Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #51 Skrevet 3. februar 2015 0a3 - jeg har som sagt en sønn? Følg med før du kommenterer dritt. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Hvorfor vil du ikke ha sex før bryllupet hvis du ikke lenger er jomfru da? Da kan du ikke være særlig kristen? Man gifter seg vel som jomfru, hvis man skal følge bibelen til punkt og prikke... Og man skiller seg heller ikke da? Anonymous poster hash: 574bf...0a3 Så man kan ikke mene at sex hører til i ekteskapet selv om man er enke eller skilt? Så snart man ikke er jomfru lenger er det bare å hore rundt? (Og nei, jeg lever ikke etter den overbevisningen, men syns kommentaren din var tåpelig og unødvendig. Hva som er hi's og forlovedens grunn til deres valg er ikke noe som har noe med denne saken å gjøre!) At man har frivillig sex med noen, uten betaling, enn hvor mange eller hvor ofte det er, er slettes ikke å hore rundt... Anonymous poster hash: 9db5a...e0a
sug lut Skrevet 3. februar 2015 #52 Skrevet 3. februar 2015 Her som i andre deler av livet gjelder det å avklare forventninger før start. Det er ikke EN mal for forlovere, akkurat som det ikke er EN mal for barneoppdragelse.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #53 Skrevet 3. februar 2015 Tale i bryllupet vil hun heller ikke holde forresten. Vil kun ha rollen som brudens forlover, og få gratis kjole av meg. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Hadde ringt og sagt at enten fikk hun stille opp som forlover, eller så bytter du. Kjipt når hun er så uengasjert Anonymous poster hash: 60ede...e40
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #54 Skrevet 3. februar 2015 Hadde tenkt å bare la det være.. Men sendte faktisk sms nå. "Har du ikke så lyst til å være forlover likevel? Du virker ikke så veldig interessert :/ Det er ikke forsent å trekke seg" Har som sagt allerede sagt til henne at jeg ønsker at hun kommer dagen før fordi jeg trenger hjelp. Også sier hun at hun kanskje kan komme å møte meg hos frisøren rett før bryllupet. Så synes det var greit at jeg spør om hun ikke vil være det likevel.. Jeg har lagt forventningene mine på bordet iallefall. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
LME1001 Skrevet 3. februar 2015 #55 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Endret 3. februar 2015 av LME1001
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #56 Skrevet 3. februar 2015 TAKK❤️ Føler meg ikke storforlangende, så er utrolig skuffet! Vil DU være forloveren min? 😅 du virker herlig! Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #57 Skrevet 3. februar 2015 At hun ikke vil holde tale skjønner jeg veldig godt! Jeg takler bare ikke snakke foran mange på den måten,da begynner jeg å snakke feil hele tiden å alt blir bare helt feil. Jeg hadde også sagt nei til tale. Anonymous poster hash: d5ed7...b03
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #58 Skrevet 3. februar 2015 Jeg vet at hun er sjenert, så har ikke engang spurt om hun skal holde noen tale.. Vil ikke forvente det av henne når jeg vet det hadde skremt livet av henne. Men igjen, det er summen av alt... Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #59 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #60 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #61 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Men da kan man si at bruden må tåle å ha ordentlig utDRITningslag, fordi forloveren har arrangert det og hun har bare med å stille opp? Det skal jo gå begge veier? Anonymous poster hash: 574bf...0a3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #62 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass.Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt.Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!!Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Eneste oppgaven en forlover har er å skrive under på noen papirer å stille opp i kirken!Så hun fyller absolutt rollen sin! Så å si at forlover skal være med på overnatting blir latterlig å kreve! Anonymous poster hash: d5ed7...b03
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #63 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Men da kan man si at bruden må tåle å ha ordentlig utDRITningslag, fordi forloveren har arrangert det og hun har bare med å stille opp? Det skal jo gå begge veier? Anonymous poster hash: 574bf...0a3 Er du ikke helt god i hodet? Eller er du bare hjemme fra skolen i dag og kjeder deg? Nei, det skal ikke gå begge veier. Forloveren skal være til hjelp og støtte for bruden. Hvis forloveren har en syk glede av å plage bruden, bør hun ikke være forlover. Anonymous poster hash: f2e51...a6c
Salomine Skrevet 3. februar 2015 #64 Skrevet 3. februar 2015 Har dere snakket om hva hun faktisk ser for seg at hun skal bidra med som forlover? Kan det tenkes at hun planlegger noe du ikke vet om ? Du skrev vel innledningsvis at hun ble glad da du spurte henne om å være forlover. Hvis du føler at det ødelegger for mye at hun deltar for lite som forlover, så bør du kanskje se deg om etter en annen forlover. Har en venninne som etter atten års ekteskap fortsatt med jevne mellomrom snakker om hvor mye hun angrer på forloveren sin. Men i hennes tilfelle fordi forloveren nærmest ikke har hatt kontakt med henne etter bryllupet. Hun føler derfor ikke hun var "verdig" tilliten hun fikk som forlover. Forstår at det ikke er lett å skifte forlover, spesielt siden det er søsteren din og hun jo tross alt ble glad for forespørselen. Du sier og du har liten omgangskrets, så da er det kanskje ikke så mange du føler står deg så nær at du kan dele alle forberedelsene/forventningene med. Har kanskje din tilkommende mann noe slekt/venner som du har blitt kjent med og kan være aktuell som forlover? Syns det ville være ille om du endte opp som min venninne som tenker på dette så mange år etter.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #65 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass.Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt.Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!!Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Eneste oppgaven en forlover har er å skrive under på noen papirer å stille opp i kirken!Så hun fyller absolutt rollen sin! Så å si at forlover skal være med på overnatting blir latterlig å kreve! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Dette har blitt sagt og motsagt to-tre ganger allerede. Du er nok for sent ute til å kunne presse mer underholdning ut av akkurat dette poenget Anonymous poster hash: f2e51...a6c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #66 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Men da kan man si at bruden må tåle å ha ordentlig utDRITningslag, fordi forloveren har arrangert det og hun har bare med å stille opp? Det skal jo gå begge veier? Anonymous poster hash: 574bf...0a3 Er du ikke helt god i hodet? Eller er du bare hjemme fra skolen i dag og kjeder deg? Nei, det skal ikke gå begge veier. Forloveren skal være til hjelp og støtte for bruden. Hvis forloveren har en syk glede av å plage bruden, bør hun ikke være forlover. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Jada, forlover skal være til hjelp og støtte, men ikke som en hund som løper etter bein. Alle er vel voksne mennesker og kan sette grenser. Har man sosial angst eller angst for å tale for en forsamling, så bør man for eksempel slippe å holde tale. Anonymous poster hash: 574bf...0a3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #67 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Ja, når man påtar seg en rolle så har man å fylle den. Sånn er det. Det er også sånn at "Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!!" tyder på at du både er sosialt uintelligent og mangler grunnleggende kunnskaper om både grammatikk og tegnsetting. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Men da kan man si at bruden må tåle å ha ordentlig utDRITningslag, fordi forloveren har arrangert det og hun har bare med å stille opp? Det skal jo gå begge veier? Anonymous poster hash: 574bf...0a3 Er du ikke helt god i hodet? Eller er du bare hjemme fra skolen i dag og kjeder deg? Nei, det skal ikke gå begge veier. Forloveren skal være til hjelp og støtte for bruden. Hvis forloveren har en syk glede av å plage bruden, bør hun ikke være forlover. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Jada, forlover skal være til hjelp og støtte, men ikke som en hund som løper etter bein. Alle er vel voksne mennesker og kan sette grenser. Har man sosial angst eller angst for å tale for en forsamling, så bør man for eksempel slippe å holde tale. Anonymous poster hash: 574bf...0a3 ... noe HI alt har skrevet at hun heller ikke forventer, fordi hun vet at søsteren er sjenert Anonymous poster hash: f2e51...a6c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #68 Skrevet 3. februar 2015 TAKK❤ Føler meg ikke storforlangende, så er utrolig skuffet! Vil DU være forloveren min? du virker herlig! Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Nei, velg heller meg Skjønner godt at du er skuffet, og at du vil ha en kjempekoselig søsterkveld før den store dagen. Ville byttet ut forloveren med en annen. Om hun er så avhengig av mannen sin som det virker, så kan hun vel ikke sitte sammen med deg under bryllupet heller? Anonymous poster hash: ff796...ac6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #69 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde vært superskuffa og vurdert å bytte henne ut. Eventuelt få meg enda en forlover (det er jo ganske vanlig nå, selv hadde jeg to i 2011). Forloveren bør være med å se over lokalet dagen i forveien, hjelpe å pynte der, sjekke at alt er som det skal. Og ønsker du ha henne med på spahotell som DU spanderer, så har hun bare med å stille opp! På bryllupsdagen tar jeg det som en selvfølge at hun er med deg når du pyntes og når du skal ta på kjolen. Aller helst har hun med vin/champagne og så gjør dere noe fint ut av timene. Hun kan jo også bli stelt/sminket samme plass. Jeg synes ikke du overdriver i det hele tatt. Så har hun bare med å stIlle opp??Er ikke en hund det er snakk om,men ett menneske med egen vilje!! Hun skulle bare være glad om forloveren gidder å tilbringe en dag på hotell med hun!! Anonymous poster hash: d5ed7...b03 Tror faktisk en hund/hun?? hadde vært bedre forlover i dette tilfellet Anonymous poster hash: ff796...ac6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #70 Skrevet 3. februar 2015 Tusen takk for støtten igjen ❤️ Har ikke fått noe svar på meldingen jeg sendte henne ennå..får se hva hun svarer. Hvis hun trekker seg så får jeg heller finne noen andre Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #71 Skrevet 3. februar 2015 Ville blitt overlykkelig om jeg var forlover/søster, og bruden hadde ordnet så mye for oss Da hadde hver så god mann og barn måttet klare seg alene for en gang skyld. Anonymous poster hash: ff796...ac6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #72 Skrevet 3. februar 2015 Skjønner du er skuffa. Jeg dro ned 4 dager før bryllupet til min venninne for å hjelpe til ( tok ut 3 uker ferie som jeg kombinerte med uken Før bryllupet og bryllupet ) skulle jo bare mangle!!! Jeg var også med tre dager mens hun prøvde kjoler(hun brukte lang tid på å bestemme seg) Vi bor 2 timer unna hverandre så det var ikke lett å få til alt men jeg kom ned til henne en helg her og der og hun kom til meg og så fikk vi planlagt over tlf osv. Dette var min bestevenninne og for meg var dette en selvfølge og strakk meg så langt det var praktisk mulig for hennes drømmehelg(2 dagers bryllup ) Jeg hadde gjort akkurat det samme for en søster eller venninne. Ville nesten vurdert å finne en ny forlover vis hun virker så lite interessert. Kan nesten virke som om han helst vil slippe oppgaven. Anonymous poster hash: 0b695...f43
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #73 Skrevet 3. februar 2015 Har få gode, nære venner så da vi begynte å planlegge bryllup så spurte jeg søstren min om hun ville være forlover. Vi har litt halvgod kontakt, ikke noe krangling eller uenigheter, men vi bor et stykke fra hverandre som gjør at vi ikke sees så ofte. Tenkte dette kunne knytte oss nærmere sammen. I tillegg har jeg som sagt lite nettverk, og kunne trengt litt hjelp med bryllupet, og vet at hun er flink til sånt. Hun ble kjempeglad og ville ta på seg oppgaven.Så spurte jeg om hun kan komme dagen før bryllupet, for å overnatte på spa-hotell med meg før bryllupet. Fikk til svar at det ble veldig vanskelig for henne.. Ble skuffet.. Tenkte kanskje hun bare ikke hadde skjønt "forpliktelsene" med å være forlover, og at hvis jeg sa hva som var forventet, så ville hun kanskje endre mening. Nevnte at jeg dagen før vil trenge endel hjelp med pynting, blomster etc, at jeg vil koste på forloveren min hotellovernatting kvelden før, ha formiddagen sammen hos frisøren og ankomme stedet for vielsen sammen ol.Fikk til svar at hun evnt kanskje kan komme og bli med til frisøren.. Thats it.. Hadde jeg visst det, så hadde jeg ikke valgt henne til forlover jeg har ikke hatt et enkelt liv, men et med mye sykdom, ensomhet og angst. Hadde gledet meg til at jeg endelig skulle få noe "normalt". Normalt blir det iallefall - jeg prøvde og kjøpte brudekjole helt alene, kvelden før bryllupet blir alene, jeg kommer til å være alene med å pynte meg og ta på kjolen på den store dagen.. Utrolig skuffet over henne Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Det er ikke forloverens forpliktelse å overnatte med bruden på hotell, herregud. Du høres ut som kravstor bridezilla. Eneste PLIKT en forlover har, er å møte opp i kirka og skrive under erklæringen dere sender inn 14 dager før vielsen. Å drive med masse dilldall sammen med bruden er ingen PLIKT eller FORVENTNING. Du prøvde å kjøpe brudekjolen alene, blir alene kvelden før og må kle på deg alene? Er du ikke voksen, og har du ikke samboer? Snakk om å være barnslig.. Jeg har giftet meg to ganger, og har ALDRI opplevd de syke forventninger til forlover som du nevner. Her stod forlover i første bryllup for å møte opp hos sorenskriver og skrive under erklæringen på forhånd, mens forlover i bryllup nr 2 (større bryllup med kirke og hele pakka) arrangerte utdrikningslag for meg, møtte opp i kirka, ga en ganske dyr gave og hjalp til med opp- og nedrigging av lokalet. Anonymous poster hash: 574bf...0a3 for en surpomp du var da gitt! og gift to ganger sier du,ingen bombe hvis det er slik du har snakket til eksenen dine! Anonymous poster hash: e4387...28b
LilleVillePersille Skrevet 3. februar 2015 #74 Skrevet 3. februar 2015 Hvis jeg forstår deg rett, så er avstanden fysisk såpass stor at reise osv krever planlegging. Hvis du da forventet at hun skal reise frem og tilbake for å prøve kjoler, teste ut kaker og se på dekorasjoner i butikker med deg osv så synes jeg du forlanger alt for mye. Han har sikkert jobb hun må evt ta fri fra, og kanskje til og med barn og mann å ta hensyn til. Har man en forlovet som bor langt unna så må man nesten regne med å droppe en del slike ting man ellers forventer, tenker jeg. Har du prøvd å inkludere henne i andre ting som kan gjøres over tlf/Internett? Og pynting osv ville jeg heller ikke ansett som en forloveroppgave, uten at jeg vet hva som er vanlig. Slike tjenester kan man vel spørre hvem som helst om og håpe på et ja, men ikke forvente. Men at hun ikke ville overnatte på hotell med deg, kan det ha noe med økonomi å gjøre? Kanskje hun trodde hun måtte betale det selv (tenkte du at hun skulle betale det selv da)? Det koster penger og ikke sikkert hun vil prioritere en natt på spahotell i tillegg til en hel del reisekostnader og gave-kostnader i forbindelse med bryllupet. Kanskje betyr det også at mann og barn på reise separat fra henne eller overnatte på et annet hotell hvis de må reise samtidig. Tale er en ganske vanlig forventning i et bryllup, men ikke alle takler å snakke foran så mange. Kanskje du kan forslå noe annet istede, som bilde-powerpoint med tekst eller sang eller noe slikt?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #75 Skrevet 3. februar 2015 LilleVillePersille, Les gjerne tråden, så vil du få klarhet i alt du skriver. 1.hun vet at oppholdet på spahotellet er noe jeg betaler. 2.hun har verken mann eller barn, kun samboer. 3. Reisekostnaden kommer jo uansett om hun reiser fredag eller lørdag. 4. Det er vanlig at forlover holder tale, men siden jeg vet at det er vanskelig for henne, så har jeg ikke engang nevnt det, vil at hun skal få slippe det. 5. Har ikke bedt henne komme å prøve kjoler, eller å ta ekstra turer hit for å hjelpe. Kun bedt henne om å komme dagen før bryllupet for å hjelpe meg med blomstene osv. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå