Dama på bygda Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 F.eks ting som barna forteller til barnehage, offentlig, hva som helst. Har du fått vite i ettertid eller var du der i situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Mitt barn sa høyt i en butikk til me at hun synes vi skulle kjøpe øl for det liker jo du så godt, mamma! ( hun var fire år). Anonymous poster hash: 38038...9bb
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Mitt barn sa høyt i en butikk til me at hun synes vi skulle kjøpe øl for det liker jo du så godt, mamma! ( hun var fire år). Anonymous poster hash: 38038...9bb [/quote Veldig omtenksomt ❤️ Anonymous poster hash: 06366...094
mamma_bergen Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Har fortalt det før, men jeg kommer aldri til å glemme det, og det gjør nok ikke min far heller Min far sto på badet og barberte seg når datteren min kom inn til han. Hun var rundt 4 år. Hun står litt og ser på han før hun utbryter: Barberer du deg morfar? Det gjør mamma på tissen også! Jeg satt oppe i stuen og hørte alt, og ønsket meg sterkt et hull jeg kunne synke ned i
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Det absolutt flaueste var når jeg og ungen var på butikken for å handle - hun var tre. Bak oss står en mildt sagt svær mann å betaler mens jeg pakker i posen. Plutselig bryter det ut fra jenta;"Mamma, se så tykk en mann!" Jeg; Hysj! Man sier ikke slik!" Jenta; "Men mamma, det er jo sant! Se så stor en mage!" Og peker tydelig Jeg" Nei, ikke si slikt! Det er ikke pent sagt!"Raska med meg alt så fort jeg kunne. Holdt på å grave mitt eget lille hull der og da! Vi tok en lang prat om hva man kan si og ikke si for å si det slik.. Anonymous poster hash: f3c2c...9ae
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Var en gang vi satt og spiste middag hos min far. Min bror er utviklingshemmet og han var også der. Jenta (4 år) ser på broren min mens hun tar ham i hånden og sier alvorlig. "Onkel, du er ikke så smart som du egentlig ser ut til". Det var en stille middag etter det.. Anonymous poster hash: f3c2c...9ae
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Har fortalt det før, men jeg kommer aldri til å glemme det, og det gjør nok ikke min far heller Min far sto på badet og barberte seg når datteren min kom inn til han. Hun var rundt 4 år. Hun står litt og ser på han før hun utbryter: Barberer du deg morfar? Det gjør mamma på tissen også! Jeg satt oppe i stuen og hørte alt, og ønsket meg sterkt et hull jeg kunne synke ned i hahaha, har datteren din "tatt deg på fersken" da eller, siden hun vet dette??? For regner ikke med du trimmer dåsa foran henne vel? Uansett, tror jeg hadde daua jeg også,haha Anonymous poster hash: 8eaed...ba2
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Småen ble bitt i barnehagen å neste dag hadde han vist bitemerke til en av de ansatte å sagt at det er mamma som har bitet meg Anonymous poster hash: 89236...30d
Gulosten™ Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Var på Kinarestaurant, og den søte servitørdamen kommer bort til bordet vårt og spør på meget gebrokkent: "Ja? Smake bla?" Hvorpå 4-åringen smeller tilbake: "Smake bla!" - med ganske tilgjort stemme og åpenbart tilgjort kinesisk hermete aksent.... Endret 1. mars 2015 av Gulosten™
2trollunger Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Oldeforeldrene til barna mine døde med få måneders mellomrom, og vi hadde tilbragt mye tid på sykehjemmet. En dag var vi på butikken, og vår yngste peker på en gammel dame og sier: "Se på henne, hun er nesten død!" Heldigvis bodde vi i et engelsktalende land, og jenta vår snakket norsk..
mamma_bergen Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Har fortalt det før, men jeg kommer aldri til å glemme det, og det gjør nok ikke min far heller Min far sto på badet og barberte seg når datteren min kom inn til han. Hun var rundt 4 år. Hun står litt og ser på han før hun utbryter: Barberer du deg morfar? Det gjør mamma på tissen også! Jeg satt oppe i stuen og hørte alt, og ønsket meg sterkt et hull jeg kunne synke ned i hahaha, har datteren din "tatt deg på fersken" da eller, siden hun vet dette??? For regner ikke med du trimmer dåsa foran henne vel? Uansett, tror jeg hadde daua jeg også,haha Anonymous poster hash: 8eaed...ba2 Jeg har dusjet med ulåst dør og hun har da kommet inn, opptil flere ganger
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Jeg og sønnen min på da 4 var på butikken. Der gikk vi forbi en dame på ca 50, av typen de fleste vil kalle en grå mus; usminket og rett ned sveis, og med KRAFTIG behåret overleppe... Sønnen min sier høyt: "mamma, hvorfor har den damen bart?" Ble litt snakk etterpå ja... Anonymous poster hash: 58e2c...831
HunMedDeBlå Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 Stod i kassen på HM, og sønnen min står å studerer mannen i kassen å spør "snakker han engelsk?" Det var en afrikansk mann. Han var også veldig glad om yoghurt når han var mindre. Og han hadde alltid så lyst på activia yoghurten. Engang jeg var stresset og vi hadde dårlig til så stod han i kjøleskapet å sier han vil ha denne yoghurten. Da bare datt der ut av meg at "nei det de er sånn bæsje yoghurt, ta en sånn barne yoghurt". Så de 10-30 neste gangene vi var i butikken så hylte han "mamma der er bæsje yoghurten!!" Og når han skulle slutte med bleie så nektet han å bæsje på do. Endte på visen at vi måtte på butikken å kjøpe bleier for gutten hadde jo ikke bæsjet på 2 dager. Jeg tok en pakke og da utbrøt han i en svært lettet tone "åh endelig. Nå kan jeg gå hjem å bæsje"....
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 Har fortalt det før, men jeg kommer aldri til å glemme det, og det gjør nok ikke min far heller Min far sto på badet og barberte seg når datteren min kom inn til han. Hun var rundt 4 år. Hun står litt og ser på han før hun utbryter: Barberer du deg morfar? Det gjør mamma på tissen også! Jeg satt oppe i stuen og hørte alt, og ønsket meg sterkt et hull jeg kunne synke ned i hahaha, har datteren din "tatt deg på fersken" da eller, siden hun vet dette??? For regner ikke med du trimmer dåsa foran henne vel? Uansett, tror jeg hadde daua jeg også,haha Anonymous poster hash: 8eaed...ba2 Jeg har dusjet med ulåst dør og hun har da kommet inn, opptil flere ganger Min venninne opplevde noe lignende: Sønnen hennes var med bestemor i svømmehallen, ca 4 år og med i damegarderoben. Bestemoren er min venninnes svigermor. Gutten peker på bestemors skritt å lurer på hvorfor d er hår der, hvorpå bestemor forklarer at d får alle damer... Men da utbryter gutten: "næhei, mamma har INGEN hår der!!" *fnis* Anonymous poster hash: 58e2c...831
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #15 Skrevet 1. mars 2015 Stod i kassen på HM, og sønnen min står å studerer mannen i kassen å spør "snakker han engelsk?" Det var en afrikansk mann. Han var også veldig glad om yoghurt når han var mindre. Og han hadde alltid så lyst på activia yoghurten. Engang jeg var stresset og vi hadde dårlig til så stod han i kjøleskapet å sier han vil ha denne yoghurten. Da bare datt der ut av meg at "nei det de er sånn bæsje yoghurt, ta en sånn barne yoghurt". Så de 10-30 neste gangene vi var i butikken så hylte han "mamma der er bæsje yoghurten!!" Og når han skulle slutte med bleie så nektet han å bæsje på do. Endte på visen at vi måtte på butikken å kjøpe bleier for gutten hadde jo ikke bæsjet på 2 dager. Jeg tok en pakke og da utbrøt han i en svært lettet tone "åh endelig. Nå kan jeg gå hjem å bæsje".... Hihihi... Her har jeg en annen venninnes historie.. Sønnen hennes var vel ca 8, og hun hadde besøk av en venninne. Venninnen spiser en Activia, hvorpå sønnen sier: "åja, er du dårlig i magen du ja" (takk tv-reklame!) Anonymous poster hash: 58e2c...831
skjotta Skrevet 1. mars 2015 #16 Skrevet 1. mars 2015 På butikken sa 4 åringen: MAMMA MAMMA! HAN MANNEN HAR BABY I MAGEN!!!!" han tok det pent og humret mens han sa "fra barn og fulle folk får man høre sannheten"
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #17 Skrevet 1. mars 2015 Gutten min var 1,5 år og vi var på tur hjem fra butikken... Se mamma der er bæsj også pekte han på to flotte mørkhudede personer Jeg trodde jeg skulle dø! Jeg er ganske sikker på han mente hudfargen, kjenner jeg gremmes enda bare med tanken En annengang kom jenta mi inn på badet til bestefar som akkurat kom ut av dusjen: Bestefar, det henger en bæsj mellom beina dine!! Anonymous poster hash: 934f1...106
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #18 Skrevet 1. mars 2015 Var på butikken og foran oss var en dame som luktet fryktelig vondt, mine tvillinger på fire bemerket dette. Jeg sa pent at noen ting er det best å holde for seg selv. Da sa den ene til den andre; we where just Saying the thruth, why cant we talk abort that awful smell? Den andre svarte: because you might hurt his feelings. Hvorpå den første igjen svarer: well, luckely we can talk abort it in english, then nobody will understand us. Cause that man smels like poop! Barna er altså fått med seg at andre barn på deres alder stort sett ikke forstår deres morsmål, engelsk, men ikke fått med seg at engelsk er et verdensspråk som de fleste voksne behersker godt. Vi tok en prat da vi kom hjem. Anonymous poster hash: 351ba...48f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #19 Skrevet 1. mars 2015 "Abort" 😂 Anonymous poster hash: e60c7...c3b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #20 Skrevet 1. mars 2015 Uff, hun har sagt mye flaut! Men toppen av kaka var når hele familien, gamle tanter, kleine onkler, fnisete kusiner osv var samlet i min bestemors 80 år dag. I et stille øyeblikk presterte hun å si."Mamma har fått piercing i tissen" med klar og høy stemme! Min far satt litt seigt lammekjøtt i halsen, og mamma måtte "heimlich'e" han. Skulle ønske det var tull, dør litt inni meg hver gang jeg tenker på det... Anonymous poster hash: 38a9e...31b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #21 Skrevet 1. mars 2015 Uff, hun har sagt mye flaut! Men toppen av kaka var når hele familien, gamle tanter, kleine onkler, fnisete kusiner osv var samlet i min bestemors 80 år dag. I et stille øyeblikk presterte hun å si."Mamma har fått piercing i tissen" med klar og høy stemme! Min far satt litt seigt lammekjøtt i halsen, og mamma måtte "heimlich'e" han. Skulle ønske det var tull, dør litt inni meg hver gang jeg tenker på det... Anonymous poster hash: 38a9e...31b Haha! Det der har datteren min sagt også, bare at jeg har øredobb i tissen! Hun var dødsimponert! Det hadde jeg glemt Eller fortrengt.. Anonymous poster hash: 75c64...846
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #22 Skrevet 1. mars 2015 Barnet mitt spurte hva jeg og pappaen så på tv på kvelden. Jeg sa at hun ser på barnefilmer og mamma og pappa ser på voksenfilmer og derfor kan ikke vi legge oss samtidig som henne. Voksenfilmene jeg da snakket om var serier og filmer som går på tv på kveldstid, ikke noe erotikk. I butikken noen dager etter sier hun høyt i køen: "Når jeg sover ser du og pappa på voksenfilmer!" Da ville jeg bare legge fra meg varene å gå Anonymous poster hash: d897e...521
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #23 Skrevet 1. mars 2015 Min mor har en del valker på magen, og jenta mi trykket hendene godt inni mellom valkene og ropte "Se, maaaasse pupper!" Anonymous poster hash: c97e4...433
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #24 Skrevet 1. mars 2015 Akkurat lært seg å snakke noen få ord . Så hadde jeg lært henne at alt gammelt -epleskrotter etc er gammelt så det må vi kaste i søpla... Dro på besøk til min oldemor. Da sier jo hu så klart og peker " han er gammel ! MÅ kaste søpla!!!" Huff Anonymous poster hash: d6f3c...24a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #25 Skrevet 1. mars 2015 Sto å skulle sjekke inn på flyplassen på Mallorca, da jeg merket jeg fikk mensen og løp på do. Tok med meg eldste på 3 da mannen hadde nok med å passe på tvillingene på 2 år. Tok han med inn på do (tar ingen sjanser) og snudde meg og putta inn en ob så diskré jeg kunne. Løp tilbake i køen med bare skandinaver og pusta lettet ut over at det gikk smertefritt og det snart vår vår tur i skranken. Da roper sønnen min ut: "pappa, mamma putta noe opp i rompa på do!" Godt ingen tollere er gode på norsk der nede .. 😳 Anonymous poster hash: d7086...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå