Gå til innhold

Hva heter du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingvild heter jeg.. Liker det ikke så godt, men er oppkalt etter farmor, så har ikke lyst til å endre det heller :)

 

Anonymous poster hash: 5a4c0...732

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig at så mange ville dele navnet sitt. Og så utrolig mange fine navn som har gått litt i glemmeboken. Da jeg var liten ville jeg forresten hete Therese. Men det er som flere av dere sier, nå når jeg er eldre liker jeg navnet mitt bedre enn da jeg var liten 😛

HI

 

Anonymous poster hash: fa7f2...d6d

Skrevet

Madeleine heter jeg. Aldri likt. Pompøst og harry på en gang. Ville alltid hete Ingrid og Pia som barn. Ingrid er et navn jeg fortsatt elsker.

 

Anonymous poster hash: 58590...cf4

Skrevet

Lin heter jeg. Er godt fornøyd, men det er ikke sjeldent noen spør meg om det virkelig bare er med en n



Anonymous poster hash: d840e...b27
Skrevet

Therese heter jeg:)

 

Anonymous poster hash: 18679...0ae

Skrevet

Tove heter jeg,var blodbestemt på å bytte til Silje når jeg var lita :D

 

har også mellomnavn,men da blir jeg kjent igjen :P

 

Anonymous poster hash: 0735d...9db

Skrevet

Hei !

Jeg heter Marte. Synes navnet et helt ok. Ikke misfornøyd, men synes ikke det er videre vakkert heller. :)

 

Anonymous poster hash: 416f3...e9a

Skrevet

Jeg heter Sarah. Det var et sjeldent navn da jeg var liten..

 

Anonymous poster hash: fbc74...0fb

Skrevet

Jeg heter Eva. Likte det ikke da jeg var liten.

 

Anonymous poster hash: dfc4e...87a

Skrevet

Jeg heter Antonie :-) Veldig fornøyd med navnet. Når jeg var liten ville jeg heller hete det navnet tvillingsøsteren min fikk, Vilhelmine :) Egentlig skulle vi hete Milla og Alva, men de ombestemte seg da vi var 2 uker :P

 

Anonymous poster hash: 21055...f11

Skrevet

Virile Vivi ;)

 

 

Anonymous poster hash: 445c1...c30

Skrevet

Hege. Helt ok.

 

Anonymous poster hash: f2f00...ae8

Skrevet (endret)

Vårinn heter jeg

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Jeg heter Malin

 

Anonymous poster hash: 3a4c0...6c4

Skrevet

 

Pia Zava heter jeg.

 

Anonymous poster hash: e7d64...960

Slang på etternavn og eller ??

 

Anonymous poster hash: 38b2f...1bf

Der er nok mellomnavn. Tipper etternavnet er Kost

 

 

Anonymous poster hash: 64a40...599

Skrevet

Kate



Anonymous poster hash: 061ea...c01
Skrevet

Turid.

 

Anonymous poster hash: 0dbfb...54a

Skrevet

Jeg heter Alexandra, blir kalt Alex av mine nærmestet. Synes selv det er et kult navn, og at jeg kler det 😉

 

Anonymous poster hash: 33e45...126

Skrevet

Jeg heter Sara:) har også et mellomnavn jeg ikke bruker, men som jeg ikke tør å skrive her i frykt for å bli gjenkjent☺️

 

Anonymous poster hash: 9d57d...e1f

Er N B W forbokstavene til mellomnamn og etternavn? ;)

 

 

Anonymous poster hash: f445e...0b7

Skrevet

 

Pia Zava heter jeg.

 

Anonymous poster hash: e7d64...960

Slang på etternavn og eller ??

 

Anonymous poster hash: 38b2f...1bf

Etternavn😂 pia zava ... kost... Med nå?

 

 

Anonymous poster hash: 1dff6...825

Skrevet

Johanne sofie heter jeg 😃

 

Anonymous poster hash: 35171...843

Skrevet

Jeg heter Brita

 

Likte det ikke som barn/ungdom pga andre ord som rimer, men nå syns jeg det er fint å ikke hete det samme som mange andre.

 

Anonymous poster hash: f5774...d28

Skrevet

Jeg heter Minda. hadde en periode jeg ikke likte navnet, men nå er jeg blitt glad i det og får ofte komplimenter :)

Er oppkalt etter tippoldemoren min.

 

Anonymous poster hash: 214bc...b7b

Skrevet

Helga Marie heter jeg.



Anonymous poster hash: d12dd...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...