Gå til innhold

Februarbaby gruppa (januar også)


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Oi Lulusen det var ikke en liten gutt nei!:-D Imponerende at han allerede spiser brødskiver! Lillebror vrenger ansiktet bare det er en liten klump i grøten:-P Her spiser han kun en halv porsjon porsjon grøt ved siden av ammingen. Prøver å øke litt hver dag.

 

Linkii: det er to år og tre måneder mellom guttene mine. Helt perfekt!

Vi har såvidt vært innom å snakke om en nr tre. Men vi er egentlig strålende fornøyde nå. Det er bare litt sørgelig å pakke vekk babytøyet etterhvert som han vokser i str og tenke aldri igjen.. :-(

Men det hadde jeg nok tenkt etter nr tre også :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på 6mnd kontroll idag, 7800g og 66cm - et stykke unna lulusen sin! 😊 Men akkurat passe stor og god er hun!

Hun strøk riktignok på hørseltesten på ene siden, men verken legen eller jeg ser noen grunn til panikk enda - man vet jo ikke om hun faktisk ikke hører eller bare var mer interessert i å se på legen. 😝 skal sjekke på nytt om et par måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har vært her inne.. Så fant ikke denne gruppen før nå..

 

Imorgen skal vi allerede på 5 mndskontroll. Litt sent men det ble sånn pga sommerferien. Hun ble 5 mnd for nesten 3 uker siden. Gruer meg til vaksinen hun skal få igjen imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Idag fant jeg ut at jeg er GRAVID og skal ha baby igjen i mai!! Det er helt vilt å tenke på, jeg har virkelig ikke klart å fordøye nyheten. Eggløsningen kom så overraskende på oss en hel uke før jeg trodde og enda vi hadde sex 4 dager før el så har det altså klaffa fullstendig! 😳 Så rart å tenke på at babyen min skal bli storebror, har dårlig samvittighet og lurer på hvordan dette skal gå!

 

Håper deg går bra med alle dere andre her. Er det noen som har begynt å åle/krabbe enda? Min ligger fortsatt som en frustrert selunge på gulvet og spreller :P gleder meg til han kommer seg litt fram!'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fant jeg ut at jeg er GRAVID og skal ha baby igjen i mai!! Det er helt vilt å tenke på, jeg har virkelig ikke klart å fordøye nyheten. Eggløsningen kom så overraskende på oss en hel uke før jeg trodde og enda vi hadde sex 4 dager før el så har det altså klaffa fullstendig! Så rart å tenke på at babyen min skal bli storebror, har dårlig samvittighet og lurer på hvordan dette skal gå!

 

Håper deg går bra med alle dere andre her. Er det noen som har begynt å åle/krabbe enda? Min ligger fortsatt som en frustrert selunge på gulvet og spreller :P gleder meg til han kommer seg litt fram!'

WOW!!! Gratulerer så mye Lulusen!! Skjønner at det er mange tanker som går gjennom hodet ditt ;-) Du ble raskt gravid da ;-)

 

Ikke noe krabbing her nei.. Men han skyver seg bakover.. Utrolig hvor fort og langt han kommer! Så nå er det vel på tide å få opp en grind på trappa;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer lulusen! Håper du får tid til å både kose deg med magen og lillegutt!

Vesla her åler seg som bare rakkern (litt over 7mnd). Får hun god støtte for hendene (feks setter dem i fanget mitt mens jeg sitter på gulvet), klarer hun såvidt å sette føttene under seg. Men de er jo ikke sterke nok til å bære henne enda! Men hun øver intenst på å krabbe, står på alle fire og gynger dagen lang, og får såvidt flyttet seg et steg eller to. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Lulusen!!

 

Hun prøver veldig hardt å få til den krabbinga. Men foreløpig kommer hun seg opp på alle 4 også vet hun ikke hva mer hun skal gjøre. Håper det skjer noe snart. Ellers ser det ut som om hun snart sitter av seg selv. Hun detter på rumpa av og til men også ned på magen eller ryggen. Hun blir 7 mnd om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...