Oslojente39 Skrevet 20. juli 2015 #951 Del Skrevet 20. juli 2015 Mannen var helt stresset da han dro på jobb i går kveld (jobber natt) og ba meg si ifra med én gang om det skjedde noe for det var jo så mye styr i går kveld med kynnere, dårlig mage, mye nedpress og en hyperaktiv baby osv Selvsagt forsvant ALLE symptoner etter midnatt. SUKK!!!!! I tillegg fikk jeg ikke sove mer enn et par timer før jeg våknet av en melding fra mannen som skriver han Elsker meg! Og er jo søtt det, men har sagt til han at de meldingene ofte vekker meg så fint om han ikke sender meldinger....men skaden var gjort og der lå jeg; lys våken. Og så klikket mini vinkel også og da var det iallefall ikke håp om å få sove mer. Så jeg tok en joggetur midt på nattta, hahahaha! Etter en dusj og litt avslapning kom mannen hjem og så gamet vi litt før vi begge ble trøtt og sovnet, men jeg våknet igjen klokka 08.30 og er utrolig nok ikke trøtt. Nå skal jeg straks til jordmortime. Er spent på SF målet denne gangen. Jeg har målt selv og havner på 32/33 så tror det har vokst litt, men siden det er så mye liv og alt var perfekt på UL så er jeg ikke særlig stresset. Men skulle det vise seg at det fremdeles er flatet ut eller sunket så kommer jeg til å kreve ny UL. Selv om jeg fysisk ser på magen har sunket en del de siste dagene så vet jeg at jeg kommer til å stresse selv med masse liv. Tror ikke sf målet har så mye å si, mitt kom aldri høyere enn 32 - og nå ligger mini me på fanget mitt og han er fortsatt under i vektkurven sin😳. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147331137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #952 Del Skrevet 20. juli 2015 Mannen var helt stresset da han dro på jobb i går kveld (jobber natt) og ba meg si ifra med én gang om det skjedde noe for det var jo så mye styr i går kveld med kynnere, dårlig mage, mye nedpress og en hyperaktiv baby osv Selvsagt forsvant ALLE symptoner etter midnatt. SUKK!!!!! I tillegg fikk jeg ikke sove mer enn et par timer før jeg våknet av en melding fra mannen som skriver han Elsker meg! Og er jo søtt det, men har sagt til han at de meldingene ofte vekker meg så fint om han ikke sender meldinger....men skaden var gjort og der lå jeg; lys våken. Og så klikket mini vinkel også og da var det iallefall ikke håp om å få sove mer. Så jeg tok en joggetur midt på nattta, hahahaha! Etter en dusj og litt avslapning kom mannen hjem og så gamet vi litt før vi begge ble trøtt og sovnet, men jeg våknet igjen klokka 08.30 og er utrolig nok ikke trøtt. Nå skal jeg straks til jordmortime. Er spent på SF målet denne gangen. Jeg har målt selv og havner på 32/33 så tror det har vokst litt, men siden det er så mye liv og alt var perfekt på UL så er jeg ikke særlig stresset. Men skulle det vise seg at det fremdeles er flatet ut eller sunket så kommer jeg til å kreve ny UL. Selv om jeg fysisk ser på magen har sunket en del de siste dagene så vet jeg at jeg kommer til å stresse selv med masse liv. Det er jo normalt at magen synker nå tett før termin, tror ikke det et grunn for ul. Lykke til hos jordmor! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147331150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 20. juli 2015 #953 Del Skrevet 20. juli 2015 Da var jordmortimen overstått og mini hadde vokst SF målet var kommet opp i 34! Hurra! Det var en vikar for min jordmor og hun mente at jeg ikke ville rekke neste jordmortime den 30.07. Jeg håper virkelig det!!!! Mini hadde ikke festet seg enda da, men det betyr jo ikke noe. Men han hadde definitivt sunket godt ned og selv om magen ikke ser stor ut så sa hun at det var helt normalt med tynne og lange damer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147331347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. juli 2015 #954 Del Skrevet 20. juli 2015 Da var jordmortimen overstått og mini hadde vokst SF målet var kommet opp i 34! Hurra! Det var en vikar for min jordmor og hun mente at jeg ikke ville rekke neste jordmortime den 30.07. Jeg håper virkelig det!!!! Mini hadde ikke festet seg enda da, men det betyr jo ikke noe. Men han hadde definitivt sunket godt ned og selv om magen ikke ser stor ut så sa hun at det var helt normalt med tynne og lange damer Så godt at alt så fint ut! Jeg var også på ny kontroll idag, og heldigvis var blodtrykket litt lavere igjen og urinen fin! Jentene er sendt på overnattingsbesøk hos besteforeldrene nå, så noen rolige dager uten særlig aktivitet har nok gjort godt for den høygravide hvalen😄 Nyter freden og roen uten barn løpende rundt, og vet at det blir nok leeenge til neste gang! Så jeg prøver å bare kose meg og nyte det max, uten å stresse for mye og vente på fødsel (lettere sagt enn gjort kanskje!😜 Blir nok ikke like lett å låne bort tre barn til barnevakt samtidig, så dette er dyrebare timer med egentid! 39 uker på vei idag, og tanken slo meg at hvis jeg blir gående 1 uke på overtid så er det faktisk 2,5 uke igjen... Det føles MYE akkurat nå😨😱😁 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147331589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 20. juli 2015 #955 Del Skrevet 20. juli 2015 Da var jordmortimen overstått og mini hadde vokst SF målet var kommet opp i 34! Hurra! Det var en vikar for min jordmor og hun mente at jeg ikke ville rekke neste jordmortime den 30.07. Jeg håper virkelig det!!!! Mini hadde ikke festet seg enda da, men det betyr jo ikke noe. Men han hadde definitivt sunket godt ned og selv om magen ikke ser stor ut så sa hun at det var helt normalt med tynne og lange damer Så godt at alt så fint ut! Jeg var også på ny kontroll idag, og heldigvis var blodtrykket litt lavere igjen og urinen fin! Jentene er sendt på overnattingsbesøk hos besteforeldrene nå, så noen rolige dager uten særlig aktivitet har nok gjort godt for den høygravide hvalen Nyter freden og roen uten barn løpende rundt, og vet at det blir nok leeenge til neste gang! Så jeg prøver å bare kose meg og nyte det max, uten å stresse for mye og vente på fødsel (lettere sagt enn gjort kanskje! Blir nok ikke like lett å låne bort tre barn til barnevakt samtidig, så dette er dyrebare timer med egentid! 39 uker på vei idag, og tanken slo meg at hvis jeg blir gående 1 uke på overtid så er det faktisk 2,5 uke igjen... Det føles MYE akkurat nå Å så deilig med litt fred og ro Håpe det trigger baby til å komme ut Jeg er 39+1 i dag og prøver også å ikke tenke overtid. Jordmor trodde ikke at jeg kom til å rekke timen om 10 dager så klamrer meg til det hun sa: P Med vekten på UL så trodde hun at mini ikke kom til å bli 3600, men mellom 3000 og 3300. Hun mente det var en fin vekt med tanke på meg og far så er fornøyd med det Mannen er så giret nå og tripper på nåler, han er så søt. Snakker med mini og ber han komme ut så pappa kan kose med han ❤ Svigermor reiser på ferie i morgen og er selvsagt ikke helt giret på det siden hun vet at baby mest sannsynlig kommer mens hun er i et annet land. Hun ringte i dag og vi måtte ringe med én gang baby var ute og sende bilde, hehe. Ser for meg at svigerfar ikke får mye ro med solslikking og strand om hun får den telefonen Nå er mannen på trening så når han kommer hjem blir det en ny runde med hjemmelaget burger og siden han har fri i kveld så blir det gaming og avslapning og så håper vi at nor skjer. Hadde vært kjekt om han var hjemme når ting smeller. Stakkaren er jo helt fjern på jobben for han er så redd for at jeg skal føde. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147331648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 20. juli 2015 #956 Del Skrevet 20. juli 2015 Så bra at alt så fint ut motherofd. Syntes dagene går så tregt og venter bare på kveldene. Det er jo oftest da det er litt action og de fleste fødsler starter jo om natta. I dag var gutten våres i bhg igjen og det var litt deilig kjenner jeg. Han har også hatt det bra der i dag. Kort dag i dag for å få en smooth overgang igjen. Vært på ikea å shoppa ting til rommet hans så vi får spritet det opp litt nå som vi har tatt vekk sprinkelsenga. (Bedre plass) ellers har det ikke blitt noe avslappende dag akkurat... Og kan tenke meg det var deilig å få litt barnefri Lykkeli ☺️ Godt å få hentet seg inn litt før fødselen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147331685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavidabella Skrevet 20. juli 2015 #957 Del Skrevet 20. juli 2015 Uff, i dag har jeg hatt en dårlig morning. Han var våken i natt og jeg er utslitt😳. Kjefta på mannen fordi han ikke tar ansvar om natta. Det er ille å si det, men jeg opplever at vi som par strever litt med å samarbeide etter at nurket kom. Vi hadde det så bra sammen, så jeg er lei meg for at vi strever nå. Det er kanskje vanlig i denne perioden?Veldig vanlig! Tror det er flere som har det sånn enn ikke. Hadde samme opplevelse forrige gang, trodde seriøst ikke vi kom til å holde sammen. Denne gangen er det helt annerledes , men nå må vi liksom ta en unge hver, og han vet jo mer hva det innebærer. Det går seg til, men du må kanskje stille litt krav til han. Virker ikke som om de mannfolka skjønner det av seg selv!Min klarer ihvertfall ikke helt å se barnets behov, han blir foreksempel mer opptatt av å lage frokost til seg selv enn å fokusere på babyen😳. Jeg stiller krav, men det irriterer meg at han ikke ser selv hva som trengs. Men får vel bare akseptere at menn er sånn og heller lære ham opp. Han blir jo lei seg når jeg blir sinna og for ham kommer det helt ut av det "blå". Tror dessverre det er ganske vanlig det også, uten at det gjør saken noe bedre.. Min samboer gikk alltid rett til kjøleskapet da han kom hjem fra jobb, uten å ense det lille barnet som lå der.. Husker at jeg holdt på å klikke i vinkel!! Når jeg minner han på disse episodene i dag kan han ikke skjønne at han var sånn den gangen, men sier selv at han synes overgangen var veldig vanskelig. Kanskje du skulle prøve å snakke med han om han synes det er vanskelig? Det kan hende at det vil hjelpe mer å få det ut av han, hvis det er noe som plager han da😊 føler med deg, for det siste vi trenger i denne hormonfyllte, søvnmanglende tiden er konflikter på hjemmebane. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147331704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 20. juli 2015 #958 Del Skrevet 20. juli 2015 Så bra at alt så fint ut motherofd. Syntes dagene går så tregt og venter bare på kveldene. Det er jo oftest da det er litt action og de fleste fødsler starter jo om natta. I dag var gutten våres i bhg igjen og det var litt deilig kjenner jeg. Han har også hatt det bra der i dag. Kort dag i dag for å få en smooth overgang igjen. Vært på ikea å shoppa ting til rommet hans så vi får spritet det opp litt nå som vi har tatt vekk sprinkelsenga. (Bedre plass) ellers har det ikke blitt noe avslappende dag akkurat... Og kan tenke meg det var deilig å få litt barnefri Lykkeli ☺️ Godt å få hentet seg inn litt før fødselen. Ja, jeg er også spent på kveldene for det er helt klart da ting tar seg opp Koselig med litt nytt til storebror da Vi får bare håpe at babyene våre snart vil ut og strekke på seg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147331732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 20. juli 2015 #959 Del Skrevet 20. juli 2015 Uff, i dag har jeg hatt en dårlig morning. Han var våken i natt og jeg er utslitt😳. Kjefta på mannen fordi han ikke tar ansvar om natta. Det er ille å si det, men jeg opplever at vi som par strever litt med å samarbeide etter at nurket kom. Vi hadde det så bra sammen, så jeg er lei meg for at vi strever nå. Det er kanskje vanlig i denne perioden?Veldig vanlig! Tror det er flere som har det sånn enn ikke. Hadde samme opplevelse forrige gang, trodde seriøst ikke vi kom til å holde sammen. Denne gangen er det helt annerledes , men nå må vi liksom ta en unge hver, og han vet jo mer hva det innebærer. Det går seg til, men du må kanskje stille litt krav til han. Virker ikke som om de mannfolka skjønner det av seg selv!Min klarer ihvertfall ikke helt å se barnets behov, han blir foreksempel mer opptatt av å lage frokost til seg selv enn å fokusere på babyen😳. Jeg stiller krav, men det irriterer meg at han ikke ser selv hva som trengs. Men får vel bare akseptere at menn er sånn og heller lære ham opp. Han blir jo lei seg når jeg blir sinna og for ham kommer det helt ut av det "blå".Tror dessverre det er ganske vanlig det også, uten at det gjør saken noe bedre.. Min samboer gikk alltid rett til kjøleskapet da han kom hjem fra jobb, uten å ense det lille barnet som lå der.. Husker at jeg holdt på å klikke i vinkel!! Når jeg minner han på disse episodene i dag kan han ikke skjønne at han var sånn den gangen, men sier selv at han synes overgangen var veldig vanskelig. Kanskje du skulle prøve å snakke med han om han synes det er vanskelig? Det kan hende at det vil hjelpe mer å få det ut av han, hvis det er noe som plager han da😊 føler med deg, for det siste vi trenger i denne hormonfyllte, søvnmanglende tiden er konflikter på hjemmebane. Etter at jeg ble sinna på søndag har han skjerpet seg😉. Han har gjort alle de tingene jeg klaget over, så det hjelper å si ifra. Tror det plager ham litt at babyen får all kosen nå om dagen😜, så jeg prøver å gi ham litt oppmerksomhet også. Er jo fortsatt forelska så det går bra!😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147331924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 20. juli 2015 #960 Del Skrevet 20. juli 2015 Så bra at alt så fint ut motherofd. Syntes dagene går så tregt og venter bare på kveldene. Det er jo oftest da det er litt action og de fleste fødsler starter jo om natta. I dag var gutten våres i bhg igjen og det var litt deilig kjenner jeg. Han har også hatt det bra der i dag. Kort dag i dag for å få en smooth overgang igjen. Vært på ikea å shoppa ting til rommet hans så vi får spritet det opp litt nå som vi har tatt vekk sprinkelsenga. (Bedre plass) ellers har det ikke blitt noe avslappende dag akkurat... Og kan tenke meg det var deilig å få litt barnefri Lykkeli ☺️ Godt å få hentet seg inn litt før fødselen. Ja, jeg er også spent på kveldene for det er helt klart da ting tar seg opp Koselig med litt nytt til storebror da Vi får bare håpe at babyene våre snart vil ut og strekke på seg Ja,"storebror" ble kjempe glad ☺️ Trodde slimproppen gikk her om dagen,men tydeligvis ikke alt... For noe kom i kveld også. 😳 har ikke så mye kynnere i dag. Tror magen har synket litt. Går bare å venter så jeg skal ta kvelden etter en dusj(tilfelle det går fort på natta vil jeg være nogen lunde nydusja) kjennes så ut som jeg er på overtid da to jordmødre trodde hun i alle fall kom en uke før,jeg har trodd det og broren gjorde det. Men prøver å si til meg selv at det er jo ikke termin engang. Må skjerpe meg 😱😔 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147332432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. juli 2015 #961 Del Skrevet 20. juli 2015 Så bra at alt så fint ut motherofd. Syntes dagene går så tregt og venter bare på kveldene. Det er jo oftest da det er litt action og de fleste fødsler starter jo om natta. I dag var gutten våres i bhg igjen og det var litt deilig kjenner jeg. Han har også hatt det bra der i dag. Kort dag i dag for å få en smooth overgang igjen. Vært på ikea å shoppa ting til rommet hans så vi får spritet det opp litt nå som vi har tatt vekk sprinkelsenga. (Bedre plass) ellers har det ikke blitt noe avslappende dag akkurat... Og kan tenke meg det var deilig å få litt barnefri Lykkeli ☺️ Godt å få hentet seg inn litt før fødselen. Ja, jeg er også spent på kveldene for det er helt klart da ting tar seg opp Koselig med litt nytt til storebror da Vi får bare håpe at babyene våre snart vil ut og strekke på seg Ja,"storebror" ble kjempe glad ☺️ Trodde slimproppen gikk her om dagen,men tydeligvis ikke alt... For noe kom i kveld også. 😳 har ikke så mye kynnere i dag. Tror magen har synket litt. Går bare å venter så jeg skal ta kvelden etter en dusj(tilfelle det går fort på natta vil jeg være nogen lunde nydusja) kjennes så ut som jeg er på overtid da to jordmødre trodde hun i alle fall kom en uke før,jeg har trodd det og broren gjorde det. Men prøver å si til meg selv at det er jo ikke termin engang. Må skjerpe meg 😱😔 Kjenner meg igjen der, ja! Min første kom 2 uker før termin, så jeg trodde jo at andremann også skulle komme like tidlig... Det ble en laaang ventetid, siden hun kom jo ikke før to dager før termin. Snakket med jordmødrene på Føden, og de sa at dette var visstnok helt vanlig. Fødte man før termin med første gikk man vanligvis lenger med nr 2 og 3, dvs en fødsel nærmere termin og gjerne litt større baby også. Stemte bra for meg, så spent på om nr 3 skal komme enda senere enn nr 2, dvs kanskje på termin eller noen dager over. Og være stor, hun er jo foreløpig estimert til å være ca 3,9 kg ved termin (1 kg mer enn første)... Kan bli spennende ja!!😄 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147332492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 20. juli 2015 #962 Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) Så bra at alt så fint ut motherofd. Syntes dagene går så tregt og venter bare på kveldene. Det er jo oftest da det er litt action og de fleste fødsler starter jo om natta. I dag var gutten våres i bhg igjen og det var litt deilig kjenner jeg. Han har også hatt det bra der i dag. Kort dag i dag for å få en smooth overgang igjen. Vært på ikea å shoppa ting til rommet hans så vi får spritet det opp litt nå som vi har tatt vekk sprinkelsenga. (Bedre plass) ellers har det ikke blitt noe avslappende dag akkurat... Og kan tenke meg det var deilig å få litt barnefri Lykkeli ☺ Godt å få hentet seg inn litt før fødselen. Ja, jeg er også spent på kveldene for det er helt klart da ting tar seg opp Koselig med litt nytt til storebror da Vi får bare håpe at babyene våre snart vil ut og strekke på seg Ja,"storebror" ble kjempe glad ☺ Trodde slimproppen gikk her om dagen,men tydeligvis ikke alt... For noe kom i kveld også. har ikke så mye kynnere i dag. Tror magen har synket litt. Går bare å venter så jeg skal ta kvelden etter en dusj(tilfelle det går fort på natta vil jeg være nogen lunde nydusja) kjennes så ut som jeg er på overtid da to jordmødre trodde hun i alle fall kom en uke før,jeg har trodd det og broren gjorde det. Men prøver å si til meg selv at det er jo ikke termin engang. Må skjerpe meg Ikke noe her i kveld heller Bah!!!! Er så utålmodig, men er tross alt ikke termin enda Bra du er forberedt og nydusjet da, haha Endret 20. juli 2015 av MotherOfDragons Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147332615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 21. juli 2015 #963 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har alltid hørt at folk gjerne har like lange eller litt kortere svangerskap jeg da. Innenfor en grense på 14 dager så klart. Men jeg har jo skjønt det på forum rundt at det er som du sier lykkeli 👍🏻 min jente er estimert til 4200g 😑 derfor tenker jeg det hadde vært ok å fått hun ut!!! Gutten min var 4055g en uke før tiden. Men det går vel bra dette også. Jeg tror faktisk hun kommer nå i dag 🙏🏻 våknet i 5 tiden av murringer i korsryggen. Gikk på do nå og akkurat som vannet gikk,men er veldig usikker på det. Så må se ann litt. Lekker kanskje? Og kynnere begynner nå. Ikke hatt de så tidlig før. Magen sank jo i går også. Har noen av dere tenkt på hva om ungen kommer 22.juli? Eller.. Har hørt den noen ganger fra folk. Får håpe du ikke føder da,men.. Lite man får gjort med det i grunn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 21. juli 2015 #964 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har alltid hørt at folk gjerne har like lange eller litt kortere svangerskap jeg da. Innenfor en grense på 14 dager så klart. Men jeg har jo skjønt det på forum rundt at det er som du sier lykkeli 👍🏻 min jente er estimert til 4200g 😑 derfor tenker jeg det hadde vært ok å fått hun ut!!! Gutten min var 4055g en uke før tiden. Men det går vel bra dette også. Jeg tror faktisk hun kommer nå i dag 🙏🏻 våknet i 5 tiden av murringer i korsryggen. Gikk på do nå og akkurat som vannet gikk,men er veldig usikker på det. Så må se ann litt. Lekker kanskje? Og kynnere begynner nå. Ikke hatt de så tidlig før. Magen sank jo i går også. Har noen av dere tenkt på hva om ungen kommer 22.juli? Eller.. Har hørt den noen ganger fra folk. Får håpe du ikke føder da,men.. Lite man får gjort med det i grunn. Oppdatering: barn sendt i bhg. Mannen pakka bag til guttungen som da sikkert sover hos mommo i dag😁 jeg har svake rier,og jeg satser på at de blir sterkere og ikke forsvinner!!! Vil juble,men gruer meg også litt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 21. juli 2015 #965 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har alltid hørt at folk gjerne har like lange eller litt kortere svangerskap jeg da. Innenfor en grense på 14 dager så klart. Men jeg har jo skjønt det på forum rundt at det er som du sier lykkeli 👍🏻 min jente er estimert til 4200g 😑 derfor tenker jeg det hadde vært ok å fått hun ut!!! Gutten min var 4055g en uke før tiden. Men det går vel bra dette også. Jeg tror faktisk hun kommer nå i dag 🙏🏻 våknet i 5 tiden av murringer i korsryggen. Gikk på do nå og akkurat som vannet gikk,men er veldig usikker på det. Så må se ann litt. Lekker kanskje? Og kynnere begynner nå. Ikke hatt de så tidlig før. Magen sank jo i går også. Har noen av dere tenkt på hva om ungen kommer 22.juli? Eller.. Har hørt den noen ganger fra folk. Får håpe du ikke føder da,men.. Lite man får gjort med det i grunn. Oppdatering: barn sendt i bhg. Mannen pakka bag til guttungen som da sikkert sover hos mommo i dag😁 jeg har svake rier,og jeg satser på at de blir sterkere og ikke forsvinner!!! Vil juble,men gruer meg også litt. Lykke til, håper babyen kommer i dag:). Blir det 22 juli så gjør det ingenting. Da blir det en fin dag for familien din:). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. juli 2015 #966 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har alltid hørt at folk gjerne har like lange eller litt kortere svangerskap jeg da. Innenfor en grense på 14 dager så klart. Men jeg har jo skjønt det på forum rundt at det er som du sier lykkeli 👍🏻 min jente er estimert til 4200g 😑 derfor tenker jeg det hadde vært ok å fått hun ut!!! Gutten min var 4055g en uke før tiden. Men det går vel bra dette også. Jeg tror faktisk hun kommer nå i dag 🙏🏻 våknet i 5 tiden av murringer i korsryggen. Gikk på do nå og akkurat som vannet gikk,men er veldig usikker på det. Så må se ann litt. Lekker kanskje? Og kynnere begynner nå. Ikke hatt de så tidlig før. Magen sank jo i går også. Har noen av dere tenkt på hva om ungen kommer 22.juli? Eller.. Har hørt den noen ganger fra folk. Får håpe du ikke føder da,men.. Lite man får gjort med det i grunn. Oppdatering: barn sendt i bhg. Mannen pakka bag til guttungen som da sikkert sover hos mommo i dag😁 jeg har svake rier,og jeg satser på at de blir sterkere og ikke forsvinner!!! Vil juble,men gruer meg også litt. Så spennende, lykke til!! Håper det ikke dabber av igjen👍👍 Her satt jeg med regelmessige maserier hele kvelden igår, men (som vanlig) dabbet det av og ble helt rolig da vi gikk og la oss. Ergo blir det nok en ny dag som gravid og ingen action her i heimen med det første😩 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 21. juli 2015 #967 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg og vil ha baby nååååå! Og angående 22.juli så vil det bli en gledens dag for deg og familien ❤️ Det vil alltid være datoer som det har skjedd noe på, men man kan ikke la det overskygge alt det gode som vil skje på samme datoer i fremtiden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 21. juli 2015 #968 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har alltid hørt at folk gjerne har like lange eller litt kortere svangerskap jeg da. Innenfor en grense på 14 dager så klart. Men jeg har jo skjønt det på forum rundt at det er som du sier lykkeli 👍🏻 min jente er estimert til 4200g 😑 derfor tenker jeg det hadde vært ok å fått hun ut!!! Gutten min var 4055g en uke før tiden. Men det går vel bra dette også. Jeg tror faktisk hun kommer nå i dag 🙏🏻 våknet i 5 tiden av murringer i korsryggen. Gikk på do nå og akkurat som vannet gikk,men er veldig usikker på det. Så må se ann litt. Lekker kanskje? Og kynnere begynner nå. Ikke hatt de så tidlig før. Magen sank jo i går også. Har noen av dere tenkt på hva om ungen kommer 22.juli? Eller.. Har hørt den noen ganger fra folk. Får håpe du ikke føder da,men.. Lite man får gjort med det i grunn. Oppdatering: barn sendt i bhg. Mannen pakka bag til guttungen som da sikkert sover hos mommo i dag😁 jeg har svake rier,og jeg satser på at de blir sterkere og ikke forsvinner!!! Vil juble,men gruer meg også litt.Så spennende, lykke til!! Håper det ikke dabber av igjen👍👍 Her satt jeg med regelmessige maserier hele kvelden igår, men (som vanlig) dabbet det av og ble helt rolig da vi gikk og la oss. Ergo blir det nok en ny dag som gravid og ingen action her i heimen med det første😩 Samme her 😩 Så mye action lørdag og søndag kveld og ikke en shit i går... Sukk!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 21. juli 2015 #969 Del Skrevet 21. juli 2015 Hmmmmm!!!!! Lurer på om jeg akkurat lakk fostervann??? Jeg vet det ikke er urin og jeg har ikke hatt noe utflod. Var veldig tyntflytende. Ringte føden og hun ba meg følge litt med utover dagen, men mini er ikke festet(var ikke det igår iallefall), men kan han allikevel blokkere siden det bare kom litt? Og jeg kan ikke jogge før jeg vet om det er fostervann eller ikke.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 21. juli 2015 #970 Del Skrevet 21. juli 2015 Hmmmmm!!!!! Lurer på om jeg akkurat lakk fostervann??? Jeg vet det ikke er urin og jeg har ikke hatt noe utflod. Var veldig tyntflytende. Ringte føden og hun ba meg følge litt med utover dagen, men mini er ikke festet(var ikke det igår iallefall), men kan han allikevel blokkere siden det bare kom litt? Og jeg kan ikke jogge før jeg vet om det er fostervann eller ikke.... Jeg trodde jeg lakk fostervann hele tiden på slutten, men det var bare urin😜. Var også bekymret pga at min bare hadde festet seg " knapt". Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostepopp1234 Skrevet 21. juli 2015 #971 Del Skrevet 21. juli 2015 Hei jenter!. Jeg hadde termin m tredje lillegutt på lørdag. Er sååå lei maserier og bekkenvondter. Har allerede blitt ordentlig lurt en gang, og var inne på sykehuset pga skikkelige regelmessige tak i mage og rygg. Men da vi kom inn dit var det bom stopp, og fikk beskjed om at jeg hadde 1 cm åpning. ..Kjipt!. Var visst bare å dra hjem igjen!. Er en uke siden dette her nå da. Alle rundt meg sier "nyt tida", slapp av når du kan,osv, men klarer ikke å nyte!. Søvnløshet, bekkensmerter osv er jo ikke akkurat så mye å nyte. Men..forsøker å fokusere på at alt så langt er bra med lillegutt såvidt jeg vet. Blir samtale på sykehuset fredag for å evt avtale igangsetting. Men har hørt at de sjelden setter igang noen i helgene pga dårligere bemanning? (med mindre det er noe prekært). Engster meg veldig for størrelsen på baby denne gangen, siden baby nr to var 4200g og kom en uke FØR termin. Er bare bittelitt bekymret for å måtte skvise ut en 5 kgs baby😱. Men for all del!. Er takknemlig for at jeg snart er i mål, er bare så innmari nervepirrende dette her!. Mange hormontårer for å si det sånn. Håper på baby i armene senest mandag❤️. Dagens hjertesukk!. Benytter anledningen til å sende en klem til alle andre som også venter..tålmodig eller utålmodig;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 21. juli 2015 #972 Del Skrevet 21. juli 2015 Er på vei til sykehuset for sjekk nå. Sikkert ikke nok til å bli,men syntes det er greit å vite nogen lunde hvor jeg er i løypa med 40 min til sykehuset. Riene blir kraftigere for hver time,men langt fra kraftige nok enda.spennende å se hva de sier. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 21. juli 2015 #973 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg vet at det ikke er urin. Mulig tynn utflod, men har ikke hatt noe form for lekkasjer av sånn utflod hittil så er derfor jeg ble i beredskap. Eneste bekymringen min er å jogge. Siden jeg er usikker så blir det pause i dag. Istedenfor har jeg tørket støv, kuret håret, epilert meg og lakket tåneglene så føler meg i det minste fresh Men har vært småkvalm siden jeg sto opp og det sitter i enda. Mini er fremdeles i strekkemodus der han kyler en sylskarp hæl på høyresiden. Det er ikke magisk lengre! 😩 Men får følge med utover dagen. Om det ikke kommer mer så er the back to business i morgen..,, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 21. juli 2015 #974 Del Skrevet 21. juli 2015 Er på vei til sykehuset for sjekk nå. Sikkert ikke nok til å bli,men syntes det er greit å vite nogen lunde hvor jeg er i løypa med 40 min til sykehuset. Riene blir kraftigere for hver time,men langt fra kraftige nok enda.spennende å se hva de sier. Lykke til 😄 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostepopp1234 Skrevet 21. juli 2015 #975 Del Skrevet 21. juli 2015 Er på vei til sykehuset for sjekk nå. Sikkert ikke nok til å bli,men syntes det er greit å vite nogen lunde hvor jeg er i løypa med 40 min til sykehuset. Riene blir kraftigere for hver time,men langt fra kraftige nok enda.spennende å se hva de sier. Lykke til!. Så spennende!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/39/#findComment-147333440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå