Gå til innhold

Augustbarn 2015


Bambi14

Anbefalte innlegg

Her har vi også vært på UL i dag og alt ser ut til å stå bra til med lillesøster 💗 termin ble flyttet fra 16. aug til 20.aug 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mange hyggelige rapporter fra UL😊Så flott at det ser ut til å stå bra til med de små mageboerene 😊 Selv var jeg på OUL på fredag. I denne magen så det ut som det bor en frisk liten jente 💝😊 Ingen endring på termin, som er 12. aug. Straks halvveis, håper siste halvdel går like fort som første. Tror de små leamus lignende greiene jeg kjenner i magen innimellom er den lille som spreller. Gleder meg virkelig til å kjenne tydelige spark som jeg kan være sikker på kommer fra den lille frøkena 💗

Endret av SnartMor86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag kjente barnefaren for første gang spark fra den lille i magen <3 SÅ koselig å kjenne de små sparkene fra utsiden! Ah, nå begynner det å bli enda mer virkelig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul i morgen og er super spent!! Gleder meg skikkelig til å få vite om alt er bra og ikke minst kanskje få se kjønn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjemte det seg en liten jente! 💜 Er så lykkelig, nå får vi to av hvert kjønn :) Hun lå og drakk fostervann og suttet på både hender og føtter (!). Søte lillesøster 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på OUL tirsdag 24.mars. Termin ble uendret, altså 21.aug :D

Vi vil ikke vite kjønnet, så det blir spennende å se tilslutt :D

Flere som ikke vil vite kjønn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som fikk vite kjønn.. Stemmer det i forhold til det kinesiske fødselskartet?? :)

Ja, det stemte på alle mine fire barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som fikk vite kjønn.. Stemmer det i forhold til det kinesiske fødselskartet?? :)

Litt vanskelig å si, da det er flere typer slike kinesiske fødselskart.

Men jo, det ene har jo alltid vist jente og det andre gutt, sååå joda, sånnsett har det stemt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir smårar av konstante spark mot blæra. Hvertfall når jeg ikke føler at jeg har så god kontroll fra før. Går på do hele tiden. Er 24 uker i morgen og jeg gruer meg til fortsettelsen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt vissen i venstre benet (har vart i fire dager nå) og jeg mistenker at noen peller borti noen nerver som ikke bør pelles på.. Noen flere som opplever/ har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, hippmamma. Hørtes ikke godt ut! Ikke hatt noe sånn, men har til tider veldig vondt i korsryggen. Aner ikke hva det kan være, men tenkte høre med jordmor som jeg skal til for første gang på onsdag. Ellers merker jeg det 09+11+15<3 med blæren.. Hehe.. Bare å begynne med knipeøvelser ;) Sliter fremdeles med tetthet i nesen.. Flere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ssjuni15

Ikke tett nese, men den renner støtt... Begynner også å kjenne det i korsryggen når jeg bøyer meg, og sover ikke så godt om natten😉 Likevel, energien er god, og jeg har ikke vondt noen steder😃 Bare 17 uker igjen😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tett nese, men den renner støtt... Begynner også å kjenne det i korsryggen når jeg bøyer meg, og sover ikke så godt om natten😉 Likevel, energien er god, og jeg har ikke vondt noen steder😃 Bare 17 uker igjen😜

Samme her! Finner ikke helt en god sovestilling. Og så blir jeg så ekstremt rar og kvalm hvis jeg bare skal prøve å ligge litt på ryggen (f.eks hvis pappaen vil kjenne på spark), så må fort bare snu meg på en av sidene. Dét kombinert med litt ryggvondt gjør det veeeeldig rart å sove for meg. Våkner opp mange ganger ila natten for å skifte stilling ;) 23+2 idag ❤️ gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt vissen i venstre benet (har vart i fire dager nå) og jeg mistenker at noen peller borti noen nerver som ikke bør pelles på.. Noen flere som opplever/ har opplevd det?

Jeg har det sånn. Skikkelig ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som ny her- ikke vært på Forumet siden forrige graviditet.

 

Venter jente Nr.2 og har termin 4.august

Hei og velkommen  inn igjen :)

 

 Har du vært inne på Augustforumet og skrevet deg på terminlisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tett i nesa enda! Så gruer meg til pollensesongen nå.. Skal hamstre inn nesedråper og zyrtec, så jeg får puste denne sommeren!!😊

Var hos legen med benet mitt og hun trodde det var nerver som lå i klem.. Så nå går jeg med krykker✌️ Jeg tror jeg snart er igjennom hele lista med gravidsymptomer.. Kan med sikkerhet adde på flere ting der også! Bah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...