Gå til innhold

Hva heter du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Marit.

 

Ikke fornøyd. Ville hete Tina om jeg kunne bestemt.

 

Anonymous poster hash: 79302...c1c

Marit er jo 10 ganger finere enn Tina!! Tina er et typisk ludder/hore/porno-navn! Rett og slett et grusomt navn!

 

Anonymous poster hash: 9d58c...4a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synne heter jeg☺

 

Anonymous poster hash: 92458...217

Skrevet

Synne heter jeg☺

 

Anonymous poster hash: 92458...217

Fantastisk navn :)

 

Anonymous poster hash: 38b2f...1bf

Skrevet

Jeg heter Frida.

 

 

Anonymous poster hash: 3f8d5...5e0

Skrevet

Thea- var sjeldent på min tid

 

Anonymous poster hash: c84f0...162

Skrevet

 

Synne heter jeg☺

 

Anonymous poster hash: 92458...217

Fantastisk navn :)

 

Anonymous poster hash: 38b2f...1bf

Tusen takk!☺

 

Anonymous poster hash: 92458...217

Skrevet

Jeg heter Ida :)

 

Anonymous poster hash: 9c930...e53

Skrevet

May-Ingrid heter jeg :) Helt ok navn. Hatet det da jeg var yngre, og gikk som regel under navnet Maja. Nå i voksen alder bryr jeg meg ikke stort, synes det er litt gøy med ett skjeldent navn som ikke alle andre har :)

 

Anonymous poster hash: 6477c...263

Skrevet

Jeg heter Gunhild. Var ikke så fornøyd med det som barn og ungdom, men er glad for navnet mitt nå.

 

Anonymous poster hash: 98fcd...5b8

Skrevet

Kristin her.

Godt fornøyd med det.

 

Anonymous poster hash: 6855f...568

Skrevet

Heter Caroline. Er fornøyd :)

 

Anonymous poster hash: 58b27...3b4

Skrevet

Heter Elisabeth og liker navnet godt. Godt nok for dronninger , godt nok for meg 😃

 

Anonymous poster hash: e1d91...d92

Hei, hei...

 

Jeg og heter Elisabeth. Godt fornøyd med navnet jeg 👸🏼

 

 

Anonymous poster hash: ac598...a93

Skrevet

Hei hei..

 

Therese heter jeg. Likte det ikke som liten, nå bryr jeg meg ikke så mye.

 

Anonymous poster hash: 4ad4f...f2f

Skrevet

Jeg heter Marte, og er ganske fornøyd med det.

 

Anonymous poster hash: d8dba...fa8

Skrevet

Marthe heter jeg, og som alle andre så hadde jeg en periode der jeg ikke likte navnet mitt da jeg var liten.

Nå liker jeg det godt, det er jo meg 😊

Skrevet (endret)

Ida Kristine. Jeg synes det er litt kjedelig, men kan vel ikke klage.

Endret av Ikkedytt
Skrevet

Hei,

 

Jeg heter også Elisabeth. Veldig fint/ enkelt når jeg er ute og reiser.

 

Anonymous poster hash: 53131...ccc

Skrevet

Jeg heter Sara:) har også et mellomnavn jeg ikke bruker, men som jeg ikke tør å skrive her i frykt for å bli gjenkjent☺️

 

Anonymous poster hash: 9d57d...e1f

Skrevet

Heter Lene og er veldig fornøyd :) Har også ett mellomnavn, bruker det ikke til vanlig, men skriver det ikke her med fare for å bli gjenkjent :)

 

Anonymous poster hash: a05d3...f9d

Skrevet

Tine å jeg liker det

 

Anonymous poster hash: 2a080...f0b

Skrevet

Jeg heter Mari Helene :)

 

Anonymous poster hash: a3ca3...cb8

Skrevet

Jeg heter Cecilie, alle dukkene mine kalte jeg Charlotte så det var nok favoritten som liten. Er fornøyd med navnet i grunnen!

 

Anonymous poster hash: e2a7a...892

Skrevet

hei, jeg heter Tonje :)

egentlig ganske fornøyd.. når jeg var lita ville jeg hete Linda eller Cathrine :P



Anonymous poster hash: 259c3...ec7
Skrevet

 

Jeg heter Silje Katrin, men bruker bare Silje..Anonymous poster hash: 02486...523

Og jeg er Silje Kristin. Bruker bare Silje jeg også. Anonymous poster hash: ea63f...9a8

Samme med meg ;)

Jeg heter også Silje Kristin, men bruker bare Silje..

 

Anonymous poster hash: 0e46c...eaf

Skrevet

Heter Marielle, og er fornøyd med det :)



Anonymous poster hash: bd487...257

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...