Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #51 Skrevet 14. januar 2015 Er du her nå, HI? Vi venter på detaljer :-) Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #52 Skrevet 14. januar 2015 . Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #53 Skrevet 14. januar 2015 Oppdatering.Dagens sex lunsj var hot. 3 orgasmer på meg;) Anonymous poster hash: e82db...36a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #54 Skrevet 14. januar 2015 Hihi, kanskje vi får spare detaljene fra solinga vår til "freedan"😄! Vi får holde tråden varm så del i vei😊!! HI Anonymous poster hash: 4b781...fd8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #55 Skrevet 14. januar 2015 Oppdatering.Dagens sex lunsj var hot. 3 orgasmer på meg;) Anonymous poster hash: e82db...36a Hørtes bra ut😊 Anonymous poster hash: 4b781...fd8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #56 Skrevet 14. januar 2015 Er du her nå, HI? Vi venter på detaljer :-) Anonymous poster hash: f9a06...989 Kommer etterhvert 😊 Anonymous poster hash: 4b781...fd8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #57 Skrevet 14. januar 2015 Hva var din beste sex opplevelse i helgen? Jeg spurte mannen om han kunne være litt ekstra "streng" med meg.. Lørdag våknet jeg opp til at han kysset meg het i øre og på brystene og sa at jeg kunne vente meg et heftig knull til kvelden!!! Gjett om det tente! Han sa også at han kom til å "sjekke" om jeg var kåt nok gjennom dagen;) første sjekk var med en gang og han fingret meg litt for å sjekke om jeg var våt. Midt på dagen når jeg var på vaskerommet kom han også inn, låste døra og dro ned buksa mi mens han bøyde meg over vaskemaskin. Stakk to fingre inn og fingret meg. Han ville også "prøve" knulle meg for å sjekke og ga meg litt knallhard kukk. Tror aldri jeg har blitt så kåt før som av denne over macho oppførselen, hihi.. Etter middag var det neste samme prosedyre. Har vel aldri hatt en dag som jeg har tenkt så mye på sex eller ventet sånn på å bli knulla.. Når kvelden kom var det hvert fall ikke noe å si på kåtheten og for en behandling... Mmm håper ikke det blir lenge til neste gang.. Og dere andre da, noe heftig sex andre steder her i helgen da?? Anonymous poster hash: 4b781...fd8 Og du følte for og dele dette, hvorfor? Gjøre andre kjerringer kåte? Helt ærlig har det vært dårlig stemning hjemme i helgen, så da knuller man ikke. Anonymous poster hash: a4ac2...b61 HERLIG at hun delte!! Deilig sex hjelper mot dårlig humør, vettu ;-) Anonymous poster hash: f9a06...989 Så bra at vi inspirerer hverandre:) jeg har fått mange nye fantasier som skal prøves ut!! Anonymous poster hash: 4b781...fd8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #58 Skrevet 15. januar 2015 . Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #59 Skrevet 15. januar 2015 Var på besøk hos en type jeg møtte på tinder. Hehe. Hadde egentlig bare tenkt å ta en kaffe med han, så fikk han lurt meg med hjem for å spise middag, så fikk han lokket meg til å være over natta.. Han slikket meg til jeg kom to ganger og var skikkelig røff. Deilig! Hadde ikke trodd det skulle bli så bra. Gjett hvor jeg skal på lørdag? ;-) Anonymous poster hash: 0bb8d...1a6
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #60 Skrevet 15. januar 2015 Var på besøk hos en type jeg møtte på tinder. Hehe. Hadde egentlig bare tenkt å ta en kaffe med han, så fikk han lurt meg med hjem for å spise middag, så fikk han lokket meg til å være over natta.. Han slikket meg til jeg kom to ganger og var skikkelig røff. Deilig! Hadde ikke trodd det skulle bli så bra. Gjett hvor jeg skal på lørdag? ;-) Anonymous poster hash: 0bb8d...1a6 Deilig! :-) Hehe...fort gjort å bli "lurt". Ble det noen ganger som singel, ja :-P Kos deg på lørdag! Oppdater gjerne!! ;-) Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #61 Skrevet 16. januar 2015 Hihi, kanskje vi får spare detaljene fra solinga vår til "freedan"! Vi får holde tråden varm så del i vei!! HI Anonymous poster hash: 4b781...fd8 HI; nå er det freddan!! :-D Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #62 Skrevet 16. januar 2015 Hihi, kanskje vi får spare detaljene fra solinga vår til "freedan"! Vi får holde tråden varm så del i vei!! HI Anonymous poster hash: 4b781...fd8 HI; nå er det freddan!! :-D Anonymous poster hash: f9a06...989 JA det er freedan! Blir vel endel spenstige historier her igjen:))) Her er oppfølgeren fra meg om solstudiosexen her om dagen.. Som sagt fikk jeg mannen med på solstudio og heldigvis var dobbelrommet ledig:) akkurat som jeg håpet!! Vi gikk inn og jeg begynte å lirke sv meg klærne.. Litt mer sexy enn om jeg hadde vært alene;) Hadde sexy undertøy på og da så jeg reaksjonen hos mannen.. Han soler seg alltid naken og det var vel ikke tvil om at det var annet han tenkte på når ham tok av boxeren.. Han kom bort og begynte å ta meg på rompa og jeg kjente lemmet han mellom bena. Han lirket trusa mi til side og begynte å fingre meg. Jeg var jo ganske klar jeg i og med at dette var ganske planlagt😝. Ikke lenge etterpå har jeg en knallhard kukk inni meg samtidig som solsengene slår seg på. Da ble det heldigvis litt mer "lyd" i rommet;) han knulle meg hardt og fort bakfra mens jeg står bøyd over solssenga😛. Etter et par minutter trekker han seg ut, snur meg rundt og gir meg deilig oralsex, ikke lett å være stille da😅. Etter et par minutter kommer jeg.. Når jeg kommer til meg selv igjen snur jeg meg rundt og han spruter utover rumpa mi... Mmm deilig, så ble det et par minutter med sol i solssenga mens man roet seg ned.. Gjentar det gjerne snart!!! Anonymous poster hash: 4b781...fd8
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #63 Skrevet 16. januar 2015 Hihi, kanskje vi får spare detaljene fra solinga vår til "freedan"! Vi får holde tråden varm så del i vei!! HI Anonymous poster hash: 4b781...fd8 HI; nå er det freddan!! :-D Anonymous poster hash: f9a06...989 JA det er freedan! Blir vel endel spenstige historier her igjen:))) Her er oppfølgeren fra meg om solstudiosexen her om dagen.. Som sagt fikk jeg mannen med på solstudio og heldigvis var dobbelrommet ledig:) akkurat som jeg håpet!! Vi gikk inn og jeg begynte å lirke sv meg klærne.. Litt mer sexy enn om jeg hadde vært alene;) Hadde sexy undertøy på og da så jeg reaksjonen hos mannen.. Han soler seg alltid naken og det var vel ikke tvil om at det var annet han tenkte på når ham tok av boxeren.. Han kom bort og begynte å ta meg på rompa og jeg kjente lemmet han mellom bena. Han lirket trusa mi til side og begynte å fingre meg. Jeg var jo ganske klar jeg i og med at dette var ganske planlagt😝. Ikke lenge etterpå har jeg en knallhard kukk inni meg samtidig som solsengene slår seg på. Da ble det heldigvis litt mer "lyd" i rommet;) han knulle meg hardt og fort bakfra mens jeg står bøyd over solssenga😛. Etter et par minutter trekker han seg ut, snur meg rundt og gir meg deilig oralsex, ikke lett å være stille da😅. Etter et par minutter kommer jeg.. Når jeg kommer til meg selv igjen snur jeg meg rundt og han spruter utover rumpa mi... Mmm deilig, så ble det et par minutter med sol i solssenga mens man roet seg ned.. Gjentar det gjerne snart!!! Anonymous poster hash: 4b781...fd8 Ingen andre som har noe å oppdater idag eller 😄 Anonymous poster hash: 4b781...fd8
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #64 Skrevet 16. januar 2015 Jeg dusjet i går og tok da en runde med høvelen der nede. Mannen kom innom badet for å pusse tennene, og ble oppmerksom på at jeg shavet meg. Han tok så av seg t-skjorte og boxeren og kom inn til meg i dusjen med et smil om munnen. Ville teste ut, sa han.. :-) Han satte seg så på knærne foran meg og slikket meg. Det var så godt at beina mine skalv..Jeg kom etter kort tid. Han satte seg ned på krakken på badet og jeg satte meg skrevs over han, og han var knallhard. Det var deilig å bli fylt opp, og han kom etter få minutter... Herlig! :-) Dette er jeg som svarte tidl. at jeg forførte mannen på badet tidl. i uka. Hehe...ja, blir endel sex på badet.. HI; solstudiosexen høres digg ut! Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #65 Skrevet 16. januar 2015 Da barna var lagt i kveld og vi skulle se litt tv, endte vi opp med å bare kline heftig på sofaen. Jeg ville ha han med en gang, men så ringte en viktig telefon. Etterpå gikk vi på soverommet, og jeg var mer klar enn på lenge. Mannen fingret meg og jeg elsker helst 2-3 fingrer inni meg mens han slikker meg. Plutselig kjente jeg at det var mer enn noen fingre, og jeg kom i en heftig orgasme. Viste seg at han for første gang hadde hele hånden inni meg!! Avsluttet det med kuken inni meg som selvfølgelig var deilig og hard, og jeg kom nok en gang, bare sammen med han:) Anonymous poster hash: 4cb9c...c24
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #66 Skrevet 16. januar 2015 Da barna var lagt i kveld og vi skulle se litt tv, endte vi opp med å bare kline heftig på sofaen. Jeg ville ha han med en gang, men så ringte en viktig telefon. Etterpå gikk vi på soverommet, og jeg var mer klar enn på lenge. Mannen fingret meg og jeg elsker helst 2-3 fingrer inni meg mens han slikker meg. Plutselig kjente jeg at det var mer enn noen fingre, og jeg kom i en heftig orgasme. Viste seg at han for første gang hadde hele hånden inni meg!! Avsluttet det med kuken inni meg som selvfølgelig var deilig og hard, og jeg kom nok en gang, bare sammen med han:) Anonymous poster hash: 4cb9c...c24 Hele hånden? Au.... Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #67 Skrevet 17. januar 2015 Jeg dusjet i går og tok da en runde med høvelen der nede. Mannen kom innom badet for å pusse tennene, og ble oppmerksom på at jeg shavet meg. Han tok så av seg t-skjorte og boxeren og kom inn til meg i dusjen med et smil om munnen. Ville teste ut, sa han.. :-) Han satte seg så på knærne foran meg og slikket meg. Det var så godt at beina mine skalv..Jeg kom etter kort tid. Han satte seg ned på krakken på badet og jeg satte meg skrevs over han, og han var knallhard. Det var deilig å bli fylt opp, og han kom etter få minutter... Herlig! :-) Dette er jeg som svarte tidl. at jeg forførte mannen på badet tidl. i uka. Hehe...ja, blir endel sex på badet.. HI; solstudiosexen høres digg ut! Anonymous poster hash: f9a06...989 Hørtes topp ut😊 Anonymous poster hash: 4b781...fd8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #68 Skrevet 17. januar 2015 Da barna var lagt i kveld og vi skulle se litt tv, endte vi opp med å bare kline heftig på sofaen. Jeg ville ha han med en gang, men så ringte en viktig telefon. Etterpå gikk vi på soverommet, og jeg var mer klar enn på lenge. Mannen fingret meg og jeg elsker helst 2-3 fingrer inni meg mens han slikker meg. Plutselig kjente jeg at det var mer enn noen fingre, og jeg kom i en heftig orgasme. Viste seg at han for første gang hadde hele hånden inni meg!! Avsluttet det med kuken inni meg som selvfølgelig var deilig og hard, og jeg kom nok en gang, bare sammen med han:) Anonymous poster hash: 4cb9c...c24 Mmmm😛 Anonymous poster hash: 4b781...fd8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #69 Skrevet 17. januar 2015 Jeg dusjet i går og tok da en runde med høvelen der nede. Mannen kom innom badet for å pusse tennene, og ble oppmerksom på at jeg shavet meg. Han tok så av seg t-skjorte og boxeren og kom inn til meg i dusjen med et smil om munnen. Ville teste ut, sa han.. :-) Han satte seg så på knærne foran meg og slikket meg. Det var så godt at beina mine skalv..Jeg kom etter kort tid. Han satte seg ned på krakken på badet og jeg satte meg skrevs over han, og han var knallhard. Det var deilig å bli fylt opp, og han kom etter få minutter... Herlig! :-) Dette er jeg som svarte tidl. at jeg forførte mannen på badet tidl. i uka. Hehe...ja, blir endel sex på badet.. HI; solstudiosexen høres digg ut! Anonymous poster hash: f9a06...989 Hørtes topp ut Anonymous poster hash: 4b781...fd8 Det var det også. :-) Håper på action i dag også...Vi må oppdatere hverandre. :-) Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #70 Skrevet 17. januar 2015 Jeg dusjet i går og tok da en runde med høvelen der nede. Mannen kom innom badet for å pusse tennene, og ble oppmerksom på at jeg shavet meg. Han tok så av seg t-skjorte og boxeren og kom inn til meg i dusjen med et smil om munnen. Ville teste ut, sa han.. :-) Han satte seg så på knærne foran meg og slikket meg. Det var så godt at beina mine skalv..Jeg kom etter kort tid. Han satte seg ned på krakken på badet og jeg satte meg skrevs over han, og han var knallhard. Det var deilig å bli fylt opp, og han kom etter få minutter... Herlig! :-) Dette er jeg som svarte tidl. at jeg forførte mannen på badet tidl. i uka. Hehe...ja, blir endel sex på badet.. HI; solstudiosexen høres digg ut! Anonymous poster hash: f9a06...989 Hørtes topp ut Anonymous poster hash: 4b781...fd8 Det var det også. :-) Håper på action i dag også...Vi må oppdatere hverandre. :-) Anonymous poster hash: f9a06...989 Ja det må vi!! Noen andre med deilige historier å dele da??😊 Anonymous poster hash: 4b781...fd8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #71 Skrevet 17. januar 2015 Jeg hadde eksen på besøk i går. Han er mannen jeg ikke kan leve med.. Eller uten... Jeg har aldri elsket noen så høyt som han.. Vi har en dragning mot hverandre som er helt sinnsyk... Vi har verdens beste sex! Han er dominerende og det tenner meg helt sykt.. Jeg har stålkontroll på de fleste områder av livet, så det er sykt opphissende når han virkelig "setter meg på plass" i senga... Jeg får vanvittige orgasmer med han... Vi har sex med lyset på og ser hverandre inn i øynene.. Det er så intenst! I dag før han dro hadde vi herlig morgensex... Han var steinhard og jeg kom 6-7 ganger.. Før vi begge kom samtidig.. Helt rått! Anonymous poster hash: 00fd2...95c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #72 Skrevet 17. januar 2015 Jeg hadde eksen på besøk i går. Han er mannen jeg ikke kan leve med.. Eller uten... Jeg har aldri elsket noen så høyt som han.. Vi har en dragning mot hverandre som er helt sinnsyk... Vi har verdens beste sex! Han er dominerende og det tenner meg helt sykt.. Jeg har stålkontroll på de fleste områder av livet, så det er sykt opphissende når han virkelig "setter meg på plass" i senga... Jeg får vanvittige orgasmer med han... Vi har sex med lyset på og ser hverandre inn i øynene.. Det er så intenst! I dag før han dro hadde vi herlig morgensex... Han var steinhard og jeg kom 6-7 ganger.. Før vi begge kom samtidig.. Helt rått! Anonymous poster hash: 00fd2...95c WOW! 6-7 ganger..?? Høres jo veldig herlig ut da! Har du lyst til å dele mer detaljer hva dere gjorde? Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #73 Skrevet 17. januar 2015 Ble jammen inspirert til ikveld ja:) Ha en sexy lørdag;) Anonymous poster hash: 0fd08...628
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #74 Skrevet 17. januar 2015 Jeg hadde eksen på besøk i går. Han er mannen jeg ikke kan leve med.. Eller uten... Jeg har aldri elsket noen så høyt som han.. Vi har en dragning mot hverandre som er helt sinnsyk... Vi har verdens beste sex! Han er dominerende og det tenner meg helt sykt.. Jeg har stålkontroll på de fleste områder av livet, så det er sykt opphissende når han virkelig "setter meg på plass" i senga... Jeg får vanvittige orgasmer med han... Vi har sex med lyset på og ser hverandre inn i øynene.. Det er så intenst! I dag før han dro hadde vi herlig morgensex... Han var steinhard og jeg kom 6-7 ganger.. Før vi begge kom samtidig.. Helt rått! Anonymous poster hash: 00fd2...95c WOW! 6-7 ganger..?? Høres jo veldig herlig ut da! Har du lyst til å dele mer detaljer hva dere gjorde? Anonymous poster hash: f9a06...989 Fantastisk! Deilig med så mange orgasmer og avslutte sammen da😛 Anonymous poster hash: 4b781...fd8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #75 Skrevet 17. januar 2015 Jeg hadde eksen på besøk i går. Han er mannen jeg ikke kan leve med.. Eller uten... Jeg har aldri elsket noen så høyt som han.. Vi har en dragning mot hverandre som er helt sinnsyk... Vi har verdens beste sex! Han er dominerende og det tenner meg helt sykt.. Jeg har stålkontroll på de fleste områder av livet, så det er sykt opphissende når han virkelig "setter meg på plass" i senga... Jeg får vanvittige orgasmer med han... Vi har sex med lyset på og ser hverandre inn i øynene.. Det er så intenst! I dag før han dro hadde vi herlig morgensex... Han var steinhard og jeg kom 6-7 ganger.. Før vi begge kom samtidig.. Helt rått! Anonymous poster hash: 00fd2...95c WOW! 6-7 ganger..?? Høres jo veldig herlig ut da! Har du lyst til å dele mer detaljer hva dere gjorde? Anonymous poster hash: f9a06...989 Fantastisk! Deilig med så mange orgasmer og avslutte sammen da Anonymous poster hash: 4b781...fd8 JA, det er herlig å avslutte samtidlig. Det gjør ofte mannen og jeg når han tar meg bakfra. Da klarer jeg best å styr det selv og kontrollere en orgasme. :-) Anonymous poster hash: f9a06...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå