Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #101 Skrevet 21. januar 2015 Ikke så heftig å melde om her, men en kjapp en i går ble det og jammen var det deilig det også. :-) Ble tatt bakfra og vi kom begge etter få minutter. Herlig i en travel hverdag. :-) Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #102 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har ett bidrag 😍 I halv fem tiden i natt, begynte det med klining så fingra han meg bakfra. Vanlig deilig misjonær hvor han kom, så venta vi i 2 min så var det pån igjen! Og jeg kom, på RYGG! Uten nippel og klitorisstimuli! Ellers er det bare med meg øverst, rett temp, måne og venus i riktig bane i forhold til jupiter og nippel OG klining! ❤️ God helg! Anonymous poster hash: e93bb...e1d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #103 Skrevet 7. februar 2015 . Anonymous poster hash: 80800...26d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #104 Skrevet 7. februar 2015 Dytter opp denne;) Anonymous poster hash: f1ed1...a00
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #105 Skrevet 7. februar 2015 . Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #106 Skrevet 8. februar 2015 . Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #107 Skrevet 8. februar 2015 Jeg fikk ingenting for jeg var på seminar. Meeeen mannen min fikk. Jeg kan herved opplyse om at jeg nå er singel. Forbanna drittmann! Anonymous poster hash: f9496...5ca
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #108 Skrevet 8. februar 2015 Jeg fikk ingenting for jeg var på seminar. Meeeen mannen min fikk. Jeg kan herved opplyse om at jeg nå er singel. Forbanna drittmann! Anonymous poster hash: f9496...5ca What.? Føler virkelig med det..For en idiot..Fikk du vite dette i dag? Fortalte han det til deg? Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #109 Skrevet 8. februar 2015 . Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #110 Skrevet 8. februar 2015 Jeg skal nå. Kan oppdatere i morgen :-) Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #111 Skrevet 9. februar 2015 Hihi, kanskje vi får spare detaljene fra solinga vår til "freedan"! Vi får holde tråden varm så del i vei!! HI Anonymous poster hash: 4b781...fd8 HI; nå er det freddan!! :-D Anonymous poster hash: f9a06...989 JA det er freedan! Blir vel endel spenstige historier her igjen:))) Her er oppfølgeren fra meg om solstudiosexen her om dagen.. Som sagt fikk jeg mannen med på solstudio og heldigvis var dobbelrommet ledig:) akkurat som jeg håpet!! Vi gikk inn og jeg begynte å lirke sv meg klærne.. Litt mer sexy enn om jeg hadde vært alene;) Hadde sexy undertøy på og da så jeg reaksjonen hos mannen.. Han soler seg alltid naken og det var vel ikke tvil om at det var annet han tenkte på når ham tok av boxeren.. Han kom bort og begynte å ta meg på rompa og jeg kjente lemmet han mellom bena. Han lirket trusa mi til side og begynte å fingre meg. Jeg var jo ganske klar jeg i og med at dette var ganske planlagt😝. Ikke lenge etterpå har jeg en knallhard kukk inni meg samtidig som solsengene slår seg på. Da ble det heldigvis litt mer "lyd" i rommet;) han knulle meg hardt og fort bakfra mens jeg står bøyd over solssenga😛. Etter et par minutter trekker han seg ut, snur meg rundt og gir meg deilig oralsex, ikke lett å være stille da😅. Etter et par minutter kommer jeg.. Når jeg kommer til meg selv igjen snur jeg meg rundt og han spruter utover rumpa mi... Mmm deilig, så ble det et par minutter med sol i solssenga mens man roet seg ned.. Gjentar det gjerne snart!!! Anonymous poster hash: 4b781...fd8 Note to self: aldri ta sol igjen.. Men, øh, så lite hot med en mann som tar sol?😱 Anonymous poster hash: 6c027...aa7
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #112 Skrevet 9. februar 2015 Hihi, kanskje vi får spare detaljene fra solinga vår til "freedan"! Vi får holde tråden varm så del i vei!! HI Anonymous poster hash: 4b781...fd8 HI; nå er det freddan!! :-D Anonymous poster hash: f9a06...989 JA det er freedan! Blir vel endel spenstige historier her igjen:))) Her er oppfølgeren fra meg om solstudiosexen her om dagen.. Som sagt fikk jeg mannen med på solstudio og heldigvis var dobbelrommet ledig:) akkurat som jeg håpet!! Vi gikk inn og jeg begynte å lirke sv meg klærne.. Litt mer sexy enn om jeg hadde vært alene;) Hadde sexy undertøy på og da så jeg reaksjonen hos mannen.. Han soler seg alltid naken og det var vel ikke tvil om at det var annet han tenkte på når ham tok av boxeren.. Han kom bort og begynte å ta meg på rompa og jeg kjente lemmet han mellom bena. Han lirket trusa mi til side og begynte å fingre meg. Jeg var jo ganske klar jeg i og med at dette var ganske planlagt. Ikke lenge etterpå har jeg en knallhard kukk inni meg samtidig som solsengene slår seg på. Da ble det heldigvis litt mer "lyd" i rommet;) han knulle meg hardt og fort bakfra mens jeg står bøyd over solssenga. Etter et par minutter trekker han seg ut, snur meg rundt og gir meg deilig oralsex, ikke lett å være stille da. Etter et par minutter kommer jeg.. Når jeg kommer til meg selv igjen snur jeg meg rundt og han spruter utover rumpa mi... Mmm deilig, så ble det et par minutter med sol i solssenga mens man roet seg ned.. Gjentar det gjerne snart!!! Anonymous poster hash: 4b781...fd8 Note to self: aldri ta sol igjen..Men, øh, så lite hot med en mann som tar sol? Anonymous poster hash: 6c027...aa7 Hehe...enig...lite hot med mann som tar sol, men det gjelder jammen for damer også. Synes solarium er harry, jeg...Men; nok om det! Sexen hørtes DEILIG ut!! Ingen sex på meg i helga. Dessverre... Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #113 Skrevet 9. februar 2015 VÅT! Anonymous poster hash: f6cbf...24c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #114 Skrevet 27. februar 2015 Er spent på å høre hva som skjer i helga jenter. Enjoy! Anonymous poster hash: 4cb9c...c24
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #115 Skrevet 26. mars 2015 Ser denne er etterlyst;) hvordan går det da jenter? jeg deler gjerne en historie fra de siste dagene Anonymous poster hash: 4cb9c...c24
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #116 Skrevet 26. mars 2015 Takk for at du fant frem tråden igjen HI. Her har det bare vært vanlig sex i senga på mandag og før det på lørdag (ungene sliten osv....). Trenger litt inspirasjon her kjenner jeg. Du er heldig som har et spennende sexliv med krydder og vi er heldige som får lese om det. Det funket som inspirasjon sist (til selvhjelp da men likevel). Kan du ikke fortelle en historie fra de siste dagene da HI? Anonymous poster hash: c4758...158
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #117 Skrevet 26. mars 2015 Og så skriver du så fint😄 Anonymous poster hash: c4758...158
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #118 Skrevet 26. mars 2015 Jeg er ikke Hi selv om jeg fant igjen tråden. Men kan gjerne dele noe. Det som gjør meg lykkelig med sexlivet vårt er at selv i en travel hverdag, prioriterer vi alltid sex og nærhet, hverandre. Slik som en dag før henting i bhg da vi kom hjem; Jeg rakk ikke legge fra meg posten jeg hadde i hendene før min kjære kysset meg så dypt og deilig, jeg ble mo i knærne. Tanken slo meg at dette har jeg ikke tid til, men jeg lot meg rive med. Han kysset meg, befølte meg på stortsett hele kroppen, kysset meg nedover halsen, tok meg på innsiden av lårene og jeg stønnet.. Så kneppet han opp buksen min, dro den litt hardt ned mot lårne, løftet meg opp på kjøkkenbenken og slikket meg. Etter noen deilige minutter av nytelse på kjøkkenet sa jeg at vi like gjerne kunne gå på soverommet. Han bar meg med de sterke hendene sine inn mot soverommet. Midt mellom kjøkkenet og soverommet stoppet han og pulte meg langs veggen i gangen. Aaaahh.. elsker variasjonene han stadig gjør. Etter nok noen minutter bærte han meg inn i sengen, slengte meg egentlig ned. Knullet meg hardt og inderlig, som et godt svar på det han hadde begynt på kjøkkenet og i gangen. Mot slutten ønsket jeg å kjenne på den herlig nærheten, og roet ned farten, slik at det ble ren elskov. Er så deilig å kjenne varmen hans, den sterke, kraftige overkroppen som er nær meg og deilige kuken som glir satig inn og ut av meg. Han slikket meg nok en gang helt mot slutten, og tok fram en viberator til slutt slik at vi kom samtidig i herlig orgasme, med han inn i meg. 20 minutters kvalitetstid midt i en hektisk hverdag. Var absolutt verdt hvert ett sekund Anonymous poster hash: 4cb9c...c24 Anonymous poster hash: 4cb9c...c24
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #119 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har ikke så mye spennende å dele for tiden. Mannen er veldig A4 når det kommer til sex. OK sex, men ikke spennende. Men jeg hadde en veldig nysgjerrig og sexglad ex som satte min orgasme foran alt annet. Gud så god sex vi hadde. Kjenner jeg savner det. Vi kunne finne på å knulle på en benk i parken på vei hjem fra byen og prøvde ut alt mulig mer eller mindre kinky sex. Hvis tråden holder seg på topp skal jeg prøve å skrive ned noen opplevelser med han selvom jeg ikke akkurat er noen forfatter Anonymous poster hash: c4758...158
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #120 Skrevet 26. mars 2015 Opphissende historie fra deg som fant igjen tråden:-) Jeg likte også veldig godt den solariumsex historien da selvom mange reagerte negativt på mann og solarium. Ser ikke helt problemet jeg da og synes en mann gjerne også kan ta litt sol. Nøttebrun midt på vinteren ser teit ut da.... Anonymous poster hash: c4758...158
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #121 Skrevet 26. mars 2015 Jeg forstår ikke hvordan denne tråden kan gjøre noen kåte. Anonymous poster hash: 9688b...9af
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #122 Skrevet 26. mars 2015 Jeg forstår ikke hvordan denne tråden kan gjøre noen kåte. Anonymous poster hash: 9688b...9af Jeg forstår ikke hvorfor du må kommentere det. Er det vanskelig å forstå at vi er ulike? Anonymous poster hash: f9a06...989
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #123 Skrevet 26. mars 2015 Jeg med tindermannen har mer å berette. Vi har forøvrig blitt kjærester og han er god til alt ikke bare sex. I allefall. Sist fredag satt vi i sofaen, begynte å ta på hverandre, kline, kose. Han kler av meg alle klærne, legger meg på magen og finner frem glidemiddel og plugg, fingrer meg i begge hull, kuller meg litt og setter i en buttplugg, småbiter meg i øret og holder fast håret mitt samtidig som han kysser meg og sier jeg er deilig. Han er steinhard! Så setter han på meg håndjern, jeg ligger enda på magen, så tar han meg analt. Tar av meg håndhjernene og snur meg rundt, gir meg en vibrator, og får meg til å ri han baklengs. Først vaginalt, etterpå analt. Kommer som ei kule samtid som han koser puppene mine med de deilige hendene sine. Den mannen altså !😍 Anonymous poster hash: 0bb8d...1a6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #124 Skrevet 26. mars 2015 Her kommer en historie fra da jeg hadde et spennende sexliv med exen. Jeg hadde fri hver fredag og pleide å vaske og rydde slik at vi kunne kose oss på kvelden når mannen kom hjem fra jobb. Jeg visste at vi kom til å ha deilig sex på kvelden så det sitret i kroppen fra morgenen. Småkåt må jeg jo ta pause og onanere litt innimellom med vibratoren. Får alltid gode multiorgasmer med den så det blir et par runder på ryggen med staven på musa. Denne fredagen kommer mannen hjem altfor tidlig og tar meg på fersken mens jeg ligger og koser meg. Han visste at jeg pleide å onanere hver gang jeg hadde leiligheten for meg selv så han kommer forberedt. Han har med tau og binder meg fast i en X på sengen. Der ligger jeg helt hjelpeløs mens han kler av seg og kryper opp mellom bena mine. Han slikker meg lenge til jeg trygler om mer. Da setter han seg ved siden av ansiktet mitt og befaler meg å suge han. Jeg elsker å suge så jeg blir enda kåtere og våtere. Etterpå snur han meg og binder meg så jeg står på knærne og må støtte meg på hodet. Han slikker meg bakfra og stikker inn først en finger så flere til han tilslutt presser hele hånden inn i meg. Det er godt-vondt til det uutholdelige. Deretter slikker han meg i rumpa og stikker inn en finger mens han forteller meg hvor rampete jeg er som koser meg uten han. Så slipper han løs hendene mine og gir meg vibratoren så jeg får brukt den på musa mens han tar meg bakfra i rumpa. Jeg kommer som en foss og han spruter utover hele rumpa mi. Anonymous poster hash: c4758...158
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #125 Skrevet 27. mars 2015 Hva med deg da HI? Nå er det jo freddan så da er det på tide med en ny saftig historie? Anonymous poster hash: c4758...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå