Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #101 Skrevet 22. april 2015 Ingvild heter jeg.. Liker det ikke så godt, men er oppkalt etter farmor, så har ikke lyst til å endre det heller Anonymous poster hash: 5a4c0...732
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #102 Skrevet 22. april 2015 Så hyggelig at så mange ville dele navnet sitt. Og så utrolig mange fine navn som har gått litt i glemmeboken. Da jeg var liten ville jeg forresten hete Therese. Men det er som flere av dere sier, nå når jeg er eldre liker jeg navnet mitt bedre enn da jeg var liten 😛 HI Anonymous poster hash: fa7f2...d6d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #103 Skrevet 22. april 2015 Madeleine heter jeg. Aldri likt. Pompøst og harry på en gang. Ville alltid hete Ingrid og Pia som barn. Ingrid er et navn jeg fortsatt elsker. Anonymous poster hash: 58590...cf4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #104 Skrevet 22. april 2015 Lin heter jeg. Er godt fornøyd, men det er ikke sjeldent noen spør meg om det virkelig bare er med en n Anonymous poster hash: d840e...b27
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #105 Skrevet 23. april 2015 Therese heter jeg:) Anonymous poster hash: 18679...0ae
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #106 Skrevet 23. april 2015 Tove heter jeg,var blodbestemt på å bytte til Silje når jeg var lita har også mellomnavn,men da blir jeg kjent igjen Anonymous poster hash: 0735d...9db
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #107 Skrevet 23. april 2015 Hei ! Jeg heter Marte. Synes navnet et helt ok. Ikke misfornøyd, men synes ikke det er videre vakkert heller. Anonymous poster hash: 416f3...e9a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #108 Skrevet 23. april 2015 Jeg heter Sarah. Det var et sjeldent navn da jeg var liten.. Anonymous poster hash: fbc74...0fb
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #109 Skrevet 23. april 2015 Jeg heter Eva. Likte det ikke da jeg var liten. Anonymous poster hash: dfc4e...87a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #110 Skrevet 23. april 2015 Jeg heter Antonie :-) Veldig fornøyd med navnet. Når jeg var liten ville jeg heller hete det navnet tvillingsøsteren min fikk, Vilhelmine Egentlig skulle vi hete Milla og Alva, men de ombestemte seg da vi var 2 uker Anonymous poster hash: 21055...f11
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #111 Skrevet 23. april 2015 Virile Vivi Anonymous poster hash: 445c1...c30
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #112 Skrevet 24. april 2015 Hege. Helt ok. Anonymous poster hash: f2f00...ae8
Sint naken biltyv Skrevet 24. april 2015 #113 Skrevet 24. april 2015 (endret) Vårinn heter jeg Endret 24. april 2015 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #114 Skrevet 24. april 2015 Jeg heter Malin Anonymous poster hash: 3a4c0...6c4
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #115 Skrevet 24. april 2015 Pia Zava heter jeg. Anonymous poster hash: e7d64...960 Slang på etternavn og eller ?? Anonymous poster hash: 38b2f...1bf Der er nok mellomnavn. Tipper etternavnet er Kost Anonymous poster hash: 64a40...599
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #116 Skrevet 24. april 2015 Kate Anonymous poster hash: 061ea...c01
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #117 Skrevet 24. april 2015 Turid. Anonymous poster hash: 0dbfb...54a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #119 Skrevet 24. april 2015 Jeg heter Alexandra, blir kalt Alex av mine nærmestet. Synes selv det er et kult navn, og at jeg kler det 😉 Anonymous poster hash: 33e45...126
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #120 Skrevet 24. april 2015 Jeg heter Sara:) har også et mellomnavn jeg ikke bruker, men som jeg ikke tør å skrive her i frykt for å bli gjenkjent☺️ Anonymous poster hash: 9d57d...e1f Er N B W forbokstavene til mellomnamn og etternavn? Anonymous poster hash: f445e...0b7
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #121 Skrevet 24. april 2015 Pia Zava heter jeg. Anonymous poster hash: e7d64...960 Slang på etternavn og eller ?? Anonymous poster hash: 38b2f...1bf Etternavn😂 pia zava ... kost... Med nå? Anonymous poster hash: 1dff6...825
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #122 Skrevet 24. april 2015 Johanne sofie heter jeg 😃 Anonymous poster hash: 35171...843
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #123 Skrevet 24. april 2015 Jeg heter Brita Likte det ikke som barn/ungdom pga andre ord som rimer, men nå syns jeg det er fint å ikke hete det samme som mange andre. Anonymous poster hash: f5774...d28
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #124 Skrevet 24. april 2015 Jeg heter Minda. hadde en periode jeg ikke likte navnet, men nå er jeg blitt glad i det og får ofte komplimenter Er oppkalt etter tippoldemoren min. Anonymous poster hash: 214bc...b7b
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #125 Skrevet 24. april 2015 Helga Marie heter jeg. Anonymous poster hash: d12dd...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå