signaler gir det ungene at man ikke trenger å interessere seg for samfunnet man lever i?

Ikke kan diskutere fag? Finnes mange "fag" å diskutere, kjære deg. Når barna trenger hjelp til leksene så hjelper jeg dem. Det er INGEN av dere som kan ALLE svar på barnas lekser. Folk klarer ikke hjelpe barna med matteleksene så snart de bikker tredje trinn!

 

Vi leser historieleksa sammen, og jeg hører barnet, spør barnet, og barnet svarer stort sett riktig på alt da han er utrolig skoleflink. Så slapp av, vi er en helt vanlig familie, vi gjør lekser og koser oss.

 

Jeg ville heller reagert på foreldre som forer sine allerede overvektige barn med sukker og usunt fett. De som gir fast føde ved 3 mnd alder. Røyking i svangerskapet. Da snakker man om mangel på både allmennkunnskap og VETT, mine mangler gir per i dag ingen alvorlige konsekvenser.

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Skrevet

 

 

 

 

Unnskyld, men det er altså skremmende lavt kunnskapsnivå du bærer rundt.

 

Anonymous poster hash: 2b872...6d4

Og så??? Jeg har fast jobb, god inntekt, og er nok en bedre mor enn mange kunne drømt om å være. Det er ikke NOE som helst hinder for meg at jeg gir komplett F i kongefamilien, politikk, litteratur, geografi osv...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Å gi fullstendig F i kongefamilien er helt greit, men resten du sier du gir F i er galskap. Særlig politikk. Hva slags samfunnsborger er du hvis du overhodet ikke har noe som helst innblikk i landets politiske system og situasjon? I mitt hode er også litteratur og geografi, og selvfølgelig masse annet, viktige byggesteiner i prosessen det er å bli en fullverdig samfunnsborger.

 

Anonymous poster hash: 110fe...003

Det er DIN mening. Skjønner du det? :) jeg mener at å jobbe i frivillige organisasjoner, støtte redd barna eller ligende er å være en god samfunnsborger.

 

Jeg har jobb, hva med de som sitter hjemme og følger med på politikk og leser bøker til det svir i øynene mens de venter på uføretrygda, dagpengene osv??

 

Jeg bryr meg ikke om politikk, det er så kjedelig at jeg tar heller mitt eget liv enn å bruke fritiden min til å sette meg inn i dette og følge med. Er du klar over hvor mange det er som ikke bryr seg om politikk, eller for den saks skyld: ikke engang stemmer ?

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Hvis du ikke engang benytter deg av stemmeretten din, så har du heller ingen som helst rett til å klage over ting som blir politisk bestemt. Husk det!

 

Anonymous poster hash: 110fe...003

Jeg stemmer !!!! Herregud...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Skrevet

Haha.

Seriøst? Høres jo ut som en gjeng med Paradise Hotel deltakere her.

Underholdning.

Å ikke vite hvem kongen er fordi man driter i kongefamilien. Klarer ikke slutte å le.

Hvordan i helvete klarer du å leve et liv uten å få med deg hvem kongen er og hvem som er tronarving?

På ein plass der ingen skulle tru at nokon kunne bu?

 

 

 

Anonymous poster hash: 80756...c83

Hvem vet ikke hvem kongen er? Les før du svarer vær så snill.

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Skrevet

 

Haha.

Seriøst? Høres jo ut som en gjeng med Paradise Hotel deltakere her.

Underholdning.

Å ikke vite hvem kongen er fordi man driter i kongefamilien. Klarer ikke slutte å le.

Hvordan i helvete klarer du å leve et liv uten å få med deg hvem kongen er og hvem som er tronarving?

På ein plass der ingen skulle tru at nokon kunne bu?

 

 

 

Anonymous poster hash: 80756...c83

Hvem vet ikke hvem kongen er? Les før du svarer vær så snill.

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Kjære deg. Ikke bare du som svarer her.

Verden dreier seg ikke BARE om deg.

 

Anonymous poster hash: 80756...c83

Skrevet

Ikke kan diskutere fag? Finnes mange "fag" å diskutere, kjære deg. Når barna trenger hjelp til leksene så hjelper jeg dem. Det er INGEN av dere som kan ALLE svar på barnas lekser. Folk klarer ikke hjelpe barna med matteleksene så snart de bikker tredje trinn!

Vi leser historieleksa sammen, og jeg hører barnet, spør barnet, og barnet svarer stort sett riktig på alt da han er utrolig skoleflink. Så slapp av, vi er en helt vanlig familie, vi gjør lekser og koser oss.

Jeg ville heller reagert på foreldre som forer sine allerede overvektige barn med sukker og usunt fett. De som gir fast føde ved 3 mnd alder. Røyking i svangerskapet. Da snakker man om mangel på både allmennkunnskap og VETT, mine mangler gir per i dag ingen alvorlige konsekvenser.Anonymous poster hash: cc3a1...643

Du sier selv at du kun er interessert i ditt fag. Da konkluderer jeg med at det er det du kan diskutere. Om du kan mye om flere fag har du jo mye allmennkunnskap? Vet du ikke helt hva som menes med allmennkunnskap, kanskje? Du sier i ett innlegg at du ikke interesserer deg for hverken politikk eller litteratur, men plutselig kan du så mye om alt?

 

Og hvorfor trekker du inn mennesker som bedriver omsorgssvikt? Det er det bare du som trekker inn i debatten.

Skrevet

 

 

 

 

 

Unnskyld, men det er altså skremmende lavt kunnskapsnivå du bærer rundt.

 

Anonymous poster hash: 2b872...6d4

Og så??? Jeg har fast jobb, god inntekt, og er nok en bedre mor enn mange kunne drømt om å være. Det er ikke NOE som helst hinder for meg at jeg gir komplett F i kongefamilien, politikk, litteratur, geografi osv...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Å gi fullstendig F i kongefamilien er helt greit, men resten du sier du gir F i er galskap. Særlig politikk. Hva slags samfunnsborger er du hvis du overhodet ikke har noe som helst innblikk i landets politiske system og situasjon? I mitt hode er også litteratur og geografi, og selvfølgelig masse annet, viktige byggesteiner i prosessen det er å bli en fullverdig samfunnsborger.

 

Anonymous poster hash: 110fe...003

Det er DIN mening. Skjønner du det? :) jeg mener at å jobbe i frivillige organisasjoner, støtte redd barna eller ligende er å være en god samfunnsborger.

 

Jeg har jobb, hva med de som sitter hjemme og følger med på politikk og leser bøker til det svir i øynene mens de venter på uføretrygda, dagpengene osv??

 

Jeg bryr meg ikke om politikk, det er så kjedelig at jeg tar heller mitt eget liv enn å bruke fritiden min til å sette meg inn i dette og følge med. Er du klar over hvor mange det er som ikke bryr seg om politikk, eller for den saks skyld: ikke engang stemmer ?

 

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Hvis du ikke engang benytter deg av stemmeretten din, så har du heller ingen som helst rett til å klage over ting som blir politisk bestemt. Husk det!

 

Anonymous poster hash: 110fe...003

Jeg stemmer !!!! Herregud...

 

 

Anonymous poster hash: cc3a1...643

Hvordan stemmer du når du synes politikk er så kjedelig at du heller tar ditt eget liv enn å sette deg inn i det, som du skriver? Kaster du terning? Trekker stemmeseddel i blinde?

 

Anonymous poster hash: 7a2a8...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...