Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #51 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har vært i fengsel Anonymous poster hash: 0b335...204 Ooooh, juicy! Får man spørre for hva da? Siden du er anonym. Anonymous poster hash: 0b106...4f1 Fikk feilaktig utbetaling fra NAV ! Anonymous poster hash: 0b335...204 Jeg må bare spørre; begynner navnet ditt på J? ☺ Anonymous poster hash: 1e399...d15 Hehe nei begynner ikke på J Anonymous poster hash: 0b335...204 Ok ☺ Anonymous poster hash: 1e399...d15
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #52 Skrevet 19. februar 2015 Jeg faket smerter for å få forlenget sykemelding. Har vært sykemeldt pga skade i 6 uker nå. Er mye bedre men når jeg skulle til legen for kontroll fikk jeg helt panikk og sa det gjorde mye vondere enn det det egentlig var og fikk forlenget sykemeldinga. Driver og mentalt forbereder meg på å komme meg på jobb igjen og skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig! Anonymous poster hash: 0a975...b4e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #53 Skrevet 19. februar 2015 Ingen av barna våres følger vaksineprogrammet. Tenker vanligvis ikke så mye på det, men nå de siste ukene har det vært så mye om vaksiner i media at jeg er begynt å tenke litt igjen. Ingen andre en jeg og min mann som vet om det. Anonymous poster hash: 80b10...4f8 Sært å ikke tørre å stå for ett slikt valg. Meget sært faktisk. Er det bare for å være gratispassasjer? Anonymous poster hash: c81e4...275
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #54 Skrevet 19. februar 2015 Ganske sikker på at mannen er deprimert. Lurer til tide på om det er en alvorligere psykisk diagnose også... Han har ofte hodeverk, feberfølelse minst en gang i mnd. Fikk påvist høyt blodtrykk for noen år siden. Greier ikke å slå seg til ro, verken hjemme eller arbeidsplasser. Nå i det siste har han begynt å snakke om "frykt for å bli skviset ut" der han jobber nå. Han føler tidvis at folk rundt ham er personlig imot ham. Dette stemmer overhodet ikke!! Han er misunnelig på meg, som har en jobb jeg trives i!! De siste årene har han også fått kortere lunte, han tåler mindre før han begynner å kjefte. Jeg skulle ønske han hadde fått hjelp, både for psykisk og fysisk ubehag. Han vil ikke til verken lege eller type familivernkontor... Denne hemmeligheten min har jeg INGEN å dele med... Anonymous poster hash: 778ac...b5a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #55 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har hatt sex med tremenningen min, mange ganger. Og syns selv det er på grensa til drøyt. Ingen vet det, bortsett fra han da selvfølgelig... Anonymous poster hash: a77fc...f0a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #56 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har hatt sex med tremenningen min, mange ganger. Og syns selv det er på grensa til drøyt. Ingen vet det, bortsett fra han da selvfølgelig... Anonymous poster hash: a77fc...f0a Helt lovlig, det. Med fetter også. Anonymous poster hash: b5c64...619
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #57 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet er at jeg har hatt godt over 100 sexpartnere. Nå er jeg gift tobarnsmor og skulle gjerne vært foruten 90% av de. En annen mørk hemmelighet er at jeg brukte, kjøpte og solgte dop en periode, aller mest for spenningen sin skyld. Jeg er heller ikke stolt av å ha kjørt i fylla/rusen i denne perioden. Anonymous poster hash: d0646...f9e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #58 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har bulimi, smugrøyker, drikker for mye. Jeg bli aldri synlig full, men drikker litt for mye hver dag. Jeg blir stressa hvis jeg ikke har tilgang på alkohol og sur hvis jeg ikke får f.eks. er glass vin eller to til maten eller et par drinker etter middag. Jeg har hatt sex med mange menn og noen kvinner. Har mistet tellingen for lengst. Jeg var notorisk utro mot eksen min, men har ny samboer nå som jeg er trofast mot. Ingen vet noe. De tror alle sammen at jeg er en søt, blid og prektig småbarnsmor. Det verste av alt er at alt dette ikke plager meg det minste. Anonymous poster hash: ddbab...fb5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #59 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet er at jeg har hatt godt over 100 sexpartnere. Nå er jeg gift tobarnsmor og skulle gjerne vært foruten 90% av de. En annen mørk hemmelighet er at jeg brukte, kjøpte og solgte dop en periode, aller mest for spenningen sin skyld. Jeg er heller ikke stolt av å ha kjørt i fylla/rusen i denne perioden. Anonymous poster hash: d0646...f9e Temmelig likt som meg. Ikke akkurat noe jeg skryter av! De vennene jeg har hatt lenge vet det jo da. Mannen min aner ikke hvor mange jeg har ligget med, selv om han nok skjønner at det er litt fler enn han. Har ligget med flere han kjenner også, før vi ble sammen da. Brukte dop i ti år ca, deretter var jeg på grensa til alkis i noen år. Nå er jeg så ordentlig at Anonymous poster hash: 5b85a...dd3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #60 Skrevet 19. februar 2015 Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?Anonymous poster hash: c9863...1df Det var vel begge sin skyld. Blei fortalt en ting og viste seg at de mente noe annet. Men kan godt røpe grunnen om det er det du lurer på. Var enslig forsørger, fikk overgangstønad og ledighetspenger som det het den gangen. Begynte på skole og spurte om dette var OK for de, siden jeg slet med en kronisk sykdom som gjorde at jeg mulig måtte slutte på skolen. ( Noe jeg også gjorde etter noen mndr) Men feilen var at jeg fikk stipend i tillegg. Der kom feilen! Og skulle selvsagt ikke hørt på denne damen som jobbet på NAV, om å la være å krysse av for skolegang. Ser feilen nå i etterid Noe mer DE lurer på? Anonymous poster hash: 0b335...204 jeg dømmer deg ikke altså, så spørsmålet kunne komme feil ut. Blir bare JÆLA irritert hvis NAV er skyld i dette, også er det du som får svi! Du hørte jo bare etter hva NAV sa! Anonymous poster hash: c9863...1df
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #61 Skrevet 19. februar 2015 Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?Anonymous poster hash: c9863...1df Det var vel begge sin skyld. Blei fortalt en ting og viste seg at de mente noe annet. Men kan godt røpe grunnen om det er det du lurer på. Var enslig forsørger, fikk overgangstønad og ledighetspenger som det het den gangen. Begynte på skole og spurte om dette var OK for de, siden jeg slet med en kronisk sykdom som gjorde at jeg mulig måtte slutte på skolen. ( Noe jeg også gjorde etter noen mndr) Men feilen var at jeg fikk stipend i tillegg. Der kom feilen! Og skulle selvsagt ikke hørt på denne damen som jobbet på NAV, om å la være å krysse av for skolegang. Ser feilen nå i etterid Noe mer DE lurer på? Anonymous poster hash: 0b335...204 jeg dømmer deg ikke altså, så spørsmålet kunne komme feil ut. Blir bare JÆLA irritert hvis NAV er skyld i dette, også er det du som får svi! Du hørte jo bare etter hva NAV sa! Anonymous poster hash: c9863...1df La meg si det slik, det var flere som hadde mottatt feil info fra NAV da jeg satt inne. Mange hyggelige damer der, i alle aldre. Anonymous poster hash: 0b335...204
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #62 Skrevet 19. februar 2015 Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?Anonymous poster hash: c9863...1df Det var vel begge sin skyld. Blei fortalt en ting og viste seg at de mente noe annet. Men kan godt røpe grunnen om det er det du lurer på. Var enslig forsørger, fikk overgangstønad og ledighetspenger som det het den gangen. Begynte på skole og spurte om dette var OK for de, siden jeg slet med en kronisk sykdom som gjorde at jeg mulig måtte slutte på skolen. ( Noe jeg også gjorde etter noen mndr) Men feilen var at jeg fikk stipend i tillegg. Der kom feilen! Og skulle selvsagt ikke hørt på denne damen som jobbet på NAV, om å la være å krysse av for skolegang. Ser feilen nå i etterid Noe mer DE lurer på? Anonymous poster hash: 0b335...204 jeg dømmer deg ikke altså, så spørsmålet kunne komme feil ut. Blir bare JÆLA irritert hvis NAV er skyld i dette, også er det du som får svi! Du hørte jo bare etter hva NAV sa!Anonymous poster hash: c9863...1df La meg si det slik, det var flere som hadde mottatt feil info fra NAV da jeg satt inne. Mange hyggelige damer der, i alle aldre. Anonymous poster hash: 0b335...204 helt utrolig! Regner med at nav også fikk svi for dette, hvis de var delvis skyldig!? Anonymous poster hash: c9863...1df
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #63 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet er at jeg har hatt godt over 100 sexpartnere. Nå er jeg gift tobarnsmor og skulle gjerne vært foruten 90% av de. En annen mørk hemmelighet er at jeg brukte, kjøpte og solgte dop en periode, aller mest for spenningen sin skyld. Jeg er heller ikke stolt av å ha kjørt i fylla/rusen i denne perioden. Anonymous poster hash: d0646...f9e Temmelig likt som meg. Ikke akkurat noe jeg skryter av! De vennene jeg har hatt lenge vet det jo da. Mannen min aner ikke hvor mange jeg har ligget med, selv om han nok skjønner at det er litt fler enn han. Har ligget med flere han kjenner også, før vi ble sammen da. Brukte dop i ti år ca, deretter var jeg på grensa til alkis i noen år. Nå er jeg så ordentlig at Anonymous poster hash: 5b85a...dd3 Jeg også! Kunne aldri tenkt meg å røre dop igjen, og er så ferdig med all seksuell eksperimentering. Mannen vet noe av det jeg gjort, men ikke hvor mange og heller ikke at han kjenner noen av gutta jeg har ligget med. Anonymous poster hash: d0646...f9e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #64 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet er at jeg har hatt godt over 100 sexpartnere. Nå er jeg gift tobarnsmor og skulle gjerne vært foruten 90% av de. En annen mørk hemmelighet er at jeg brukte, kjøpte og solgte dop en periode, aller mest for spenningen sin skyld. Jeg er heller ikke stolt av å ha kjørt i fylla/rusen i denne perioden. Anonymous poster hash: d0646...f9e Temmelig likt som meg. Ikke akkurat noe jeg skryter av! De vennene jeg har hatt lenge vet det jo da. Mannen min aner ikke hvor mange jeg har ligget med, selv om han nok skjønner at det er litt fler enn han. Har ligget med flere han kjenner også, før vi ble sammen da. Brukte dop i ti år ca, deretter var jeg på grensa til alkis i noen år. Nå er jeg så ordentlig at Anonymous poster hash: 5b85a...dd3 Jeg også! Kunne aldri tenkt meg å røre dop igjen, og er så ferdig med all seksuell eksperimentering. Mannen vet noe av det jeg gjort, men ikke hvor mange og heller ikke at han kjenner noen av gutta jeg har ligget med. Anonymous poster hash: d0646...f9e Hadde jeg vært mannen din hadde jeg blitt dritforbanna over at du ikke fortalte meg at du hadde ligget med noen jeg kjente. Å snakke med noen som hadde pult kona mi uten at jeg visste det ville jeg ha sett på som en grov ydmykelse. Anonymous poster hash: b5c64...619
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #65 Skrevet 19. februar 2015 Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?Anonymous poster hash: c9863...1df Det var vel begge sin skyld. Blei fortalt en ting og viste seg at de mente noe annet. Men kan godt røpe grunnen om det er det du lurer på. Var enslig forsørger, fikk overgangstønad og ledighetspenger som det het den gangen. Begynte på skole og spurte om dette var OK for de, siden jeg slet med en kronisk sykdom som gjorde at jeg mulig måtte slutte på skolen. ( Noe jeg også gjorde etter noen mndr) Men feilen var at jeg fikk stipend i tillegg. Der kom feilen! Og skulle selvsagt ikke hørt på denne damen som jobbet på NAV, om å la være å krysse av for skolegang. Ser feilen nå i etterid Noe mer DE lurer på? Anonymous poster hash: 0b335...204 jeg dømmer deg ikke altså, så spørsmålet kunne komme feil ut. Blir bare JÆLA irritert hvis NAV er skyld i dette, også er det du som får svi! Du hørte jo bare etter hva NAV sa!Anonymous poster hash: c9863...1df La meg si det slik, det var flere som hadde mottatt feil info fra NAV da jeg satt inne. Mange hyggelige damer der, i alle aldre. Anonymous poster hash: 0b335...204 helt utrolig! Regner med at nav også fikk svi for dette, hvis de var delvis skyldig!? Anonymous poster hash: c9863...1df ingen vinner mot staten her i Norge. Så lenge jeg ikke hadde navn på vedkommende, så blei alt min feil :/ Ba i grunn om samfunnstraff, så jeg kunne yte noe tilbake, men neida inn måtte jeg. Helt latterlig! Mens jeg satt der, så tjente jeg meg opp kroner i stedet, Fri kost & losji, hyggelige damer, og betalt. Anonymous poster hash: 0b335...204
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #66 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har slutta på prevansjon uten at samboern min vet det! Han trenger et spark bak og en overaskende graviditet. Anonymous poster hash: b98ef...e9d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #67 Skrevet 19. februar 2015 Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?Anonymous poster hash: c9863...1df Det var vel begge sin skyld. Blei fortalt en ting og viste seg at de mente noe annet. Men kan godt røpe grunnen om det er det du lurer på. Var enslig forsørger, fikk overgangstønad og ledighetspenger som det het den gangen. Begynte på skole og spurte om dette var OK for de, siden jeg slet med en kronisk sykdom som gjorde at jeg mulig måtte slutte på skolen. ( Noe jeg også gjorde etter noen mndr) Men feilen var at jeg fikk stipend i tillegg. Der kom feilen! Og skulle selvsagt ikke hørt på denne damen som jobbet på NAV, om å la være å krysse av for skolegang. Ser feilen nå i etterid Noe mer DE lurer på? Anonymous poster hash: 0b335...204 jeg dømmer deg ikke altså, så spørsmålet kunne komme feil ut. Blir bare JÆLA irritert hvis NAV er skyld i dette, også er det du som får svi! Du hørte jo bare etter hva NAV sa!Anonymous poster hash: c9863...1df La meg si det slik, det var flere som hadde mottatt feil info fra NAV da jeg satt inne. Mange hyggelige damer der, i alle aldre. Anonymous poster hash: 0b335...204 helt utrolig! Regner med at nav også fikk svi for dette, hvis de var delvis skyldig!?Anonymous poster hash: c9863...1df ingen vinner mot staten her i Norge. Så lenge jeg ikke hadde navn på vedkommende, så blei alt min feil :/ Ba i grunn om samfunnstraff, så jeg kunne yte noe tilbake, men neida inn måtte jeg. Helt latterlig! Mens jeg satt der, så tjente jeg meg opp kroner i stedet, Fri kost & losji, hyggelige damer, og betalt. Anonymous poster hash: 0b335...204 huff, så utrolig kjipt! Er i kamp med NAV selv nå og spyr av hele systemet! Og blir provosert over latsabber i dette landet som får penger slengt etter seg, men de som faktisk har gode dokumentasjoner fra spesialister og leger, nei de får bare komme seg ut i jobb!!! Men det er en helt annen sak enn din,ble bare revet med,haha Anonymous poster hash: c9863...1df
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #68 Skrevet 19. februar 2015 Så da er det nav med andre ord, sin skyld at du havnet i fengsel? Skjønte ikke du selv at du fikk feil utbetalt over tid?Anonymous poster hash: c9863...1df Det var vel begge sin skyld. Blei fortalt en ting og viste seg at de mente noe annet. Men kan godt røpe grunnen om det er det du lurer på. Var enslig forsørger, fikk overgangstønad og ledighetspenger som det het den gangen. Begynte på skole og spurte om dette var OK for de, siden jeg slet med en kronisk sykdom som gjorde at jeg mulig måtte slutte på skolen. ( Noe jeg også gjorde etter noen mndr) Men feilen var at jeg fikk stipend i tillegg. Der kom feilen! Og skulle selvsagt ikke hørt på denne damen som jobbet på NAV, om å la være å krysse av for skolegang. Ser feilen nå i etterid Noe mer DE lurer på? Anonymous poster hash: 0b335...204 jeg dømmer deg ikke altså, så spørsmålet kunne komme feil ut. Blir bare JÆLA irritert hvis NAV er skyld i dette, også er det du som får svi! Du hørte jo bare etter hva NAV sa!Anonymous poster hash: c9863...1df La meg si det slik, det var flere som hadde mottatt feil info fra NAV da jeg satt inne. Mange hyggelige damer der, i alle aldre. Anonymous poster hash: 0b335...204 helt utrolig! Regner med at nav også fikk svi for dette, hvis de var delvis skyldig!?Anonymous poster hash: c9863...1df ingen vinner mot staten her i Norge. Så lenge jeg ikke hadde navn på vedkommende, så blei alt min feil :/ Ba i grunn om samfunnstraff, så jeg kunne yte noe tilbake, men neida inn måtte jeg. Helt latterlig! Mens jeg satt der, så tjente jeg meg opp kroner i stedet, Fri kost & losji, hyggelige damer, og betalt. Anonymous poster hash: 0b335...204 huff, så utrolig kjipt! Er i kamp med NAV selv nå og spyr av hele systemet! Og blir provosert over latsabber i dette landet som får penger slengt etter seg, men de som faktisk har gode dokumentasjoner fra spesialister og leger, nei de får bare komme seg ut i jobb!!! Men det er en helt annen sak enn din,ble bare revet med,haha Anonymous poster hash: c9863...1df Ser den. Er nå ufør, og spurte nav om hjelp til å at jeg skulle prøve meg i arbeidslivet igjen, men nei- det var ikke deres ansvar! Og damen ba meg lyve i søknader som skulle sende rundt. Dvs ikke opplyse om at jeg er ufør. Henger ikke på greip dette nei. Anonymous poster hash: 0b335...204
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #69 Skrevet 19. februar 2015 Jeg og en venninne var prostituerte for en natt. Søsteren hennes jobbet på et "massasjeinstitutt" og vi fikk lov til å ha "vakt" fra lørdag kveld til søndag formiddag. Dvs at det var bare jeg og venninnen min som var der (Dette var da jeg var 20 år). Jeg gjorde det av nysgjerrighet og fristelsen til å tjene "lette" penger, og det hjalp å gjøre det sammen med en jeg kjente godt. Har aldri rørt dop, og har alltid vært ganske ordentlig av meg, så vet pr i dag ikke hva som gjorde meg så tøff at jeg greide å gjennomføre det. Tjente tilsammen bortimot 6000 kr på en natt, det var ganske mye i år 2000, på såkalte drop-in kunder. Alle oppførte seg heldigvis pent. Men...det gav absolutt ingen mersmak og følte meg ekkel og skitten i lange tider etterpå. Pengene gav meg heller ingen glede. Det er kun et fåtall av mine venner som vet dette. Mannen har ingen anelse og vil aldri få vite noe... Anonymous poster hash: b94d9...894
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #70 Skrevet 19. februar 2015 Ganske sikker på at mannen er deprimert. Lurer til tide på om det er en alvorligere psykisk diagnose også... Han har ofte hodeverk, feberfølelse minst en gang i mnd. Fikk påvist høyt blodtrykk for noen år siden. Greier ikke å slå seg til ro, verken hjemme eller arbeidsplasser. Nå i det siste har han begynt å snakke om "frykt for å bli skviset ut" der han jobber nå. Han føler tidvis at folk rundt ham er personlig imot ham. Dette stemmer overhodet ikke!! Han er misunnelig på meg, som har en jobb jeg trives i!! De siste årene har han også fått kortere lunte, han tåler mindre før han begynner å kjefte. Jeg skulle ønske han hadde fått hjelp, både for psykisk og fysisk ubehag. Han vil ikke til verken lege eller type familivernkontor... Denne hemmeligheten min har jeg INGEN å dele med... Anonymous poster hash: 778ac...b5a Har samme problem med mannen.... Kjenner han ikke igjen lenger og jeg utsletter meg selv fordi jeg konstant må ta hensyn til han. Anonymous poster hash: 41d2e...ec7
Mandala Skrevet 19. februar 2015 #71 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet er at jeg har hatt godt over 100 sexpartnere. Nå er jeg gift tobarnsmor og skulle gjerne vært foruten 90% av de. En annen mørk hemmelighet er at jeg brukte, kjøpte og solgte dop en periode, aller mest for spenningen sin skyld. Jeg er heller ikke stolt av å ha kjørt i fylla/rusen i denne perioden. Anonymous poster hash: d0646...f9e Temmelig likt som meg. Ikke akkurat noe jeg skryter av! De vennene jeg har hatt lenge vet det jo da. Mannen min aner ikke hvor mange jeg har ligget med, selv om han nok skjønner at det er litt fler enn han. Har ligget med flere han kjenner også, før vi ble sammen da. Brukte dop i ti år ca, deretter var jeg på grensa til alkis i noen år. Nå er jeg så ordentlig at Anonymous poster hash: 5b85a...dd3 Jeg også! Kunne aldri tenkt meg å røre dop igjen, og er så ferdig med all seksuell eksperimentering. Mannen vet noe av det jeg gjort, men ikke hvor mange og heller ikke at han kjenner noen av gutta jeg har ligget med. Anonymous poster hash: d0646...f9e Hadde jeg vært mannen din hadde jeg blitt dritforbanna over at du ikke fortalte meg at du hadde ligget med noen jeg kjente. Å snakke med noen som hadde pult kona mi uten at jeg visste det ville jeg ha sett på som en grov ydmykelse. Anonymous poster hash: b5c64...619 Tuller du? Skal man si "bare for opplysningens skyld så har jeg hatt sex med per, du vet, han du vet hvem er. Og Tobias og Morten. Det er ti år siden, men det er så kjekt for deg å vite det når du snakker med dem."
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #72 Skrevet 19. februar 2015 Min mørkeste hemmelighet er at jeg har hatt godt over 100 sexpartnere. Nå er jeg gift tobarnsmor og skulle gjerne vært foruten 90% av de. En annen mørk hemmelighet er at jeg brukte, kjøpte og solgte dop en periode, aller mest for spenningen sin skyld. Jeg er heller ikke stolt av å ha kjørt i fylla/rusen i denne perioden. Anonymous poster hash: d0646...f9e Temmelig likt som meg. Ikke akkurat noe jeg skryter av! De vennene jeg har hatt lenge vet det jo da. Mannen min aner ikke hvor mange jeg har ligget med, selv om han nok skjønner at det er litt fler enn han. Har ligget med flere han kjenner også, før vi ble sammen da. Brukte dop i ti år ca, deretter var jeg på grensa til alkis i noen år. Nå er jeg så ordentlig at Anonymous poster hash: 5b85a...dd3 Jeg også! Kunne aldri tenkt meg å røre dop igjen, og er så ferdig med all seksuell eksperimentering. Mannen vet noe av det jeg gjort, men ikke hvor mange og heller ikke at han kjenner noen av gutta jeg har ligget med. Anonymous poster hash: d0646...f9e Hadde jeg vært mannen din hadde jeg blitt dritforbanna over at du ikke fortalte meg at du hadde ligget med noen jeg kjente. Å snakke med noen som hadde pult kona mi uten at jeg visste det ville jeg ha sett på som en grov ydmykelse. Anonymous poster hash: b5c64...619 Tuller du? Skal man si "bare for opplysningens skyld så har jeg hatt sex med per, du vet, han du vet hvem er. Og Tobias og Morten. Det er ti år siden, men det er så kjekt for deg å vite det når du snakker med dem." Nei, jeg tuller ikke. Jeg ville ha opplevd det så ydmykende at jeg tror jeg ville ha gått fra dama. Totalt tillitsbrudd å holde slikt skjult. Anonymous poster hash: b5c64...619
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #73 Skrevet 19. februar 2015 Trodde ikke jeg hadde noen men så kom jeg på det - at jeg er blitt avhengig av dib!!! Og det er ingen som vet!!! *Husk anonymknappen* Anonymous poster hash: 4aff4...df0
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #74 Skrevet 19. februar 2015 Min hemmelighet er at jeg drømmer om å være alenemor.... Jeg hadde nytt det å kunne se på de TV programmene jeg selv ønsket, nytt det å legge seg uten en som driver å maser om sex, nytt det å ikke ta hensyn til han... Jeg føler han er som 2 ekstra barn i huset! Det værste er, han er så snill! Han er så glad i meg, sier hele tiden hvor vakker jeg er, hvor mye jeg betyr for han osv osv... kiler, masserer og gjør hva enn jeg ønsker... men jeg har mistet følelsene, jeg klarer ikke sette pris på det Han er den beste... likevel drømmer jeg om ett liv alene... Anonymous poster hash: 78a37...378
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #75 Skrevet 19. februar 2015 Jeg elsker å røyke. Røyken er min venn og keg driter i hvor usunt det er. Jeg er møkk lei av få høre om hvor farlig den er. Jeg sluttet å røyke de periodene jeg gikk gravid og ammet. jeg røyker aldri så barna ser det. Sjeldent jeg røyker før de har lakt seg for kvelden. Jeg røyker ALDRI inne i hus eller i bilen. Det er ingen andre som lider av min røyking. Er lei av å bli dømt kun fordi jeg røyker. Jeg har aldri rørt narkotika og jeg drikker nesten aldri alkohol. Liker godt alkoholfri vin ol. istedenfor. Men røyken blir jeg dømt for så jeg jatter med og later som om det er så vanskelig å slutte. Men det er ikke det, jeg bare vil ikke. Anonymous poster hash: b1267...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå