Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #51 Skrevet 5. mars 2015 Skjønner deg godt. Opplevde mye av det samme som deg når jeg fikk min første. I ettertid har jeg fått vite at bla. barnefarens tantetruet barnefaren for at hun og mannen skulle få komme på besøk. Ingen omtanke for at jeg hadde vondt etter keisersnittet. Med nr.2, ny barnefar, kom svigerforeldrene mine + svigerinne med mann på et kort besøk dagen etter. Jeg fødte på natta. Barn ga jeg klar beskjed om at jeg ikke ville ha besøk av på sykehuset. Hører med at min manns ene niese er som 4 unger uten oppdragelse. Eneste barnet som fikk komme var min eldste. Dette ble respektert uten protester. Anonymous poster hash: 930b4...abd
Hjertefru Skrevet 5. mars 2015 #52 Skrevet 5. mars 2015 Tror kanskje enkelte nybakte mødre bør tenke på at straks babyen er ute er det ikke de som er hovedpersonen lenger. Klart at besteforeldre er spente på å se barnebarnet sitt! Skjønner godt at svigermor gråt! Av og til må man bare sette sine egne behov litt til side. Når jeg fikk første, organiserte vi det sånn at begge sett med besteforeldre troppet opp samtidig dagen etter fødselen. Det var så fint og rørende at det glemmer jeg aldri Det var første barnebarnet for begge. Litt annerledes blir det hvis liggetiden er så kort at ikke annen familie enn far og søsken er velkomne på barsel, men dette vet en vel på forhånd? Da må selvsagt besteforeldre vente til dere kommer hjem.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. mars 2015 #53 Skrevet 5. mars 2015 Jeg forstår deg godt. Vel.. Ikke at det er den store skrekken osv.. Det mener jeg er å ta litt vel hardt i. Forstår også svigerfamilien. Det var nok ikke vondt ment, så du burde egentlig bli smigret over at de er så glade for den lille nye. Når det er sagt så synes jeg man skal trå litt varsomt og høre om det passer. Man kan ikke vite hvordan mor har det og bør unne henne å hvile om det er det hun trenger. Synes ikke det er egoistisk i det hele tatt.. Synes derimot det er egoistisk å ikke respektere mors/fars følelser i denne situasjonen. Med første var jeg så traumatisert og sliten etter fødsel at jeg ikke hadde følt for besøk i det hele tatt. Var derfor veldig glad for at barsel var stengt for andre enn far i den perioden. Med andremann kunne jeg tatt imot besøk i det ungen var ute. Var i fin form og klar for det meste. Dette blr være opp til den enkelte synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #54 Skrevet 5. mars 2015 At ikke dere som svarer i denne tråden skjønner at folk er forskjellige, er jo helt merkelig. Vi er ulike på dette området, som på alle andre. Etter min første (steintøffe) fødsel maste svigermor seg til å komme på besøk, det ble ikke så hyggelig, og gjorde faktisk hele forholdet litt betent etterpå. Etter min andre fødsel inviterte vi alle besteforeldrene dagen etter. For min del hadde det noe med tryggheten på min nye rolle å gjøre. Første gang trengte og ønsket jeg mer alenetid før jeg ville vise han til resten av verden. At det ikke ble respektert satte faktisk spor. Godta at andre tenker og føler annerledes enn dere selv! Anonymous poster hash: c2d89...138
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #55 Skrevet 5. mars 2015 Uansett hvordan HI har ordlagt seg, så er det faktisk veldig respektløst å ta for gitt at man er velkommen på barselbesøk uten å sjekke på forhånd, før man har samlet hele familien og halve bygda i bilen og allerede er på vei. Svigermor har ventet i 9 mndr, hun klarer å vente en ussel dag eller to til slik at mor får hvilt seg litt, før hun og hele bøtteballetten ramler inn dørene. Ærlig talt! Også sette seg ned å grine? De fikk beskjed i telefonen at det ikke passet enda. Til pass for henne. Nei betyr nei. Anonymous poster hash: 8b514...297
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #56 Skrevet 6. mars 2015 Jeg forstår deg godt HI. Her forventer jeg at det respekteres at jeg har sagt nei til besøk på sykehuset og at de får vente til vi er klare for besø. Det er kun 4 timer besøkstid på sykehuset og det tidsrommet er faktisk reservert til min mann. Folk kan bare glemme å få besøke meg på sykehuset. Fødsler oppleves forskjellig og helt ærlig har jeg aldri spurt eller bedt om å få komme på sykehuset for å besøke babyer i familien for det syns jeg er så invaderende. I min familie har heldigvis alle klart å vente og ingen maser om å få besøke på sykehuset og venter til man kommer hjem. Det syns jeg fint dine svigerforeldre også kunne gjort HI. Til dere som syns man bare skal finne seg i besøk på sykehuset: har det falt dere inn at enkelte kanskje syns det er svært ubehagelig? At man kanskje er utslitt og trenger hvile? At man gjerne vil bli litt kjent med sitt eget barn før alle andre renner ned dørene? At man kanskje vil ha litt privatliv sammen med mannen og dette barnet man har båret på i 9 måneder? Anonymous poster hash: 3eb05...ae1
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2015 #57 Skrevet 6. mars 2015 Av og til må man bare sette sine egne behov litt til side. Ehhhh - sette egne behov til side 8 timer etter fødselen? Det er 18 år å gjøre det på så snart man er kommet hjem. Den første uka må man kunne fokusere på seg selv.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #58 Skrevet 6. mars 2015 Forstaar deg godt, HI. Dette burde svigerfamilien ha respektert, uansett hvor mye de gleder seg. Anonymous poster hash: 569ae...242
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #59 Skrevet 6. mars 2015 Forstår ikke de som skriver at du er egoistisk og vanskelig. Altså, hallo?! Du har gjennomgått en fødsel, og så skal du være i form til å motta besøk fortest mulig? Idiotisk! La mor og barn få hvile, de har mer rett på å få komme seg etter fødsel enn en hel svigerfamilie har rett på å komme løpende inn for å se barnet. Hvorfor skal kvinner stå på pinne i alle situasjoner?? Jeg er på din side, HI! Anonymous poster hash: e5e0c...728
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #60 Skrevet 6. mars 2015 Typisk Dibmødre dette her. Hadde ikke de kommet og brukt mange dager på å ikke ha kommet på besøk for å se barnebarnet sitt så hadde du klagd da! Ikke sant? Dere blir faen meg aldri fornøyd! Og det at du ikke kjenner dem så godt, det syns jeg ikke er så rart slik du holder på. Anonymous poster hash: aff22...310
Luksusdyret Skrevet 6. mars 2015 #61 Skrevet 6. mars 2015 Av og til må man bare sette sine egne behov litt til side. Ehhhh - sette egne behov til side 8 timer etter fødselen? Det er 18 år å gjøre det på så snart man er kommet hjem. Den første uka må man kunne fokusere på seg selv. Enig der. Vi kvinner må av en eller annen grunn ALLTID sette våre behov til side for absolutt alle andre, virker det som. Har man en eks (barnefar) som har vært utro, voldelig og jævlig, må man likevel hele tiden svelge kameler og tilpasse seg, mens egne behov skal glemmes. Har du født? No big deal, BESTEFORELDRES behov er selvfølgelig mye viktigere enn dine. Er du sliten og har bekkenløsning slik at du ikke kan gjøre husarbeid? Tenk hvor sliten mannen din er, og skjerp deg, kvinne! Ser ut som kvinner generelt må vike for både barn, svigerfamilien, mannen, eksene sine og alle de andre. Ikke noe rart så mange kvinner endre opp som utbrente og deprimerte - de lever jo bare for alle andre hele tiden.
Nodisc Skrevet 6. mars 2015 #62 Skrevet 6. mars 2015 Oi, blir overrasket når jeg ser hvor forskjellige folk er :-P Jeg har født 2 barn. Begge tøffe fødsler som gjorde at jeg var medtatt i barseltiden. Å nekte besteforeldre i å se barnebarna sine er noe av det fjerneste jeg kan tenke meg!! At barna mine er så heldige at de har engasjerte besteforeldre er noe jeg er utrolig takknemlig for, og faktisk følte jeg at jeg kom nærmere min svigermor etter første fødsel. Hun hadde også en tøff første fødsel, og vi kunne snakke om dette og forstå hverandre. Slipp henne inn, hun er i livet ditt nå. Tenk deg 20-30 år frem i tid, når det lille nurket du nå har i armene dine, selv har blitt forelder; hadde du ikke følt det litt sårt å ikke få se barnebarnet ditt? Anonymous poster hash: 752cf...161 Nekte besteforeldrene å se barnebarna? Det er snakk om at de fikk nei TO ganger, fordi de nybakte foreldrene trengte litt tid for seg selv etter fødselen, derfor måtte annen familie vente litt. Det er ikke det samme som å NEKTE besteforeldrene å se barnebarna. Også kan du kanskje tenke litt på at ikke alle er som deg. Alle er forskjellige (som du også poengterer i innlegget ditt, men viser ingen forståelse for det likevell, ser det ut som). Man skal respektere andre sine ønsker og behov, og ikke bare tenke på seg selv(nå sikter jeg til svigerfamilien i HI). Vil også si at det ikke er bare å "slippe noen inn". Å danne et forhold tar tid, og det er ikke noe man bare bestemmer seg for.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #63 Skrevet 6. mars 2015 Oi, blir overrasket når jeg ser hvor forskjellige folk er :-P Jeg har født 2 barn. Begge tøffe fødsler som gjorde at jeg var medtatt i barseltiden. Å nekte besteforeldre i å se barnebarna sine er noe av det fjerneste jeg kan tenke meg!! At barna mine er så heldige at de har engasjerte besteforeldre er noe jeg er utrolig takknemlig for, og faktisk følte jeg at jeg kom nærmere min svigermor etter første fødsel. Hun hadde også en tøff første fødsel, og vi kunne snakke om dette og forstå hverandre. Slipp henne inn, hun er i livet ditt nå. Tenk deg 20-30 år frem i tid, når det lille nurket du nå har i armene dine, selv har blitt forelder; hadde du ikke følt det litt sårt å ikke få se barnebarnet ditt? Anonymous poster hash: 752cf...161 Nekte besteforeldrene å se barnebarna? Det er snakk om at de fikk nei TO ganger, fordi de nybakte foreldrene trengte litt tid for seg selv etter fødselen, derfor måtte annen familie vente litt. Det er ikke det samme som å NEKTE besteforeldrene å se barnebarna. Også kan du kanskje tenke litt på at ikke alle er som deg. Alle er forskjellige (som du også poengterer i innlegget ditt, men viser ingen forståelse for det likevell, ser det ut som). Man skal respektere andre sine ønsker og behov, og ikke bare tenke på seg selv(nå sikter jeg til svigerfamilien i HI). Vil også si at det ikke er bare å "slippe noen inn". Å danne et forhold tar tid, og det er ikke noe man bare bestemmer seg for. HI skriver forresten at hennes egne foreldre fikk samme beskjed - slik at det ikke foregikk noe diskriminering av besteforeldre. Bare at hennes foreldre respekterte dette, og lot være å lage Hotell Cæsar-drama med grining og hele pakka. Herregud, hvor barnslig! Anonymous poster hash: 42347...980
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #64 Skrevet 6. mars 2015 Den store skrekken faktisk... ( kjenner jeg blir provosert. ) Jeg har opplevd den store skrekken også, men min skrekk var å miste barnet mitt.... Ja, det døde. Anonymous poster hash: 8224c...1d4
Nodisc Skrevet 6. mars 2015 #65 Skrevet 6. mars 2015 Oi, blir overrasket når jeg ser hvor forskjellige folk er :-P Jeg har født 2 barn. Begge tøffe fødsler som gjorde at jeg var medtatt i barseltiden. Å nekte besteforeldre i å se barnebarna sine er noe av det fjerneste jeg kan tenke meg!! At barna mine er så heldige at de har engasjerte besteforeldre er noe jeg er utrolig takknemlig for, og faktisk følte jeg at jeg kom nærmere min svigermor etter første fødsel. Hun hadde også en tøff første fødsel, og vi kunne snakke om dette og forstå hverandre. Slipp henne inn, hun er i livet ditt nå. Tenk deg 20-30 år frem i tid, når det lille nurket du nå har i armene dine, selv har blitt forelder; hadde du ikke følt det litt sårt å ikke få se barnebarnet ditt? Anonymous poster hash: 752cf...161 Nekte besteforeldrene å se barnebarna? Det er snakk om at de fikk nei TO ganger, fordi de nybakte foreldrene trengte litt tid for seg selv etter fødselen, derfor måtte annen familie vente litt. Det er ikke det samme som å NEKTE besteforeldrene å se barnebarna. Også kan du kanskje tenke litt på at ikke alle er som deg. Alle er forskjellige (som du også poengterer i innlegget ditt, men viser ingen forståelse for det likevell, ser det ut som). Man skal respektere andre sine ønsker og behov, og ikke bare tenke på seg selv(nå sikter jeg til svigerfamilien i HI). Vil også si at det ikke er bare å "slippe noen inn". Å danne et forhold tar tid, og det er ikke noe man bare bestemmer seg for. HI skriver forresten at hennes egne foreldre fikk samme beskjed - slik at det ikke foregikk noe diskriminering av besteforeldre. Bare at hennes foreldre respekterte dette, og lot være å lage Hotell Cæsar-drama med grining og hele pakka. Herregud, hvor barnslig! Anonymous poster hash: 42347...980 Ja, helt enig. Kan ikke skjønne at det noen forstår at svigermor begynte å grine, når hun tok med seg resten av familien på barselbesøk til noen som hadde sagt nei til besøk så fort..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #66 Skrevet 6. mars 2015 Oi, blir overrasket når jeg ser hvor forskjellige folk er :-P Jeg har født 2 barn. Begge tøffe fødsler som gjorde at jeg var medtatt i barseltiden. Å nekte besteforeldre i å se barnebarna sine er noe av det fjerneste jeg kan tenke meg!! At barna mine er så heldige at de har engasjerte besteforeldre er noe jeg er utrolig takknemlig for, og faktisk følte jeg at jeg kom nærmere min svigermor etter første fødsel. Hun hadde også en tøff første fødsel, og vi kunne snakke om dette og forstå hverandre. Slipp henne inn, hun er i livet ditt nå. Tenk deg 20-30 år frem i tid, når det lille nurket du nå har i armene dine, selv har blitt forelder; hadde du ikke følt det litt sårt å ikke få se barnebarnet ditt? Anonymous poster hash: 752cf...161 Nekte besteforeldrene å se barnebarna? Det er snakk om at de fikk nei TO ganger, fordi de nybakte foreldrene trengte litt tid for seg selv etter fødselen, derfor måtte annen familie vente litt. Det er ikke det samme som å NEKTE besteforeldrene å se barnebarna. Også kan du kanskje tenke litt på at ikke alle er som deg. Alle er forskjellige (som du også poengterer i innlegget ditt, men viser ingen forståelse for det likevell, ser det ut som). Man skal respektere andre sine ønsker og behov, og ikke bare tenke på seg selv(nå sikter jeg til svigerfamilien i HI). Vil også si at det ikke er bare å "slippe noen inn". Å danne et forhold tar tid, og det er ikke noe man bare bestemmer seg for. HI skriver forresten at hennes egne foreldre fikk samme beskjed - slik at det ikke foregikk noe diskriminering av besteforeldre. Bare at hennes foreldre respekterte dette, og lot være å lage Hotell Cæsar-drama med grining og hele pakka. Herregud, hvor barnslig! Anonymous poster hash: 42347...980 Ja, helt enig. Kan ikke skjønne at det noen forstår at svigermor begynte å grine, når hun tok med seg resten av familien på barselbesøk til noen som hadde sagt nei til besøk så fort.. Svigermor og svigerfar kunne jo komme alene, i stedet for å raske med seg rubbel og bit på fødestua rett etter fødselen. Jeg visste ikke en gang at det var lov å ha så mange på rommet samtidig? Anonymous poster hash: 42347...980
You can call me Dårris Skrevet 6. mars 2015 #67 Skrevet 6. mars 2015 Når jeg får barn, så er det mine og min mann sine barn, ikke resten av familien sine. Hvis de ikke har vett nok til å ringe før de kommer, så får de bare finne seg i å måtte dra hjem. Vi er alle forskjellige, og jeg selv kunne godt tatt i mot et kort besøk, men ikke noe overnattings-greier. HI bestemmer selv hva hun ønsker, og hvis hun ikke vil ha besøk, så vil hun ikke det. Det kommer nok av tid i etterkant hvor familien kan hilse på. Anonymous poster hash: 68d6d...d7f Det er ikke bare mannen din og ditt barn! Det er også besteforeldrene sitt barnebarn, tanters tantebarn, søskenbarn osv! Man eier ikke et barn, man har de til låns! Og de får forhåpentligvis forholde seg til hele familien sin etterhvert! Å ha et krampaktig eierforhold til ungen sin er ikke sunt! Anonymous poster hash: 4f60c...735 Jo, det er mine og min mann sine barn. Det er vi som har alt ansvar og forpliktelser overfor dette barnet, det er vi som skal oppdra det, og det er vi som skal være der på godt og vondt i minst 18 år til de er klare for å tusle ut i verden på egenhånd. Etter det så skal vi sitte hjemme og bekymre oss for hvordan det går med dem. Om hele familien skulle hatt bestemmelsesrett så hadde det blitt helt kaos! Dette har ingenting med krampaktig eierforhold å gjøre! Det er også jeg som har båret frem og født barna, og de første timene eller dagene etter, så har jeg min fulle rett til å bestemme hvem (om noen) som skal komme på besøk. Besteforeldre og annen familie får nok av tid til å bli kjent med babyen når mor har kommet seg igjen, det er på ingen måte snakk om å ekskludere dem for alltid. Nå er heldigvis vår familie av typen som faktisk har sosial intelligens nok til å spørre om det passer før de kommer, og godtar selvsagt hvis de får nei, men sånn er det ikke med alle, og da må de få beskjed.
Nodisc Skrevet 6. mars 2015 #68 Skrevet 6. mars 2015 Oi, blir overrasket når jeg ser hvor forskjellige folk er :-P Jeg har født 2 barn. Begge tøffe fødsler som gjorde at jeg var medtatt i barseltiden. Å nekte besteforeldre i å se barnebarna sine er noe av det fjerneste jeg kan tenke meg!! At barna mine er så heldige at de har engasjerte besteforeldre er noe jeg er utrolig takknemlig for, og faktisk følte jeg at jeg kom nærmere min svigermor etter første fødsel. Hun hadde også en tøff første fødsel, og vi kunne snakke om dette og forstå hverandre. Slipp henne inn, hun er i livet ditt nå. Tenk deg 20-30 år frem i tid, når det lille nurket du nå har i armene dine, selv har blitt forelder; hadde du ikke følt det litt sårt å ikke få se barnebarnet ditt? Anonymous poster hash: 752cf...161 Nekte besteforeldrene å se barnebarna? Det er snakk om at de fikk nei TO ganger, fordi de nybakte foreldrene trengte litt tid for seg selv etter fødselen, derfor måtte annen familie vente litt. Det er ikke det samme som å NEKTE besteforeldrene å se barnebarna. Også kan du kanskje tenke litt på at ikke alle er som deg. Alle er forskjellige (som du også poengterer i innlegget ditt, men viser ingen forståelse for det likevell, ser det ut som). Man skal respektere andre sine ønsker og behov, og ikke bare tenke på seg selv(nå sikter jeg til svigerfamilien i HI). Vil også si at det ikke er bare å "slippe noen inn". Å danne et forhold tar tid, og det er ikke noe man bare bestemmer seg for. HI skriver forresten at hennes egne foreldre fikk samme beskjed - slik at det ikke foregikk noe diskriminering av besteforeldre. Bare at hennes foreldre respekterte dette, og lot være å lage Hotell Cæsar-drama med grining og hele pakka. Herregud, hvor barnslig! Anonymous poster hash: 42347...980 Ja, helt enig. Kan ikke skjønne at det noen forstår at svigermor begynte å grine, når hun tok med seg resten av familien på barselbesøk til noen som hadde sagt nei til besøk så fort.. Svigermor og svigerfar kunne jo komme alene, i stedet for å raske med seg rubbel og bit på fødestua rett etter fødselen. Jeg visste ikke en gang at det var lov å ha så mange på rommet samtidig? Anonymous poster hash: 42347...980 Varierer nok fra plass til plass.. Men uansett så bør man jo tenke lenger enn de gjor. Sier seg selv at det der er helt uakseptabel oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #69 Skrevet 6. mars 2015 Håper jeg aldri får en så navlebeskuende svigerdatter! Anonymous poster hash: f069d...9de Jeg håper ikke min datter får en svigermor som er så egoistisk og hensynsløs at hun insisterer på å komme på barselbesøk dagen etter at dattera min har ligget natt gjennom og født, og fremdeles har etterrier! Min kommende svigerdatter skal hvert fall få bestemne selv når hun vil ha barselbesøk! Anonymous poster hash: 8d870...556 Jeg håper min datter får en svigermor som kommer å besøker henne og viser kjærlighet til henne og barnet. For min ga F. Hadde min svigerfamilie kommet på døra uansett tid hadde jeg blitt gla b Anonymous poster hash: 8f316...4af
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2015 #70 Skrevet 6. mars 2015 Av og til må man bare sette sine egne behov litt til side. Ehhhh - sette egne behov til side 8 timer etter fødselen? Det er 18 år å gjøre det på så snart man er kommet hjem. Den første uka må man kunne fokusere på seg selv. Enig der. Vi kvinner må av en eller annen grunn ALLTID sette våre behov til side for absolutt alle andre, virker det som. Har man en eks (barnefar) som har vært utro, voldelig og jævlig, må man likevel hele tiden svelge kameler og tilpasse seg, mens egne behov skal glemmes. Har du født? No big deal, BESTEFORELDRES behov er selvfølgelig mye viktigere enn dine. Er du sliten og har bekkenløsning slik at du ikke kan gjøre husarbeid? Tenk hvor sliten mannen din er, og skjerp deg, kvinne! Ser ut som kvinner generelt må vike for både barn, svigerfamilien, mannen, eksene sine og alle de andre. Ikke noe rart så mange kvinner endre opp som utbrente og deprimerte - de lever jo bare for alle andre hele tiden. Jeg vet i hvert fall at i ukene rett etter fødsel var det ikke mange andre som fikk komme trekkende med sine egne behov til meg... Spebarnet selv, og dermed stopp.
You can call me Dårris Skrevet 6. mars 2015 #71 Skrevet 6. mars 2015 Av og til må man bare sette sine egne behov litt til side. Ehhhh - sette egne behov til side 8 timer etter fødselen? Det er 18 år å gjøre det på så snart man er kommet hjem. Den første uka må man kunne fokusere på seg selv. Enig der. Vi kvinner må av en eller annen grunn ALLTID sette våre behov til side for absolutt alle andre, virker det som. Har man en eks (barnefar) som har vært utro, voldelig og jævlig, må man likevel hele tiden svelge kameler og tilpasse seg, mens egne behov skal glemmes. Har du født? No big deal, BESTEFORELDRES behov er selvfølgelig mye viktigere enn dine. Er du sliten og har bekkenløsning slik at du ikke kan gjøre husarbeid? Tenk hvor sliten mannen din er, og skjerp deg, kvinne! Ser ut som kvinner generelt må vike for både barn, svigerfamilien, mannen, eksene sine og alle de andre. Ikke noe rart så mange kvinner endre opp som utbrente og deprimerte - de lever jo bare for alle andre hele tiden. Haha, ja for svangerskap er jo virkelig ingen sykdom! Jeg vil gjerne se den "ikke-gravide" som hadde gått på jobb selv om han hadde kastet opp hvert kvarter i tre måneder, eller som hadde tatt storrengjøring med krykker og et bekken som ikke henger sammen.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #72 Skrevet 6. mars 2015 Synes du høres litt selvopptatt ut, Hi. Anonymous poster hash: 6a46c...8dc
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #73 Skrevet 6. mars 2015 Håper jeg aldri får en så navlebeskuende svigerdatter! Anonymous poster hash: f069d...9de Jeg håper ikke min datter får en svigermor som er så egoistisk og hensynsløs at hun insisterer på å komme på barselbesøk dagen etter at dattera min har ligget natt gjennom og født, og fremdeles har etterrier! Min kommende svigerdatter skal hvert fall få bestemne selv når hun vil ha barselbesøk! Anonymous poster hash: 8d870...556 Ungen er en uke gammel, ikke et døgn. Anonymous poster hash: f5f2f...e98
Nodisc Skrevet 6. mars 2015 #74 Skrevet 6. mars 2015 Håper jeg aldri får en så navlebeskuende svigerdatter! Anonymous poster hash: f069d...9de Jeg håper ikke min datter får en svigermor som er så egoistisk og hensynsløs at hun insisterer på å komme på barselbesøk dagen etter at dattera min har ligget natt gjennom og født, og fremdeles har etterrier! Min kommende svigerdatter skal hvert fall få bestemne selv når hun vil ha barselbesøk! Anonymous poster hash: 8d870...556 Ungen er en uke gammel, ikke et døgn. Anonymous poster hash: f5f2f...e98 Men dette skjedde jo dagen etter fødselen, så at babyen er 1 uke gammel nå har vel ikke så mye med saken å gjøre..
Mamma_til_2 Skrevet 6. mars 2015 #75 Skrevet 6. mars 2015 Kjære deg hi, du har mye rart i vente om dette er den store skrekken, svigermor kommer til og gjøre mange ting som er værre enn dette ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå