ærlig talt Skrevet 16. januar 2015 #51 Skrevet 16. januar 2015 Jeg snakker veldig tydelig😝 Jobber med asylsøkere.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #52 Skrevet 16. januar 2015 Blir alltid overrasket når jeg møter ungdom som har høye ambisjoner, som jobber hard for å nå målene sine, eller som man kan ha en likeverdig samtale med. Er vant til å være i terapeut rollen, stille de rette spørsmålene og snappe opp positive ting under samtalen. Hvis en ungdom stiller meg reflekterte spørsmål tilbake, blir jeg veldig overrasket. Er også opptatt av rettferdighet, kjemper for de små og svake (da jeg vet at mange av atferdsvansker jeg jobber med i dag, startet i ung alder hos ungdommene). Har flere ganger hoppet ut av bilen og stoppet mobbing til og fra skolevei, tar opp saker hos rektor jeg egentlig ikke har noe med, og inviterer alltid barna som ikke har noen andre, hjem til oss på besøk. Er veldig opptatt av barns rettigheter, at de skal bli hørt, at ingenting er tabu og snakke om og blir mektig provosert over maktmisbruk voksne utfører mot barn, bare fordi de kan. Er barnevernspedagog, jobber med ungdom med rus og adferdsvansker. Anonymous poster hash: 8931e...1ed
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #53 Skrevet 16. januar 2015 Er også musiker, ser det er flere her! Drar med meg barna på alt av kulturarrangement... Anonymous poster hash: ab62c...c5e
Jippipippi Skrevet 16. januar 2015 #54 Skrevet 16. januar 2015 Alt skal gjøres kjappest mulig! Pakking, vasking, handling... Ja alt! I tillegg så irriterer jeg meg over hvor trege folk er! Bare å gjette yrke Husmor ....Det er slik det er hjemme hos meg i alle fall. Alt må gjøres fort, det er så mye som skal rekkes over.... Nå er ikke husmor yrket mitt, men fungere jo som det på hjemmebane... Anonymous poster hash: df687...5b7 Nei, jeg er sykepleier😉 jobbet "på tid" i tolv år, så er god på planlegging og rask gjennomføring!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #55 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #56 Skrevet 16. januar 2015 Retter automatisk opp i skrivefeil jeg ser inne i hodet mitt, men med unntak av i jobbsammenheng sier aldri noe med mindre jeg blir spurt. Det gjelder også her inne. Jeg er norsklærer. Eller jo, det er et unntak. Da jeg var på butikken en gang i sommer, hadde de følgende skilt: "Sjokolade krone is". Da gav jeg beskjed til betjeningen om at det skulle skrives: "Sjokoladekroneis" i ett ord. Anonymous poster hash: 1f205...968
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #57 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd 😞 det der forundrer meg og. Og også hvor mye folk er villig til å betale for vann. I Norge. Selv får jeg litt fnatt av folks tittel-diskriminering... Det er greit å skjelle ut folk du tror har lav utdannelse på telefon, og deretter bli blid som en sol og ikke misfornøyd med akkurat samme problem så snart man får snakke med den man tror har 'autoriteten'. Anonymous poster hash: 25512...f7b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #58 Skrevet 16. januar 2015 Gir beskjed når jeg går på do...Barnehage. Har også studert sosiologi og sosialantropologi. Analyserer og observerer alt og alle. Finner årsaker og sammenhenger. Livet mitt er egentlige et evig feltarbeid. Høres sikkert slitsomt ut, men å gjøre dette tar bare et brøkdel av et sekund. Hjernen jobber fort Søsteren min jobber som sykepleier på gamlehjem. Hun snakker HØYT og t-y-d-e-l-i-g. Gjerne litt opp i ansiktet også. Anonymous poster hash: f6878...6e9
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #59 Skrevet 16. januar 2015 Har en radar for møkkete hjem. Kjøkken og bad er jeg ekstra nøye på. Irriterende når folk bruker timesvis på kjøkkenet og jeg veit jeg kunne brukt under halve tiden. Spiser sjeldent ute og hvis jeg gjør det så finner jeg altid feil i restauranten, servitører og maten. Er kokk. Anonymous poster hash: efeb5...a01
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #60 Skrevet 16. januar 2015 Studerer alltid tennene til folk! Ja, jeg er tannlege! Anonymous poster hash: 9bf5a...140
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #61 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd det der forundrer meg og. Og også hvor mye folk er villig til å betale for vann. I Norge. Selv får jeg litt fnatt av folks tittel-diskriminering... Det er greit å skjelle ut folk du tror har lav utdannelse på telefon, og deretter bli blid som en sol og ikke misfornøyd med akkurat samme problem så snart man får snakke med den man tror har 'autoriteten'. Anonymous poster hash: 25512...f7b Og jeg glemte: Har hygiene, og kanskje spesielt håndvask, på hjernen. Jeg simpelten HATER når offentlige toaletter har kun lufttørker (og ikke papirhåndklær) og dør som ikke slår utover, slik at man må ta i dørhåndtaket på vei ut igjen. Anonymous poster hash: 25512...f7b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #62 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt?? Anonymous poster hash: 829de...0ce
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #63 Skrevet 16. januar 2015 Jeg klarer ikke å la være å kikke ned i grøftene om det graves (gjelder både med maskin og spade) når jeg går forbi. Må sjekke om det kan være noe interessant forhistorisk der, og se om 'veggene' i grøfta er rette og fine (noe de sjelden er). Jeg er arkeolog 😄 Anonymous poster hash: 5419f...88f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #64 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt?? Anonymous poster hash: 829de...0ce Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag... Anonymous poster hash: 25512...f7b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #65 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt?? Anonymous poster hash: 829de...0ce Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag... Anonymous poster hash: 25512...f7b Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta. Anonymous poster hash: 829de...0ce
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #66 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt?? Anonymous poster hash: 829de...0ce Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag... Anonymous poster hash: 25512...f7b Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta. Anonymous poster hash: 829de...0ce Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke... Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette... Get it now??! Anonymous poster hash: 25512...f7b
Soon to be mum Skrevet 16. januar 2015 #67 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er også opphengt i håndvasking, og irriterer meg også over toaletter som ikke har håndsåpe, papirhåndklær og dør som svinger utover når man skal ut av toalettet. Hilsen helsesekretær
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #68 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt?? Anonymous poster hash: 829de...0ce Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag... Anonymous poster hash: 25512...f7b Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta. Anonymous poster hash: 829de...0ce Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke... Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette... Get it now??! Anonymous poster hash: 25512...f7b Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse. Get it now??? Anonymous poster hash: 829de...0ce
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #69 Skrevet 16. januar 2015 Jeg ser med en gang om noen har kreative og kunstneriske evner, uansett hvor ''stygt'' de tegner. Kan også med en gang se om noen har det fint hjemme fordi de har kopiert noe, eller om det er fordi de selv er kreative med sammensetning av ting og farger - uten ytre påvirking. Er kunstner Anonymous poster hash: ccdfa...844
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #70 Skrevet 16. januar 2015 Når jeg står i lang kø på flyplassen får jeg lyst til å hoppe bak skranken å sette opp tempoet.. jobber på flyplass selv Anonymous poster hash: b4ee5...052
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #71 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt?? Anonymous poster hash: 829de...0ce Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag... Anonymous poster hash: 25512...f7b Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta. Anonymous poster hash: 829de...0ce Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke... Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette... Get it now??! Anonymous poster hash: 25512...f7b Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse. Get it now??? Anonymous poster hash: 829de...0ce INGEN MENER DET! Anonymous poster hash: ccdfa...844
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #72 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt?? Anonymous poster hash: 829de...0ce Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag... Anonymous poster hash: 25512...f7b Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta. Anonymous poster hash: 829de...0ce Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke... Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette... Get it now??! Anonymous poster hash: 25512...f7b Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse. Get it now??? Anonymous poster hash: 829de...0ce Herregud! DET ER SAMME PERSONEN! Lær deg å lese anonymkoder. Hun svarer personen som lurer på hvor den oppfatningen har oppstått. Er det mulig! Anonymous poster hash: 25512...f7b
Musemora Skrevet 16. januar 2015 #73 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt?? Anonymous poster hash: 829de...0ce Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag... Anonymous poster hash: 25512...f7b Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta. Anonymous poster hash: 829de...0ce Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke... Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette... Get it now??! Anonymous poster hash: 25512...f7b Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse. Get it now??? Anonymous poster hash: 829de...0ce INGEN MENER DET! Anonymous poster hash: ccdfa...844 Jo faktisk😬😬
Tro smo konosoro Skrevet 16. januar 2015 #74 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e Det er bakgrunnen for homøopati. Man trenger lite (ingenting) virkestoff i den aktuelle medisinen da vannet husker virkestoffet det har vært i kontakt med.... Anonymous poster hash: 02e3b...8dd Yeah right. Du vet at homeopati ikke har noen dokumentert effekt?? Anonymous poster hash: 829de...0ce Prøv å les hele tråden en gang til før du blir "tøff i trynet" på feil grunnlag... Anonymous poster hash: 25512...f7b Tøff i trynet? Det handler da bare om harde fakta. Anonymous poster hash: 829de...0ce Har du lest tråden en gang til?? ÅPENBART ikke... Den du "kjefter på" vet utmerket godt at homeopati ikke har noen dokumentert effekt. Hun er kjemiker, og forklarer overfor hva homeopatene selv sier om sitt "fag". I det første innlegget forteller hun at hun for noia av at folk faktisk tror på dette... Get it now??! Anonymous poster hash: 25512...f7b Jeg svarte ikke henne, men hun som mente at vann hadde hukommelse. Get it now??? Anonymous poster hash: 829de...0ce Herregud! DET ER SAMME PERSONEN! Lær deg å lese anonymkoder. Hun svarer personen som lurer på hvor den oppfatningen har oppstått. Er det mulig! Anonymous poster hash: 25512...f7b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #75 Skrevet 16. januar 2015 Jeg sjekker folks munnhygiene. Vurderer hva jeg ville gjort for å forskjønne dem. Jepp, er tannlege Anonymous poster hash: 1bf96...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå