Gå til innhold

Ff later som ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dette er så big deal som dere skal ha det til, hvorfor er det ikke i media da? ...

Anonymous poster hash: fa016...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette er så big deal som dere skal ha det til, hvorfor er det ikke i media da? ...

Media er i gang. De samlet inn bevis allerede for 2 døgn siden og har vært i kontakt med flere som har med saken å gjøre. Men det sies de venter med oppslag både pga terroren som nylig har vært, samt Nina. I tillegg er dette såpass alvorlig at FF må få sjansen til å forklare seg før det kommer ut i media. Mange ting å ta hensyn til her, men jeg er sikker på at det kommer snart. Iallefall var flere journalister ivrige på saken. Bloggere er også i gang, og saken blir nå diskutert på facebook. Så det er nok stille før stormen. 

Anonymous poster hash: a2150...add

Skrevet

Hun sletter alle kommentarer om dette på instrgram. Hadde ingen mening om damen før, men hun er oppdiktet og lever på rein løgn.

Håper virkelig de som ser opp til henne kan få seg bedre forbilder.

Anonymous poster hash: 1f142...039

Skrevet

Følger ikke FF og er ikke innepå bloggen hennes men lurer jo virkelig på hva som har skjedd? Kan noen fortelle meg i korte trekk hva som har foregått. Får bare med meg at han har trua "mat er min medisin" fyren.....hvorfor egentlig?

Redigert større muskler på mannen. Redigert svi i ryggen(og klaget på den, ser jo utrolig mye freshere ut med svai..)

Klaget på sine spaghettiarmer, men så er de gjennomført gjort mindre!!

Hun har gjort tigh gap mye større(visstnok veldig viktig..)

Kuttet på hoftene og lår.

Laget gravidmagen mindre.

Redigert det famøse magebildet..

Hun har eller gjort ordinær redigering som er forventet, lysne tennene(hun reklamerte for tannbleking men blekingen gjorde visst ikke jobben) tatt vekk kviser, laget høye kinnben, mindre hake osv.

I tillegg har de kontrollert kommentarer, og konstruert mye. Mye løgn der de har utgitt seg for å være andre enn dem selv. Inkl div yrker. 

Alt dette er DOKUMENTERT!

Ps, jeg har aldri lest bloggen, men sett all dokumentasjon :D

Anonymous poster hash: 73b43...498

Skrevet

Følger ikke FF og er ikke innepå bloggen hennes men lurer jo virkelig på hva som har skjedd? Kan noen fortelle meg i korte trekk hva som har foregått. Får bare med meg at han har trua "mat er min medisin" fyren.....hvorfor egentlig?

Redigert større muskler på mannen. Redigert svi i ryggen(og klaget på den, ser jo utrolig mye freshere ut med svai..)

Hun har eller gjort ordinær redigering som er forventet, lysne tennene(hun reklamerte for tannbleking men blekingen gjorde visst ikke jobben) tatt vekk kviser, laget høye kinnben, mindre hake osv.

I tillegg har de kontrollert kommentarer, og konstruert mye. Mye løgn der de har utgitt seg for å være andre enn dem selv. Inkl div yrker.

Ingen har bevist at etter fødsel bildet var redigert.. :-)

Skrevet

Hun redigerte i tillegg både barnet sitt, bikkjene sine og møblene sine. Men det verste er jo kommentarene de skrev til seg selv, der de regelrett hetser andre mennesker og virkelig viser sitt sanne jeg. Jeg har bare lest bloggen hennes to ganger og det er etter denne saken, men etter å ha sett alle bevisene håper jeg hun og mannen får gjennomgå som aldri før, for det de har sagt og gjort mot andre er så lavmål at det må bare slås ned på. 

Skrevet

Ingen har bevist at etter fødsel bildet var redigert.. :-)

Det finnes flere som har påpekt hva som er redigert med det bildet i tråden på KG, og det er lett å se at det er redigert flere plasser. (kikket på det selv idag). Les tråden og se på bildet en gang til :) 

Skrevet

Fant denne: https://twitter.com/bevisbilder

Men synes ikke redigeringen var SÅ ille da. Med tanke på hvordan det redigeres i blader osv. Men kan ikke skjønne at hun gidder å bruke så mye tid på å redigere bilder, trodde poenget med en blogg var å vise virkeligheten og være et slags motsettning fra dagens media. Vet om folk som redigerer sine FB bilder, så vi kan jo se en trend her.

Skrevet

Litt av harmen kommer nok og p.g.a. hvordan ekteparet har nektet for snusking, og alltid har opprettholdt den prektige, sunne, kristne og positive fasaden. Caroline virket baare god, hun, og svarte ordentlig selv de gangene folk kritiserte noe. 

Alt er bare falskt! De har jugd om alt, og harvet over folk som har spurt om ting de ikke likte. Da har de skrevet kommentar etter kommentar under falske navn, gjerne utgitt seg som leger og jurister i tillegg, og bombet dem i bakken med svar. Alt skrevet selv, selvsagt, gjerne fulgt av et vennlig og gjennomtenkt svar fra FF eller LK selv- denne gangen under egen signatur, som en spiker i kista for videre diskusjon. Ferdig snakka!

Jeg vil heretter ikke anta at noe de lirer av seg er sant, og dette er konsekvensen av hvordan de har jugd og forfalsket bak kulissene.

Anonymous poster hash: 178cb...82c
Skrevet

Jeg synes det drøyeste var at de klarte ei tilbakestående. Fordi hun påpekte at ribba til hellstrøm hadde hvitvin, hvitløk og krydder i tillegg.

Anonymous poster hash: 9638a...6a5

Skrevet

Jeg synes det drøyeste var at de klarte ei tilbakestående. Fordi hun påpekte at ribba til hellstrøm hadde hvitvin, hvitløk og krydder i tillegg.

Kalte!

Skrevet

Jeg synes det drøyeste var at de klarte ei tilbakestående. Fordi hun påpekte at ribba til hellstrøm hadde hvitvin, hvitløk og krydder i tillegg. Anonymous poster hash: 9638a...6a5

Herregud! Det sies jo at folk viser sin sanne side kun om de tror ingen ser dem. Da vet vi ihvertfall hvordan disse to menneskene EGENTLIG er.

Anonymous poster hash: ce8d8...2d4

Skrevet

Der ble min kommentar slettet på instragram. Hun viser seg ikke fra sin beste side og min kommentar inneholdt et enkelt spørsmål: hvorfor svarer du ikke folket?

Skrevet

Der ble min kommentar slettet på instragram. Hun viser seg ikke fra sin beste side og min kommentar inneholdt et enkelt spørsmål: hvorfor svarer du ikke folket?

De kan aldri svare på dette uten å tape enda mer ansikt.

De har ikke noe valg, de må slette alt negativt, si bevisene kan være manipulert og dllers holde kjeft.

Det eneste de kan gjøre er å blogge videre som vanlig å håpe de fremdeles har lesere når stormen har blåst over.

Anonymous poster hash: bd2a8...a59

Skrevet

Spekulasjoner er slettet. Hvis det blir flere regelbrudd vil tråden bli låst.

Kira

Skrevet

Tipper bloggen blir lagt ned! Dette blir i overkant for fru perfeksjonist og herr petimeter!

Anonymous poster hash: ffc18...820

Skrevet

Hun har visst glemt å redigere en ting den frua. Brystene må jo være de minste silikonbrystene noensinne..

Skrevet

La oss holde denne uten spekulasjoner og personhets. Ellers blir den stengt.

Er det noe mer i media?

Skrevet

La oss holde denne uten spekulasjoner og personhets. Ellers blir den stengt.

Er det noe mer i media?

ta,no har postet artikkelen fra nordlys.

Skrevet

Nok en gang er et innlegg med spekulasjoner slettet, og dette fører til at tråden blir låst.

Kira

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...