Gå til innhold

Hva er din "yrkesskade"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) ..

 

Er kjemiker.

 

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l?

 

Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot :P), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret.

 

Anonymous poster hash: 8c68f...32e

Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med....

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt??

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag...

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta.

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke...

 

Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette...

 

Get it now??!

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse.

 

Get it now???

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

 

INGEN MENER DET! :P:laugh:

 

Anonymous poster hash: ccdfa...844

Jo faktisk

 

 

Nei, kjemikeren mener at NOEN mener det. Og hun får noia av det. Også svarer ei at ''haha, seriøst, mener noen det'' så forklarer kjemikeren hvorfor noen mener det.

 

Anonymous poster hash: ccdfa...844

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) ..

 

Er kjemiker.

 

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l?

 

Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot :P), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret.

 

Anonymous poster hash: 8c68f...32e

Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med....

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt??

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag...

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta.

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke...

 

Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette...

 

Get it now??!

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse.

 

Get it now???

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

 

Herregud! DET ER SAMME PERSONEN! Lær deg å lese anonymkoder. Hun svarer personen som lurer på hvor den oppfatningen har oppstått. Er det mulig!

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

:popcorn:

 

Deler du litt på detpopcornet eller? Det tar på å 'diskutere'/krangle med folk som ikke kan lese kjenner jeg... 😜😝

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) ..

 

Er kjemiker.

 

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l?

 

Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot :P), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret.

 

Anonymous poster hash: 8c68f...32e

Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med....

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt??

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag...

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta.

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke...

 

Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette...

 

Get it now??!

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse.

 

Get it now???

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Det er samme personen (kjemikeren) som svarer på et spørsmål. Ingen i denne tråden tror på at vann har hukommelse, det er bare du som har lest feil. Jeg gidder ikke spørre om du "get it now". Jeg antar svaret er nei.

 

Anonymous poster hash: 9938a...703

Skrevet

Har jobbet på smådyrklinikk en del år, men jobber nå i kontormiljø. Hvis noen har sølt kaffe eller te på gulvet tenker jeg automatisk at det er noen som har tissa, selv etter flere år :-)

 

Anonymous poster hash: abfb3...11e

Skrevet

Har jobbet på smådyrklinikk en del år, men jobber nå i kontormiljø. Hvis noen har sølt kaffe eller te på gulvet tenker jeg automatisk at det er noen som har tissa, selv etter flere år :-)

 

Anonymous poster hash: abfb3...11e

Definitivt den morsomste yrkesskaden til nå😃

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) ..

 

Er kjemiker.

 

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l?

 

Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot :P), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret.

 

Anonymous poster hash: 8c68f...32e

Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med....

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt??

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag...

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta.

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke...

 

Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette...

 

Get it now??!

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse.

 

Get it now???

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

 

Herregud! DET ER SAMME PERSONEN! Lær deg å lese anonymkoder. Hun svarer personen som lurer på hvor den oppfatningen har oppstått. Er det mulig!

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

:popcorn:

 

Deler du litt på detpopcornet eller? Det tar på å 'diskutere'/krangle med folk som ikke kan lese kjenner jeg...

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

 

jaja for all del :)

:popcorn:

værsågod

Skrevet

"Kan du sende det til meg på mail?" sier jeg alt for ofte. Uansett om det skulle være en kildehenvisning eller bilder/linker som venninnene mine foretrekker å sende på Facebook. 

I tillegg er jeg ofte kritisk til det jeg hører eller leser. Om noen sier at Fotballfruen både retusjerer bilder og jukser med kommentarfeltet blir jeg gjerne ikke overrasket, men i løpet av kort tid har jeg gjerne åpnet et nytt Chrome-vindu med 16 faner om nevnte person, kun for å sjekke fakta og kildetroverdighet. 

(Jeg er også opptatt av å unngå skrivefeil og ha en god flyt i språket, men innimellom hender det at jeg velger effektivitet fremfor kvalitet, kun for å få postet skriverier før jeg kan begynne å se på feil i teksten/sms'en/meldingen på Facebook/etc :P )

Ja, jeg er journalist ;)



Anonymous poster hash: eec88...181
Skrevet

Har jobbet på smådyrklinikk en del år, men jobber nå i kontormiljø. Hvis noen har sølt kaffe eller te på gulvet tenker jeg automatisk at det er noen som har tissa, selv etter flere år :-)

 

Anonymous poster hash: abfb3...11e

 

Haha :legrine:

 

Anonymous poster hash: 4eae6...919

Skrevet

Bruker uforholdsmessig mye tid på å analyse hverdagssituasjoner ved hjelp av Excel, og har veldig sofistikert regneark for hjemmebudsjettet i tillegg til regnearker som simulerer diverse investeringer og boligkjøp. Dukket opp til møtet med banken for å få mitt første boliglån med en modell basert på finansiering av millionprosjekter...litt overkill kanskje. ;)

 

Siviløkonom med spesialisering innenfor strukturert finansiering, investeringsanalyse og risikostyring.

 

Anonymous poster hash: 60b36...fc5

Skrevet

Jeg tolker alt bokstavelig. Jeg forstår hva du mener, men jeg klarer ikke se bort ifra den bokstavelige tolkninga heller. Riste teppet under bordet? Javel, men det blir da passe trangt å ligge der og riste det!

 

Jeg jobber med utviklingshemmede.

Oi, da er du vel i feil yrke... Har du aspergers?

 

Anonymous poster hash: bc45c...c9a

Skrevet

Jeg er paranoid, og forventer ikke at folk gjør noe uten at jeg må nærmest sitte oppå dem og se på at de gjør det.

Jeg jobber i byggebransjen.

Skrevet

Jeg vurderer kroppsspråk og fremtoning på de aller fleste jeg møter.

Og analyserer alltid førsteinntrykket folk gir.

 

Jepp, jeg jobber med rekruttering og ansettelser.

 

Og har en hobby hvor jeg gjetter for meg selv om hva folk jobber med. Skulle bare ønske jeg alltid hadde fått svar på om jeg har rett eller ikke 😄

Skrevet

 

Jeg tolker alt bokstavelig. Jeg forstår hva du mener, men jeg klarer ikke se bort ifra den bokstavelige tolkninga heller. Riste teppet under bordet? Javel, men det blir da passe trangt å ligge der og riste det!

 

Jeg jobber med utviklingshemmede.

Oi, da er du vel i feil yrke... Har du aspergers?

 

Anonymous poster hash: bc45c...c9a

 

jeg tror vel heller at de hun jobber med tolker alt bokstavelig, og at hun har blitt påvirket.

Skrevet

Leser på alt rundt meg (plakater, reklame, aviser etc.) og ser etter skrivefeil.

 

Jobber som advokatsekretær, og det er en stor del av jobben min.

 

Anonymous poster hash: 4b0ac...a7a

Skrevet

Legger veldig godt merke til skitt og støv på lett glemte steder. I ventialsjonsristene i taket, oppå stikkontaktene, i hjørnene på et venterom e.l. vinduskarmer, stolrammer. Tenker for meg selv når jeg ser flekker rundt omkring, hvorfor ar de ikke bare gjort sånn og sånn, da går jo flekkene bort lett som bare det.

 

er renholdsoperatør



Anonymous poster hash: 99ca7...37c
Skrevet

 

 

Jeg tolker alt bokstavelig. Jeg forstår hva du mener, men jeg klarer ikke se bort ifra den bokstavelige tolkninga heller. Riste teppet under bordet? Javel, men det blir da passe trangt å ligge der og riste det!

 

Jeg jobber med utviklingshemmede.

Oi, da er du vel i feil yrke... Har du aspergers?

 

Anonymous poster hash: bc45c...c9a

 

jeg tror vel heller at de hun jobber med tolker alt bokstavelig, og at hun har blitt påvirket.

 

Det er riktig. Og når vi lager diverse opplegg må vi skrive det på en slik måte at det ikke er rom for feiltolkninger, så vi kan ha det utrolig morsomt med å se for oss den bokstavelige betydningen. 

Skrevet

Blir alltid overrasket når jeg møter ungdom som har høye ambisjoner, som jobber hard for å nå målene sine, eller som man kan ha en likeverdig samtale med. Er vant til å være i terapeut rollen, stille de rette spørsmålene og snappe opp positive ting under samtalen. Hvis en ungdom stiller meg reflekterte spørsmål tilbake, blir jeg veldig overrasket.

Er også opptatt av rettferdighet, kjemper for de små og svake (da jeg vet at mange av atferdsvansker jeg jobber med i dag, startet i ung alder hos ungdommene). Har flere ganger hoppet ut av bilen og stoppet mobbing til og fra skolevei, tar opp saker hos rektor jeg egentlig ikke har noe med, og inviterer alltid barna som ikke har noen andre, hjem til oss på besøk. Er veldig opptatt av barns rettigheter, at de skal bli hørt, at ingenting er tabu og snakke om og blir mektig provosert over maktmisbruk voksne utfører mot barn, bare fordi de kan.

 

Er barnevernspedagog, jobber med ungdom med rus og adferdsvansker.

 

Anonymous poster hash: 8931e...1ed

Dette er jo en litt trist yrkesskade.

Å bli overasket i møte med normale og oppegående ungdommer.

Skrevet

Jeg får spunk av folk som ikke skjønner seg på forskning og statistikk. Type:"naboens barn ble ikke ammet og han er aldri syk, så at amming er bra for immunforsvaret er bare tull".

Jeg er forskerAnonymous poster hash: 9938a...703

Som forsker burde du vite at forskning ikke beviser noe som helst! Og antar at du vet at barn som ikke ammes også er godt beskyttet for infeksjoner de første 6 mnd pga IgG fra mor over placenta. At amming beskytter enda mer er noe man antar, men ikke bevist.

 

Anonymous poster hash: 06205...cc6

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) ..

 

Er kjemiker.

 

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l?

 

Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot :P), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret.

 

Anonymous poster hash: 8c68f...32e

Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med....

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt??

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag...

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta.

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke...

 

Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette...

 

Get it now??!

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse.

 

Get it now???

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Det er samme personen (kjemikeren) som svarer på et spørsmål. Ingen i denne tråden tror på at vann har hukommelse, det er bare du som har lest feil. Jeg gidder ikke spørre om du "get it now". Jeg antar svaret er nei.

 

Anonymous poster hash: 9938a...703

Jeg har da et liv. Gidder da ikke sitte å sammen ligne koder.

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) ..

 

Er kjemiker.

 

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l?

 

Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot :P), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret.

 

Anonymous poster hash: 8c68f...32e

Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med....

 

Anonymous poster hash: 02e3b...8dd

Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt??

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag...

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta.

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke...

 

Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette...

 

Get it now??!

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse.

 

Get it now???

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

Det er samme personen (kjemikeren) som svarer på et spørsmål. Ingen i denne tråden tror på at vann har hukommelse, det er bare du som har lest feil. Jeg gidder ikke spørre om du "get it now". Jeg antar svaret er nei.

 

Anonymous poster hash: 9938a...703

Jeg har da et liv. Gidder da ikke sitte å sammen ligne koder.

 

Anonymous poster hash: 829de...0ce

 

 

Du trenger bare se på de tre siste sifrene. Men jeg synes det var lett å tolke at det var kjemikeren som svarte på spørsmålet der da.

 

Du kan også bare le av det hele for at du misforstod, det er lov det :P Du er tilgitt! :)

 

Anonymous poster hash: ccdfa...844

Skrevet (endret)

Har ingen skrupler med å irettesette fremmede barn (og voksne) i det offentlige rom. Jeg finner frem rødpennen og retter skrivefeil på plakater som henges opp i borettslaget - har ved et par anledninger satt karakter. Jeg roser gjerne folk uhemmet når det er på sin plass :)

I tillegg tar jeg gjerne rollen som organisator når det er behov for det.

 

Hvis jeg møter barn eller voksne som har ulike typer vansker merker jeg det umiddelbart og går rett i "spes.ped.modus" :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Blir helt matt når jeg skal kjøpe tjenester, klage på ting e.l. Det er så mange som er utrolig dårlig organisert og har elendig kundeservice. De stakkars ansatte har ikke klært at de representerer bedriften når de jobber med kunder!

 

(jobber med off. adm.)



Anonymous poster hash: a88d3...287
Skrevet

Jeg må gjøre alt så himla fort. Alt. Hente barna i bhg, slenge tøy i vaskemaskinen, lage middag, lufte hunden, kle på barna. Jeg er også uhyre opptatt av å komme AKKURAT når vi har en avtale. Sånn i 12-tiden, er for meg nøyaktig på slaget 12. Jeg er over snittet opptatt av været og vindretninger.

 

Jeg er pilot i et av Norges største flyselskap, og vi har alltid dårlig tid.

 

Anonymous poster hash: d27d9...d32

Skrevet

 

Jeg får spunk av folk som ikke skjønner seg på forskning og statistikk. Type:"naboens barn ble ikke ammet og han er aldri syk, så at amming er bra for immunforsvaret er bare tull".

Jeg er forskerAnonymous poster hash: 9938a...703

Som forsker burde du vite at forskning ikke beviser noe som helst! Og antar at du vet at barn som ikke ammes også er godt beskyttet for infeksjoner de første 6 mnd pga IgG fra mor over placenta. At amming beskytter enda mer er noe man antar, men ikke bevist.

 

Anonymous poster hash: 06205...cc6

 

Forskning beviser ikke noe som helst faktisk... Den var bra...! 😱😞

 

Du skjønte at det med ammingen først og fremst var et eksempel på en uttalelse som viser null forståelse for statistikk, ja??

 

Anonymous poster hash: 25512...f7b

Skrevet

 

Jeg får spunk av folk som ikke skjønner seg på forskning og statistikk. Type:"naboens barn ble ikke ammet og han er aldri syk, så at amming er bra for immunforsvaret er bare tull".

Jeg er forskerAnonymous poster hash: 9938a...703

Som forsker burde du vite at forskning ikke beviser noe som helst! Og antar at du vet at barn som ikke ammes også er godt beskyttet for infeksjoner de første 6 mnd pga IgG fra mor over placenta. At amming beskytter enda mer er noe man antar, men ikke bevist. Anonymous poster hash: 06205...cc6

Står det noe sted at jeg mener at forskning beviser noen ting? Du følte deg kanskje truffet så du måtte tillegge meg meninger som jeg ikke har, som jeg ikke engang har insinueret?

Men du ser vel at den type resonnement jeg kommer med feil?

 

Anonymous poster hash: 9938a...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...