Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #76 Skrevet 19. februar 2015 At jeg "henger" her inne og faktisk lar meg påvirke av enkelte meninger her inne som jeg egentlig burde gitt langt faen i. Anonymous poster hash: 2351d...29f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #77 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har en del, som f.eks. overspising. Min mørkeste hemmelighet tør jeg nesten ikke å skrive her. Jeg hadde sex når jeg gikk på barneskolen, frivillig. Jeg var sammen med en gutt som var like gammel som meg. Jeg husker ikke hvem av oss som begynte med det. Grøss, håper ikke mine barn er nysgjerrige på sin egen kropp.Anonymous poster hash: 4f6ce...415 Jeg hadde også sex da jeg gikk på barneskolen. Faktisk over mange år. Han var like gammel som meg, og vi gjorde det overalt, og mange ganger om dagen. Sprøtt. Anonymous poster hash: 851ec...ff2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #78 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har en del, som f.eks. overspising. Min mørkeste hemmelighet tør jeg nesten ikke å skrive her. Jeg hadde sex når jeg gikk på barneskolen, frivillig. Jeg var sammen med en gutt som var like gammel som meg. Jeg husker ikke hvem av oss som begynte med det. Grøss, håper ikke mine barn er nysgjerrige på sin egen kropp.Anonymous poster hash: 4f6ce...415 Jeg hadde også sex da jeg gikk på barneskolen. Faktisk over mange år. Han var like gammel som meg, og vi gjorde det overalt, og mange ganger om dagen. Sprøtt. Anonymous poster hash: 851ec...ff2 Hvor gamle var dere da? Anonymous poster hash: c9b46...872
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #79 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har nettopp fått 150.000 av mine foreldre for å betale regninger jeg har gjemt unna for mannen for han blir så sint når vi har lite penger. Anonymous poster hash: 8dc86...967
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #80 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet er at jeg ble tiltalt for trygdesvindel og måtte i rettsak. Når jeg ble uplanlagt gravid med nr 2 stakk bf, han ville ikke ha et barn til og når jeg beholdt så gjorden han det slutt. Var student og fullførte 2.året før jeg fikk mitt andre barn, søkte om et års permisjon fra studiet og fikk det innvilget. Fikk overgangsstønad innvilget når jeg var 4 mnd på vei, eldste var da 2år. Når babyen var 3 mnd våknet jeg kl 6 om morgenen av noen som sparket inn døren til leiligheten min. De ropte"det er politiet" fikk jo nesten hjerteinfarkt, hva med å ringe på liksom? Bodde i 3 etg så ingen muligheten for å hoppe ut vinduet for å stikke av, hvis det var det de var redd for. 7 politimenn saumfartet leiligheten, mens jeg satt med hjerte i halsen og 2 åringen som hylte av redsel av å bli vekket på den måten. Fikk beskjed om at jeg var arrestert for trygdesvindel og måtte inn på politistasjonen med engang. Klarte å få kranglet meg til å få ringe min mor som kunne komme å ta barna med seg. Satt i avhør hos politiet i nesten 6 timer uten å få amme, spise eller drikke. Jeg ble ikke spurt om jeg ville ha advokat og jeg var så sjokkert og redd at jeg ikke tenkte på at jeg hadde rett til det. Etter 4 timer spurte jeg om jeg ikke kunne få datteren min ned til stasjonen slik jeg kunne få ammet, hadde sånn melkespreng. Nei, det fikk jeg ikke lov til. Sa til politimannen at hun ikke tok flaske og at hun sikkert var kjempe sulten nå(hun tok flaske, men var så desperat etter å få tømt brystene så jeg løy,hadde ikke ammet på 5 timer da og pleide å amme hver 3.time) Samtidig som politiet stormet leiligheten min hadde de stormet barnefar sin leilighet. Han lå å sov i sin leilighet sammen med sin nye kjæreste. Han ble tatt inn til avhør også. 10 mnd senere fikk jeg brev i posten om at politiet hadde tiltalt meg for trygdesvindel og det ble rettsak 6,5 mnd senere. Advokaten min begynte å le og lurte på om det hadde klikket for politiet. Var ingen bevis på at vi var sammen, og det var vi jo ikke. Politiet hadde absolutt ingen vitner, mens jeg hadde masse vitner, nabo, han jeg leide leiligheten av, bhg, helsesøster, venner, familie osv. Eneste "beviset" politiet hadde var at min eks som bil hadde stått parkert utenfor blokken hvor jeg bodde den uken de spanet på meg. Hadde de undersøkt litt så var det fordi han ikke hadde betalt veiavgiften og bilen ble avskiltet en dag han var hos meg for å være med babyen. Og fordi han hadde sovet hos meg 2 ganger den første måneden etter jeg fikk baby pga storebroren var syk og jeg trengte hjelp. Og en annen ting politiet hadde reagert på var at barnefar hadde handlet litt på senteret som ligger rett over veien fra hvor jeg bodde. De mente det var unaturlig siden han bodde 20 min kjøring unna. NAV stoppet utbetaling sv overgangsstønad fra dagen politiet kom på døren frem til rettssaken var ferdig. Måtte da gå på sosialstønad i 9 mnd frem til babyen ble 1 år og begynte i bhg. Kunne ikke starte siste året på studiene siden man ikke kan få sosialstøtte når man studerer så begynte å jobbe. Ble selvfølgelige frikjent i retten og politiet fikk kraftig kritikk fra dommer og meddommerne. Advokaten sa jeg burde søke om erstatning og det fikk jeg. Fikk nesten 450 000kr i erstatning og fikk etterbetalt overgangsstønaden så etter pengene til sosialkontoret var tilbakeført og skatt trukket fikk jeg utbetalt 75 000kr fra NAV. Fullførte studiet et år senere pga dette. Var helt jævlig mens det holdt på, er bare familien og mine nærmeste venner som vet det, og selvfølgelig de som vitnet i rettssaken, tidligere nabo, bhg osv. Men etter endt studie hadde jeg jo plutselig over en halv mill kr så fikk kjøpt meg rekkehus med 4 soverom:) Men jeg har mistet absolutt all tillit til politiet. Måten de behandlet meg på var helt grusom. Truet meg med å kaste meg på glattcelle fordi de mente jeg løy under avhør, nektet meg drikke, mat og å amme. Utviklet depresjon og angst, men er kvitt det nå. Men blir dårlig når jeg ser politiet. Det høres for utrolig til å være sant, men alt jeg har skrevet er sant. Skal mye til før jeg får tillit til politiet igjen. Anonymous poster hash: 1c914...62c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #81 Skrevet 19. februar 2015 Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?Anonymous poster hash: c9863...1df Det var vel begge sin skyld. Blei fortalt en ting og viste seg at de mente noe annet. Men kan godt røpe grunnen om det er det du lurer på. Var enslig forsørger, fikk overgangstønad og ledighetspenger som det het den gangen. Begynte på skole og spurte om dette var OK for de, siden jeg slet med en kronisk sykdom som gjorde at jeg mulig måtte slutte på skolen. ( Noe jeg også gjorde etter noen mndr) Men feilen var at jeg fikk stipend i tillegg. Der kom feilen! Og skulle selvsagt ikke hørt på denne damen som jobbet på NAV, om å la være å krysse av for skolegang. Ser feilen nå i etterid Noe mer DE lurer på? Anonymous poster hash: 0b335...204 jeg dømmer deg ikke altså, så spørsmålet kunne komme feil ut. Blir bare JÆLA irritert hvis NAV er skyld i dette, også er det du som får svi! Du hørte jo bare etter hva NAV sa! Anonymous poster hash: c9863...1df Nav regna ut feil OS på meg .. De hadde alt de skulle av dokumentasjon -men klarte å regne på mindre lønn enn jeg hadde i papirene deres ! Så jeg fikk 6500kr for mye OS før de merka feilen selv.. Siden de var feilen selv måtte jeg "bare" betale tilbake halvparten .. Anonymous poster hash: a1aa3...14c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #82 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har en del, som f.eks. overspising.Min mørkeste hemmelighet tør jeg nesten ikke å skrive her.Jeg hadde sex når jeg gikk på barneskolen, frivillig. Jeg var sammen med en gutt som var like gammel som meg.Jeg husker ikke hvem av oss som begynte med det.Grøss, håper ikke mine barn er nysgjerrige på sin egen kropp.Anonymous poster hash: 4f6ce...415 Jeg hadde også sex da jeg gikk på barneskolen. Faktisk over mange år. Han var like gammel som meg, og vi gjorde det overalt, og mange ganger om dagen. Sprøtt.Anonymous poster hash: 851ec...ff2 Hvor gamle var dere da? Anonymous poster hash: c9b46...872 Jeg var mellom 8 og 11 år. Husker etter et samleie sommeren før jeg fylte 12 at jeg var redd for at jeg kunne "få baby i magen." Så da sluttet vi å ligge sammen på noen år. Da vi var 14 gjorde vi det igjen, men siden vi da var kommet i puberteten begge to, og han var blitt mye større der nedentil, syntes jeg det var vondt, og ville ikke gjøre det igjen. Jeg lurer på hva som var galt med meg siden jeg holdt på sånn da jeg var barn...? Vet det ikke var normalt i alle fall. Anonymous poster hash: 851ec...ff2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #83 Skrevet 19. februar 2015 Hadde sex første gang da jeg gikk i 4. klasseLider av bulimiEr avhengig av dib Jeg er kjempegjerrig! Kjøper brukte ting, og setter heller pengene på sparekonto til barna eller for å dra på kule ferier. Klarer å spare 100.000 kr i året som alenemor i 100% jobb i helsevesenet. Eier både hus og bil. Mange tror jeg har dårlig råd siden barna går i arvede klær og jeg handler brukt, men sannheten er at jeg HATER å bruke penger, selv om jeg har mer enn nok å rutte med til å kunne kjøpe alt nytt og vel så det. Anonymous poster hash: 2822a...8b9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #84 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har en del, som f.eks. overspising.Min mørkeste hemmelighet tør jeg nesten ikke å skrive her.Jeg hadde sex når jeg gikk på barneskolen, frivillig. Jeg var sammen med en gutt som var like gammel som meg.Jeg husker ikke hvem av oss som begynte med det.Grøss, håper ikke mine barn er nysgjerrige på sin egen kropp.Anonymous poster hash: 4f6ce...415 Jeg hadde også sex da jeg gikk på barneskolen. Faktisk over mange år. Han var like gammel som meg, og vi gjorde det overalt, og mange ganger om dagen. Sprøtt.Anonymous poster hash: 851ec...ff2 Hvor gamle var dere da? Anonymous poster hash: c9b46...872 Jeg var mellom 8 og 11 år. Husker etter et samleie sommeren før jeg fylte 12 at jeg var redd for at jeg kunne "få baby i magen." Så da sluttet vi å ligge sammen på noen år. Da vi var 14 gjorde vi det igjen, men siden vi da var kommet i puberteten begge to, og han var blitt mye større der nedentil, syntes jeg det var vondt, og ville ikke gjøre det igjen. Jeg lurer på hva som var galt med meg siden jeg holdt på sånn da jeg var barn...? Vet det ikke var normalt i alle fall. Anonymous poster hash: 851ec...ff2 Det er absolutt ikke så unormalt som du tror. Helt sikkert ikke noe galt med deg. Vi er seksuelle vesener fra fødselen av. Anonymous poster hash: b5c64...619
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #85 Skrevet 19. februar 2015 Hva er det som gjør at barn begynner å ha sex med hverandre? Jeg skjønner at de kikker og utforsker kroppene sine og hverandres, men gjennomføre samleie? Anonymous poster hash: b38a0...aa3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #86 Skrevet 19. februar 2015 Min hemmelighet er at jeg drømmer om å være alenemor.... Jeg hadde nytt det å kunne se på de TV programmene jeg selv ønsket, nytt det å legge seg uten en som driver å maser om sex, nytt det å ikke ta hensyn til han... Jeg føler han er som 2 ekstra barn i huset! Det værste er, han er så snill! Han er så glad i meg, sier hele tiden hvor vakker jeg er, hvor mye jeg betyr for han osv osv... kiler, masserer og gjør hva enn jeg ønsker... men jeg har mistet følelsene, jeg klarer ikke sette pris på det Han er den beste... likevel drømmer jeg om ett liv alene... Anonymous poster hash: 78a37...378 Samme her..... :-( Anonymous poster hash: 529d0...9e0
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #87 Skrevet 19. februar 2015 Hva er det som gjør at barn begynner å ha sex med hverandre? Jeg skjønner at de kikker og utforsker kroppene sine og hverandres, men gjennomføre samleie? Anonymous poster hash: b38a0...aa3 Hvorfor synes du det er rart? De vet hva samleie er, vet at det skal være godt, men har ikke de kulturbetingede sperrene og skamfølelsene som voksne har. Det er ikke uvanlig at søsken eksperiementerer med hverandre heller. Les litt om det, det finnes en del nyere forskning. Anonymous poster hash: b5c64...619
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #88 Skrevet 19. februar 2015 At vi ble meldt til barnevernet. Vi hadde rent mel i posen, bekymringsmeldingen var helt grunnløs og saken ble henlagt, men jeg klarer ikke forsone meg med at noen trodde så vondt om oss. Er livredd for at noen skal få vite det og tenke "ingen røyk uten ild...." Anonymous poster hash: 36f1e...ae6 Hva skjedde da? Ble dere oppsøkt uanmeldt, ringt opp, eller hva? Hva spurte de om? Er litt nyskjerrig/skrekkelig redd for barnevernet! Selv om jeg er temmelig sikker på at vi er tålig A4 familie, men som du sier, noen kan være ute etter å være drittsekker! Skrekken er jo at barnevernet tror på den anonyme anmelder uten grunn :-(( Anonymous poster hash: fc6a1...a63 Altså, jeg kan skjønne hvorfor vi ble meldt på en måte: Datteren vår sa i bhg at pappa slår mamma. Den morgenen fikk jeg albuen til mannen min rett i nesa fordi han løftet den i full fart akkurat idet jeg gikk forbi. Et uhell som gjorde så vondt at jeg gråt litt, og som selvsagt gjorde stort inntrykk på datteren vår på 3 år. Barnevernet kom på besøk, så at alt var i skjønneste orden, sendte brev til fastlegen og helsestasjonen for å høre om de hadde noe mistanker om noe som helst (den dag i dag hater jeg å gå til hs og legen fordi jeg er redd for hva de tenker). Synes vel ikke bhg var drittsekker som meldte oss, men synes nok de var litt for kjappe på avtrekkeren. Vi er såkalte "mønsterforeldre" (jeg jobber selv i bhg og vet hva bhg ønsker av foreldre) og så skal et barns enkeltutsagn tillegges så mye vekt når ingen andre tegn er til stede? Hmf. Anonymous poster hash: 36f1e...ae6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #89 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet er at jeg ble tiltalt for trygdesvindel og måtte i rettsak. Når jeg ble uplanlagt gravid med nr 2 stakk bf, han ville ikke ha et barn til og når jeg beholdt så gjorden han det slutt. Var student og fullførte 2.året før jeg fikk mitt andre barn, søkte om et års permisjon fra studiet og fikk det innvilget. Fikk overgangsstønad innvilget når jeg var 4 mnd på vei, eldste var da 2år. Når babyen var 3 mnd våknet jeg kl 6 om morgenen av noen som sparket inn døren til leiligheten min. De ropte"det er politiet" fikk jo nesten hjerteinfarkt, hva med å ringe på liksom? Bodde i 3 etg så ingen muligheten for å hoppe ut vinduet for å stikke av, hvis det var det de var redd for. 7 politimenn saumfartet leiligheten, mens jeg satt med hjerte i halsen og 2 åringen som hylte av redsel av å bli vekket på den måten. Fikk beskjed om at jeg var arrestert for trygdesvindel og måtte inn på politistasjonen med engang. Klarte å få kranglet meg til å få ringe min mor som kunne komme å ta barna med seg. Satt i avhør hos politiet i nesten 6 timer uten å få amme, spise eller drikke. Jeg ble ikke spurt om jeg ville ha advokat og jeg var så sjokkert og redd at jeg ikke tenkte på at jeg hadde rett til det. Etter 4 timer spurte jeg om jeg ikke kunne få datteren min ned til stasjonen slik jeg kunne få ammet, hadde sånn melkespreng. Nei, det fikk jeg ikke lov til. Sa til politimannen at hun ikke tok flaske og at hun sikkert var kjempe sulten nå(hun tok flaske, men var så desperat etter å få tømt brystene så jeg løy,hadde ikke ammet på 5 timer da og pleide å amme hver 3.time) Samtidig som politiet stormet leiligheten min hadde de stormet barnefar sin leilighet. Han lå å sov i sin leilighet sammen med sin nye kjæreste. Han ble tatt inn til avhør også. 10 mnd senere fikk jeg brev i posten om at politiet hadde tiltalt meg for trygdesvindel og det ble rettsak 6,5 mnd senere. Advokaten min begynte å le og lurte på om det hadde klikket for politiet. Var ingen bevis på at vi var sammen, og det var vi jo ikke. Politiet hadde absolutt ingen vitner, mens jeg hadde masse vitner, nabo, han jeg leide leiligheten av, bhg, helsesøster, venner, familie osv. Eneste "beviset" politiet hadde var at min eks som bil hadde stått parkert utenfor blokken hvor jeg bodde den uken de spanet på meg. Hadde de undersøkt litt så var det fordi han ikke hadde betalt veiavgiften og bilen ble avskiltet en dag han var hos meg for å være med babyen. Og fordi han hadde sovet hos meg 2 ganger den første måneden etter jeg fikk baby pga storebroren var syk og jeg trengte hjelp. Og en annen ting politiet hadde reagert på var at barnefar hadde handlet litt på senteret som ligger rett over veien fra hvor jeg bodde. De mente det var unaturlig siden han bodde 20 min kjøring unna. NAV stoppet utbetaling sv overgangsstønad fra dagen politiet kom på døren frem til rettssaken var ferdig. Måtte da gå på sosialstønad i 9 mnd frem til babyen ble 1 år og begynte i bhg. Kunne ikke starte siste året på studiene siden man ikke kan få sosialstøtte når man studerer så begynte å jobbe. Ble selvfølgelige frikjent i retten og politiet fikk kraftig kritikk fra dommer og meddommerne. Advokaten sa jeg burde søke om erstatning og det fikk jeg. Fikk nesten 450 000kr i erstatning og fikk etterbetalt overgangsstønaden så etter pengene til sosialkontoret var tilbakeført og skatt trukket fikk jeg utbetalt 75 000kr fra NAV. Fullførte studiet et år senere pga dette. Var helt jævlig mens det holdt på, er bare familien og mine nærmeste venner som vet det, og selvfølgelig de som vitnet i rettssaken, tidligere nabo, bhg osv. Men etter endt studie hadde jeg jo plutselig over en halv mill kr så fikk kjøpt meg rekkehus med 4 soverom:) Men jeg har mistet absolutt all tillit til politiet. Måten de behandlet meg på var helt grusom. Truet meg med å kaste meg på glattcelle fordi de mente jeg løy under avhør, nektet meg drikke, mat og å amme. Utviklet depresjon og angst, men er kvitt det nå. Men blir dårlig når jeg ser politiet. Det høres for utrolig til å være sant, men alt jeg har skrevet er sant. Skal mye til før jeg får tillit til politiet igjen. Anonymous poster hash: 1c914...62c I all verdens navn og rike?! Hva i all verden fikk politiet til å gjøre dette da?! Var det noen som hadde meldt deg med mistanke eller? Hva var grunnen til at de bare stormet leiligheten? Jeg blir skikkelig sjokkert! Trodde ikke politiet stormet bosteder for annet enn narko, gjenggreier og lignende. ... Nei, jeg ble sjokkert av historien din. At det går ann! Anonymous poster hash: 3f857...79e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #90 Skrevet 19. februar 2015 Jeg lurte mannen min forrige gang jeg ble gravid.Sluttet med pilla uten at han visste det.nå har vi ett barn som han elsker over alt på jord selv om han egentlig ikke ville ha barn. Han vil ikke ha flere barn,men det vil jeg.Jeg har sluttet med prevansjon igjen.. Anonymous poster hash: 78495...e34
Pengetreet Skrevet 19. februar 2015 #91 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet er at jeg ble tiltalt for trygdesvindel og måtte i rettsak. Når jeg ble uplanlagt gravid med nr 2 stakk bf, han ville ikke ha et barn til og når jeg beholdt så gjorden han det slutt. Var student og fullførte 2.året før jeg fikk mitt andre barn, søkte om et års permisjon fra studiet og fikk det innvilget. Fikk overgangsstønad innvilget når jeg var 4 mnd på vei, eldste var da 2år. Når babyen var 3 mnd våknet jeg kl 6 om morgenen av noen som sparket inn døren til leiligheten min. De ropte"det er politiet" fikk jo nesten hjerteinfarkt, hva med å ringe på liksom? Bodde i 3 etg så ingen muligheten for å hoppe ut vinduet for å stikke av, hvis det var det de var redd for. 7 politimenn saumfartet leiligheten, mens jeg satt med hjerte i halsen og 2 åringen som hylte av redsel av å bli vekket på den måten. Fikk beskjed om at jeg var arrestert for trygdesvindel og måtte inn på politistasjonen med engang. Klarte å få kranglet meg til å få ringe min mor som kunne komme å ta barna med seg. Satt i avhør hos politiet i nesten 6 timer uten å få amme, spise eller drikke. Jeg ble ikke spurt om jeg ville ha advokat og jeg var så sjokkert og redd at jeg ikke tenkte på at jeg hadde rett til det. Etter 4 timer spurte jeg om jeg ikke kunne få datteren min ned til stasjonen slik jeg kunne få ammet, hadde sånn melkespreng. Nei, det fikk jeg ikke lov til. Sa til politimannen at hun ikke tok flaske og at hun sikkert var kjempe sulten nå(hun tok flaske, men var så desperat etter å få tømt brystene så jeg løy,hadde ikke ammet på 5 timer da og pleide å amme hver 3.time) Samtidig som politiet stormet leiligheten min hadde de stormet barnefar sin leilighet. Han lå å sov i sin leilighet sammen med sin nye kjæreste. Han ble tatt inn til avhør også. 10 mnd senere fikk jeg brev i posten om at politiet hadde tiltalt meg for trygdesvindel og det ble rettsak 6,5 mnd senere. Advokaten min begynte å le og lurte på om det hadde klikket for politiet. Var ingen bevis på at vi var sammen, og det var vi jo ikke. Politiet hadde absolutt ingen vitner, mens jeg hadde masse vitner, nabo, han jeg leide leiligheten av, bhg, helsesøster, venner, familie osv. Eneste "beviset" politiet hadde var at min eks som bil hadde stått parkert utenfor blokken hvor jeg bodde den uken de spanet på meg. Hadde de undersøkt litt så var det fordi han ikke hadde betalt veiavgiften og bilen ble avskiltet en dag han var hos meg for å være med babyen. Og fordi han hadde sovet hos meg 2 ganger den første måneden etter jeg fikk baby pga storebroren var syk og jeg trengte hjelp. Og en annen ting politiet hadde reagert på var at barnefar hadde handlet litt på senteret som ligger rett over veien fra hvor jeg bodde. De mente det var unaturlig siden han bodde 20 min kjøring unna. NAV stoppet utbetaling sv overgangsstønad fra dagen politiet kom på døren frem til rettssaken var ferdig. Måtte da gå på sosialstønad i 9 mnd frem til babyen ble 1 år og begynte i bhg. Kunne ikke starte siste året på studiene siden man ikke kan få sosialstøtte når man studerer så begynte å jobbe. Ble selvfølgelige frikjent i retten og politiet fikk kraftig kritikk fra dommer og meddommerne. Advokaten sa jeg burde søke om erstatning og det fikk jeg. Fikk nesten 450 000kr i erstatning og fikk etterbetalt overgangsstønaden så etter pengene til sosialkontoret var tilbakeført og skatt trukket fikk jeg utbetalt 75 000kr fra NAV. Fullførte studiet et år senere pga dette. Var helt jævlig mens det holdt på, er bare familien og mine nærmeste venner som vet det, og selvfølgelig de som vitnet i rettssaken, tidligere nabo, bhg osv. Men etter endt studie hadde jeg jo plutselig over en halv mill kr så fikk kjøpt meg rekkehus med 4 soverom:) Men jeg har mistet absolutt all tillit til politiet. Måten de behandlet meg på var helt grusom. Truet meg med å kaste meg på glattcelle fordi de mente jeg løy under avhør, nektet meg drikke, mat og å amme. Utviklet depresjon og angst, men er kvitt det nå. Men blir dårlig når jeg ser politiet. Det høres for utrolig til å være sant, men alt jeg har skrevet er sant. Skal mye til før jeg får tillit til politiet igjen. Anonymous poster hash: 1c914...62c Huff, dette høres jo helt forferdelig ut! Jeg forstår godt at du har mistet tilliten til politiet etter denne opplevelsen. Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #92 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet.. Hm.. Jeg vet ikke helt, men jeg føler meg totalt verdiløs. Har hatt ganske vond opplevelse på 2/4 jobber jeg har hatt. De to siste selvfølgelig. Føler at jeg ikke duger til noe som helst, sykemeldt snart ett år. Hva skal det bli av meg? Jeg overanalyserer blikk og kommentarer. Eier ikke stolthet. Anonymous poster hash: ae597...c3b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #93 Skrevet 19. februar 2015 Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?Anonymous poster hash: c9863...1df Det var vel begge sin skyld. Blei fortalt en ting og viste seg at de mente noe annet. Men kan godt røpe grunnen om det er det du lurer på. Var enslig forsørger, fikk overgangstønad og ledighetspenger som det het den gangen. Begynte på skole og spurte om dette var OK for de, siden jeg slet med en kronisk sykdom som gjorde at jeg mulig måtte slutte på skolen. ( Noe jeg også gjorde etter noen mndr) Men feilen var at jeg fikk stipend i tillegg. Der kom feilen! Og skulle selvsagt ikke hørt på denne damen som jobbet på NAV, om å la være å krysse av for skolegang. Ser feilen nå i etterid Noe mer DE lurer på? Anonymous poster hash: 0b335...204 Hææ? Jeg får overgangsstønad og mottar stipend/lån fra Lånekassen. Er ikke det lov?? Anonymous poster hash: 65f7a...d71
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #94 Skrevet 19. februar 2015 Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?Anonymous poster hash: c9863...1df Det var vel begge sin skyld. Blei fortalt en ting og viste seg at de mente noe annet. Men kan godt røpe grunnen om det er det du lurer på. Var enslig forsørger, fikk overgangstønad og ledighetspenger som det het den gangen. Begynte på skole og spurte om dette var OK for de, siden jeg slet med en kronisk sykdom som gjorde at jeg mulig måtte slutte på skolen. ( Noe jeg også gjorde etter noen mndr) Men feilen var at jeg fikk stipend i tillegg. Der kom feilen! Og skulle selvsagt ikke hørt på denne damen som jobbet på NAV, om å la være å krysse av for skolegang. Ser feilen nå i etterid Noe mer DE lurer på? Anonymous poster hash: 0b335...204 Hææ? Jeg får overgangsstønad og mottar stipend/lån fra Lånekassen. Er ikke det lov??Anonymous poster hash: 65f7a...d71 Jo, det er lov, men hun over hadde vel krysset av for at hun ikke gikk på skole..? Anonymous poster hash: 9ad4c...7a3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #95 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet er at jeg ble tiltalt for trygdesvindel og måtte i rettsak. Når jeg ble uplanlagt gravid med nr 2 stakk bf, han ville ikke ha et barn til og når jeg beholdt så gjorden han det slutt. Var student og fullførte 2.året før jeg fikk mitt andre barn, søkte om et års permisjon fra studiet og fikk det innvilget. Fikk overgangsstønad innvilget når jeg var 4 mnd på vei, eldste var da 2år. Når babyen var 3 mnd våknet jeg kl 6 om morgenen av noen som sparket inn døren til leiligheten min. De ropte"det er politiet" fikk jo nesten hjerteinfarkt, hva med å ringe på liksom? Bodde i 3 etg så ingen muligheten for å hoppe ut vinduet for å stikke av, hvis det var det de var redd for. 7 politimenn saumfartet leiligheten, mens jeg satt med hjerte i halsen og 2 åringen som hylte av redsel av å bli vekket på den måten. Fikk beskjed om at jeg var arrestert for trygdesvindel og måtte inn på politistasjonen med engang. Klarte å få kranglet meg til å få ringe min mor som kunne komme å ta barna med seg. Satt i avhør hos politiet i nesten 6 timer uten å få amme, spise eller drikke. Jeg ble ikke spurt om jeg ville ha advokat og jeg var så sjokkert og redd at jeg ikke tenkte på at jeg hadde rett til det. Etter 4 timer spurte jeg om jeg ikke kunne få datteren min ned til stasjonen slik jeg kunne få ammet, hadde sånn melkespreng. Nei, det fikk jeg ikke lov til. Sa til politimannen at hun ikke tok flaske og at hun sikkert var kjempe sulten nå(hun tok flaske, men var så desperat etter å få tømt brystene så jeg løy,hadde ikke ammet på 5 timer da og pleide å amme hver 3.time) Samtidig som politiet stormet leiligheten min hadde de stormet barnefar sin leilighet. Han lå å sov i sin leilighet sammen med sin nye kjæreste. Han ble tatt inn til avhør også. 10 mnd senere fikk jeg brev i posten om at politiet hadde tiltalt meg for trygdesvindel og det ble rettsak 6,5 mnd senere. Advokaten min begynte å le og lurte på om det hadde klikket for politiet. Var ingen bevis på at vi var sammen, og det var vi jo ikke. Politiet hadde absolutt ingen vitner, mens jeg hadde masse vitner, nabo, han jeg leide leiligheten av, bhg, helsesøster, venner, familie osv. Eneste "beviset" politiet hadde var at min eks som bil hadde stått parkert utenfor blokken hvor jeg bodde den uken de spanet på meg. Hadde de undersøkt litt så var det fordi han ikke hadde betalt veiavgiften og bilen ble avskiltet en dag han var hos meg for å være med babyen. Og fordi han hadde sovet hos meg 2 ganger den første måneden etter jeg fikk baby pga storebroren var syk og jeg trengte hjelp. Og en annen ting politiet hadde reagert på var at barnefar hadde handlet litt på senteret som ligger rett over veien fra hvor jeg bodde. De mente det var unaturlig siden han bodde 20 min kjøring unna. NAV stoppet utbetaling sv overgangsstønad fra dagen politiet kom på døren frem til rettssaken var ferdig. Måtte da gå på sosialstønad i 9 mnd frem til babyen ble 1 år og begynte i bhg. Kunne ikke starte siste året på studiene siden man ikke kan få sosialstøtte når man studerer så begynte å jobbe. Ble selvfølgelige frikjent i retten og politiet fikk kraftig kritikk fra dommer og meddommerne. Advokaten sa jeg burde søke om erstatning og det fikk jeg. Fikk nesten 450 000kr i erstatning og fikk etterbetalt overgangsstønaden så etter pengene til sosialkontoret var tilbakeført og skatt trukket fikk jeg utbetalt 75 000kr fra NAV. Fullførte studiet et år senere pga dette. Var helt jævlig mens det holdt på, er bare familien og mine nærmeste venner som vet det, og selvfølgelig de som vitnet i rettssaken, tidligere nabo, bhg osv. Men etter endt studie hadde jeg jo plutselig over en halv mill kr så fikk kjøpt meg rekkehus med 4 soverom:) Men jeg har mistet absolutt all tillit til politiet. Måten de behandlet meg på var helt grusom. Truet meg med å kaste meg på glattcelle fordi de mente jeg løy under avhør, nektet meg drikke, mat og å amme. Utviklet depresjon og angst, men er kvitt det nå. Men blir dårlig når jeg ser politiet. Det høres for utrolig til å være sant, men alt jeg har skrevet er sant. Skal mye til før jeg får tillit til politiet igjen. Anonymous poster hash: 1c914...62c I all verdens navn og rike?! Hva i all verden fikk politiet til å gjøre dette da?! Var det noen som hadde meldt deg med mistanke eller? Hva var grunnen til at de bare stormet leiligheten? Jeg blir skikkelig sjokkert! Trodde ikke politiet stormet bosteder for annet enn narko, gjenggreier og lignende. ... Nei, jeg ble sjokkert av historien din. At det går ann! Anonymous poster hash: 3f857...79e NAV fikk inn et anonymt tips. De kontaktet banken og fikk ut kontoutskriftene fra min og eksen sin konto. De så da at eksen min har handlet litt på senteret som legger rett ved boligen min. De mente det var rart siden han bor 20 min kjøring unna. NAV valgte da å anmelde meg til politiet. Politiet startet da etterforsking i det skjulte, dvs en uke med spaning utenfor bolig min hvor eksen sin bil da sto uten skilter pga den var avskiltet. De mente dette var nok til å ta ut tiltale og ransake leiligheten min, de kom tidlig om morgenen for å ta oss på fersken, men eksen ble jo funnet i sin egen bolig. De var så mange i tilfelle eksen skulle slå seg vrang(?), de hadde tilogmed skuddsikre vester på seg. Akkurat som lille meg på 53 kg har noe sjangs mot en politimann. Anonymous poster hash: 1c914...62c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #96 Skrevet 19. februar 2015 Herregud, nå ble jeg livredd for NAV. Hvor kan jeg kontrollere at jeg får utbetalt riktig beløp overganssstønad? Havner man virkelig i fengsel om man får feilutbetaling over tid og ikke merker noe selv? Hvor lenge måtte du sitte inne? Anonymous poster hash: 65f7a...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå