Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Jeg er såklart donor! Det skulle bare mangle. Anonymous poster hash: 08249...f40
sug lut Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Ja, om noe kan brukes er man hjertelig velkommen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Ja, satser på at jeg ikke har bruk for organene lenger når jeg er død. Anonymous poster hash: b4701...6c8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Kan ikke bli, pga. sykdom som sprer seg til organene. Men skulle gjerne blitt donor.. Anonymous poster hash: 31f50...845
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Selvfølgelig!! Anonymous poster hash: f01cc...bee
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Hadde tenkt å bli det, og hadde nok blitt godkjent også pr i dag. Men har fått et problem som kan bli alvorlig, og siden kunnskapene om det er så begrenset her til lands at det trolig ikke ville blitt sett på som relevant om jeg skulle stupe i morgen, så synes jeg ikke det er helt forsvarlig å melde meg som donor før jeg vet følgene av hva det nå enn er som feiler meg. Anonymous poster hash: 7a054...70a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Ja. Jeg er også beinmargsdonor, og donerer jevnlig trombocytter Glorien min skinner så jeg blir nesten blendet!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #12 Skrevet 7. mars 2015 Ja! Dessverre har man ikke et bestemmende donorregister her til lands, så det er uansett de pårørende som må ta beslutningen om donasjon. Skulle ønske man hadde et register hvor personens ønske om donasjon hadde gått forrang evt pårørendes valg! Anonymous poster hash: ed2f2...9f9
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mars 2015 #13 Skrevet 7. mars 2015 Ja, når jeg er dau har jeg ikke bruk for dem, så det er bare å forsyne seg.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #14 Skrevet 7. mars 2015 Nå er det ikke vi, men de etterlatte som bestemmer dette. Vi kan kun komme med ønsker. Jeg har fortalt mannen at han gjerne må gi bort om noen trenger de og kan bruke det. Samme har han sagt. Jeg har også fortalt at jeg vil kremeres. Anonymous poster hash: 5e8f6...087
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #15 Skrevet 7. mars 2015 Ja det er klart ! Anonymous poster hash: 39659...0e8
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. mars 2015 #16 Skrevet 7. mars 2015 Jepp, det er jeg. Hvis noe kan brukes den dagen jeg ikke er mer, så ja, mer enn gjerne!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #17 Skrevet 7. mars 2015 Har diagnoser som gjør meg lite egnet, men vil de bruke noe så må de for all del gjøre det Anonymous poster hash: e004c...692
gale damen Skrevet 7. mars 2015 #18 Skrevet 7. mars 2015 Ja, om jeg kan brukes som reservedeler når jeg ikke trenger egne biter mer, så må de bare ta det de trenger :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #19 Skrevet 7. mars 2015 Ja, alt som kan brukes til å redde andres livet kan de forsyne seg med. Etterpå skal jeg kremeres. Anonymous poster hash: 8b507...ce2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #20 Skrevet 7. mars 2015 Nei, selv om jeg jobber på sykehus så klarer jeg ikke tanken på at kroppen min skal maltrakteres post mortem. Anonymous poster hash: 7a21a...ff2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #21 Skrevet 7. mars 2015 Ja, er det noe som kan brukes er det fritt frem, jeg trenger det ikke lenger. Anonymous poster hash: b324d...f32
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #22 Skrevet 7. mars 2015 Etter jeg er død kan de plukke det de måtte ønske av meg. Men, har ikke ønsker om å ligge tilkoblet lenger en høgst nødvendig, da jeg ønsker at familien min skal få bli ferdig med det og komme seg videre... Anonymous poster hash: 34031...ffd
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #23 Skrevet 7. mars 2015 Er det ikke på papiret, men har sagt til familien at jeg vil at om noe skulle skje ønsker jeg at de skal bruke organene mine Anonymous poster hash: dde07...ea4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #24 Skrevet 7. mars 2015 Fjernet en bitteliten ondartet føflekk for 9 år siden og det gjør meg visstnok uønsket som donor for alltid. Og det irriterer meg for jeg skulle gladelig gitt bort alt som muligens kunne komme til nytte. Anonymous poster hash: 0b817...e27
Wawli Skrevet 7. mars 2015 #25 Skrevet 7. mars 2015 Jeg er, men mannen er ikke. Han synes også det er en fæl tanke at noen skal høste organer etter at han er død. Og jeg forstår han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå