Gå til innhold

Hva er det verste eller flaueste ditt barn har sagt til andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min hadde en periode i butikker hvor han "stjal" eller tok en ting og sprang utav butikken, vi leverte alltid tilbake med unnskyldning osv. Her hadde jeg forklart at det ikke var liv til å TA noe i butikken for da kom politiet å satt han i fengsel å han måtte bruke alle pengene sine i banken til å betale boten.

Vel, vi hadde terpet litt på det der hjemme så var dagen for å prøve oss på ny butikktur en lørdag...

Så gikk vi inn i dagligvarebutikken og han løp bort til godteriet, hvor jeg sa nei det er ikke lov å plukke uten å spørre meg først, husker du hva som skjedde med de som bare tok ting?

Fem minutter senere kommer det fra treåringen: ring politiet den dama tok tingen uten å betale!!! Og i iveren løper han etter henne for å fange den uskyldige kunden for å ta henne i fengsel , les handlekurv, butikkbetjeningen visste ikke hva man skulle tro å sjekket damen sin veske 😳

Når vi skulle betale sier gutten min til kassadama: du damen, kan jeg vær så snill å få denne (godteri ) mamman min har ingen penger for hun måtte bruke alle mine penger til å betale meg ut av fengsel fordi jeg er tyven. Kassadama lo, og spurte bææ sir du det? Så svarer han:

Jeg får aldri godteri jeg, mamma bare sulter meg hjemme for jeg må sitte i buret mitt på rommet 🙈

Vet ikke hva kassadama trodde og jeg prøvde og forklare (ildrød) i toppen at der ikke var helt slik og slik

Fikk lenge før jeg dro i den butikken ja.... Eller tok han med

Anonymous poster hash: 17fac...988

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hadde en periode i butikker hvor han "stjal" eller tok en ting og sprang utav butikken, vi leverte alltid tilbake med unnskyldning osv. Her hadde jeg forklart at det ikke var liv til å TA noe i butikken for da kom politiet å satt han i fengsel å han måtte bruke alle pengene sine i banken til å betale boten.

Vel, vi hadde terpet litt på det der hjemme så var dagen for å prøve oss på ny butikktur en lørdag...

Så gikk vi inn i dagligvarebutikken og han løp bort til godteriet, hvor jeg sa nei det er ikke lov å plukke uten å spørre meg først, husker du hva som skjedde med de som bare tok ting?

Fem minutter senere kommer det fra treåringen: ring politiet den dama tok tingen uten å betale!!! Og i iveren løper han etter henne for å fange den uskyldige kunden for å ta henne i fengsel , les handlekurv, butikkbetjeningen visste ikke hva man skulle tro å sjekket damen sin veske 😳

Når vi skulle betale sier gutten min til kassadama: du damen, kan jeg vær så snill å få denne (godteri ) mamman min har ingen penger for hun måtte bruke alle mine penger til å betale meg ut av fengsel fordi jeg er tyven. Kassadama lo, og spurte bææ sir du det? Så svarer han:

Jeg får aldri godteri jeg, mamma bare sulter meg hjemme for jeg må sitte i buret mitt på rommet 🙈

Vet ikke hva kassadama trodde og jeg prøvde og forklare (ildrød) i toppen at der ikke var helt slik og slik

Fikk lenge før jeg dro i den butikken ja.... Eller tok han med

Anonymous poster hash: 17fac...988

Skrevet

5 åringen min snakket alltid høyt om andre, og kunne si de utroligste ting da hun var mindre. Vi prøvde å lære henne at vi ikke kunne snakke om andre når de hørte på, men at vi måtte vente når vi kom hjem. Så var det en dag vi tok bussen til byen og det satt en litt rar mann der. Da sier datteren min høyt og tydelig; "Mamma! Han rare mannen der skal vi prate om når vi kommer hjem!" Sier hun mens hun holder på å le seg ihjel. Hadde mest lyst til å forsvinne akuratt da.. Blir fortsatt flau når jeg tenker på det nå 2 år etter :P

Skrevet

5 åringen min snakket alltid høyt om andre, og kunne si de utroligste ting da hun var mindre. Vi prøvde å lære henne at vi ikke kunne snakke om andre når de hørte på, men at vi måtte vente når vi kom hjem. Så var det en dag vi tok bussen til byen og det satt en litt rar mann der. Da sier datteren min høyt og tydelig; "Mamma! Han rare mannen der skal vi prate om når vi kommer hjem!" Sier hun mens hun holder på å le seg ihjel. Hadde mest lyst til å forsvinne akuratt da.. Blir fortsatt flau når jeg tenker på det nå 2 år etter :P

Er ikke det der en urban legend? I alle fall hørt den fra flere...?

Anonymous poster hash: 5a33c...d64

Skrevet

"Mamma har oransje hår på tissen"..........

Herregud så flaut. Jeg har brunt hår på hodet og ingen kunne gjette at jeg har rødt/gulrot/oransje hår på tissen.....

Anonymous poster hash: d0ec6...c30

Skrevet

3-åringen var med på butikken og vi hadde akkurat snakket om stjeling osv. Så midt i butikken begynte mini å rope "MAMMA, IKKE STJEL! DET ER IKKE LOV Å STJELE!" så hele butikken kikka på oss. Sånn fortsatte hun hele veien til kassa og vi måtte bare gå hjem tilslutt. 

En annen gang var vi på butikken og mini ville ha sjokolade. Det fikk hun ikke, siden det var vanlig hverdag og hun fikk kjøpe seg jordbær i stedet. Da begynte hun å gråte og ropte "nei, nei vær så snill å ikke slå meg, det er ikke looooov å slåååå" og dette gjentok hun hele veien gjennom butikken. Jeg og pappaen klarte ikke å holde oss og måtte dra på smilebåndet, men det var en del skeptiske blikk på oss en stund etterpå^^

Hun hadde også sett en svart mann på bussen og fått tårer i øynene fordi hun mente han var syk som var så svart og ropte " se mamma, mannen har så vondt, han er svart overalt". Så begynte hun å synge en høyst upassende sang, og jeg var glad jeg ikke var med da dette skjedde. For en fantasi de ungene har :P

Anonymous poster hash: a757e...029
Skrevet

For en liten stund siden hadde jeg og mannen sex på rommet. Uheldigvis kom 5-åringen inn, mens jeg satt oppå mannen. Hun spurte hva vi gjorde, og jeg sa at vi lekte. Neste dag var hun veldig snurt da jeg leverte henne i barnehagen, og det første hun utbrøt var "mamma og pappa lekte i sengen i natt. Og jeg fikk ikke være med" 

Det var grusomt! Men hun pleier aldri å våkne om natten, og de andre sover enda i sprinkelseng. Jeg ble ganske sjokkert, og visste ikke helt hva jeg skulle svare :P

Anonymous poster hash: e4e0c...8db
Skrevet

Vi satt i barnehagegarderoben. jenta var 3 år. En annen mor kommer ut fra toalettet. Det er et barnetoalett, med ekstra smal sør, og siden hun var litt overvektig måtte hun liksom presse seg gjennom døren. Min datter stirrer med store øyne og sier" Mamma, hun er så tjukk at hun nesten ikke kommer seg gjennom døren!" Jeg hysjer på henne og sier at neida, hun er ikke tykk, det er bare døren som er så liten.

Da tenker hun seg om litt og sier: "Men hun er i hvert fall veldig gammel - hun skal sikkert snart dø!"

Stakkars den andre moren, hun hørte jo alt!

Anonymous poster hash: 728fb...e60
Skrevet

Uff, hun har sagt mye flaut! Men toppen av kaka var når hele familien, gamle tanter, kleine onkler, fnisete kusiner osv var samlet i min bestemors 80 år dag. I et stille øyeblikk presterte hun å si."Mamma har fått piercing i tissen" med klar og høy stemme! Min far satt litt seigt lammekjøtt i halsen, og mamma måtte "heimlich'e" han.

Skulle ønske det var tull, dør litt inni meg hver gang jeg tenker på det...

Anonymous poster hash: 38a9e...31b

Haha! Det der har datteren min sagt også, bare at jeg har øredobb i tissen! Hun var dødsimponert! :P Det hadde jeg glemt :P Eller fortrengt..:)

Anonymous poster hash: 75c64...846

Altså... Om jeg hadde bestemt meg for å pynte høna, har jeg mine sterke tvil om at jeg hadde i formert unga...

Anonymous poster hash: 18499...460

Skrevet

Uff, hun har sagt mye flaut! Men toppen av kaka var når hele familien, gamle tanter, kleine onkler, fnisete kusiner osv var samlet i min bestemors 80 år dag. I et stille øyeblikk presterte hun å si."Mamma har fått piercing i tissen" med klar og høy stemme! Min far satt litt seigt lammekjøtt i halsen, og mamma måtte "heimlich'e" han.

Skulle ønske det var tull, dør litt inni meg hver gang jeg tenker på det...

Anonymous poster hash: 38a9e...31b

Haha! Det der har datteren min sagt også, bare at jeg har øredobb i tissen! Hun var dødsimponert! :P Det hadde jeg glemt :P Eller fortrengt..:)

Anonymous poster hash: 75c64...846

Altså... Om jeg hadde bestemt meg for å pynte høna, har jeg mine sterke tvil om at jeg hadde i formert unga...

Informert

Skrevet

Den gode gamle "mamman min dusjer naken! Høy og tydelig i bhg garderoben midt i travleste leveringstiden!

Skrevet

"Sjekk han mannen! Sjekk DEN store magen! Det er MINST to babyer inni der!"

Jr, 4 år, i badeland...

Anonymous poster hash: 3b163...037
Skrevet

Ganske pinlig å gå gjennom Grønland i Oslo med en ettåring som øver intenst og høyt på lyder: nigga! Nigganigganigga!

Skrevet

Det er en dame som jobber på nærbutikken som gjør ganske mye for å ikke de feminin ut. Min sønn på 5 spurte høyt når hun satt i kassa og jeg la på varene, om dette var en mann eller dame.

Jeg ble ganske rød og svarte bare at det var en dame ( jeg håper jeg gjettet rett )

Anonymous poster hash: e60c7...c3b

Skrevet

Ganske pinlig å gå gjennom Grønland i Oslo med en ettåring som øver intenst og høyt på lyder: nigga! Nigganigganigga!

Hahaha 😂

Skrevet

Haha fantastisk

Anonymous poster hash: 64290...4d1

Skrevet

Hørt den jeg også ..

Anonymous poster hash: d6f3c...24a

Skrevet

Hørt den jeg også ..

Anonymous poster hash: d6f3c...24a

Ja, det er vel det, men flere som har opplevd den selv om det er det ;)

Anonymous poster hash: 2c5b3...9ee

Skrevet

Plutselig på butikken begynte fireåringen å brøle IKKE SLÅ, IKKE SLÅ.. Ble en smule flau og rød i toppen, har ikke for vane å slå ungene mine :P 

Anonymous poster hash: 7d4dd...ff1
Skrevet

"Pappa! Mamma sin tisselur er borte!"
og
"Pappa har stor tiss, jeg har liten tiss, mamma har.... ingenting!"

Refleksjoner fra 2-åringen etter vi har dusja.

Anonymous poster hash: 256bc...bff
Skrevet

"Mamma har store pupper, jeg har ingen pupper men får senere...Pappa har bare litt pupper. Hehehe

2åringen fant ut at dette passet å fortelle i middagsselskap.

Skrevet

Ikke min historie, men min venninnes. Da barna hennes var 1 og 3 år og de var på et kjøpesenter måtte hun ta de med på toalettet for å bytte en ob. Hun prøver selvfølgelig å gjøre dette så diskret som mulig, men 3 åringen får jo selvfølgelig dette med seg. Hvor hun roper ut. MAMMA HVA ER DET FORNO? ?? HAR DU HATT DEN I ROMPAAAA? ??? ÆSJ NEI DET ER BLOD PÅ DEN. IKKE PUTT SÅNN I ROMPA MI MAMMA, NEEEI JEG VIL IKKEEEEE. Han prøvde jo innimellom med noen shhh og forklaringer. Var ganske flau når hun gikk ut og det stod noen flirende damer på utsiden.

Skrevet

Da jeg leverte fireåringen i bhg, som har munndiare, og ikke et stille øyeblikk, ropte hun til den ansatte: Vanessa, skal jeg fortelle deg noe? Mamma prompa i bilen, prompa mange ganger.

Pinlig, pinlig, og det værste var at det var helt sant også.

Anonymous poster hash: 805ba...7f6

Skrevet

To pinlige hendelser.

Jeg hadde mensen, noe eldste fikk med seg. Da vi leverte i barnehagen (vi var selvfølgelig sist så ALLE var der) sier hun høyt i det hun kommer inn: mamma har blødd MASSE i doen. Festlig

En annen gang ba jeg henne hente fire bananer på butikken. Jeg står litt lengre bort og forsøker å finne to passelige modne avokadoer. Jeg ser at hun sliter litt med å finne en klase med akkurat fire bananer i. Skal akkurat til å hjelpe da en butikkansatt går bort til henne og spør om hun trenger hjelp. Hun forteller hva hun skal ha, han tar en klase med fem bananer, river av én og gir resten til jenta mi. Hun løper glad og fornøyd mot meg mens hun roper: Mamma, mamma! Den brune mannen hjalp meg! "Den brune mannen" tok det heldigvis ikke ille opp.

Anonymous poster hash: 5be88...0f8

Skrevet

Jeg skulle hente ungen i barnehagen og garderoben var full av foreldre. Plutselig hyler jenta ut; "Mamma, du må IKKE løpe når du kommer ut! Tenk hvis du dør av den alvorlige sykdommen din! Du må ikke bli sliten, du kommer til å dø!!" 

En ansatt  ser sårt på meg og spør med hviskende stemme om jeg er veldig syk. *kremt* jeg har bare betennelse i knærne.

Anonymous poster hash: f3c2c...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...