Luksusdyret Skrevet 3. februar 2015 #26 Skrevet 3. februar 2015 Hæ? Overnatte på hotell med deg natten før? Sær forventning! Anonymous poster hash: e9c53...38b Nei, det er du som er sær. Kanskje du ikke vet noe om vennskap? Eller så er du et lite trilletroll som kjeder deg. Tror nok det, ja Anonymous poster hash: d4e5b...9e5 Ikke alle har mulighet til det. Da jeg var forlover, hadde jeg små barn på 100%, ingen barnefar, ingen slekt eller annen avlastning. Så nei, jeg kunne da ikke dra og overnatte på et hotell og la en 2- og 5-åring være alene i huset. Ikke kunne jeg ha fest hjemme hos meg med barna til stede, hvis folk skulle drikke seg beruset. Synes det er sær forventning at man skal sove på hotell sammen med noen. De fleste bruder sover vel hjemme hos seg selv. Du var vel et dårlig valg fra brudens side, da. Tipper hun angret også. Men HIs forlover er ikke deg. Hun er student og har masse tid på sommeren. Anonymous poster hash: d4e5b...9e5 Hahaha, skal si det til henne jeg, at hun burde angre. Nei, det gjør hun ikke. Ikke alle ser verdien i å sove på hotell med forlover eller drikke seg dritings hjemme hos forlover. Det var ikke det viktigste med hennes bryllup, hun ville ha en koselig opplevelse med slekt og venner tilstede, ikke en fjortisfyllefest og hotellovernatting. Det er snakk om voksen dame med små barn, som ikke gidder å bruke masse penger på hotell, spa osv.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #27 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har jo sagt til henne hva jeg "forventer", men likevel er hun ikke interessert. Noe mer kan jeg ikke gjøre..kan ikke tvinge henne til å tilbringe den tiden med meg heller. Grunnen til at hun ikke kan komme før, er fordi samboeren hennes også er invitert. Jeg foreslo at han kan kjøre med broren vår som også kommer i bryllupet (de bor 1min fra hverandre), men det er tydeligvis altfor tungvint å kjøre to biler. (Hun i én bil dagen før, og gutta i en bil dagen etter).. De vil kjøre sammen alle tre. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Kan du tilby deg å betale offentlig transport for henne? Fly, tog, buss? Anonymous poster hash: f2e51...a6c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #28 Skrevet 3. februar 2015 Hæ? Overnatte på hotell med deg natten før? Sær forventning! Anonymous poster hash: e9c53...38b Nei, det er du som er sær. Kanskje du ikke vet noe om vennskap? Eller så er du et lite trilletroll som kjeder deg. Tror nok det, ja Anonymous poster hash: d4e5b...9e5 Ikke alle har mulighet til det. Da jeg var forlover, hadde jeg små barn på 100%, ingen barnefar, ingen slekt eller annen avlastning. Så nei, jeg kunne da ikke dra og overnatte på et hotell og la en 2- og 5-åring være alene i huset. Ikke kunne jeg ha fest hjemme hos meg med barna til stede, hvis folk skulle drikke seg beruset. Synes det er sær forventning at man skal sove på hotell sammen med noen. De fleste bruder sover vel hjemme hos seg selv. Du var vel et dårlig valg fra brudens side, da. Tipper hun angret også. Men HIs forlover er ikke deg. Hun er student og har masse tid på sommeren. Anonymous poster hash: d4e5b...9e5 Hahaha, skal si det til henne jeg, at hun burde angre. Nei, det gjør hun ikke. Ikke alle ser verdien i å sove på hotell med forlover eller drikke seg dritings hjemme hos forlover. Det var ikke det viktigste med hennes bryllup, hun ville ha en koselig opplevelse med slekt og venner tilstede, ikke en fjortisfyllefest og hotellovernatting. Det er snakk om voksen dame med små barn, som ikke gidder å bruke masse penger på hotell, spa osv. Hvis du er det minste lik den personen du er her inne i virkeligheten, så angrer hun nok, jo. Anonymous poster hash: f2e51...a6c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #29 Skrevet 3. februar 2015 Hæ? Overnatte på hotell med deg natten før? Sær forventning! Anonymous poster hash: e9c53...38b Nei, det er du som er sær. Kanskje du ikke vet noe om vennskap? Eller så er du et lite trilletroll som kjeder deg. Tror nok det, ja Anonymous poster hash: d4e5b...9e5 Haha! Jeg er sær fordi jeg synes deg er sært og kravstort å forvente at forloveren skal overnatte på hotell med deg natten før bryllupet? Og dette får deg til og undres på om jeg vet noe om vennskap? Du virker ikke helt stødig. Anonymous poster hash: e9c53...38b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #30 Skrevet 3. februar 2015 Hvem snakker alkohol og fest? Jeg er avholds, og vil akkurat det samme som deg - ha en hyggelig tid med familie og venner. Derfor jeg ikke vil være alene kvelden før, og hos frisøren og sminkør.. Det er som sagt ikke bare den forbanna hotellovernattingen det er snakk om heller. Vi har ingen til å hjelpe oss noe særlig med bryllupet (begge mine foreldre er borte, og jeg har ingen nære venner her i Norge), så da er det vel naturlig at forlovere gidder å hjelpe til litt dagen før tenker jeg. Og såklart hjelpe bruden å få på seg kjole og kjøre til kirken..! Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #31 Skrevet 3. februar 2015 Hvem snakker alkohol og fest? Jeg er avholds, og vil akkurat det samme som deg - ha en hyggelig tid med familie og venner. Derfor jeg ikke vil være alene kvelden før, og hos frisøren og sminkør.. Det er som sagt ikke bare den forbanna hotellovernattingen det er snakk om heller. Vi har ingen til å hjelpe oss noe særlig med bryllupet (begge mine foreldre er borte, og jeg har ingen nære venner her i Norge), så da er det vel naturlig at forlovere gidder å hjelpe til litt dagen før tenker jeg. Og såklart hjelpe bruden å få på seg kjole og kjøre til kirken..! Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #32 Skrevet 3. februar 2015 Hvem snakker alkohol og fest? Jeg er avholds, og vil akkurat det samme som deg - ha en hyggelig tid med familie og venner. Derfor jeg ikke vil være alene kvelden før, og hos frisøren og sminkør.. Det er som sagt ikke bare den forbanna hotellovernattingen det er snakk om heller. Vi har ingen til å hjelpe oss noe særlig med bryllupet (begge mine foreldre er borte, og jeg har ingen nære venner her i Norge), så da er det vel naturlig at forlovere gidder å hjelpe til litt dagen før tenker jeg. Og såklart hjelpe bruden å få på seg kjole og kjøre til kirken..! Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Hvis du ikke vil være alene kvelden før, så MÅ du da virkelig ikke sove på hotell? Da kan du sove hjemme sammen med samboeren din? Anonymous poster hash: 574bf...0a3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #33 Skrevet 3. februar 2015 Vi er ikke samboere, flytter sammen etter bryllupet. ( vi er kristne) Dessuten er det vel ikke helt unormalt at brud og brudgom sover hver for seg natten før. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
*Miss Marple* Skrevet 3. februar 2015 #34 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Hæ? Overnatte på hotell med deg natten før? Sær forventning! Anonymous poster hash: e9c53...38b Nei, det er du som er sær. Kanskje du ikke vet noe om vennskap? Eller så er du et lite trilletroll som kjeder deg. Tror nok det, ja Anonymous poster hash: d4e5b...9e5 Ikke alle har mulighet til det. Da jeg var forlover, hadde jeg små barn på 100%, ingen barnefar, ingen slekt eller annen avlastning. Så nei, jeg kunne da ikke dra og overnatte på et hotell og la en 2- og 5-åring være alene i huset. Ikke kunne jeg ha fest hjemme hos meg med barna til stede, hvis folk skulle drikke seg beruset. Synes det er sær forventning at man skal sove på hotell sammen med noen. De fleste bruder sover vel hjemme hos seg selv. Du var vel et dårlig valg fra brudens side, da. Tipper hun angret også. Men HIs forlover er ikke deg. Hun er student og har masse tid på sommeren. Anonymous poster hash: d4e5b...9e5 Hahaha, skal si det til henne jeg, at hun burde angre. Nei, det gjør hun ikke. Ikke alle ser verdien i å sove på hotell med forlover eller drikke seg dritings hjemme hos forlover. Det var ikke det viktigste med hennes bryllup, hun ville ha en koselig opplevelse med slekt og venner tilstede, ikke en fjortisfyllefest og hotellovernatting. Det er snakk om voksen dame med små barn, som ikke gidder å bruke masse penger på hotell, spa osv. Men dette handler da ikke om deg og din venninne? Det handler ikke om at hi vil ha en fjortis fyllefest og hive ut masse penger. De handler om en dame og hennes søster som er i en helt annen situasjon enn du var, og det handler om hi's drømmer og ønsker for sitt eget bryllup. Hvilken situasjon DU var i da du var forlover og hva du ønsket i ditt bryllup gjør da ikke hi's ønsker dumme og teite? Jeg skjønner veldig godt at hi er skuffet over søsterens manglende engasjement, de aller fleste av oss hadde nok strukket oss hanske langt for å gi venninnen/søsteren vår den dagen hun ønsket. Noen ganger handler det ikke mest om hva en selv ønsker. Endret 3. februar 2015 av *Miss Marple*
Luksusdyret Skrevet 3. februar 2015 #35 Skrevet 3. februar 2015 Hæ? Overnatte på hotell med deg natten før? Sær forventning! Anonymous poster hash: e9c53...38b Nei, det er du som er sær. Kanskje du ikke vet noe om vennskap? Eller så er du et lite trilletroll som kjeder deg. Tror nok det, ja Anonymous poster hash: d4e5b...9e5 Ikke alle har mulighet til det. Da jeg var forlover, hadde jeg små barn på 100%, ingen barnefar, ingen slekt eller annen avlastning. Så nei, jeg kunne da ikke dra og overnatte på et hotell og la en 2- og 5-åring være alene i huset. Ikke kunne jeg ha fest hjemme hos meg med barna til stede, hvis folk skulle drikke seg beruset. Synes det er sær forventning at man skal sove på hotell sammen med noen. De fleste bruder sover vel hjemme hos seg selv. Du var vel et dårlig valg fra brudens side, da. Tipper hun angret også. Men HIs forlover er ikke deg. Hun er student og har masse tid på sommeren. Anonymous poster hash: d4e5b...9e5 Hahaha, skal si det til henne jeg, at hun burde angre. Nei, det gjør hun ikke. Ikke alle ser verdien i å sove på hotell med forlover eller drikke seg dritings hjemme hos forlover. Det var ikke det viktigste med hennes bryllup, hun ville ha en koselig opplevelse med slekt og venner tilstede, ikke en fjortisfyllefest og hotellovernatting. Det er snakk om voksen dame med små barn, som ikke gidder å bruke masse penger på hotell, spa osv. Hvis du er det minste lik den personen du er her inne i virkeligheten, så angrer hun nok, jo. Anonymous poster hash: f2e51...a6c Tusen hjertelig takk for analyse av min personlighet Vi har vært venninner i nesten 20 år, og nei, hun angrer overhode ikke. Hun takket meg masse for alt jeg stelte i stand for henne, blant annet sydde brudekjolen hennes, laget 4 kaker til festen og ga henne en kjempefin gave. Hun har sagt ja til å være fadder til mitt kommende barn sammen med sin mann, og vi har kontakt flere ganger i uka på telefon (hun bor 5 timer unna med bil). Men fint å se at folk har forskjellige meninger ja
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #36 Skrevet 3. februar 2015 Vi er ikke samboere, flytter sammen etter bryllupet. ( vi er kristne) Dessuten er det vel ikke helt unormalt at brud og brudgom sover hver for seg natten før. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Da forstår jeg ikke hva du gjør på DiB/BiM-sidene som er for prøvere, gravide og folk som har barn, hvis dere verken er prøvere (siden dere ikke har hatt sex), eller at du har barn/er gravid? Tror hele innlegget er troll, dessverre Anonymous poster hash: 574bf...0a3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #37 Skrevet 3. februar 2015 Hvem snakker alkohol og fest? Jeg er avholds, og vil akkurat det samme som deg - ha en hyggelig tid med familie og venner. Derfor jeg ikke vil være alene kvelden før, og hos frisøren og sminkør.. Det er som sagt ikke bare den forbanna hotellovernattingen det er snakk om heller. Vi har ingen til å hjelpe oss noe særlig med bryllupet (begge mine foreldre er borte, og jeg har ingen nære venner her i Norge), så da er det vel naturlig at forlovere gidder å hjelpe til litt dagen før tenker jeg. Og såklart hjelpe bruden å få på seg kjole og kjøre til kirken..! Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Hvis du ikke vil være alene kvelden før, så MÅ du da virkelig ikke sove på hotell? Da kan du sove hjemme sammen med samboeren din? Anonymous poster hash: 574bf...0a3 Nei, man skal jo ikke se hverandre på bryllupsdagen, ikke før man møtes i kirken Hi; hvor bor du? Her inne finnes det så mange hjelpsomme damer, vi kan sikkert hjelpe deg, vettu Anonymous poster hash: 001e9...17c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #38 Skrevet 3. februar 2015 Men min forlover skal verken sy kjolen min, bake kaker eller gjøre noe som helst, du ser vel forskjellen?! Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #39 Skrevet 3. februar 2015 0a3 - jeg har som sagt en sønn? Følg med før du kommenterer dritt. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #40 Skrevet 3. februar 2015 Vi er ikke samboere, flytter sammen etter bryllupet. ( vi er kristne) Dessuten er det vel ikke helt unormalt at brud og brudgom sover hver for seg natten før. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Da forstår jeg ikke hva du gjør på DiB/BiM-sidene som er for prøvere, gravide og folk som har barn, hvis dere verken er prøvere (siden dere ikke har hatt sex), eller at du har barn/er gravid? Tror hele innlegget er troll, dessverre Anonymous poster hash: 574bf...0a3 Nå er det faktisk ikke en forutsetning at man har barn for å få lov til å bruke dette forumet (og med tanke på alt våset halvparten av innleggene handler om, er det heller ikke nødvendig for å kunne delta i debattene). Dessuten skriver HI at hun har en sønn fra før. Og da er du sikkert typen til å spørre hvordan hun, som er kristen, kan ha et barn uten å være gift. Men for alt du vet er hun enke. Eller ble gravid etter et overgrep. Eller hun var ikke kristen tidligere. Eller hun var kristen men syntes likevel sex før ekteskapet var greit. For eksempel. Og hvorvidt hun og forloveden har hatt sex selv om de ikke bor sammen vet du null om. Frekt og dumt svar fra din side! Anonymous poster hash: f2e51...a6c
Luksusdyret Skrevet 3. februar 2015 #41 Skrevet 3. februar 2015 Men min forlover skal verken sy kjolen min, bake kaker eller gjøre noe som helst, du ser vel forskjellen?! Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Jeg ser forskjellen, men synes likevel det er sært å forvente at folk skal sove sammen med deg på hotell. Resten er jeg enig i - hvis du kjøper kjolen til henne (noe jeg synes HUN ikke kan forvente), så bør hun også bidra. Hjelpe med pynting av lokale, bake/hente brudebukett, bryllupskake eller ringer, rydde etter festen osv. Jeg bare tenkte at ikke alle klarer å sove på hotell, kjenner to stykker som ikke sover et øyeblikk når de er på hotell, de fikser det bare ikke. Da må man foreslå at hun bidrar med noe annet. Hvis hun derimot ikke er villig til å bidra med noen ting, men forventer gratis kjole, oppvarting og fest så burde du skifte henne ut, vennskap eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #42 Skrevet 3. februar 2015 0a3 - jeg har som sagt en sønn? Følg med før du kommenterer dritt. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Hvorfor vil du ikke ha sex før bryllupet hvis du ikke lenger er jomfru da? Da kan du ikke være særlig kristen? Man gifter seg vel som jomfru, hvis man skal følge bibelen til punkt og prikke... Og man skiller seg heller ikke da? Anonymous poster hash: 574bf...0a3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #43 Skrevet 3. februar 2015 Det har du ingenting med, og er heller ikke veldig relevant. Takk til dere som svarer som ikke bare er ute etter å lage kvalme :') er som sagt glad for å lese at jeg ikke er helt urimelig i ønskene mine. Jeg får bare gjøre det beste ut av det på egenhånd.. hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
*Miss Marple* Skrevet 3. februar 2015 #44 Skrevet 3. februar 2015 0a3 - jeg har som sagt en sønn? Følg med før du kommenterer dritt. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Hvorfor vil du ikke ha sex før bryllupet hvis du ikke lenger er jomfru da? Da kan du ikke være særlig kristen? Man gifter seg vel som jomfru, hvis man skal følge bibelen til punkt og prikke... Og man skiller seg heller ikke da? Anonymous poster hash: 574bf...0a3 Så man kan ikke mene at sex hører til i ekteskapet selv om man er enke eller skilt? Så snart man ikke er jomfru lenger er det bare å hore rundt? (Og nei, jeg lever ikke etter den overbevisningen, men syns kommentaren din var tåpelig og unødvendig. Hva som er hi's og forlovedens grunn til deres valg er ikke noe som har noe med denne saken å gjøre!)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #45 Skrevet 3. februar 2015 MrsRiddick - hun har ikke noe imot hotell-biten av det hele, hun er bare generelt ikke interessert. Jeg hadde visst om det hvis hun ikke likte å overnatte på hotell, og isåfall hadde jeg aldri foreslått det. Jeg gjorde det for at hun og jeg kunne få en hyggelig kveld før den store dagen. Hadde hun vært engasjert og hjelpsom ellers, hadde ikke den hotellovernattingen betydd noe. Som jeg skrev i hovedinnlegget så er det summen av alt som skuffer meg. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #46 Skrevet 3. februar 2015 0a3 - jeg har som sagt en sønn? Følg med før du kommenterer dritt. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Hvorfor vil du ikke ha sex før bryllupet hvis du ikke lenger er jomfru da? Da kan du ikke være særlig kristen? Man gifter seg vel som jomfru, hvis man skal følge bibelen til punkt og prikke... Og man skiller seg heller ikke da? Anonymous poster hash: 574bf...0a3 Poster bare svaret mitt en gang til, jeg: Dessuten skriver HI at hun har en sønn fra før. Og da er du sikkert typen til å spørre hvordan hun, som er kristen, kan ha et barn uten å være gift. Men for alt du vet er hun enke. Eller ble gravid etter et overgrep. Eller hun var ikke kristen tidligere. Eller hun var kristen men syntes likevel sex før ekteskapet var greit. For eksempel. Og hvorvidt hun og forloveden har hatt sex selv om de ikke bor sammen vet du null om. Frekt og dumt svar fra din side! Anonymous poster hash: f2e51...a6c
Luksusdyret Skrevet 3. februar 2015 #47 Skrevet 3. februar 2015 MrsRiddick - hun har ikke noe imot hotell-biten av det hele, hun er bare generelt ikke interessert. Jeg hadde visst om det hvis hun ikke likte å overnatte på hotell, og isåfall hadde jeg aldri foreslått det. Jeg gjorde det for at hun og jeg kunne få en hyggelig kveld før den store dagen. Hadde hun vært engasjert og hjelpsom ellers, hadde ikke den hotellovernattingen betydd noe. Som jeg skrev i hovedinnlegget så er det summen av alt som skuffer meg. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Da er det ganske forståelig. En forlover som forlanger gratis kjole og sitter på ræva med null interesse hadde jeg ikke giddet å ha.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #48 Skrevet 3. februar 2015 Hun har ikke forlanget gratis kjole da, det var også noe jeg ønsket å koste på henne som takk, som hun sa ja til. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #49 Skrevet 3. februar 2015 MrsRiddick - hun har ikke noe imot hotell-biten av det hele, hun er bare generelt ikke interessert. Jeg hadde visst om det hvis hun ikke likte å overnatte på hotell, og isåfall hadde jeg aldri foreslått det. Jeg gjorde det for at hun og jeg kunne få en hyggelig kveld før den store dagen. Hadde hun vært engasjert og hjelpsom ellers, hadde ikke den hotellovernattingen betydd noe. Som jeg skrev i hovedinnlegget så er det summen av alt som skuffer meg. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Da er det ganske forståelig. En forlover som forlanger gratis kjole og sitter på ræva med null interesse hadde jeg ikke giddet å ha. Måtte det så mange innlegg til for å du skulle skjønne essensen av hi's innlegg altså? Dette fikk vi(de fleste av oss, vil jeg påstå) med oss i hovedinnlegget mens du maste og maste om den jæ...a hotellovernattingen! Hva med å lese innleggene (og svarene) skikkelig før du kverulere og anklager andre for å være barnslige og teite? Anonymous poster hash: e962b...174
Luksusdyret Skrevet 3. februar 2015 #50 Skrevet 3. februar 2015 MrsRiddick - hun har ikke noe imot hotell-biten av det hele, hun er bare generelt ikke interessert. Jeg hadde visst om det hvis hun ikke likte å overnatte på hotell, og isåfall hadde jeg aldri foreslått det. Jeg gjorde det for at hun og jeg kunne få en hyggelig kveld før den store dagen. Hadde hun vært engasjert og hjelpsom ellers, hadde ikke den hotellovernattingen betydd noe. Som jeg skrev i hovedinnlegget så er det summen av alt som skuffer meg. Hi Anonymous poster hash: 5d213...ee7 Da er det ganske forståelig. En forlover som forlanger gratis kjole og sitter på ræva med null interesse hadde jeg ikke giddet å ha. Måtte det så mange innlegg til for å du skulle skjønne essensen av hi's innlegg altså? Dette fikk vi(de fleste av oss, vil jeg påstå) med oss i hovedinnlegget mens du maste og maste om den jæ...a hotellovernattingen! Hva med å lese innleggene (og svarene) skikkelig før du kverulere og anklager andre for å være barnslige og teite? Anonymous poster hash: e962b...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå