Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #76 Skrevet 13. februar 2015 Jeg hadde så lyst på jente at jeg hadde vondt i magen. På ultralyden var jeg helt skjelven. Da jenta kom var jeg i en rosa himmel jeg ennå ikke har kommet ned av. Mini-me. Det er lov å innrømme det. Ikke vær redd for følelsen. Anonymous poster hash: c9d60...482 Ja! Men det betyr ikke at andre heller vil å gutt eller ikke bryr seg Anonymous poster hash: ea74d...893
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #77 Skrevet 13. februar 2015 Jeg hadde så lyst på jente at jeg hadde vondt i magen. På ultralyden var jeg helt skjelven. Da jenta kom var jeg i en rosa himmel jeg ennå ikke har kommet ned av. Mini-me. Det er lov å innrømme det. Ikke vær redd for følelsen. Anonymous poster hash: c9d60...482 Supert for deg at du fikk ønsket ditt oppfylt Ikke alle har preferanser på kjønn. Dermed er det ingen ting å innrømme, og ingen følelse å være redd for. Skjønner at det er viktig for enkelte med begge kjønn, men hvorfor går flere ut fra at alle bryr seg? Barn er en gave, uansett Anonymous poster hash: 2ed99...ddc
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #78 Skrevet 13. februar 2015 Grunnen for at jeg tror mange / de fleste guttemammaer lyver om at de ikke ønsker seg jenter er fordi guttemammaer blir så dødelig fornærmet når emnet om at de fleste kvinner ønsker seg en datter kommer opp. Har aldri sett en jentemamma bli like fornærmet, eller særlig fornæmet i det hele tatt når det diskuteres, nevnes eller spørres om, om de ikke ønsker seg en gutt nå. Jeg innrømmer uten problem at ja, jeg ønsker meg en datter, og vil ikke se livet mitt som komplett om jeg ikke får det. For meg er det helt fjernt å få gutter, jeg er en jentemamma helt inn til sjelen, selv om jeg ikke har barn enda. Venter første, og det skal bli spennende å se hva barnet i magen er. Synes også det er veldig rart at det er helt "innafor" å ønske seg gutt, men ikke lov å ønske seg jente. Anonymous poster hash: 6cf80...2ca Guttemammaer må si at er gla de ikke fikk en datter. Og det blir så kleint at de gjør det. Anonymous poster hash: a7d2c...4fa Kjære anon, altså du første som ser på deg selv som jentemamma selv om du ikke har fått barn ennå... og synes det virker helt fjernt med gutt. Og som ikke vil se på livet ditt som komplett hvis du ikke får en datter. Vet du, dette er så naivt at jeg har vanskelig for å finne ord. Jeg håper du skjønner hvor idiotisk det du sier er hvis barnet du har i magen skulle vise seg å være en gutt. Jeg håper du blir voksen. Jeg håper du innser hvor stort det er å få barn, uavhengig av kjønn, og hvor skjørt livet er. Som mamma til to gutter blir jeg litt kvalm av å lese innlegget ditt. Anonymous poster hash: 50f3e...f4e Hvofor blir du kvalm? Har 3 kjekke gutter selv jeg. Og ja jeg ønsker meg en datter og innrømmer det. Men det betyr ikke at jeg er mindre gla i mine sønner. Har også jentemammaer som ønsker seg en gutt neste gang. Hun er ikke mindre gla i jentene sine hun heller😳😳 Anonymous poster hash: a7d2c...4fa
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #79 Skrevet 13. februar 2015 Grunnen for at jeg tror mange / de fleste guttemammaer lyver om at de ikke ønsker seg jenter er fordi guttemammaer blir så dødelig fornærmet når emnet om at de fleste kvinner ønsker seg en datter kommer opp. Har aldri sett en jentemamma bli like fornærmet, eller særlig fornæmet i det hele tatt når det diskuteres, nevnes eller spørres om, om de ikke ønsker seg en gutt nå. Jeg innrømmer uten problem at ja, jeg ønsker meg en datter, og vil ikke se livet mitt som komplett om jeg ikke får det. For meg er det helt fjernt å få gutter, jeg er en jentemamma helt inn til sjelen, selv om jeg ikke har barn enda. Venter første, og det skal bli spennende å se hva barnet i magen er. Synes også det er veldig rart at det er helt "innafor" å ønske seg gutt, men ikke lov å ønske seg jente. Anonymous poster hash: 6cf80...2ca Guttemammaer må si at er gla de ikke fikk en datter. Og det blir så kleint at de gjør det. Anonymous poster hash: a7d2c...4fa Kjære anon, altså du første som ser på deg selv som jentemamma selv om du ikke har fått barn ennå... og synes det virker helt fjernt med gutt. Og som ikke vil se på livet ditt som komplett hvis du ikke får en datter. Vet du, dette er så naivt at jeg har vanskelig for å finne ord. Jeg håper du skjønner hvor idiotisk det du sier er hvis barnet du har i magen skulle vise seg å være en gutt. Jeg håper du blir voksen. Jeg håper du innser hvor stort det er å få barn, uavhengig av kjønn, og hvor skjørt livet er. Som mamma til to gutter blir jeg litt kvalm av å lese innlegget ditt. Anonymous poster hash: 50f3e...f4e Hvofor blir du kvalm? Har 3 kjekke gutter selv jeg. Og ja jeg ønsker meg en datter og innrømmer det. Men det betyr ikke at jeg er mindre gla i mine sønner. Har også jentemammaer som ønsker seg en gutt neste gang. Hun er ikke mindre gla i jentene sine hun heller😳😳 Anonymous poster hash: a7d2c...4fa Glemte å skrive at jeg har ikke søster så kansje derfor er drømmen om en datter så sterk💞 Anonymous poster hash: a7d2c...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå