Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #26 Skrevet 10. januar 2015 Jeg postet en kommentar på instagram hvor jeg skrev at det er synd at dere bare sletter kommentarene med spm om at dere utgir dere for å være andre i kommentarfeltet. Det levner liten tvil om at det som hevdes faktisk er sant. Nå er jeg blokkert og får ikke sett siden hennes lenger. Hahaha for noen tullinger Anonymous poster hash: de78d...03e Velkommen i klubben Anonymous poster hash: 2a36d...9ef
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #27 Skrevet 10. januar 2015 Jeg postet en kommentar på instagram hvor jeg skrev at det er synd at dere bare sletter kommentarene med spm om at dere utgir dere for å være andre i kommentarfeltet. Det levner liten tvil om at det som hevdes faktisk er sant. Nå er jeg blokkert og får ikke sett siden hennes lenger. Hahaha for noen tullinger Anonymous poster hash: de78d...03e ja de driter seg mer og mer ut disse to. I stedenfor å svare for seg rett og slett. De graver jo bare sin egen grav! Anonymous poster hash: a342a...f1c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #28 Skrevet 10. januar 2015 Ja dette er jo virkelig helt tragikomisk Anonymous poster hash: de78d...03e
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #29 Skrevet 10. januar 2015 De dytter absolutt alle fra seg- selv de som gjerne vil ha en forklaring slik at de kan fortsette diggingen av henne. Alle blir utestengt, for de har ingen forklaring, og kan ikke finne noen god grunn denne gangen. Regner med at selv de minste ripsene ikke misser denne her, nei. Anonymous poster hash: 178cb...82c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #30 Skrevet 10. januar 2015 Slik skjer om man diskuterer med LK på Twitter.. Anonymous poster hash: d9cc3...a07 Nåmin uff da! Nei nå ble du lei deg vil jeg tro! Anonymous poster hash: 56294...452
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #31 Skrevet 10. januar 2015 Det at de sletter og sletter for harde livet sier jo sitt. Om de skulle bevise sin uskyld hadde de trengt dette, men alt sletter! Mer og mer! Anonymous poster hash: ce8d8...2d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #32 Skrevet 11. januar 2015 Slik skjer om man diskuterer med LK på Twitter.. Anonymous poster hash: d9cc3...a07 Nåmin uff da! Nei nå ble du lei deg vil jeg tro! Anonymous poster hash: 56294...452 Kjempe.. Var før jul da Marna la ut magebilde og LK gikk til angrep mot henne. Blir kvalm av de menneskene og drømmer om den dagen da hele imperiet går i 1 000 000 knas! Anonymous poster hash: d9cc3...a07
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #33 Skrevet 11. januar 2015 Er det fremdeles ikke noe i media? Det er nesten litt rart. Om de ikke blir lovet noe ends bedre snart, da, e.l. Noen som har lest noe? Anonymous poster hash: ce8d8...2d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #34 Skrevet 11. januar 2015 Kan jo være en grunn til at media ikke skriver noe om dette, kanskje de vet mer enn oss, og lar være for å skåne ff og familien? Anonymous poster hash: d54dc...515
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #35 Skrevet 11. januar 2015 Kan jo være en grunn til at media ikke skriver noe om dette, kanskje de vet mer enn oss, og lar være for å skåne ff og familien? Anonymous poster hash: d54dc...515 Dummeste argument jeg har hørt. Da er det mange saker de burde la være å skrive om. Anonymous poster hash: 7c0a1...e44
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #36 Skrevet 11. januar 2015 Kan jo være en grunn til at media ikke skriver noe om dette, kanskje de vet mer enn oss, og lar være for å skåne ff og familien? Anonymous poster hash: d54dc...515 Skåne ff og familien? Det er jo firmaet som blir kritisert her. Eller kanskje de unnskylder seg med at de skrev kommentarer i andres navn som privatpersoner og at det derfor ikke har noe med firmaet å gjøre? Anonymous poster hash: 4e748...44e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #37 Skrevet 11. januar 2015 Er man egentlig overrasket? Dette er jo bare sånn de to er og driver forretningen sin; fasade, sensur og late som ingenting. Kommer sikkert et blogginnlegg snart hvor hun skylder på alle andre og tar ikke noe ansvar selv. Anonymous poster hash: 7b900...5c7
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #38 Skrevet 11. januar 2015 Er man egentlig overrasket? Dette er jo bare sånn de to er og driver forretningen sin; fasade, sensur og late som ingenting. Kommer sikkert et blogginnlegg snart hvor hun skylder på alle andre og tar ikke noe ansvar selv. Anonymous poster hash: 7b900...5c7 Det som er overraskende er vel kanskje hvor mye bevis som finnes, akkurat hvor frekke de er og hvor langt de er villige til aa gaa. Det er temmelig sjokkerende. Anonymous poster hash: 178cb...82c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #39 Skrevet 11. januar 2015 Jeg håper virkelig dagbladet tar tak i dette. Anonymous poster hash: 5e43c...dd6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #40 Skrevet 11. januar 2015 Tror den andre tråden her ble sletta i dag morges .. Hmm Anonymous poster hash: e4e78...2e6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #41 Skrevet 11. januar 2015 Tror den andre tråden her ble sletta i dag morges .. Hmm Anonymous poster hash: e4e78...2e6 Stengt mens moderatorene ser på den http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144189389-tråder-som-er-slettet-eller-gjemt-for-moderering/ Anonymous poster hash: 1a829...728
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #42 Skrevet 11. januar 2015 Jeg tror mange, ja nesten alle bedrifter har sine triks for å øke salg og publikumsmengde. Det jeg faktisk synes er sjukest er at folk går så inn for å ta fruen. Ja hu dreit seg ut med retusjeringen, og sikkert det greiene her også, kunne forsåvidt ikke brydd meg mindre om noen slenger på ekstra kommentarer under annet navn. Hva om det er for morro skyld?? Blir noen skadet av det? Hadde jeg vært ff ville jeg blitt redd, ikke fordi mine hemmeligheter kanskje kom på forsiden av vg, men fordi folk der ute gjør så utrolig mye for å finne mine feil... Det er skremmende hvor desperate noen er for å sverte andre mennesker.. Anonymous poster hash: d1a52...c73
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #43 Skrevet 11. januar 2015 Har sagt det før og sier det igjen, jeg skjønner ikke oppstyret. Skulle tro de hadde gjort noe ulovlig, alvorlige brudd på norsk lov... De har redigert på egne bilder og jazzet opp kommentarfeltet på egen blogg! Folks hissige reaksjoner henger overhodet ikke på greip. Folk må ha alvorlige problemer i eget liv og endelig funnet noen de kan øse sine frustrasjoner og sinne ut over eller noe sånt. Det er da ikke normalt å reagere så kraftig på ting en c-kjendis gjør som overhodet ikke er viktig. Hva i alle dager gjør at en c-kjendis sin forskjønnelse og forherligelse av seg selv får folk til å gå helt av skaftet? Anonymous poster hash: bd2a8...a59
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #44 Skrevet 11. januar 2015 Har sagt det før og sier det igjen, jeg skjønner ikke oppstyret. Skulle tro de hadde gjort noe ulovlig, alvorlige brudd på norsk lov... De har redigert på egne bilder og jazzet opp kommentarfeltet på egen blogg! Folks hissige reaksjoner henger overhodet ikke på greip. Folk må ha alvorlige problemer i eget liv og endelig funnet noen de kan øse sine frustrasjoner og sinne ut over eller noe sånt. Det er da ikke normalt å reagere så kraftig på ting en c-kjendis gjør som overhodet ikke er viktig. Hva i alle dager gjør at en c-kjendis sin forskjønnelse og forherligelse av seg selv får folk til å gå helt av skaftet? Anonymous poster hash: bd2a8...a59 De har utgitt seg bla.a for å være leger, det er brudd på norsk lov ja! Det er forbudt å utgi seg for å være lege. Anonymous poster hash: 3525f...e91
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #45 Skrevet 11. januar 2015 Har sagt det før og sier det igjen, jeg skjønner ikke oppstyret. Skulle tro de hadde gjort noe ulovlig, alvorlige brudd på norsk lov... De har redigert på egne bilder og jazzet opp kommentarfeltet på egen blogg! Folks hissige reaksjoner henger overhodet ikke på greip. Folk må ha alvorlige problemer i eget liv og endelig funnet noen de kan øse sine frustrasjoner og sinne ut over eller noe sånt. Det er da ikke normalt å reagere så kraftig på ting en c-kjendis gjør som overhodet ikke er viktig. Hva i alle dager gjør at en c-kjendis sin forskjønnelse og forherligelse av seg selv får folk til å gå helt av skaftet? Anonymous poster hash: bd2a8...a59 De har utgitt seg bla.a for å være leger, det er brudd på norsk lov ja! Det er forbudt å utgi seg for å være lege. Anonymous poster hash: 3525f...e91 Som anonym i et kommentarfelt på en blogg kan du utgi deg for å være hva som helst, ingen som straffeforfølger løgnere der... Anonymous poster hash: bd2a8...a59
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #46 Skrevet 11. januar 2015 Har sagt det før og sier det igjen, jeg skjønner ikke oppstyret. Skulle tro de hadde gjort noe ulovlig, alvorlige brudd på norsk lov... De har redigert på egne bilder og jazzet opp kommentarfeltet på egen blogg! Folks hissige reaksjoner henger overhodet ikke på greip. Folk må ha alvorlige problemer i eget liv og endelig funnet noen de kan øse sine frustrasjoner og sinne ut over eller noe sånt. Det er da ikke normalt å reagere så kraftig på ting en c-kjendis gjør som overhodet ikke er viktig. Hva i alle dager gjør at en c-kjendis sin forskjønnelse og forherligelse av seg selv får folk til å gå helt av skaftet? Anonymous poster hash: bd2a8...a59 De har utgitt seg bla.a for å være leger, det er brudd på norsk lov ja! Det er forbudt å utgi seg for å være lege.Anonymous poster hash: 3525f...e91 Som anonym i et kommentarfelt på en blogg kan du utgi deg for å være hva som helst, ingen som straffeforfølger løgnere der...Anonymous poster hash: bd2a8...a59 Tror du at det i det heletatt er et argument? Anonymous poster hash: 3525f...e91
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #47 Skrevet 11. januar 2015 Har sagt det før og sier det igjen, jeg skjønner ikke oppstyret. Skulle tro de hadde gjort noe ulovlig, alvorlige brudd på norsk lov... De har redigert på egne bilder og jazzet opp kommentarfeltet på egen blogg! Folks hissige reaksjoner henger overhodet ikke på greip. Folk må ha alvorlige problemer i eget liv og endelig funnet noen de kan øse sine frustrasjoner og sinne ut over eller noe sånt. Det er da ikke normalt å reagere så kraftig på ting en c-kjendis gjør som overhodet ikke er viktig. Hva i alle dager gjør at en c-kjendis sin forskjønnelse og forherligelse av seg selv får folk til å gå helt av skaftet? Anonymous poster hash: bd2a8...a59 De har utgitt seg bla.a for å være leger, det er brudd på norsk lov ja! Det er forbudt å utgi seg for å være lege. Anonymous poster hash: 3525f...e91 Som anonym i et kommentarfelt på en blogg kan du utgi deg for å være hva som helst, ingen som straffeforfølger løgnere der... Anonymous poster hash: bd2a8...a59 Men å true med å sette ei kule i panna på folk er jo en direkte trussel Anonymous poster hash: 16bc8...304
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #48 Skrevet 11. januar 2015 Har sagt det før og sier det igjen, jeg skjønner ikke oppstyret. Skulle tro de hadde gjort noe ulovlig, alvorlige brudd på norsk lov... De har redigert på egne bilder og jazzet opp kommentarfeltet på egen blogg! Folks hissige reaksjoner henger overhodet ikke på greip. Folk må ha alvorlige problemer i eget liv og endelig funnet noen de kan øse sine frustrasjoner og sinne ut over eller noe sånt. Det er da ikke normalt å reagere så kraftig på ting en c-kjendis gjør som overhodet ikke er viktig. Hva i alle dager gjør at en c-kjendis sin forskjønnelse og forherligelse av seg selv får folk til å gå helt av skaftet? Anonymous poster hash: bd2a8...a59 De har utgitt seg bla.a for å være leger, det er brudd på norsk lov ja! Det er forbudt å utgi seg for å være lege.Anonymous poster hash: 3525f...e91 Som anonym i et kommentarfelt på en blogg kan du utgi deg for å være hva som helst, ingen som straffeforfølger løgnere der...Anonymous poster hash: bd2a8...a59 Tror du at det i det heletatt er et argument? Anonymous poster hash: 3525f...e91 Jeg sier ikke at det de har gjort er riktig eller greit. Jeg bare skjønner ikke dette veldige engasjementet, at så mange mennesker bruker så mye energi på dette og hisser seg så veldig opp. Hadde det vært snakk om misbruk av barn, alvorlig mobbing, skattesvindel, konemishandling, vold og slike ting så er det jo fint at folk engasjerer seg.. Men at så mange mennesker skal gå helt av skaftet over bilderedigering og konstruerte personer i kommentarfeltet på en blogg? Folk har seriøst fritidsproblemer altså, er dette det beste de kunne finne å bruke engasjementet sitt på? Anonymous poster hash: bd2a8...a59
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #49 Skrevet 11. januar 2015 Har sagt det før og sier det igjen, jeg skjønner ikke oppstyret. Skulle tro de hadde gjort noe ulovlig, alvorlige brudd på norsk lov... De har redigert på egne bilder og jazzet opp kommentarfeltet på egen blogg! Folks hissige reaksjoner henger overhodet ikke på greip. Folk må ha alvorlige problemer i eget liv og endelig funnet noen de kan øse sine frustrasjoner og sinne ut over eller noe sånt. Det er da ikke normalt å reagere så kraftig på ting en c-kjendis gjør som overhodet ikke er viktig. Hva i alle dager gjør at en c-kjendis sin forskjønnelse og forherligelse av seg selv får folk til å gå helt av skaftet? Anonymous poster hash: bd2a8...a59 De har utgitt seg bla.a for å være leger, det er brudd på norsk lov ja! Det er forbudt å utgi seg for å være lege.Anonymous poster hash: 3525f...e91 Som anonym i et kommentarfelt på en blogg kan du utgi deg for å være hva som helst, ingen som straffeforfølger løgnere der...Anonymous poster hash: bd2a8...a59 Tror du at det i det heletatt er et argument? Anonymous poster hash: 3525f...e91 Jeg sier ikke at det de har gjort er riktig eller greit. Jeg bare skjønner ikke dette veldige engasjementet, at så mange mennesker bruker så mye energi på dette og hisser seg så veldig opp. Hadde det vært snakk om misbruk av barn, alvorlig mobbing, skattesvindel, konemishandling, vold og slike ting så er det jo fint at folk engasjerer seg.. Men at så mange mennesker skal gå helt av skaftet over bilderedigering og konstruerte personer i kommentarfeltet på en blogg? Folk har seriøst fritidsproblemer altså, er dette det beste de kunne finne å bruke engasjementet sitt på?Anonymous poster hash: bd2a8...a59 men å delta i diskusjonen her bruker du verdifull tid på? Hadde ikke du brydd deg døyten så hadde du ikke giddet å kommentert heler vel? Snodig det der altså Anonymous poster hash: a342a...f1c
sug lut Skrevet 11. januar 2015 #50 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Jeg tror grunnen til at hønene fortsatt kakler om dette er at i bunn og grunn er det jo de som har gått fem på, de har vist seg for dumme til selv det å følge en usedvanlig usmart blogg, de har trodd på det utroligste og fortsatt å generere inntekter til en tross alt langt smartere frue og gemal, og det svir. Det er da ingen som krever sannferdighet i en blogg? Rompa mi ler høyt av dere. Endret 11. januar 2015 av sug lut
Anbefalte innlegg