Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #26 Skrevet 16. januar 2015 Jeg parkerer alltid med fronten ut, og er super til å rose, er rene heiagjengen - jobber i barnehage - Anonymous poster hash: 167c6...123
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #27 Skrevet 16. januar 2015 Klarer ikke slutte å iritere meg over dårlig arbeid, kunder som ikke har peiling eller forstår hva som må til, sitter ofte og himler med øynene over alt de vil men ikke vet. Jeg jobber med formutvikling, design, tekst og branding. Men den værste yrkeskaden er at jeg aldri kan åpne en bok, et magasin, eller se et tv program uten å analysere og vurdere layout 👍 Anonymous poster hash: 972d0...0f3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #28 Skrevet 16. januar 2015 Jeg ser alltid på armene og hendene til andre mennesker, om de har fine blodårer å stikke på... Jada, jeg er sykepleier Anonymous poster hash: b4ab0...b39 Får grønn ull på ryggen av sur sang, hviskende popstjerner, Idol-konkurranser og annen "festlig" tv-underholdning der folk skal synge opera eller drive med sjangre de ikke kan. Lytter etter folks talestemme og lurer på om de føler seg hese, har polypper eller om de ville passe i koret mitt. Er sangpedagog ... Anonymous poster hash: 2e3d0...dac
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #29 Skrevet 16. januar 2015 Parkerer alltid med fronten ut og har nok en tendens til å diagnostisere folk, spesielt de som befinner seg innenfor autismespekteret. Anonymous poster hash: 034fb...055 Sykepleier? Anonymous poster hash: 4eae6...919
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #30 Skrevet 16. januar 2015 Jeg ser skrivefeil overalt. Gjett yrket mitt! Anonymous poster hash: 05336...0fd Norsklærer Anonymous poster hash: 4eae6...919
Jippipippi Skrevet 16. januar 2015 #31 Skrevet 16. januar 2015 Alt skal gjøres kjappest mulig! Pakking, vasking, handling... Ja alt! I tillegg så irriterer jeg meg over hvor trege folk er! Bare å gjette yrke😄
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #32 Skrevet 16. januar 2015 Jeg ser alltid på armene og hendene til andre mennesker, om de har fine blodårer å stikke på... Jada, jeg er sykepleier Anonymous poster hash: b4ab0...b39 Jeg ser alltid på armene og hendene til andre mennesker, om de har fine blodårer å stikke på... Jada, jeg er sykepleier Anonymous poster hash: b4ab0...b39 Samme. Bare at jeg er bioingeniør Anonymous poster hash: b146e...4b9
Villbringebringebær Skrevet 16. januar 2015 #33 Skrevet 16. januar 2015 Blir direkte dårlig av folk som bruker lang tid på å si f formidle helt enkle ting, jobbet mye med kommunikasjon og blir gal når folk faktisk ikke klarer si hva de mener eller si noe i det hele tatt! Ved siden av studietiden i utlandet jobbet jeg som barrista og tok flere kurs, jeg er veldig kritisk til bakerikaffe. Merker at nesten "alle" lager cortado feil, for mye skum i latten, for lite i cappucinoen.. Jeg kjøper nesten alltid sur svart kaffe for jeg er så kresen og har mest lyst til å gå bak disken og lage kaffen min selv.. Det er et problem faktisk!
skjotta Skrevet 16. januar 2015 #34 Skrevet 16. januar 2015 Fyller halve glass. "Bretter skiva", prolaps og nedsatt hørsel.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #35 Skrevet 16. januar 2015 Blir sint (inne i meg) når folk sier musikkundervsining er for dyrt, så de sender ikke barna til det. At de ikke tar seg råd til å kjøpe et piano til 20000 men glatt kjøper datamaskiner og tv og alskens sportsutstyr til den prisen. At folk tror at listepop er representativt for musikken i verden og at folk flest forventer at musikk er gratis nedlastbart eller streamet. Ja, jeg er musiker Anonymous poster hash: 67fe9...600
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #36 Skrevet 16. januar 2015 Jeg ser skrivefeil overalt. Gjett yrket mitt! Anonymous poster hash: 05336...0fd Hvertfall ikke journalist. Jeg smiler til alle, og ser noen forvirra ut hjelper jeg dem med å finne ting og tang selv om jeg ikke jobber der. Måker snø for min pensjonerte nabo med et smil, sier alltid ja til å passe bikkja til venner, passer unger, stiller opp osv. Er butikkmedarbeider:) Anonymous poster hash: 1ab43...945
BareMas Skrevet 16. januar 2015 #37 Skrevet 16. januar 2015 Holder alltid øye med døra når jeg er på restaurant, i tillegg til at jeg blir småirritert av å se servitører gå tomhendt forbi bord som skulle vært rydda. Vært servitør i alt for mange år 😂
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #38 Skrevet 16. januar 2015 Sier fra når jeg går på do. Jobber på skole. Lurer veldig på hvorfor barna ikke er på skolen når jeg ser på på kjøpesenter i skoletiden. Er ikke redd for snørr og tårer. Anonymous poster hash: dad3d...dd9
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #39 Skrevet 16. januar 2015 Synes at "normale" ungdommer er unormale..... tar meg i å tenke at det må være noe galt med dem siden de er så rolige, pent kledd, og ikke banner og er frekke I de ekstra slitsomme periodene har jeg faktisk tenkt om en og annen at "hun må jo være litt enkel eller kanskje litt utviklingshemmet...." også skjønner jeg at hun egentlig bare er en normal, sunn og frisk ungdom Jobbet med ungdom med lettere diagnoser og atferdsvansker i kanskje litt for mange år? Anonymous poster hash: 94c77...9c5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #40 Skrevet 16. januar 2015 Fyller halve glass. "Bretter skiva", prolaps og nedsatt hørsel. Barnehage? Må si at bare det å ha hatt småbarn har påført meg noe av det samme, jeg driver fortsatt og sjenker halvfullt og skyver glass lenger inn fra bordkanten og denslags. Anonymous poster hash: 43d48...8ba
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #41 Skrevet 16. januar 2015 Første jeg ser på er tennene og tannkjøttet til folk. Ser med en gang om de har tannkjøttsbetennelse/ tannkjøttssykdom, legger merke til feilstillinger i bittet, misfarginger, tenner som mangler, ser kroner, broer og fyllinger.. Ja, ganske yrkesskadet! Anonymous poster hash: 357dc...b51
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #42 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er opptatt av sikkerhet, har alltid en plan om noe skulle skje, er jeg på båt el.l sjekker jeg nødutgang/ evalueringsrute. Offentlig steder scanner jeg automatisk området for unormale ting. - så hva er min yrkesskade? Anonymous poster hash: 70696...00c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #43 Skrevet 16. januar 2015 Skulle stå evakueringsrute;-)) for de som er opptatt av skrivefeil;-) Anonymous poster hash: 70696...00c
Light of my life Skrevet 16. januar 2015 #44 Skrevet 16. januar 2015 Blir sint inni meg om jeg sitter sammen med noen som ikke kan å bruke enkle ting med pc. Tekstbehandling ol. Finne filstier og bruke søkefunksjon på pc. Jobber på kontor og med pc hver dag. Viser det ikke, det har ikke noe for seg. Anonymous poster hash: 80b6f...1db Enig! "Trykk på ok", "hvor er den knappen?".... Anonymous poster hash: 9b55f...8d3 Samme her!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #45 Skrevet 16. januar 2015 Jeg får spunk av folk som ikke skjønner seg på forskning og statistikk. Type:"naboens barn ble ikke ammet og han er aldri syk, så at amming er bra for immunforsvaret er bare tull". Jeg er forsker Anonymous poster hash: 9938a...703
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #46 Skrevet 16. januar 2015 Alt skal gjøres kjappest mulig! Pakking, vasking, handling... Ja alt! I tillegg så irriterer jeg meg over hvor trege folk er! Bare å gjette yrke Husmor ....Det er slik det er hjemme hos meg i alle fall. Alt må gjøres fort, det er så mye som skal rekkes over.... Nå er ikke husmor yrket mitt, men fungere jo som det på hjemmebane... Anonymous poster hash: df687...5b7
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #47 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd
NormaJean Skrevet 16. januar 2015 #48 Skrevet 16. januar 2015 Jeg plukker opp fort hva som feiler folk, sykdommer og diagnoser. Ser på blodårer også. sykepleier seff
HvittHus Skrevet 16. januar 2015 #49 Skrevet 16. januar 2015 Vurderer alle familier jeg møter om barna er deres biologiske eller fosterbarn. Har vært fostermor i mange år.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #50 Skrevet 16. januar 2015 Får noia av at noen faktisk tror at vann har hukommelse, og at mange tenker at naturlig automatisk er bedre enn syntetisk. At noen tror at alt kjemisk er farlig, og unaturlig... Og bruker ord som fritt for kjemikalier (det er kun i vakuum det faktisk er fritt for kjemikalier! ) .. Er kjemiker. Anonymous poster hash: 02e3b...8dd At vann har hukommelse?? Haha, da har man hørt det og! I hvilken sammenheng tror folk det? Reaksjoner som oppstår e.l? Min yrkesskade er at det må være system og orden i ting (det skulle man aldri tro om man så hjemmet vårt, mye smårot ), liker litt faste rutiner, trives godt alene, tåler fint å prate avføring over matbordet.. Jobber med barn i autismespekteret. Anonymous poster hash: 8c68f...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå