Gå til innhold

Hva heter du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pupp Gabriel

 

Anonymous poster hash: 867b3...671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ann Kristin henter jeg, kjedelig navn, jeg hater det. Skulle bytte men så lærte sønnen min navnet mitt så da følte jeg det ble for sent...

 

Anonymous poster hash: dce85...8ec

Skrevet

Jeg heter Lene, og er veldig fornøyd med det :)

 

Anonymous poster hash: 6f568...a28

Skrevet

Jeg heter Elin og liker dét navnet veldig godt. :)



Anonymous poster hash: 8203a...f0c
Skrevet

Anette her. Trives med navnet, selv om det er mange som heter det fra mitt årskull.

 

Anonymous poster hash: 6e563...b02

Skrevet

Hei hei, alle sammen :)

Jeg heter Randi. Kan ikke huske et eneste kvarter av livet mitt hvor jeg var fornøyd med navnet. Håpløst nå som voksen, siden jeg er mye i London. Tenker på å legge til et mellomnavn jeg kan bruke på reise.

 

Anonymous poster hash: eb592...9d7

Skrevet

Heter Renate. Var ikke veldig begeistret som barn, men liker det nå. :-)

 

Anonymous poster hash: c868d...e97

Skrevet

Jeg heter Silje Katrin, men bruker bare Silje..

 

Anonymous poster hash: 02486...523

Skrevet

Carina heter jeg. 



Anonymous poster hash: 4c2a9...d75
Skrevet

Heidi hette eg og! Tenke ikkje så mykje øve navnet mitt, men kunne vel ha vert verre 😄

Skrevet

Karina heter jeg. Fornøyd med det :)

 

Anonymous poster hash: 78cea...d72

Skrevet

Heter Elisabeth og liker navnet godt. Godt nok for dronninger , godt nok for meg 😃

 

Anonymous poster hash: e1d91...d92

Skrevet

Marit.

 

Ikke fornøyd. Ville hete Tina om jeg kunne bestemt.

 

Anonymous poster hash: 79302...c1c

Skrevet

Jeg tror Eline hadde passer meg best :)

 

Anonymous poster hash: 38b2f...1bf

Skrevet

Pia Zava heter jeg.

 

Anonymous poster hash: e7d64...960

Skrevet

Jeg heter Siri. Litt sykkersøtt navn på en voksen, men er ganske fornøyd. Kort og enkelt, som de fleste jentenavnene fra 80-tallet:)

 

Anonymous poster hash: 42077...690

Skrevet

Pia Zava heter jeg.

 

Anonymous poster hash: e7d64...960

Slang på etternavn og eller ??

 

Anonymous poster hash: 38b2f...1bf

Skrevet

Jeg heter Ida :-)

 

Anonymous poster hash: 37c5a...03e

Skrevet

Stine - er fornøyd med det



Anonymous poster hash: 6da1f...396
Skrevet

Jeg heter Lene Marie. Bruker bare Lene.

 

Anonymous poster hash: 8ecac...d3b

Skrevet

Runhild, fornøyd bortsett fra at det er litt tricky å uttale på engelsk :)

 

Anonymous poster hash: e4685...3d8

Skrevet

Tone her, veldig fornøyd med navnet mitt nå i voksen alder, synes det var så kort og kjedelig da jeg var liten :)



Anonymous poster hash: 05811...531
Skrevet

Audhild her🙋🏼. Hater navnet forøverig..

 

Anonymous poster hash: 283b7...743

Skrevet

Janina her :-)

 

Anonymous poster hash: 91402...0b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...