Gå til innhold

Helgens beste sexopplevelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du forlatt oss HI?

Anonymous poster hash: c4758...158

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredagkveld delte vi en flaske vin sammen, kysset og klinte hele kvelden. Jeg var nydusjet og hadde tatt på litt penere klær og undertøy enn joggis og t-shirt. Kåt fra ende til annen.

Endte med deilig oralsex og ridetur til himmels.

Og det er bare lørdag!

Anonymous poster hash: e93bb...e1d

Skrevet

Vi hadde en fantastisk deilig kveld i går. En helt vanlig onsdag føltes plutselig som lørdag :) Klinte på sofaen, endte opp i senga. Involverte et par deilige leketøy, ble både lidenskapelig elsking og heftig knulling ;) Livet er herlig når det kan nytes med en så god mann i senga :D

Anonymous poster hash: 4cb9c...c24
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg med tindermannen har mer å berette. Vi har forøvrig blitt kjærester og han er god til alt ikke bare sex. I allefall. Sist fredag satt vi i sofaen, begynte å ta på hverandre, kline, kose. Han kler av meg alle klærne, legger meg på magen og finner frem glidemiddel og plugg, fingrer meg i begge hull, kuller meg litt og setter i en buttplugg, småbiter meg i øret og holder fast håret mitt samtidig som han kysser meg og sier jeg er deilig. Han er steinhard! Så setter han på meg håndjern, jeg ligger enda på magen, så tar han meg analt. Tar av meg håndhjernene og snur meg rundt, gir meg en vibrator, og får meg til å ri han baklengs. Først vaginalt, etterpå analt. Kommer som ei kule samtid som han koser puppene mine med de deilige hendene sine. Den mannen altså !😍

Anonymous poster hash: 0bb8d...1a6

Åh, nå ble jeg tent. Mannen sover på sofaen, og er dessverre ikke i stand til noe kos akkurat nå, men jeg drømmer om deilig fingring og tunge og nippelkosing etterpå.

Og beklager at jeg drar opp en gammel tråd. Men det er nok den beste tråden noen sinne.

Anonymous poster hash: d464f...272

Skrevet

Hva var din beste sex opplevelse i helgen? Jeg spurte mannen om han kunne være litt ekstra "streng" med meg.. Lørdag våknet jeg opp til at han kysset meg het i øre og på brystene og sa at jeg kunne vente meg et heftig knull til kvelden😛!!! Gjett om det tente! Han sa også at han kom til å "sjekke" om jeg var kåt nok gjennom dagen;) første sjekk var med en gang og han fingret meg litt for å sjekke om jeg var våt. Midt på dagen når jeg var på vaskerommet kom han også inn, låste døra og dro ned buksa mi mens han bøyde meg over vaskemaskin. Stakk to fingre inn og fingret meg. Han ville også "prøve" knulle meg for å sjekke og ga meg litt knallhard kukk. Tror aldri jeg har blitt så kåt før som av denne over macho oppførselen, hihi.. Etter middag var det neste samme prosedyre😛. Har vel aldri hatt en dag som jeg har tenkt så mye på sex eller ventet sånn på å bli knulla.. Når kvelden kom var det hvert fall ikke noe å si på kåtheten og for en behandling... Mmm håper ikke det blir lenge til neste gang.. Og dere andre da, noe heftig sex andre steder her i helgen da??

Anonymous poster hash: 4b781...fd8

Skulle ønske mannen min hadde vært noe i nærheten av dette jeg😊.

Anonymous poster hash: c4758...158

Skrevet

Til brunetten som har lagt inn noen innlegg i denne tråden: Jeg får ikke svart på Mailene du sender meg. Kommer tydeligvis ikke igjennom. Du må logge inn på annen måte, registrere en ny Mail eller noe. Vil ikke miste kontakten med deg! Hilsen "T..." :)

Inspirerende tråd :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...