Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #76 Skrevet 22. april 2015 Marit. Ikke fornøyd. Ville hete Tina om jeg kunne bestemt. Anonymous poster hash: 79302...c1c Marit er jo 10 ganger finere enn Tina!! Tina er et typisk ludder/hore/porno-navn! Rett og slett et grusomt navn! Anonymous poster hash: 9d58c...4a5
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #77 Skrevet 22. april 2015 Synne heter jeg☺ Anonymous poster hash: 92458...217
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #78 Skrevet 22. april 2015 Synne heter jeg☺ Anonymous poster hash: 92458...217 Fantastisk navn Anonymous poster hash: 38b2f...1bf
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #79 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Frida. Anonymous poster hash: 3f8d5...5e0
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #80 Skrevet 22. april 2015 Thea- var sjeldent på min tid Anonymous poster hash: c84f0...162
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #81 Skrevet 22. april 2015 Synne heter jeg☺ Anonymous poster hash: 92458...217 Fantastisk navn Anonymous poster hash: 38b2f...1bf Tusen takk!☺ Anonymous poster hash: 92458...217
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #82 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Ida Anonymous poster hash: 9c930...e53
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #83 Skrevet 22. april 2015 May-Ingrid heter jeg Helt ok navn. Hatet det da jeg var yngre, og gikk som regel under navnet Maja. Nå i voksen alder bryr jeg meg ikke stort, synes det er litt gøy med ett skjeldent navn som ikke alle andre har Anonymous poster hash: 6477c...263
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #84 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Gunhild. Var ikke så fornøyd med det som barn og ungdom, men er glad for navnet mitt nå. Anonymous poster hash: 98fcd...5b8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #85 Skrevet 22. april 2015 Kristin her. Godt fornøyd med det. Anonymous poster hash: 6855f...568
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #86 Skrevet 22. april 2015 Heter Caroline. Er fornøyd Anonymous poster hash: 58b27...3b4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #87 Skrevet 22. april 2015 Heter Elisabeth og liker navnet godt. Godt nok for dronninger , godt nok for meg 😃 Anonymous poster hash: e1d91...d92 Hei, hei... Jeg og heter Elisabeth. Godt fornøyd med navnet jeg 👸🏼 Anonymous poster hash: ac598...a93
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #88 Skrevet 22. april 2015 Hei hei.. Therese heter jeg. Likte det ikke som liten, nå bryr jeg meg ikke så mye. Anonymous poster hash: 4ad4f...f2f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #89 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Marte, og er ganske fornøyd med det. Anonymous poster hash: d8dba...fa8
PelleParafin Skrevet 22. april 2015 #90 Skrevet 22. april 2015 Marthe heter jeg, og som alle andre så hadde jeg en periode der jeg ikke likte navnet mitt da jeg var liten. Nå liker jeg det godt, det er jo meg 😊
Ikkedytt Skrevet 22. april 2015 #91 Skrevet 22. april 2015 (endret) Ida Kristine. Jeg synes det er litt kjedelig, men kan vel ikke klage. Endret 22. april 2015 av Ikkedytt
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #92 Skrevet 22. april 2015 Hei, Jeg heter også Elisabeth. Veldig fint/ enkelt når jeg er ute og reiser. Anonymous poster hash: 53131...ccc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #93 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Sara:) har også et mellomnavn jeg ikke bruker, men som jeg ikke tør å skrive her i frykt for å bli gjenkjent☺️ Anonymous poster hash: 9d57d...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #94 Skrevet 22. april 2015 Heter Lene og er veldig fornøyd Har også ett mellomnavn, bruker det ikke til vanlig, men skriver det ikke her med fare for å bli gjenkjent Anonymous poster hash: a05d3...f9d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #95 Skrevet 22. april 2015 Tine å jeg liker det Anonymous poster hash: 2a080...f0b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #96 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Mari Helene Anonymous poster hash: a3ca3...cb8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #97 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Cecilie, alle dukkene mine kalte jeg Charlotte så det var nok favoritten som liten. Er fornøyd med navnet i grunnen! Anonymous poster hash: e2a7a...892
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #98 Skrevet 22. april 2015 hei, jeg heter Tonje egentlig ganske fornøyd.. når jeg var lita ville jeg hete Linda eller Cathrine Anonymous poster hash: 259c3...ec7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #99 Skrevet 22. april 2015 Jeg heter Silje Katrin, men bruker bare Silje..Anonymous poster hash: 02486...523 Og jeg er Silje Kristin. Bruker bare Silje jeg også. Anonymous poster hash: ea63f...9a8 Samme med meg Jeg heter også Silje Kristin, men bruker bare Silje.. Anonymous poster hash: 0e46c...eaf
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #100 Skrevet 22. april 2015 Heter Marielle, og er fornøyd med det Anonymous poster hash: bd487...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå