Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #76 Skrevet 6. mars 2015 Håper jeg aldri får en så navlebeskuende svigerdatter! Anonymous poster hash: f069d...9de Jeg håper ikke min datter får en svigermor som er så egoistisk og hensynsløs at hun insisterer på å komme på barselbesøk dagen etter at dattera min har ligget natt gjennom og født, og fremdeles har etterrier! Min kommende svigerdatter skal hvert fall få bestemne selv når hun vil ha barselbesøk! Anonymous poster hash: 8d870...556 Jeg håper min datter får en svigermor som kommer å besøker henne og viser kjærlighet til henne og barnet. For min ga F. Hadde min svigerfamilie kommet på døra uansett tid hadde jeg blitt gla b Anonymous poster hash: 8f316...4af Å insistere på å ta med seg resten av gjengen på fødestua mens mor fremdeles har etterrier og har gitt tydelig beskjed om at hun trenger ro til å bli kjent med barnet er ikke å vise kjærlighet i min verden, men egoisme. Jeg er oveebevist om at jeg legger et bedre grunnlag for et godt forhold med både svigerdatter og barnebarn hvis jeg tar hensyn til deres behov og ikke trenger meg på. Hi sin svigermor er jo et åpenbart eksempel på hva som funker ekstremt dårlig. Det er MYE mellom det å trenge seg på dagen etter fødsel og å gi totalt faen. Anonymous poster hash: 8d870...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå