Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #101 Skrevet 3. februar 2015 Altså kjæresten min har barn med eksen. Han var skikkelig "tøffel" i det forholdet og var bare så glad når det ble slutt at han. 1. Skrev under på falsk samværavtale. (Hun truet med å ikke gi han omsorg og dum som han var så trodde han på). Dermed står det på papiret at hun er alenemor å har i 2 år mottatt overgangstønad etc, selv om far har barna 50%. Far ville absolutt ha barna 50%. Han betaler også 5000 kr i bidrag. Dette fordi moren mente at at da kunne hun leie et hus; ikke kjeller, og faren igjen tenkte at det kom til barnas fordel. Hun hater at vi er kjærester, hun liker ikke at han omgås mitt barn og han gidder aldri sette henne på plass/lage bråk. Hans motto er: når mor har det bra har barna mine det bra. Altså kjæresten min er enda tøffel for sin eks mener jeg. Han sliter økonomisk også å om vi flytter sammen så skal han betale så mye ekstra bidrag til henne og ha den falske avtalen! Det klarer ikke jeg leve med...han mener han gjør alt for ungene og dette vet eksen å bruker ungene mot han konstant og han holder fred! Han kan derimot sette meg på plass å gi meg beskjed når jeg blander meg eller sier i mot han, mens han mest virker "redd" sin eks. Huff vært sammen i snart 2 år. Anonymous poster hash: 8e3e7...79b Å tenke på at han kan sette på plass deg, men ikke eksen, er lite konstruktivt. Det betyr jo bare at han er trygg på deg Og mange menn er faktisk livredde for å få mindre samvær med barna, da det fremdeles oftest er mor som trekker det lengste strået her. Jeg har også en mann som strekker seg langt for stesønn, og i starten plaget det meg litt at han lot eksen styre mye av showet. Nå lar jeg det bare prelle av, så lenge hun ikke blander seg for mye i våres hverdag. Vi klarer oss jo helt fint, mens hun bor i en liten leiglighet. Anonymous poster hash: 83129...85a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2015 #102 Skrevet 3. februar 2015 Altså kjæresten min har barn med eksen. Han var skikkelig "tøffel" i det forholdet og var bare så glad når det ble slutt at han. 1. Skrev under på falsk samværavtale. (Hun truet med å ikke gi han omsorg og dum som han var så trodde han på). Dermed står det på papiret at hun er alenemor å har i 2 år mottatt overgangstønad etc, selv om far har barna 50%. Far ville absolutt ha barna 50%. Han betaler også 5000 kr i bidrag. Dette fordi moren mente at at da kunne hun leie et hus; ikke kjeller, og faren igjen tenkte at det kom til barnas fordel. Hun hater at vi er kjærester, hun liker ikke at han omgås mitt barn og han gidder aldri sette henne på plass/lage bråk. Hans motto er: når mor har det bra har barna mine det bra. Altså kjæresten min er enda tøffel for sin eks mener jeg. Han sliter økonomisk også å om vi flytter sammen så skal han betale så mye ekstra bidrag til henne og ha den falske avtalen! Det klarer ikke jeg leve med...han mener han gjør alt for ungene og dette vet eksen å bruker ungene mot han konstant og han holder fred! Han kan derimot sette meg på plass å gi meg beskjed når jeg blander meg eller sier i mot han, mens han mest virker "redd" sin eks. Huff vært sammen i snart 2 år. Anonymous poster hash: 8e3e7...79b Å tenke på at han kan sette på plass deg, men ikke eksen, er lite konstruktivt. Det betyr jo bare at han er trygg på deg Og mange menn er faktisk livredde for å få mindre samvær med barna, da det fremdeles oftest er mor som trekker det lengste strået her. Jeg har også en mann som strekker seg langt for stesønn, og i starten plaget det meg litt at han lot eksen styre mye av showet. Nå lar jeg det bare prelle av, så lenge hun ikke blander seg for mye i våres hverdag. Vi klarer oss jo helt fint, mens hun bor i en liten leiglighet. Anonymous poster hash: 83129...85a Ja hun blander seg ikke i noe, og hvis hun gjør svarer ikke kjæresten min på sms... Det er kun ungene han stiller opp for og han er hyggelig med hun... Er jammen meg ikle lett å begynne på ny... hi Anonymous poster hash: d6fe0...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå