Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #51 Skrevet 11. januar 2015 Jeg tror grunnen til at hønene fortsatt kakler om dette er at i bunn og grunn er det jo de som har gått fem på, de har vist seg for dumme til selv det å følge en usedvanlig usmart blogg, de har trodd på det utroligste og fortsatt å generere inntekter til en tross alt langt smartere frue og gemal, og det svir. Det er da ingen som krever sannferdighet i en blogg? Rompa mi ler høyt av dere.ja det var den rette ræva som feis! Anonymous poster hash: a342a...f1c
sug lut Skrevet 11. januar 2015 #52 Skrevet 11. januar 2015 Jeg tror grunnen til at hønene fortsatt kakler om dette er at i bunn og grunn er det jo de som har gått fem på, de har vist seg for dumme til selv det å følge en usedvanlig usmart blogg, de har trodd på det utroligste og fortsatt å generere inntekter til en tross alt langt smartere frue og gemal, og det svir. Det er da ingen som krever sannferdighet i en blogg? Rompa mi ler høyt av dere.ja det var den rette ræva som feis! Anonymous poster hash: a342a...f1c For en slående argumentasjon. Nå føler jeg meg knust. Dessuten lurer jeg veldig på hvor det er jeg selv har gått fem på, siden det er det du impliserer i det velformulerte svaret ditt. Eller var du ikke klar over hva du skrev?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #53 Skrevet 11. januar 2015 Sletter de virkelig negative kommentarer på insta også😳😳😳😳?? Anonymous poster hash: c47f5...449
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #54 Skrevet 11. januar 2015 Sletter de virkelig negative kommentarer på insta også😳😳😳😳?? Anonymous poster hash: c47f5...449 Ja de har slettet flere hundre kommentarer. Anonymous poster hash: 5e43c...dd6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #55 Skrevet 11. januar 2015 Jeg tror grunnen til at hønene fortsatt kakler om dette er at i bunn og grunn er det jo de som har gått fem på, de har vist seg for dumme til selv det å følge en usedvanlig usmart blogg, de har trodd på det utroligste og fortsatt å generere inntekter til en tross alt langt smartere frue og gemal, og det svir. Det er da ingen som krever sannferdighet i en blogg? Rompa mi ler høyt av dere. ja det var den rette ræva som feis!Anonymous poster hash: a342a...f1c For en slående argumentasjon. Nå føler jeg meg knust. Dessuten lurer jeg veldig på hvor det er jeg selv har gått fem på, siden det er det du impliserer i det velformulerte svaret ditt. Eller var du ikke klar over hva du skrev? å joda, jeg vet akkurat hva jeg skrev til deg men jeg føler ikke for å utdype det nærmere,du kan vel tenke litt sjøl kanskje og lure så mye du vil! Barnslig kanskje, men det gir jeg blanke i! Anonymous poster hash: a342a...f1c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #56 Skrevet 11. januar 2015 Jeg tror grunnen til at hønene fortsatt kakler om dette er at i bunn og grunn er det jo de som har gått fem på, de har vist seg for dumme til selv det å følge en usedvanlig usmart blogg, de har trodd på det utroligste og fortsatt å generere inntekter til en tross alt langt smartere frue og gemal, og det svir. Det er da ingen som krever sannferdighet i en blogg? Rompa mi ler høyt av dere.ja det var den rette ræva som feis!Anonymous poster hash: a342a...f1c For en slående argumentasjon. Nå føler jeg meg knust. Dessuten lurer jeg veldig på hvor det er jeg selv har gått fem på, siden det er det du impliserer i det velformulerte svaret ditt. Eller var du ikke klar over hva du skrev? å joda, jeg vet akkurat hva jeg skrev til deg men jeg føler ikke for å utdype det nærmere,du kan vel tenke litt sjøl kanskje og lure så mye du vil! Barnslig kanskje, men det gir jeg blanke i! Anonymous poster hash: a342a...f1c Diagnose? Anonymous poster hash: 7cf13...a5f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #57 Skrevet 11. januar 2015 Jeg tror grunnen til at hønene fortsatt kakler om dette er at i bunn og grunn er det jo de som har gått fem på, de har vist seg for dumme til selv det å følge en usedvanlig usmart blogg, de har trodd på det utroligste og fortsatt å generere inntekter til en tross alt langt smartere frue og gemal, og det svir. Det er da ingen som krever sannferdighet i en blogg? Rompa mi ler høyt av dere. Haha!! Spot on!! 😄😄 Anonymous poster hash: 4ca47...be0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #58 Skrevet 11. januar 2015 LK må ialfall forholde seg til det, for mannen som LK skrev til, under fiktivt navn, om å få ei kule i panna vil anmelde det i morgen. Anonymous poster hash: 2a36d...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #59 Skrevet 11. januar 2015 LK må ialfall forholde seg til det, for mannen som LK skrev til, under fiktivt navn, om å få ei kule i panna vil anmelde det i morgen. Anonymous poster hash: 2a36d...9ef Hvordan veit du det? Anonymous poster hash: 7c0a1...e44
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #60 Skrevet 11. januar 2015 Jeg tror grunnen til at hønene fortsatt kakler om dette er at i bunn og grunn er det jo de som har gått fem på, de har vist seg for dumme til selv det å følge en usedvanlig usmart blogg, de har trodd på det utroligste og fortsatt å generere inntekter til en tross alt langt smartere frue og gemal, og det svir. Det er da ingen som krever sannferdighet i en blogg? Rompa mi ler høyt av dere.ja det var den rette ræva som feis!Anonymous poster hash: a342a...f1c For en slående argumentasjon. Nå føler jeg meg knust. Dessuten lurer jeg veldig på hvor det er jeg selv har gått fem på, siden det er det du impliserer i det velformulerte svaret ditt. Eller var du ikke klar over hva du skrev?å joda, jeg vet akkurat hva jeg skrev til deg men jeg føler ikke for å utdype det nærmere,du kan vel tenke litt sjøl kanskje og lure så mye du vil! Barnslig kanskje, men det gir jeg blanke i!Anonymous poster hash: a342a...f1c Diagnose? Anonymous poster hash: 7cf13...a5f ikke her, sug lut? Anonymous poster hash: a342a...f1c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #61 Skrevet 11. januar 2015 LK må ialfall forholde seg til det, for mannen som LK skrev til, under fiktivt navn, om å få ei kule i panna vil anmelde det i morgen. Anonymous poster hash: 2a36d...9ef Hvordan veit du det? Anonymous poster hash: 7c0a1...e44 Står på Facebook, på siden til "Mat er min medisin". Bekkevold, som driver siden, har ofte vært en skyteskive for LK og det er ham som er "mannen som egentlig fortjener en kule i panna" Anonymous poster hash: 2a36d...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #62 Skrevet 11. januar 2015 Jeg ler av de som fremdeles forsvarer dette. "Det er jo ikke som mord eller voldtekt!" Ha ha, neida, men det er temmelig ille likevel. Denne klaer de ikke retursjere seg ut av! Anonymous poster hash: ce8d8...2d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #63 Skrevet 11. januar 2015 Men lk kan vel ikke straffes? Han har vel ikke sagt at han skal skyte noen? Anonymous poster hash: 5e43c...dd6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #64 Skrevet 11. januar 2015 Men lk kan vel ikke straffes? Han har vel ikke sagt at han skal skyte noen? Anonymous poster hash: 5e43c...dd6 Han kan straffes. Straffeloven definerer offentlig sted til også å gjelde internett og når en ytring inneholder en trussel så kan den som står bak ytringen straffes. Anonymous poster hash: 2a36d...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #65 Skrevet 11. januar 2015 Men lk kan vel ikke straffes? Han har vel ikke sagt at han skal skyte noen? Anonymous poster hash: 5e43c...dd6 Han kan straffes. Straffeloven definerer offentlig sted til også å gjelde internett og når en ytring inneholder en trussel så kan den som står bak ytringen straffes. Anonymous poster hash: 2a36d...9ef Men er det en trussel han har kommet med? Anonymous poster hash: 5e43c...dd6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #66 Skrevet 11. januar 2015 LK må ialfall forholde seg til det, for mannen som LK skrev til, under fiktivt navn, om å få ei kule i panna vil anmelde det i morgen. Anonymous poster hash: 2a36d...9ef Hvordan veit du det? Anonymous poster hash: 7c0a1...e44 Står på Facebook, på siden til "Mat er min medisin". Bekkevold, som driver siden, har ofte vært en skyteskive for LK og det er ham som er "mannen som egentlig fortjener en kule i panna" Anonymous poster hash: 2a36d...9ef Lovly!! Hahaha! For ei suppe Anonymous poster hash: 436ea...cae
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #67 Skrevet 11. januar 2015 Men lk kan vel ikke straffes? Han har vel ikke sagt at han skal skyte noen? Anonymous poster hash: 5e43c...dd6 Han kan straffes. Straffeloven definerer offentlig sted til også å gjelde internett og når en ytring inneholder en trussel så kan den som står bak ytringen straffes. Anonymous poster hash: 2a36d...9ef Men er det en trussel han har kommet med? Anonymous poster hash: 5e43c...dd6 Jeg vil si at det er en trussel. Hvordan politiet vil se på det er vanskelig å si. Det å utgi seg for å være lege er også straffbart så CBE kan i teorien også straffes. Anonymous poster hash: 2a36d...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #68 Skrevet 11. januar 2015 Det er ingen trussel, juridisk sett. Anonymous poster hash: a2f7a...ee2
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #69 Skrevet 11. januar 2015 Det er ingen trussel, juridisk sett. Anonymous poster hash: a2f7a...ee2 Om mottager opplever det som en trussel så kan det juridisk defineres som en trussel - på lik linje om jeg sier til deg, ansikt til ansikt, at du fortjener en kule i panna. Om du opplever det som en trussel og føler deg truet så kan det defineres som en trussel. Sier ikke at han vil bli dømt for det, men han kan bli dømt og straffet. Anonymous poster hash: 2a36d...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #70 Skrevet 11. januar 2015 Kan jo bare lure på hva annet de måtte finne på de folka der. Ganske skremmende at de har ansvaret for et barn.. Anonymous poster hash: 315e0...8f4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #71 Skrevet 11. januar 2015 Ikke bland det stakkars barnet inn i dette. Hun kan ihvertfall ikke for noe av dette som foreldrene hennes driver med. Anonymous poster hash: 178cb...82c
petitt Skrevet 11. januar 2015 #72 Skrevet 11. januar 2015 Kan jo bare lure på hva annet de måtte finne på de folka der. Ganske skremmende at de har ansvaret for et barn.. Anonymous poster hash: 315e0...8f4 Neida, de er nok like gode foreldre som andre gode foreldre selv om de har blitt avslørt her. Det er mange som holder på sånn uten at det blir oppdaget, dette er ingenting annet enn flaut, men synes ikke deres egenskaper som foreldre skal settes i lys sånn her av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #73 Skrevet 11. januar 2015 Kan jo bare lure på hva annet de måtte finne på de folka der. Ganske skremmende at de har ansvaret for et barn.. Anonymous poster hash: 315e0...8f4 Hold privatpersonene og barnet utenfor. Dette handler om bedriften Caroline AS - ikke om deres egenskapet som foreldre eller om barnet deres. Anonymous poster hash: 2a36d...9ef
Elina Skrevet 11. januar 2015 #74 Skrevet 11. januar 2015 Følger ikke FF og er ikke innepå bloggen hennes men lurer jo virkelig på hva som har skjedd? Kan noen fortelle meg i korte trekk hva som har foregått. Får bare med meg at han har trua "mat er min medisin" fyren.....hvorfor egentlig?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #75 Skrevet 11. januar 2015 Følger ikke FF og er ikke innepå bloggen hennes men lurer jo virkelig på hva som har skjedd? Kan noen fortelle meg i korte trekk hva som har foregått. Får bare med meg at han har trua "mat er min medisin" fyren.....hvorfor egentlig? De har ikke vært sannferdige i bloggen, så lesere føler seg lurt. Hun har redigert bildene hun legger ut, og redigert de slik at hun ser tynnere ut enn hun er De har jazzet opp sine egne kommentarfelt ved å legge igjen kommentarer under fiktive navn og kalt seg bl.a lege og personlig trener for å få litt tyngde bak sine falske kommentarer. Folks reaksjoner på dette er utrolig underholdende og morsomt synes jeg, folk tar det helt personlig og hisser seg noe voldsomt opp. Anonymous poster hash: bd2a8...a59
Anbefalte innlegg