LME1001 Skrevet 3. februar 2015 #76 Skrevet 3. februar 2015 TAKK❤️ Føler meg ikke storforlangende, så er utrolig skuffet! Vil DU være forloveren min? 😅 du virker herlig! Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Er det meg du mener? Isåfall sier jeg TAKK for invitasjonen! 😄
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #77 Skrevet 3. februar 2015 Haha ja!! 😘 Du hadde vært perfekt forlover! Anonymous poster hash: 5d213...ee7
LME1001 Skrevet 3. februar 2015 #78 Skrevet 3. februar 2015 Haha ja!! 😘 Du hadde vært perfekt forlover! Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Jeg skulle gjerne vært din forlover 😄 Har ikke særlig erfaring i rollen, selv om jeg har blitt spurt hele to ganger tidligere. Første gangen var for min søster, men hun hastegiftet seg på 10 dagers varsel, då jeg fikk aldri noen oppgaver. De giftet seg samtidig som de hadde barnedåp (og valentines, morsdag OG fastelavn..!). Jeg holdt tale til henne da, selvom det er det verste jeg kan tenke meg å gjøre. Andre gangen jeg ble spurt om å være forlover, var det sammen med fire andre. Når bryllupet nærmet seg fikk jeg høre fra en av forloverne at hun og jeg ikke lengre var forlovere 😝🙈 Særdeeeles seriøst, med andre ord. Så, her er CV'en min. Hvor skal jeg møte opp?! 😜
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #79 Skrevet 3. februar 2015 Haha, høres ikke ut som at du har fått levd ut forloveren i deg sånn skikkelig ennå nei hvor i landet bor du da? hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #80 Skrevet 3. februar 2015 LilleVillePersille, Les gjerne tråden, så vil du få klarhet i alt du skriver. 1.hun vet at oppholdet på spahotellet er noe jeg betaler. 2.hun har verken mann eller barn, kun samboer. 3. Reisekostnaden kommer jo uansett om hun reiser fredag eller lørdag. 4. Det er vanlig at forlover holder tale, men siden jeg vet at det er vanskelig for henne, så har jeg ikke engang nevnt det, vil at hun skal få slippe det. 5. Har ikke bedt henne komme å prøve kjoler, eller å ta ekstra turer hit for å hjelpe. Kun bedt henne om å komme dagen før bryllupet for å hjelpe meg med blomstene osv. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 2. Mann eller samboer - samma det vel. Mann er mann. Altså; det spiller vel ingen rolle om han formelt er mannen eller om de "kun er samboere 3. Skulle de ikke reise 3 sammen da? Ved at hun må reise dagen før, så får de økte reisekostnader 4. Du sutrer over at hun ikke vil holde tale. Altså er du skuffet over dette selv om du ikke har venvt det for henne. Forøvrig mener jeg det er høyst unaturlig å forlange eller "nevne" for noen at de skal holde tale...... 5. Hvorfor skal hun komme dagen før for å hjelpe deg med blomstene? Han du skal gifte deg med da - kan ikke han hjelpe til med pynting av lokale?? Jeg skjønner jo at du er skuffet over at forloveren din ikke vil komme og overnatte på hotell med deg når du vil spandere dette på henne. Jeg synes det er en utrolig fin gest av deg, og hadde det vært meg som var forloveren din så hadde jeg blitt veldig takknemlig for et slikt tilbud. Men jeg synes kanskje dere burde ha avklart forlover-forventningene på forhånd. Jeg synes du strekker dine forventninger til forloveren vel langt. Mye av det du nevner er selvfølgelig ting som sikkert er koslig å gjøre sammen, men du kan ikke forlage at hun skal være med på dette dersom hun ikke kan/det ikke passer. Min forlover bodde også et stykke unna meg. Hun var ikke med på kjolekjøp eller pynting av lokaler. Hun kom riktignok frem til stedet kvelden før, men vi overnattet ikke sammen. Hun overnattet med sin samboer på hotell og jeg sov hjemme med min sønn. Tror faktisk ikke vi traff hverandre den kvelden engang:) Hun var riktignok med meg til frisøren på dagen da. Jeg hadde med meg kjolen min dit og kledde på meg selv før drosjen kom og hentet oss. Lokalet hadde jeg og mannen pyntet sammen dagen før festen! Anonymous poster hash: 32901...693
