Gå til innhold

Hva er din mørke hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At samboer skal forsvinne it av livet vårt å aldri komme tilbake. At han tar med seg familien sin. Avogtil ønsker jeg han død... Eller at bar et mitt hadde en annen en han som far. Jeg hater den fyren men biter det i meg for jeg ikke klarer å være uten barnet mitt..

Anonymous poster hash: de0d8...3e1

Samme her. Drømmer om å vinne i Lotto slik jeg kan kjøpe han ut. Jævla idiotiske drittmann!

Anonymous poster hash: 1c914...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et veldig anstrengt forhold til mat, kropp og generelt det å måtte ha kontroll til enhver tid. Er selvsagt noen som vet om dette, men bare de nærmeste. Jeg syns det er utrolig flaut å egentlig ha mistet kontrollen når jeg prøvde så hardt å holde på den. Føler meg veldig svak som ikke klarer å komme meg ut av dette selv om jeg vet at jeg må. Hele livet mitt styres av maten og den dårlige samvittigheten jeg får om ikke alt går som det skal og jeg spiser mer eller andre ting enn jeg har gitt meg selv lov til.

Jeg stjal fra klesbutikken jeg jobbet i for endel år siden. Både penger og klær. Skjønner ikke at jeg har gjort noe sånt og priser meg lykkelig for at jeg ikke ble tatt. Får forsvare meg med at jeg var ung og dum, selv om jeg vet at det ikke forsvarer noe som helst. Blir helt dårlig bare jeg tenker på det, at jeg kunne gjøre noe så forkastelig

Anonymous poster hash: 3af51...a23
Skrevet

Jeg har en del, som f.eks. overspising.

Min mørkeste hemmelighet tør jeg nesten ikke å skrive her.

Jeg hadde sex når jeg gikk på barneskolen, frivillig. Jeg var sammen med en gutt som var like gammel som meg.

Jeg husker ikke hvem av oss som begynte med det.

Grøss, håper ikke mine barn er nysgjerrige på sin egen kropp.

Anonymous poster hash: 4f6ce...415

Skrevet

Jeg er gift, men har lyst å være utro med en 10 år yngre mann

Anonymous poster hash: f9860...974

Skrevet

den litt eldre nabogutten misbrukte meg da jeg var liten. Ikke grovt. Jeg måtte ta på han, og han tok på meg. Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan kalle det seksuelt misbruk heller, men husker at jeg mislikte det...

Anonymous poster hash: 58926...7b4

Samme har jeg opplevd, bare av en 4 år eldre bror,og det var endel grovere. Jeg sliter med det idag, og for meg var det uten tvil overgrep. Selvom jeg kan føle meg usikker på hva andre definerer det som...

Anonymous poster hash: c2ea5...259

Skrevet

At jeg svindlet ett firma for ca 400.000 kr.

Anonymous poster hash: 9095a...61d
Skrevet

At barnefaren forsvinner ut av livet vårt å aldri kommer tilbake!

Livet hadde vært så mye lettere og bedre uten han.

Skrevet

Jeg har vært i fengsel :pirat:

Anonymous poster hash: 0b335...204
Skrevet

Jeg har en del, som f.eks. overspising.

Min mørkeste hemmelighet tør jeg nesten ikke å skrive her.

Jeg hadde sex når jeg gikk på barneskolen, frivillig. Jeg var sammen med en gutt som var like gammel som meg.

Jeg husker ikke hvem av oss som begynte med det.

Grøss, håper ikke mine barn er nysgjerrige på sin egen kropp.

Anonymous poster hash: 4f6ce...415

Du har ikke noe å skamme deg over. Alle barn eksperiementerer seksuelt, de fleste alene, men mange også med andre. Kanskje ikke mange som går så langt som du gjorde, men det er faktisk ikke så uvanlig som mange later til å tro heller. Hadde litt om dette under utdannelsen. Barn er nysgjerrige, og de har enda ikke utviklet skamfølelse. 

Anonymous poster hash: b5c64...619

Skrevet

Jeg har alvorlig lav selvfølelse. Føler meg konstant underlegen, og er til tider paranoid.

Anonymous poster hash: a655c...826

Skrevet

den litt eldre nabogutten misbrukte meg da jeg var liten. Ikke grovt. Jeg måtte ta på han, og han tok på meg. Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan kalle det seksuelt misbruk heller, men husker at jeg mislikte det... Anonymous poster hash: 58926...7b4

samme her, bestekompisen til storebroren min, som jeg var veldig betatt av. Der og da (da jeg var liten) tenkte jeg ikke på dette som ulovlig, men nå i voksen alder så ser jo jeg at dette rett og slett var et overgrep. Han tok ikke på meg , men jeg på han!

Anonymous poster hash: c9863...1df

Skrevet

Jeg har alvorlig lav selvfølelse. Føler meg konstant underlegen, og er til tider paranoid.

Jeg og! Er vel ingen mørk hemmelighet, men ingenting jeg skriver på facebook..

Anonymous poster hash: 23ea8...15b

Skrevet

Ooooh, juicy! Får man spørre for hva da? Siden du er anonym.

Anonymous poster hash: 0b106...4f1

Skrevet

Min mann er ikke far til vårt eldste barn. Bare jeg som vet det.

Anonymous poster hash: f7462...0a0

Har han aldri hatt noen mistanke?
for ikke snakke om; har ikke du kjempe dårlig samvittighet over denne hemmeligheten. Tror ikke jeg hadde klart å leve med en slik hemmelighet :o

Skrevet

Fikk feilaktig utbetaling fra NAV !

Skrevet

Jeg og! Er vel ingen mørk hemmelighet, men ingenting jeg skriver på facebook..

Anonymous poster hash: 23ea8...15b

For meg er det en mørk hemmelighet, for utad er jeg vellykket og har det meste på stell. Ønsker veldig å fremstå slik også.

Skrevet

At jeg har ingen virkelige venner, kun noen perifere jeg av og til er ute med, men da kun om de skal ut og spør om jeg skal være med. Har prøvd å foreslå bytur og inviterer hjem til både mat, kaffe og vin, men det passer ikke for noen..Jeg syns det er sårt at ingen vil være ordentlig venn med meg..Jeg har jo hatt venner, men de fader vekk og jeg vet ikke hva som gjør det..

Samme med kjæreste, jeg har truffet flere og får masse oppmerksomhet av menn, men det er ingen som vil bli kjent med meg..

Det er rart å være så ensom egentlig..Jeg har gitt opp og konsentrerer meg kun om barnet mitt, jobb og studie.

Anonymous poster hash: 40698...8dd
Skrevet

Lurte min mann og vart gravid uten hans samtykke.

Anonymous poster hash: 03472...91b

sa du gikk på pilla da?

Anonymous poster hash: 34388...742

Skrevet

Jeg må bare spørre; begynner navnet ditt på J? ☺

Anonymous poster hash: 1e399...d15

Skrevet

Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?

Skrevet

At barnefaren forsvinner ut av livet vårt å aldri kommer tilbake!

Livet hadde vært så mye lettere og bedre uten han.

Signerer

Anonymous poster hash: a1aa3...14c

Skrevet

Jeg må bare spørre; begynner navnet ditt på J? ☺

Anonymous poster hash: 1e399...d15

Hehe nei begynner ikke på J :)

Skrevet

Jeg spiser godteri. Jeg gjemmer det unna for mannen fordi han ikke synes noe om sånt. At det blir et hemmelighetskremmeri gjør at jeg spiser mye mer enn jeg hadde gjort om det ikke var hemmelig. Da hadde jeg heller holdt meg til helga fremfor å spise litt hver dag. 

Jeg synes det er forferdelig kjedelig å leke med toåringen. 

Jeg er virkelighetsfjern innimellom. Jeg forstår ikke voksenlivet (jeg henger etter pga sykdom, men tør ikke si det til noen, da jeg ikke engang skjønner meg på egenmeldingsystemet, hvem man snakker med om man er syk/har sykt barn osv). 

Jeg er veldig depressiv store deler av året (endel av sykdommen som gjør at jeg henger etter). Jeg er så redd vi vil bli tema for BV, og om mannen og jeg skulle skille oss, så vil han få hovedomsorgen. Dette tror jeg blir bedre når andremann kommer (ikke så lenge igjen nå), da vi har flyttet. Helsesøster og jordmor er byttet ut, fra å være de nysgjerrige og dømmende "bondekonene" til å være mer nøytrale og uinteresserte "bykvinner". Får jeg fødselsdepresjon denne gangen, skal jeg prøve å være ærlig om det.

Anonymous poster hash: 167e5...ece
Skrevet

Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?

Det var vel begge sin skyld. Blei fortalt en ting og viste seg at de mente noe annet. Men kan godt røpe grunnen om det er det du lurer på. Var enslig forsørger, fikk overgangstønad og ledighetspenger som det het den gangen. Begynte på skole og spurte om dette var OK for de, siden jeg slet med en kronisk sykdom som gjorde at jeg mulig måtte slutte på skolen. ( Noe jeg også gjorde etter noen mndr) Men feilen var at jeg fikk stipend i tillegg. Der kom feilen! Og skulle selvsagt ikke hørt på denne damen som jobbet på NAV, om å la være å krysse av for skolegang.

Ser feilen nå i etterid :) Noe mer DE lurer på?

Skrevet

At vi ble meldt til barnevernet. Vi hadde rent mel i posen, bekymringsmeldingen var helt grunnløs og saken ble henlagt, men jeg klarer ikke forsone meg med at noen trodde så vondt om oss. Er livredd for at noen skal få vite det og tenke "ingen røyk uten ild...."

Anonymous poster hash: 36f1e...ae6

Samme som annie her

Anonymous poster hash: 77b4a...4ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...