Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #51 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Lotte. Er veldig fornøyd med det 😉 Anonymous poster hash: 759cc...939
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #52 Skrevet 22. april 2015 Janniche hatet navnet da jeg var yngre. Syns det var så tungvindt, men i dag elsker jeg navnet mitt. Anonymous poster hash: f603b...8f3
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #53 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Hege og synes det er helt ok helt til jeg reiser utenlands ^^ Har ett mellomnavn også, men det funker heller ikke på andre språk så det har vært litt problematisk når jeg reiser mye. Anonymous poster hash: a9900...a85
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #54 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Muhammed Anonymous poster hash: e64fe...67b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #55 Skrevet 22. april 2015 Heter Marianne :-) greit navn å hete! Anonymous poster hash: 80100...8fc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #56 Skrevet 22. april 2015 Heter Jeanette, er fornøyd med det Anonymous poster hash: e1e01...92f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #57 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Silje Katrin, men bruker bare Silje.. Anonymous poster hash: 02486...523 Og jeg er Silje Kristin. Bruker bare Silje jeg også. Anonymous poster hash: ea63f...9a8
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #58 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Silje Katrin, men bruker bare Silje.. Anonymous poster hash: 02486...523 Og jeg er Silje Kristin. Bruker bare Silje jeg også. Anonymous poster hash: ea63f...9a8 ..,,eh?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #60 Skrevet 22. april 2015 Marlene heter jeg:-) Hatet det da jeg var yngre, men ok nå;, selv om jeg synes det er eg litt barnslig navn. Kjenner ingen i mitt "kull", fra skole og fritidsaktiviteter som heter det. Da jeg var liten ville jeg helst hete Merethe etter Cecilie:p Ikke nå... Anonymous poster hash: 50f7b...e6d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #61 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Hanne. Et helt ok navn, og mye bedre enn Ranveig, som visstnok var et av navna mine foreldre vurderte. Anonymous poster hash: 9f2ee...1b8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #62 Skrevet 22. april 2015 Nina Charlotte heter jeg. Anonymous poster hash: 022f9...2df
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #63 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Silje Katrin, men bruker bare Silje.. Anonymous poster hash: 02486...523 Og jeg er Silje Kristin. Bruker bare Silje jeg også. Anonymous poster hash: ea63f...9a8 ..,,eh? Hva var det du ikke skjønte? Anonymous poster hash: ea63f...9a8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #64 Skrevet 22. april 2015 Heter Silje. Synes det er et ufattelig kjedelig navn. Anonymous poster hash: febd3...0fe
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #65 Skrevet 22. april 2015 Heter Veronika jeg,og liker det ikke Anonymous poster hash: bb3f3...6e5
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #66 Skrevet 22. april 2015 Elisabeth. Funker fint og er fornøyd med det:) Anonymous poster hash: 5b1b8...142
hilde og gutta Skrevet 22. april 2015 #67 Skrevet 22. april 2015 Nicket sier vel det meste. Helt ok navn!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #68 Skrevet 22. april 2015 Heter Lene , fornøyd med det Anonymous poster hash: 4803a...eea
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #69 Skrevet 22. april 2015 Utrolig at ingen har sagt camilla enda men det heter jeg 😊 Anonymous poster hash: 53e6d...9ed
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #70 Skrevet 22. april 2015 Silje Therese. Bruker bra Silje. Et ok, men kjedelig navn. Kunne ønske det funket litt bedre internasjonalt Anonymous poster hash: a7aee...ad4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #71 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Vårrull og er veldig fornøyd med det 😀 Anonymous poster hash: cefe8...861
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #72 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Vårrull og er veldig fornøyd med det 😀 Anonymous poster hash: cefe8...861 Så heldig du er som heter det, det navnet har jeg alltid ønsket meg! Ville kalle barnet mitt det, men mannen nektet dessverre. Anonymous poster hash: d6c20...22f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #73 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Susanne. Var en periode i livet mitt jeg ikke var fornøyd. Men nå er jeg kommet til det at det igrunn ikke er så aller verst likevel Anonymous poster hash: 4ad0a...c3f
Tonje-84 Skrevet 22. april 2015 #74 Skrevet 22. april 2015 Hei alle! Jeg heter Tonje, og fornøyd med det!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #75 Skrevet 22. april 2015 Heter Erika og er fornøyd med det. Anonymous poster hash: fa8b1...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå