Gå til innhold

Hva heter du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg heter Lotte. Er veldig fornøyd med det 😉

 

Anonymous poster hash: 759cc...939

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Janniche :) hatet navnet da jeg var yngre. Syns det var så tungvindt, men i dag elsker jeg navnet mitt. :)

 

Anonymous poster hash: f603b...8f3

Skrevet

Jeg heter Hege og synes det er helt ok helt til jeg reiser utenlands ^^ Har ett mellomnavn også, men det funker heller ikke på andre språk så det har vært litt problematisk når jeg reiser mye. :)



Anonymous poster hash: a9900...a85
Skrevet

Jeg heter Muhammed

 

Anonymous poster hash: e64fe...67b

Skrevet

Heter Marianne :-) greit navn å hete!

 

Anonymous poster hash: 80100...8fc

Skrevet

Heter Jeanette, er fornøyd med det

 

Anonymous poster hash: e1e01...92f

Skrevet

Jeg heter Silje Katrin, men bruker bare Silje..

 

Anonymous poster hash: 02486...523

Og jeg er Silje Kristin. Bruker bare Silje jeg også.

 

 

 

Anonymous poster hash: ea63f...9a8

Gjest #besserwisserjeg..?
Skrevet

 

Jeg heter Silje Katrin, men bruker bare Silje..

 

Anonymous poster hash: 02486...523

Og jeg er Silje Kristin. Bruker bare Silje jeg også.

 

 

 

Anonymous poster hash: ea63f...9a8

..,,eh?

Skrevet

Marlene heter jeg:-)

 

Hatet det da jeg var yngre, men ok nå;, selv om jeg synes det er eg litt barnslig navn.

Kjenner ingen i mitt "kull", fra skole og fritidsaktiviteter som heter det. Da jeg var liten ville jeg helst hete Merethe etter Cecilie:p

Ikke nå...

 

Anonymous poster hash: 50f7b...e6d

Skrevet

Jeg heter Hanne. Et helt ok navn, og mye bedre enn Ranveig, som visstnok var et av navna mine foreldre vurderte.

 

Anonymous poster hash: 9f2ee...1b8

Skrevet

Nina Charlotte heter jeg.



Anonymous poster hash: 022f9...2df
Skrevet

 

 

Jeg heter Silje Katrin, men bruker bare Silje..

 

Anonymous poster hash: 02486...523

Og jeg er Silje Kristin. Bruker bare Silje jeg også.

 

 

 

Anonymous poster hash: ea63f...9a8

..,,eh?

Hva var det du ikke skjønte?

 

Anonymous poster hash: ea63f...9a8

Skrevet

Heter Silje.

Synes det er et ufattelig kjedelig navn.



Anonymous poster hash: febd3...0fe
Skrevet

Heter Veronika jeg,og liker det ikke :P

 

Anonymous poster hash: bb3f3...6e5

Skrevet

Elisabeth. Funker fint og er fornøyd med det:)

 

Anonymous poster hash: 5b1b8...142

Skrevet

Nicket sier vel det meste. Helt ok navn!

Skrevet

Heter Lene , fornøyd med det :)

 

Anonymous poster hash: 4803a...eea

Skrevet

Utrolig at ingen har sagt camilla enda men det heter jeg 😊

 

Anonymous poster hash: 53e6d...9ed

Skrevet

Silje Therese. Bruker bra Silje. Et ok, men kjedelig navn. Kunne ønske det funket litt bedre internasjonalt

 

Anonymous poster hash: a7aee...ad4

Skrevet

Jeg heter Vårrull og er veldig fornøyd med det 😀

 

Anonymous poster hash: cefe8...861

Skrevet

Jeg heter Vårrull og er veldig fornøyd med det 😀

 

Anonymous poster hash: cefe8...861

Så heldig du er som heter det, det navnet har jeg alltid ønsket meg! Ville kalle barnet mitt det, men mannen nektet dessverre.

 

Anonymous poster hash: d6c20...22f

Skrevet

Jeg heter Susanne. Var en periode i livet mitt jeg ikke var fornøyd. Men nå er jeg kommet til det at det igrunn ikke er så aller verst likevel :)

 

Anonymous poster hash: 4ad0a...c3f

Skrevet

Hei alle! Jeg heter Tonje, og fornøyd med det! :)

Skrevet

Heter Erika og er fornøyd med det.

 

Anonymous poster hash: fa8b1...a94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...