Gå til innhold

Meg med mannen som går.....igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg lurer på den andre kvinnen. Hva slags menneske holder på slik? Anonymous poster hash: 9c2d9...ed9

Akkurat det samme har jeg tenkt og sagt.....Har spurt han om dette er et godt menneske, for gode mennesker gjør ikke slikt. Han sier hun er der som en venn og støtte........dummeste jeg har hørt. Hun vil jo gjerne ned i buksene hans!

Hun er nemlig på jakt etter den rette, og har aldri hatt det vi har hatt. Det er da jeg tenker at hvis hun aldri har hatt det, hvorfor er hun med på å ødelegge det? Hun ser jo at han sliter med hele greiene :o Litt vittig egentlig at han skal være det emosjonelle vraket her og ikke jeg ;)

Jeg holder en stø kurs mot et nytt og bedre liv for meg og ungene :)

HI

Anonymous poster hash: df735...7e0

Jeg er enig, jeg har aldri kjøpt den som overraskende mange her inne mener, om at den andre kvinnen ikke har noe moralskt ansvar i en slik situasjon.

Jeg synes det å engasjere seg i en person som er etablert med barn og partner, vitner om egoisme og manglende empati. Det er greit, fyren hadde kanskje brutt opp familien sin med noen andre likevel, men man må likevel innse at man er med på å ta fra uskyldige barn familien sin.

Likevel, ikke gjør den feilen å skyv ansvaret over på henne, det er mannen din som har samvittighet til å forlate familien sin etter over 20 år, det er mye mer samvittighetsløst enn det hun gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fulgt trådene dine og svarer deg for første gang. Tror du er litt naiv når du tror de ikke har vært og er intime. Han hadde ikke dumpet deg hvis ikke. Menn mister jo hodet så fort et kvinnenenneske vifter med svansen.... Når det er sagt så synes jeg du er tøff og håndterer situasjonen bra og riktig. All min respekt. To måneder er ingenting. Ønsker deg alt godt.

Anonymous poster hash: 3d109...a02

Skrevet

Jeg heier på deg, HI! Synes du takler dette veldig bra! Jeg var litt bekymret for deg i de første trådene dine, men nå virker du absolutt å komme ut av situasjonen med hodet hevet og som den sterke personen! Jeg tror nok mannen din etterhvert innser hva han har gitt opp, men da er det (forhåpentligvis) for sent å komme tilbake med halen mellom beina og tro at alt skal bli bra igjen. 

To måneder klarer du fint, hold fokuset der det skal være, og kanskje kjøpe en kalender eller noe hvor du og barna kan krysse ut hvor mange dager det er igjen til dere drar, og så kan dere telle ned sammen. La (eks)mannen seile sin egen selvsentrerte sjø, og bruk heller tiden på å forberede deg og barna på det livet som ligger foran dere. Flott at du har så fine foreldre som ordner det praktiske med leilighet for deg sånn at det blir enklere når dere flytter. Og så godt å vite at dere drar til et sted du har nettverk, barna har venner og dere ikke starter på bar bakke. Jeg tror du absolutt får den beste overgangen her, når hverdagen innhenter dere. 

Du virker veldig sterk! Bare pass på at du lar deg selv reagere også, veldig fint at du passer på å få litt alenetid når han er hjemme. Det er det minste han kan gi deg. 22 år er lang tid, og det er viktig at du får tid og mulighet til å bearbeide bruddet, sånn at du blir klar til å gå videre uten å se deg tilbake. 

Stor klem til deg, dette klarer du kjempebra :) 

Skrevet

Jeg har fulgt trådene dine og svarer deg for første gang. Tror du er litt naiv når du tror de ikke har vært og er intime. Han hadde ikke dumpet deg hvis ikke. Menn mister jo hodet så fort et kvinnenenneske vifter med svansen.... Når det er sagt så synes jeg du er tøff og håndterer situasjonen bra og riktig. All min respekt. To måneder er ingenting. Ønsker deg alt godt.

Anonymous poster hash: 3d109...a02

Men det er da vel det samme om de har vært intime eller ikke? Bruddet er et faktum, han har vært og er en skikkelig idiot. Skjønner ikke de som skriker om dørmatte og flytting, det hadde da vært helt forferdelig for barna (ett med spesielle behov) å rives opp for å bo hvor enn de kunne klare å skaffe noe i TO måneder før de skulle flytte på nytt. Eller at faren som de beundrer og er glad i skulle kastes ut og de måtte besøke ham på noens sofa. HI er praktisk, og jeg hadde gjort akkurat det samme selv. Man holder ut to små måneder - alt annet er jo bare å være drama queen til en innmari høy pris. Mistenker også at HI har begynt å gi helt F i hva slags forhold han har til den nye (noe jeg også ville gjort) så lenge han ikke tvinger det på familien. Dere merker da utviklingen hos HI her? Jeg synes dette har gått fra melt down til premuehåndtering på rekordtid.

Skrevet

Mannen har ikke lappen engang? Å det er enda et kvinnfolk som vil ha han?! Why ? 😜. Hele mannen høres jo bare meget spesiell ut i mine ører...

Anonymous poster hash: d1788...21c

Skrevet

Jeg legger ikke noe ansvar på den andre damen, dette er helt og holdent han sitt ansvar. Jeg mener bare at et oppegående og godt menneske ikke hadde oppmuntret dette. Han drar faktisk fra kone og to barn! Mannen påstår at dette hadde skjedd uansett om han hadde blitt forelsket i en annen eller ikke, men jeg tror han hadde kjempet litt hardere hadde ikke hun vært inne i bilde. Dog hans valg, hans dumhet.

Det er ikke noen vei tilbake nå, bare fremover, og der venter et nytt og bedre liv for meg og ungene :)

Jeg gidder ikke lenger henge meg opp i hva han gjør og ikke så lenge det ikke går ut over meg og spesielt ungene, de er de viktigste her. To måneder går fort, og jeg har mye og ordne fremover :o

Han er ganske spesiell ja, men vi har utfylt hverandre godt ;) Hun nye er heeeeelt lik han, og de har så mye felles og bla, bla, bla (min kone forstår meg ikke syndromet ;) ) Det er jo ikke liv laget, men innen han forstår det er det for seint, og vi er long gone!

HI

Skrevet

Kjenner jeg lurer på den andre kvinnen. Hva slags menneske holder på slik?

Anonymous poster hash: 9c2d9...ed9

I forelskelsens rus gjør man mye dumt.....

Tror nok det er mange som kunne gjort akkurat som henne.....

Anonymous poster hash: 05699...922

Skrevet

Kjenner jeg lurer på den andre kvinnen. Hva slags menneske holder på slik?Anonymous poster hash: 9c2d9...ed9

I forelskelsens rus gjør man mye dumt.....Tror nok det er mange som kunne gjort akkurat som henne..... Anonymous poster hash: 05699...922
Hun er ikke forelsket i han, men har en viss interesse.....med tanke på at hun faktisk er løs i strikken (mannen sa det litt penere, ved at hun har hatt maaaange korte forhold for å finne den rette), tror jeg nok hun ser han som en erobring. Han er foreløpig ikke i stand til å hoppe i høyet (han er i psykisk ubalanse, så han får den ikke opp), så vi får se hvor lenge hun gidder å vente på han....Dumme, dumme mann!!!

HI

Skrevet

Kjenner jeg lurer på den andre kvinnen. Hva slags menneske holder på slik?Anonymous poster hash: 9c2d9...ed9

I forelskelsens rus gjør man mye dumt.....Tror nok det er mange som kunne gjort akkurat som henne..... Anonymous poster hash: 05699...922
Hun er ikke forelsket i han, men har en viss interesse.....med tanke på at hun faktisk er løs i strikken (mannen sa det litt penere, ved at hun har hatt maaaange korte forhold for å finne den rette), tror jeg nok hun ser han som en erobring. Han er foreløpig ikke i stand til å hoppe i høyet (han er i psykisk ubalanse, så han får den ikke opp), så vi får se hvor lenge hun gidder å vente på han....Dumme, dumme mann!!!

HI

Beklager å si det, men det kan fint hende han får til å hoppe i høyet med noe nytt og spennende...

En annen ting, jeg tror det ville være smart av deg å skape litt distanse ved å la vær å diskutere intime ting med han. Han forteller deg uansett en redigert versjon, og det hjelper ikke deg å holdes oppdatert om disse sidene ved hans liv. Skaper bare en falsk følelse av kontroll og at dere fortsatt er sjelevenner/hverandres nærmeste fortrolige.

Anonymous poster hash: 5fcaf...fa4

Skrevet

HI

I det første innlegget skrev du at hun ikke ikke var interessert på den måten, og hun ønsket heller ikke å være grunnen til deres samlivsbrudd..

I denne tråden fremstiller du henne som ei "løs tøs" som ser på ham som en erobring. Du begynner å uttale deg som den "typiske" forsmådde kona, hi.

Pek fingeren dit den skal pekes! Mot mannen din!

Hun kunne servert seg selv naken på et sølvfat, men det er HAN som skal ha viljestyrken til å ikke la seg friste.

At hun har hatt mange korte forhold kan enkelt være at mennene hun møter ikke passer inn i hennes hverdag som alenemor. Det vet jeg alt om selv. Jeg har aldri lagt meg etter en gift mann, men har hatt "småkjærester" hvor det kjapt viser seg at mannen ikke passer inn i hverdagen min med 3 små barn og en tenåring og alt som hører med. At du nå begynner å håne henne viser at du ikke er så samlet, eller fattet, som du ønsker å fremstå som.

Og psykisk ubalanse eller ikke, vi er mange som har blitt bedratt at våre menn, som sier de ikke skal innlede noe med noen andre på lenge "fordi de ikke er klare", men så viser det seg at de har hatt et forhold på si. At de VAR klare for sex, bare ikke med oss konene.. Så ikke stol på ham der:(

Jeg har FULL forståelse for at du er sint, såret og bitter, det var jeg selv også da min eks forlot meg og 3 barn undre 4 år (minste var faktisk inni magen ennå).

Men måten du har dullet med og forsvart denne mannen i trådene dine, "forstått deg ihjel på" ham mens du nå håner elskerinna, det forstår jeg ikke...

Anonymous poster hash: 6a5c6...a1c

Skrevet

I det første innlegget skrev du at hun ikke ikke var interessert på den måten, og hun ønsket heller ikke å være grunnen til deres samlivsbrudd..

I denne tråden fremstiller du henne som ei "løs tøs" som ser på ham som en erobring. Du begynner å uttale deg som den "typiske" forsmådde kona, hi.

Pek fingeren dit den skal pekes! Mot mannen din!

Hun kunne servert seg selv naken på et sølvfat, men det er HAN som skal ha viljestyrken til å ikke la seg friste.

At hun har hatt mange korte forhold kan enkelt være at mennene hun møter ikke passer inn i hennes hverdag som alenemor. Det vet jeg alt om selv. Jeg har aldri lagt meg etter en gift mann, men har hatt "småkjærester" hvor det kjapt viser seg at mannen ikke passer inn i hverdagen min med 3 små barn og en tenåring og alt som hører med. At du nå begynner å håne henne viser at du ikke er så samlet, eller fattet, som du ønsker å fremstå som.

Og psykisk ubalanse eller ikke, vi er mange som har blitt bedratt at våre menn, som sier de ikke skal innlede noe med noen andre på lenge "fordi de ikke er klare", men så viser det seg at de har hatt et forhold på si. At de VAR klare for sex, bare ikke med oss konene.. Så ikke stol på ham der:(

Jeg har FULL forståelse for at du er sint, såret og bitter, det var jeg selv også da min eks forlot meg og 3 barn undre 4 år (minste var faktisk inni magen ennå).

Men måten du har dullet med og forsvart denne mannen i trådene dine, "forstått deg ihjel på" ham mens du nå håner elskerinna, det forstår jeg ikke...

Veldig enig i det annie...a1c skriver her.

Husk at denne damen - som du nå har begynt å håne - var den som satte grenser for mannen din. Det var hun som ikke ville involvere seg seksuelt med ham så lenge han ikke var fri!

Det var ikke din mann som holdt tilbake!!!

Jeg vil tro at det er "lettere" for deg å tenke stygt om henne nå enn om mannen som du faktisk mååå samarbeide tett med og delvis bo sammen med de neste to månedene. Da er det lett for deg å fokusere hånen og de bitre følelsene mot henne for å heve deg selv over det. Langt vanskeligere er det å rette disse følelsene mot den som egentlig er årsaken - din mann.

Ikke gjør deg selv så vondt og liten at du begynner å håne den andre dama her - det er mannen din som er synderen. Hadde det vært opp til ham så hadde de allerede gått lenger. I følge det du har fortalt tidligere så er det HUN som har satt grenser for din totalt grenseløse mann. Og med det så viser hun en form for respekt for både deg og seg selv midt i en kaotisk situasjon.

De følelsene du begynner å føle på for henne er naturlig, men du risikerer å få det verre selv om du fortsetter i den retningen. Rett følelsene der de hører hjemme, plasser skylden hos den eneste som er skyld i dette - mannen - da tror jeg du får det bedre.

Bortsett fra det så er jeg imponert over den snuoperasjonen du har gjort, og måten du takler dette på, Hi! :)

Disse to månedene kommer til å gå raskt, og deretter får du et større nettverk rundt deg og barna.

Lykke til videre :)

Anonymous poster hash: a0cb3...8ce

Skrevet

Jeg har ingen stygge ting å si om henne i utgangspunktet. Det har kommet frem i dag at hun faktisk er den som er lyst til å ha sex, men han holder igjen fordi han føler ikke at han kan det enda. Han er ikke helt ferdig med de følelsene når det kommer til meg.... Jeg mener faktisk helt objektivt at en er løs i strikken når en har hatt så mange sexpartnere som henne, det ville jeg sagt om andre også.

Jeg skylder ikke denne situasjonen på henne, den er helt og holdent mannens skyld, men jeg har sagt om kvinner før at det er en karakterbrist å faktisk ønske å gå inn i et forhold med en som er gift.....og det står jeg ved.

Jeg klarer meg helt fint, og fokuserer på flytting for meg og ungene :)

HI

Skrevet

Jeg har ingen stygge ting å si om henne i utgangspunktet. Det har kommet frem i dag at hun faktisk er den som er lyst til å ha sex, men han holder igjen fordi han føler ikke at han kan det enda. Han er ikke helt ferdig med de følelsene når det kommer til meg.... Jeg mener faktisk helt objektivt at en er løs i strikken når en har hatt så mange sexpartnere som henne, det ville jeg sagt om andre også.

Jeg skylder ikke denne situasjonen på henne, den er helt og holdent mannens skyld, men jeg har sagt om kvinner før at det er en karakterbrist å faktisk ønske å gå inn i et forhold med en som er gift.....og det står jeg ved.

HI

Men hi, det er jo akkurat det hun ikke ville, altså å gå inn i et forhold med en gift mann. Det er jo derfor mannen din ikke vil være gift lenger!

Og hvorfor diskuterer dere i det hele tatt hans sexliv, og ikke minst hennes?

Og tror du virkelig du kan stole på mannen din i det han sier om hvem som tar initiativ? Jeg tror nemlig han juger så det renner, fordi han har ei kone som er så forståelsesfull for hans ufrivillige følelser for en annen kvinne. Han får faktisk sympati fra deg, hi!

Selvfølgelig skylder han på den slemme damen som bare frister og frister med sex, jeg prøøøøver å stå i mot, men det eeer så vaaanskelig når du faktisk forsvarer ham med nebb og klør!

Hi; Jeg prøver ikke å såre deg og beklager om du oppfatter meg som spydig, men jeg får så vondt av deg, og samtidig blir jeg frustrert over din naivitet. Du kjenner ham, det gjør ikke vi, men jeg har levd såpass lenge at jeg med hånda på hjertet kan si at jeg ALDRI ville stolt på det han sier akkurat her. Jeg tror du er i fornektelse og han sier det han vet du vil høre.. Det er MIN personlige mening!

Skrevet

Altså HI er i det minste denne dama ufattelig hot? Med en killer kropp? Eller Pupper eller rumpe alt ettersom mannen er hekta på? Burde jommen meg være sexbombe slik han durer frem og sårer deg og barna. Og i tilleg med ei dame som mest sannsynlig kommer til å bytte han ut siden hun er litt laus... Dumme dumme mann.

Anonymous poster hash: 44d5c...ed9

Skrevet

HIAnonymous poster hash: df735...7e0

Uff, enda en løgn... Nå vil hun plutselig i buksene hans, men han holder "moralsk" tilbake.... LOL

Før var d han som ville ha henne, og hun var ikke engang interessert... Han lyver så mye at han begynner å miste oversikten!!

De har hatt seg!!

"Han får den ikke opp" - d kommer av dårlig samvittighet, tipper hun får den opp.... Slik var d hos eks'en min også... Kun jeg som fikk den opp, når han skulle "komme over meg" med en ennatts, så fikk han ikke til...

Nei, de to der fortjener hverandre!

Gleder meg på dine vegne, HI ;)

Anonymous poster hash: d8067...fe4

Skrevet

Tror det er vanskelig å være i HI sine sko.

Jeg personlig hadde aldri klart å verken forsvare, jobbet for eller ønsket å bo under samme tak som denne mannen om han var min. Samtidig har jeg levd nært innpå et brudd hvor det ble vanskelig å se for kona at alt ansvaret (uansett hvor mye dama lokket og lurte) ligger hos mannen.

På den andre siden mener jeg at Hi burde få lov og at det er helt mennskelig å føle sjalusi, sinne, og "hat" mot et menneske som bidrar til å ødelegge livet til deg og dine barn så fremt at det holdes innenfor visse rammer.

Synes det virker som du takler situasjonen fint jeg mtp omstendighetene. Jeg hadde nok ikke vært like nådig som deg, men det behøver ikke bety at det er det som er riktig.

Lykke til!:) og håper mannen din ser hvor dum han er.. Stell godt m deg og dine nå:)

Anonymous poster hash: e2d62...12b

Skrevet

Kjære HI! Du imponerer meg! Du er enestående sterk og oppegående i det som kanskje er ditt livs største krise. Det er beundringsverdig. Jeg håper du fortsetter og hente styrke, også i de dagene du vet kommer. Noe godt vil komme fra dette også, selv om det ikke er så lett å tenke sånn akkurat nå. Jeg ønsker deg alt godt! Klem til deg ❤️

Skrevet

Vi diskuterer ikke noens sexliv i utgangspunktet....det er broren som har kommet med mesteparten av informasjonen her.... Mannen har per i dag store problemer med å se for seg sex med andre enn meg, og det tror jeg faktisk på. Vi har tross alt vært sammen i mange år uten å ha vært med andre. Der er jeg krystallklar, han kan være så kåt på meg han bare vil, men her er det stengt for all fremtid. Han kan ikke tro at han kan leke småkjæreste med en annen for så å bli tilfredsstilt seksuelt av meg.

Hun er ikke vakker nei, og jeg sier til han at det faktisk hadde gjort det litt lettere.

Jeg er høy, slank, blond og med store pupper....skikkelig klisje :P

Hun er lav, rund og rødhåret.......

HI

Skrevet

Kjenner jeg lurer på den andre kvinnen. Hva slags menneske holder på slik?

I forelskelsens rus gjør man mye dumt.....

Tror nok det er mange som kunne gjort akkurat som henne.....

Anonymous poster hash: 05699...922

Absolutt ikke, og jeg har vært i en lignende situasjon. Om noe fikk jeg heller avsmak for en slik "mann".

Skrevet

Det var i grunn det jeg kanskje hadde tenkt å si noe om på familievernkontoret. At han bør kunne klare å holde seg for god til slik oppførsel så lenge vi bor (delvis) under samme tak. Jeg mener at hvis det er meningen at han skal være sammen med denne forelskelsen, så er det det om to måneder også. Da er i hvertfall ikke vi her og må forholde oss til det, og ungene behøver ikke dras opp i dette surret hans.

Dette er hans 40-årskrise, ikke vår.

HI

Familievernkontoret er ikke der for å hjelpe en part til å nekte den andre parten å treffe noen andre i en sluttprosess ....

Anonymous poster hash: 27b06...3bf

Skrevet

Vi diskuterer ikke noens sexliv i utgangspunktet....det er broren som har kommet med mesteparten av informasjonen her.... Mannen har per i dag store problemer med å se for seg sex med andre enn meg, og det tror jeg faktisk på. Vi har tross alt vært sammen i mange år uten å ha vært med andre. Der er jeg krystallklar, han kan være så kåt på meg han bare vil, men her er det stengt for all fremtid. Han kan ikke tro at han kan leke småkjæreste med en annen for så å bli tilfredsstilt seksuelt av meg.

Hun er ikke vakker nei, og jeg sier til han at det faktisk hadde gjort det litt lettere.

HI

Personlig smak er personlig smak da. Ikke alle liker høye blondiner med store pupper. 

Skrevet

Det var i grunn det jeg kanskje hadde tenkt å si noe om på familievernkontoret. At han bør kunne klare å holde seg for god til slik oppførsel så lenge vi bor (delvis) under samme tak. Jeg mener at hvis det er meningen at han skal være sammen med denne forelskelsen, så er det det om to måneder også. Da er i hvertfall ikke vi her og må forholde oss til det, og ungene behøver ikke dras opp i dette surret hans.Dette er hans 40-årskrise, ikke vår.HIAnonymous poster hash: df735...7e0

Familievernkontoret er ikke der for å hjelpe en part til å nekte den andre parten å treffe noen andre i en sluttprosess .... Anonymous poster hash: 27b06...3bf
Selvsagt er de ikke det, men noen ganger er det lettere å snakke om ting med en objektiv tredjepart tilstede. Vi har kommet til en enighet om hvordan vi skal gjøre ting fremover, så det går greit.

HI

Skrevet

Vi diskuterer ikke noens sexliv i utgangspunktet....det er broren som har kommet med mesteparten av informasjonen her.... Mannen har per i dag store problemer med å se for seg sex med andre enn meg, og det tror jeg faktisk på. Vi har tross alt vært sammen i mange år uten å ha vært med andre. Der er jeg krystallklar, han kan være så kåt på meg han bare vil, men her er det stengt for all fremtid. Han kan ikke tro at han kan leke småkjæreste med en annen for så å bli tilfredsstilt seksuelt av meg.Hun er ikke vakker nei, og jeg sier til han at det faktisk hadde gjort det litt lettere.Jeg er høy, slank, blond og med store pupper....skikkelig klisje :PHun er lav, rund og rødhåret.......HIAnonymous poster hash: df735...7e0

Personlig smak er personlig smak da. Ikke alle liker høye blondiner med store pupper.  Anonymous poster hash: 9c2d9...ed9
Nei, alle gjør ikke det, men det er hans preferanse ;) Han sier selv at han ikke tenner på hennes utseende, men mitt. Han liker personligheten hennes. Bare så det er sagt så vet jeg om mange lave, runde og rødhårede damer jeg synes flotte :)

HI

Skrevet

HI

Personlig smak er personlig smak da. Ikke alle liker høye blondiner med store pupper.

For ikke å snakke om at hun er ny, du ikke.

Anonymous poster hash: ce10c...380

Skrevet

Kjære HI! Du imponerer meg! Du er enestående sterk og oppegående i det som kanskje er ditt livs største krise. Det er beundringsverdig. Jeg håper du fortsetter og hente styrke, også i de dagene du vet kommer. Noe godt vil komme fra dette også, selv om det ikke er så lett å tenke sånn akkurat nå. Jeg ønsker deg alt godt! Klem til deg ❤️

Tusen takk <3

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...