GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vĂ„ger jeg starte trĂ„den for oss august- damer😊 har term. 2 august

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 August her Ă„ :)

Skrevet

FInt Ă„ komme seg over til andre trimester, endelig :)

Skrevet

NĂ„r skal dere pĂ„ oul? Jeg skal 2 mars😊

Skrevet

Jeg skal 4 mars, fĂžles som en evighet til.

Skrevet

Jeg har ikke fÄtt time enda. Legen min er sÄ fjern sÄ jeg vurderer Ä ringe til sykehuset selv, om ikke jeg fÄr time i posten snart.

Skrevet

Da var jeg over i 2. trimester ogsÄ :-D Termin 10. august 

Skrevet

Jeg har fÄtt time til oul den 12.mars.

Skal til gyn den 18.feb ogsÄ, og fÄr mest sannsynlig en ul da ogsÄ. 

HÄper iallefall at en av dem kan se kjÞnn :)

Skrevet

Hei alle Augustdamer,lurte bare pÄ,hvor stor mage har dere fÄtt? Jeg har termin 1 August er 13 + 3 og fÞler jeg har fÄtt sÄ stor mage :P Begynner Ä lure pÄ om det er 2 inni der.. Hehe :P Var ikke sÄ stor sÄ tidlig med min sÞnn.

Skrevet

Jeg har ikke fÄtt mage.

fjerdegangs 13+5

Skrevet

13+3 i dag, ingen mage ennÄ. Er vel 3 gang

Skrevet

Leirha, har du termin i juli?😊

Skrevet

Nei, 1 august.
Har ukeskifte pÄ onsdager, sÄ er 13+5 idag.

Skrevet

Da hĂžrer vel jeg ogsĂ„ til her 😊 Er 13+1 idag. Skal til lege pĂ„ UL 10 februar og OUL 11. mars. Spent 😊 Ingen mage enda, men litt om morgenen visst jeg er veldig tissetrengt, men forsvinner fort nĂ„r jeg reiser meg 😊

Skrevet (endret)

Rart.. Er 13+3 i dag med term. 2 aug, bare derfor jeg spĂžr :-) trodde kanskje du var 31 juli

Endret av Bambi14
Skrevet

Det er 3 forskjellige mÄter Ä regne ut termin pÄ. Den ene gÄr ut pÄ at et svangerskap er 40 uker. En annen 40+2 og den siste og mest brukte her i landet er 40 uker og 3 dager.

Derfor vil noen fÄ annerledes med dager i for samme termin. Jeg bruker den utregning som gynekologen min bruker, det er han som setter terminen min. IfÞlge ham er jeg idag 13 uker 5 dager og har termin 1 august.

Skrevet

13+1 i dag og termin 3 august! Skal pÄ fÞrste svangerskapskontroll i morgen tidlig! Synes virkelig det er pÄ tide nÄ:S

Vet at det er stor forskjell pÄ nÄr man sier man er i 2.trimester, sÄ hadde egentlig tenkt Ä vente til jeg var i uke 15 fÞr jeg skrev meg inn her, siden to av appene mine mener at 2.trimester begynner da, men siden det var flere som allerede var gÄtt over her sÄ joiner jeg;)

Skrevet

Da melder jeg meg inn her jeg ogsÄ, med termin 2.august sÄnn ca!

3.gangs gravid, ikke heeelt planlagt denne gang, men veldig velkomment💜

13 uker pÄ vei i forrige uke, med tidlig UL pÄ fredag 13+1. Der fikk vi se en sprell levende, frisk og fin liten bebis som vinket og hoppet rundt inni der! Gynekologen mente det var en liten frÞken, og med 2 jenter fra fÞr var det bare Ä sette igang med Ä bygge nytt bad som han sa;)

Spennende tider dette her, og ganske god stor babykul pÄ magen allerede, sÄ nÄ nytter det ikke Ä holde skjult lenger gitt.... :P

Skrevet

Fikk time til ultralyd i dag â˜ș Det blir 23.02.. Uff syns det er lenge til. HĂ„per de neste 4 ukene gĂ„r litt kjapt..

Gjest ssjuni15
Skrevet

Endelig over her;) Termin omtrent 8. August!😄😄

Skrevet

Har ogsĂ„ Ul 12. Mars😊 har sneket meg inn her en liten tur jeg til tross for "Bare" mine 12+2😛

Skrevet

Har ogsÄ Ul 12. Mars har sneket meg inn her en liten tur jeg til tross for "Bare" mine 12+2

Hehe, jeg bare sniker jeg ogsÄ, med mine 12 + 4, men ifÞlge alle andre steder enn her inne er jeg (og du) i 2. trimester, sÄ jeg gjÞr litt som jeg vil med akkuratt det der jeg ;)

Skrevet

Da joiner jeg dere her inne, siden appen min sa jeg var i andre trimester i dag. (13+0). Var pÄ tidlig ul i gÄr og sÄ en aktiv liten tass... :) oul er 12. mars... HÄper tiden gÄr fort! :)

Skrevet

Tittte damer! :hallo:

1. gangs.Termin ca 1. august. Skal pÄ oul 5. mars. Har litt mage, men ikke mye. Men klÊrne er trange da.. Synes nesten utviklingen har stoppet opp etter at jeg kom i 2.trim. men er vel mest at kroppen har vendt seg til situasjonen.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...