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #81 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Også er det nå sånn at det å tilbringe en natt på hotell med bruden ikke er nedfelt som en obligatorisk plikt når man har rollen som forlover. Anonymous poster hash: e9c53...38b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #82 Skrevet 3. februar 2015 Gidder ikke å forklare det atter engang at det er summen av alt som utgjør skuffelsen. Jeg vil ha en forlover som gidder å bry seg, enkelt og greit. Anonymous poster hash: 5d213...ee7
LME1001 Skrevet 3. februar 2015 #83 Skrevet 3. februar 2015 Haha, høres ikke ut som at du har fått levd ut forloveren i deg sånn skikkelig ennå nei hvor i landet bor du da? hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Vest-Agder 😄 Enn du?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #84 Skrevet 3. februar 2015 Hvor bor du? Jeg kan være sammens med deg! Stygt gjort av søsteren din Anonymous poster hash: 1ef7b...931
Iiiiik Skrevet 3. februar 2015 #85 Skrevet 3. februar 2015 Jeg skjønner at du er skuffet. Samtidig tenker jeg (igjen) at folk er skremmende dårlige på kommunikasjon. Dere burde jo begge tatt initiativ til på et tidligere tidspunkt å avklare forventninger.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #86 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Også er det nå sånn at det å tilbringe en natt på hotell med bruden ikke er nedfelt som en obligatorisk plikt når man har rollen som forlover. Anonymous poster hash: e9c53...38b Det stemmer, og det er nå diskutert grundig og HI har forklart hva hun mente. Blir ganske teit å fortsette å breke om noe HI aldri forventet. Anonymous poster hash: f2e51...a6c
Mrs Smith Skrevet 3. februar 2015 #87 Skrevet 3. februar 2015 Jeg ville blitt hoppende glad hvis jeg fikk tilbudet med hotellovernatting med spa sammen med bruden. Uansett, hvis man som forlover ikke har kjempelyst, så takker man ja, for brudens skyld. Det handler om normal folkeskikk. Bytt forlovet du, med god samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #88 Skrevet 3. februar 2015 Så synd du bor så langt unna, ellers kunne jeg faktisk vurdert det! Kunne blitt en morsom greie Jeg bor i Akershus hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #89 Skrevet 3. februar 2015 Tale i bryllupet vil hun heller ikke holde forresten. Vil kun ha rollen som brudens forlover, og få gratis kjole av meg. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Er det vanlig å betale forloverens kjole? Har jeg aldri hørt om Anonymous poster hash: 9a870...ffa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #90 Skrevet 3. februar 2015 Jeg føler med deg! Har aldri vært forlover eller hatt forlover, men synes man kan ha visse forventninger. Synes ikke dine er for store! Etter å ha lest gjennom tråden her så slår det meg at det er mange dårlige venninner/søstre her. Hvorfor takke ja til en slik stor oppgave når man egentlig driter i det? Anonymous poster hash: 86dc4...429
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #91 Skrevet 3. februar 2015 Takk for støtten :,) hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #92 Skrevet 3. februar 2015 Så synd du bor så langt unna, ellers kunne jeg faktisk vurdert det! Kunne blitt en morsom greie Jeg bor i Akershus hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Det kunne faktisk blitt en veldig motsom greie! Jeg kunne møtt opp på spahotellet, fått et lynkurs i oppveksten din og kjæresteparets utvikling, hatt et slumberparty bare vi to, ledd en masse, hatt to glass champagne hver, blitt sminket og stelt på samme frisørsalong neste dag og så kommet oss til bryllupet ditt...! Under middagen skulle jeg sittet ved din side og jeg skulle holdt en fin liten tale om hvor fantastisk bruden er og alle verdens lykkeønskninger til det flotte brudeparet! Og ingen hadde forstått noenting, men ingen hadde turd å spørre, så dagen hadde blitt sååå vellykket 😄 Anonymous poster hash: cb575...a9a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #93 Skrevet 3. februar 2015 Takk til dere forståelsesfulle :') Godt å lese at jeg ikke er helt på jordet. Søstreren min har ikke barn, og er student og har dermed fri i sommer når bryllupet skal stå, så det burde ikke være helt umulig å sette av de to dagene til dette for henne. Kommer til å ta med meg sønnen min på hotellet istedet, så har vi en koselig kveld der sammen, også blir han med meg til frisør etc på bryllupsdagen. Blir sikkert fint det og. Han er min fra tidligere, så før jeg møtte forloveden min så var det bare meg og han. Kan bli fint symbolsk det og. Kose oss på spahotell siste kvelden før vi ikke er alene noengang igjen hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Det syntes jeg høres skikkelig lurt ut det samme skal jeg gjøre ! Har også en gutt fra før. Ikke vær lei deg for dette , kan faktisk hende hun sliter psykisk eller noe slikt også. Lykke til Dette blir uansett koselig for dere !! Anonymous poster hash: 0d57a...430
LME1001 Skrevet 3. februar 2015 #94 Skrevet 3. februar 2015 Så synd du bor så langt unna, ellers kunne jeg faktisk vurdert det! Kunne blitt en morsom greie Jeg bor i Akershus hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Det kunne faktisk blitt en veldig motsom greie! Jeg kunne møtt opp på spahotellet, fått et lynkurs i oppveksten din og kjæresteparets utvikling, hatt et slumberparty bare vi to, ledd en masse, hatt to glass champagne hver, blitt sminket og stelt på samme frisørsalong neste dag og så kommet oss til bryllupet ditt...! Under middagen skulle jeg sittet ved din side og jeg skulle holdt en fin liten tale om hvor fantastisk bruden er og alle verdens lykkeønskninger til det flotte brudeparet! Og ingen hadde forstått noenting, men ingen hadde turd å spørre, så dagen hadde blitt sååå vellykket 😄 Anonymous poster hash: cb575...a9a Vet ikke hvorfor jeg plutselig ble anonym der...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #95 Skrevet 3. februar 2015 Haha, høres ut som en fulltreffer 😃💜 Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #96 Skrevet 3. februar 2015 Tale i bryllupet vil hun heller ikke holde forresten. Vil kun ha rollen som brudens forlover, og få gratis kjole av meg. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Du er ikke pliktig å betale for kjolen hennes! Anonymous poster hash: fab96...542
I scream for icecream! Skrevet 3. februar 2015 #97 Skrevet 3. februar 2015 Jeg vil også være forloveren din, HI! Kjole, spa, hotellovernatting?! Høres jo helt vidunderlig ut. Folk må jo være gale hvis de takker nei til slikt. Hilsen utvaska tobarnsmamma som synes planen din høres ut som en drøm.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #98 Skrevet 4. februar 2015 Jeg tenker du må endretankegang. Dette skal bli en fin dag. Tale eller ikke, hjelp til kjole eller ikke. For du skal gifte deg med en mann som elsker deg. DET er hovedfokus. Jeg har en samboer som jeg vet aldri vil fri, jeg har heller ingen nære venner og absolutt ingen i familien som kunne vært min forlover. Du må være takknemlig for det du faktisk har. Er søsteren din klar over dine tanker? Klem til deg Anonymous poster hash: 10942...a71
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #99 Skrevet 4. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Også er det nå sånn at det å tilbringe en natt på hotell med bruden ikke er nedfelt som en obligatorisk plikt når man har rollen som forlover. Anonymous poster hash: e9c53...38b Det stemmer, og det er nå diskutert grundig og HI har forklart hva hun mente. Blir ganske teit å fortsette å breke om noe HI aldri forventet. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Det er heller ikke sånn at man kun kan kommentere HI sine uttalte forventninger ditt frekke kvinnemenneske. Anonymous poster hash: e9c53...38b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #100 Skrevet 4. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Også er det nå sånn at det å tilbringe en natt på hotell med bruden ikke er nedfelt som en obligatorisk plikt når man har rollen som forlover. Anonymous poster hash: e9c53...38b Det stemmer, og det er nå diskutert grundig og HI har forklart hva hun mente. Blir ganske teit å fortsette å breke om noe HI aldri forventet. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Det er heller ikke sånn at man kun kan kommentere HI sine uttalte forventninger ditt frekke kvinnemenneske. Anonymous poster hash: e9c53...38b Håhå, du er et lite trilletroll! Anonymous poster hash: 0e2e0...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå