Gå til innhold

Helgens beste sexopplevelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var din beste sex opplevelse i helgen? Jeg spurte mannen om han kunne være litt ekstra "streng" med meg.. Lørdag våknet jeg opp til at han kysset meg het i øre og på brystene og sa at jeg kunne vente meg et heftig knull til kvelden😛!!! Gjett om det tente! Han sa også at han kom til å "sjekke" om jeg var kåt nok gjennom dagen;) første sjekk var med en gang og han fingret meg litt for å sjekke om jeg var våt. Midt på dagen når jeg var på vaskerommet kom han også inn, låste døra og dro ned buksa mi mens han bøyde meg over vaskemaskin. Stakk to fingre inn og fingret meg. Han ville også "prøve" knulle meg for å sjekke og ga meg litt knallhard kukk. Tror aldri jeg har blitt så kåt før som av denne over macho oppførselen, hihi.. Etter middag var det neste samme prosedyre😛. Har vel aldri hatt en dag som jeg har tenkt så mye på sex eller ventet sånn på å bli knulla.. Når kvelden kom var det hvert fall ikke noe å si på kåtheten og for en behandling... Mmm håper ikke det blir lenge til neste gang.. Og dere andre da, noe heftig sex andre steder her i helgen da??

Anonymous poster hash: 4b781...fd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gk?

Anonymous poster hash: 1e4ce...aea

Skrevet

??

Skrevet

Sugde av en gammel flamme på et hotellrom. Jeg tenner veldig på suging, så at jeg ikke fikk noe gjorde ingen verdens ting. I tillegg behandler han meg skikkelig røft (slåing osv) Åååååhh! Synd han er gift

Anonymous poster hash: 9d758...eb7
Skrevet

Sugde av en gammel flamme på et hotellrom. Jeg tenner veldig på suging, så at jeg ikke fikk noe gjorde ingen verdens ting. I tillegg behandler han meg skikkelig røft (slåing osv) Åååååhh! Synd han er gift

Løvli.. Hørtes skikkelig dørti ut, på den ekle måten.

Anonymous poster hash: 367b5...76e

Skrevet

Mensen denne helga, spør igjen neste søndag👍

Skrevet

Nattevaktshelg. Så rasket over flere leger på bøttekottet.

Anonymous poster hash: b6aa9...0a1

Skrevet

Deilig sex både fredag og lørdag! Ikke så heftig, men kom så det sang ;) Vi er flinke til å kose, susse og tafse gjennom dagen, så da er vi alltid kåte når vi havner til sengs. 

Anonymous poster hash: efc5f...8cd
Skrevet

Mannen skulle reise bort i helgen, rett etter jobb. Så på fredag i lunchen hentet han meg, kjørte opp til et øde sted ved et nydelig vann, solen skinte over vannet og det var så nydelig med den hvite snøen. Vi tilbringte en deilig time i baksetet av SUVen hvor han slikket meg og fingret meg til jeg kom i en skikkelig heftig g-punkts orgasme, tror aldri jeg har sprutet så mye før:p ååå.. Han er så deilig! Avsluttet med han inni meg, hvor vi kom samtidig. Kosingen etterpå var også minst like god, han tenner meg så raskt. Gjengjeldte det med en omgang i sengen i kveld:) var godt å få hjem sexye mannen min

Anonymous poster hash: 4cb9c...c24

Skrevet

Sugde mannen i bilen på vei hjem (har jeg ikke gjort på årevis) han så på fleip at jeg kunne jo gi han en BJ, så tenkte jeg haha og kjenner han godt nok til at han vet at jeg ikke kom til å gjøre det. Så blei jeg litt irritert på meg selv fordi jeg er så kjedelig. Så gikk jeg i gang :) endte opped at jeg ble så tent at vi måtte stoppe på em rasteoplass... Red han i førersetet og vi gikk ut for å avslutte akten mens jeg lente meg på bilen og han tok meg bakfra i stormen /orkanen 😂👍 nå når jeg skriver dette skjønner jeg ikke at vi gjorde det typ kjedelig sexliv, 1 gang i uka... Herres

Anonymous poster hash: afd86...3c3

Skrevet

Jeg tror jeg hadde en våt drøm igår.

Anonymous poster hash: ab93a...01a

Skrevet

Hihi ja d er d :)

Skrevet

Hahahahaha :D Måtte le høyt!

Anonymous poster hash: ef0d4...33b

Skrevet

Gammelt VELDIG lytt hus, en unge i naborommet, en unge på vårt rom og svigers på rommet rett under oss.

Så nei.. Kanskje imorgen?

Skrevet

På lørdag så startet det med litt heftig håndarbeid på meg nedentil. Han holdt fast hendene mine over hodet, og lot ikke meg få ta på han.

Så sluttet han... Så begynte han igjen, og dette varte til langt utpå kvelden. Han fingret, sleiket og var skikkelig hard hele tiden. GUD! Jeg var så kåt!

Anonymous poster hash: aaea6...e9e

Skrevet

Hva var din beste sex opplevelse i helgen? Jeg spurte mannen om han kunne være litt ekstra "streng" med meg.. Lørdag våknet jeg opp til at han kysset meg het i øre og på brystene og sa at jeg kunne vente meg et heftig knull til kvelden😛!!! Gjett om det tente! Han sa også at han kom til å "sjekke" om jeg var kåt nok gjennom dagen;) første sjekk var med en gang og han fingret meg litt for å sjekke om jeg var våt. Midt på dagen når jeg var på vaskerommet kom han også inn, låste døra og dro ned buksa mi mens han bøyde meg over vaskemaskin. Stakk to fingre inn og fingret meg. Han ville også "prøve" knulle meg for å sjekke og ga meg litt knallhard kukk. Tror aldri jeg har blitt så kåt før som av denne over macho oppførselen, hihi.. Etter middag var det neste samme prosedyre😛. Har vel aldri hatt en dag som jeg har tenkt så mye på sex eller ventet sånn på å bli knulla.. Når kvelden kom var det hvert fall ikke noe å si på kåtheten og for en behandling... Mmm håper ikke det blir lenge til neste gang.. Og dere andre da, noe heftig sex andre steder her i helgen da??

Ingenting å dele dessverre da mannen var bortreist men jeg må ærlig innrømme at du inspirerte meg skikkelig! Mannen kan snart vente seg en ekstra hyggelig dag😜😍

Anonymous poster hash: d135e...ab2

Skrevet

Mannen skulle reise bort i helgen, rett etter jobb. Så på fredag i lunchen hentet han meg, kjørte opp til et øde sted ved et nydelig vann, solen skinte over vannet og det var så nydelig med den hvite snøen. Vi tilbringte en deilig time i baksetet av SUVen hvor han slikket meg og fingret meg til jeg kom i en skikkelig heftig g-punkts orgasme, tror aldri jeg har sprutet så mye før:p ååå.. Han er så deilig! Avsluttet med han inni meg, hvor vi kom samtidig. Kosingen etterpå var også minst like god, han tenner meg så raskt. Gjengjeldte det med en omgang i sengen i kveld:) var godt å få hjem sexye mannen min

Anonymous poster hash: 4cb9c...c24

Æsj, mener du at det er et pluss at du spruta masse? Spruting er så jævla ekkelt!!!

Anonymous poster hash: b5c3d...963

Skrevet

Speed sex på vaskemaskiner fredag, kun oralsex lørdag og hviledag Igår :)

Synd du ikke spurte om torsdagen :/

Skrevet

her er gubben bortreist til fredagen, og sikkert for sliten til å ha sex i helga. Så blir nok som vanlig, null sex i huset :S 4 måneder siden sist.

Anonymous poster hash: 2d093...f59
Skrevet

Ingenting å dele dessverre da mannen var bortreist men jeg må ærlig innrømme at du inspirerte meg skikkelig! Mannen kan snart vente seg en ekstra hyggelig dag😜😍

Anonymous poster hash: d135e...ab2

Så bra, kos dere😄

Skrevet

Få høre, hva skjedde torsdag? Vil gjerne ha litt inspirasjon😉

Skrevet

Få høre, hva skjedde torsdag? Vil gjerne ha litt inspirasjon

Ja, få høre!

Anonymous poster hash: f9a06...989

Skrevet

Ble deilig sex på lørdag, og du HI inspirerte meg VELDIG til en gjentakelse i kveld.

Mmm... 

Skrevet

Takk for innlegget, HI!

Ble ganske så fuktig her gitt...

Skrevet

Håhå, jeg har hatt en super sexhelg! Mannen min fista meg på lørdag, det var første gang, men håper virkelig ikke det var den siste!

Anonymous poster hash: 3cb8f...140

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...