Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #51 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre. Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt er 6 ja😊Når han går i 1.klasse? Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Beklager- tenkte feil;-) Uansett blir ikke svaret mitt annerledes- han er like mye skolebarn og bør ikke være i damegarderoben. Hadde en far hatt med en skolevenninne av mitt barn i herregarderoben hadde han jammen fått hørt det! Anonymous poster hash: 6c7af...d8d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #52 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre. Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min sønn et født helt på slutten av året, dvs at han er 5,5 år når han begynner på skolen. Andre barnet mitt var 5,5 år og gikk i bhg. Hadde tatt begge med meg ved den alderen uansett om de gikk i bhg eller 1.klasse!! Anonymous poster hash: 4766d...3c3 Har selv barn som er født i romjulen så kjenner til det. Og jeg lot være!noen av jentene var nesten 7 år når han begynte på skolen og de hadde neppe interesse av å ha han i garderoben. Anonymous poster hash: 6c7af...d8d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #53 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre. Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt er 6 ja😊Når han går i 1.klasse? Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Er din sønn 6 år nå og går i 1.klasse? Har han begynt et år tidligere da? For 1.klassingene i år er født i 2008 og fyller 7 år i 2015. Anonymous poster hash: 4766d...3c3 Ja han går i 1 klasse og er 6 år, født i 2008...selv om han blir 7 i løpet av 2015...
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #54 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre. Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt er 6 ja😊Når han går i 1.klasse? Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Beklager- tenkte feil;-) Uansett blir ikke svaret mitt annerledes- han er like mye skolebarn og bør ikke være i damegarderoben. Hadde en far hatt med en skolevenninne av mitt barn i herregarderoben hadde han jammen fått hørt det! Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Igjen er det faktisk hallens regler som bestemmer. Skulle du skjellt ut noen som faktisk overholder reglene?? Virkelig?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #55 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre. Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt er 6 ja😊Når han går i 1.klasse? Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Beklager- tenkte feil;-) Uansett blir ikke svaret mitt annerledes- han er like mye skolebarn og bør ikke være i damegarderoben. Hadde en far hatt med en skolevenninne av mitt barn i herregarderoben hadde han jammen fått hørt det! Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Igjen er det faktisk hallens regler som bestemmer. Skulle du skjellt ut noen som faktisk overholder reglene?? Virkelig? Ja, jeg hadde nok sagt klart ifra hva jeg mente. Samme hadde jeg gjort til svømmehallen. 8 år altfor høy grense. Anonymous poster hash: 6c7af...d8d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #56 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har bedt vaktene om å fjerne gutter som er over 6 år mange ganger i garderoben, og det kommer jeg til å fortsette med. Takk og lov har svømmehallen i byen jeg bor i 6 års grense og vaktene håndhever dette strengt. Anonymous poster hash: d1fc3...115
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #57 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre. Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt er 6 ja😊Når han går i 1.klasse? Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Beklager- tenkte feil;-) Uansett blir ikke svaret mitt annerledes- han er like mye skolebarn og bør ikke være i damegarderoben. Hadde en far hatt med en skolevenninne av mitt barn i herregarderoben hadde han jammen fått hørt det! Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Igjen er det faktisk hallens regler som bestemmer. Skulle du skjellt ut noen som faktisk overholder reglene?? Virkelig?Ja, jeg hadde nok sagt klart ifra hva jeg mente. Samme hadde jeg gjort til svømmehallen. 8 år altfor høy grense. Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Poenget bør vel være at svømmehallen er rett instans å ta det med og ikke badegjester som følger hallens regelverk
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #58 Skrevet 9. januar 2015 Haha hun skal skjelle ut noen for å følge regler . Skjell i vei og vær forberedt på utskjelling tilbake og klage til svømmehall. Hadde prøvd å fått deg utestengt for utskjellinga di , er det lov så er det lov. Gå å svøm i heldekkende om du ikke kan følge regler. Anonymous poster hash: 95edd...d77
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #59 Skrevet 9. januar 2015 Haha hun skal skjelle ut noen for å følge regler . Skjell i vei og vær forberedt på utskjelling tilbake og klage til svømmehall. Hadde prøvd å fått deg utestengt for utskjellinga di , er det lov så er det lov. Gå å svøm i heldekkende om du ikke kan følge regler. Anonymous poster hash: 95edd...d77 Ja, haha? Hva har meg og heldekkende med dette å gjøre? Anonymous poster hash: 6c7af...d8d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #60 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre. Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt er 6 ja😊Når han går i 1.klasse? Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Er din sønn 6 år nå og går i 1.klasse? Har han begynt et år tidligere da? For 1.klassingene i år er født i 2008 og fyller 7 år i 2015. Anonymous poster hash: 4766d...3c3 Ja han går i 1 klasse og er 6 år, født i 2008...selv om han blir 7 i løpet av 2015... Haha! Snakk om å være på bærtur, haha. Sorry,jeg er litt for trøtt til å klare å tenke klart🙈 Men enig med deg. Hadde ikke latt min 1.klassing gå alene så lenge reglene sier 8 år:) Anonymous poster hash: 4766d...3c3
Jezebel Skrevet 9. januar 2015 #61 Skrevet 9. januar 2015 Og hva mener dere er så følt med litt eldre gutter i garderoben da, la oss si 8 pr. At de blir tent? Herregud å mye pripne folk det finnes. Det er jo vi som gjør nakenhet til noe skammelig. Rart vi ikke er født med klær v Anonymous poster hash: 082ed...9cc At ungene skal slippe å møte klassevenner av motsatt kjønn i sin egen garderobe. Anonymous poster hash: 62591...d34 Uff ja så fælt. Best å oppdra persilleblad som lærer at nakenhet er fyfy Anonymous poster hash: 082ed...9cc Men da kan jo du dusje i herregarderoben neste gang, siden du synes det er så flott å vise kjønnsorganet til fremmede av motsatt kjønn. Tror du 6-8 åringer er så himla opptatt av kjønnsorganer? Da har du oppdratt ungene dine helt feil. Anonymous poster hash: 082ed...9cc Beklager, jeg viste ikke at du satt på fasiten for når unger begynner å føle seg beklemt ved å vise seg naken for klassekamerater av det motsatte kjønn. Uff, så teit jeg føler meg. Jeg synes det var skikkelig flaut når guttene i klassen gikk og sneik i garderobedøra når vi gikk i 2. klasse. Så teit av meg, jeg burde jo visst at de ikke var interessert i våre nakne jentekropper. De var nok fargen på veggene de egentlig spionerte på. Når ungene har begynt på skolen får de klare seg i sin egen garderobe. Man skal slippe å kle seg naken for klassekamerater av det motsatte kjønn. Frem til de begynner skolen ser jeg ingen problemer med å ta dem inn i motsatt garderobe. Men hva jeg eller noen andre mener og synes er egentlig revnende likegyldig. Hvis svømmehallen har bestemt at den magiske grensen går ved 8 år så får man ta det opp med svømmehallen hvis man er uenig, ikke stå og kjefte på ei mor som følger reglene.
Jezebel Skrevet 9. januar 2015 #62 Skrevet 9. januar 2015 Fyttirakkern. Om jeg må la min blivende 6-åring gå alene i herregarderoben på Tøyenbadet må vi rett og slett la være å svømme sammen.Ja vet du hva! Det er dessuten stor forskjell på feks tøyenbadet og ett lite basseng på ett mindre sted... Det er jo alltid flere folk. Tror dere noen kan voldta en 6 åring i herregarderoben mens de andre familiefedrene står og ser på? Her var jo til og med en eldre bror med. Dermed var de to sammen. Gutten min var faktisk 5 da han gikk alene i garderoben. Liten førsteklassing. Han hadde jo vært med faren flere ganger og øvt seg. Møttes utfor garderobedøren i svømmehallen. Etterpå sjekket jeg over for å sjekke han hadde fått med seg alt. Når han gikk inn så jeg en far med to gutter som jeg har sett før. Kjenner han ikke. Spurte han om han kunne se litt etter han siden han var alene, viss han trengte hjelp. Anonymous poster hash: 18c06...88a Du virker skremmende naiv! En pedofil trenger da ikke full voldtekt for at det skal tilfredstille. En liten gutt uten noen som passer ham er sikkert som julaften, bursdag og 17. mai samtidig , dessverre. Uff. Anonymous poster hash: 13a64...ee3 Men hva er det egentlig du er redd for, da. Hvis det er tilfredsstillelse ved å se på barnet du er redd for, så kan de jo få det selv om en av foreldrene er med. Naken er de jo uavhengig om de er alene eller ikke. Dessuten er det sikkert like mange pedofile i damegarderoben som i herregarderoben.Enkelte pedofile kan nok føle tilfredsstillelse selv om ungen er fullt påkledd, skal vi unngå lekeplasser o.l.? Med tanke på pedofile er det lurt å la ungene være med en voksen frem til de er store nok til å ikke bli med den pedofile noen steder, eller trekke seg unna hvis vedkommende skulle bli nærgående. Skal man skjerme ungene får pedofiles blikk kan man jo ikke ta dem med ut av huset.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #63 Skrevet 9. januar 2015 Fyttirakkern. Om jeg må la min blivende 6-åring gå alene i herregarderoben på Tøyenbadet må vi rett og slett la være å svømme sammen.Ja vet du hva! Det er dessuten stor forskjell på feks tøyenbadet og ett lite basseng på ett mindre sted...Det er jo alltid flere folk. Tror dere noen kan voldta en 6 åring i herregarderoben mens de andre familiefedrene står og ser på? Her var jo til og med en eldre bror med. Dermed var de to sammen. Gutten min var faktisk 5 da han gikk alene i garderoben. Liten førsteklassing. Han hadde jo vært med faren flere ganger og øvt seg. Møttes utfor garderobedøren i svømmehallen. Etterpå sjekket jeg over for å sjekke han hadde fått med seg alt. Når han gikk inn så jeg en far med to gutter som jeg har sett før. Kjenner han ikke. Spurte han om han kunne se litt etter han siden han var alene, viss han trengte hjelp. Anonymous poster hash: 18c06...88a Du virker skremmende naiv! En pedofil trenger da ikke full voldtekt for at det skal tilfredstille. En liten gutt uten noen som passer ham er sikkert som julaften, bursdag og 17. mai samtidig , dessverre. Uff. Anonymous poster hash: 13a64...ee3 Men hva er det egentlig du er redd for, da. Hvis det er tilfredsstillelse ved å se på barnet du er redd for, så kan de jo få det selv om en av foreldrene er med. Naken er de jo uavhengig om de er alene eller ikke. Dessuten er det sikkert like mange pedofile i damegarderoben som i herregarderoben.Enkelte pedofile kan nok føle tilfredsstillelse selv om ungen er fullt påkledd, skal vi unngå lekeplasser o.l.? Med tanke på pedofile er det lurt å la ungene være med en voksen frem til de er store nok til å ikke bli med den pedofile noen steder, eller trekke seg unna hvis vedkommende skulle bli nærgående. Skal man skjerme ungene får pedofiles blikk kan man jo ikke ta dem med ut av huset. Å herregud. Du er naiv😬 Anonymous poster hash: 082ed...9cc
Jezebel Skrevet 9. januar 2015 #64 Skrevet 9. januar 2015 Fyttirakkern. Om jeg må la min blivende 6-åring gå alene i herregarderoben på Tøyenbadet må vi rett og slett la være å svømme sammen.Ja vet du hva! Det er dessuten stor forskjell på feks tøyenbadet og ett lite basseng på ett mindre sted...Det er jo alltid flere folk. Tror dere noen kan voldta en 6 åring i herregarderoben mens de andre familiefedrene står og ser på? Her var jo til og med en eldre bror med. Dermed var de to sammen. Gutten min var faktisk 5 da han gikk alene i garderoben. Liten førsteklassing. Han hadde jo vært med faren flere ganger og øvt seg. Møttes utfor garderobedøren i svømmehallen. Etterpå sjekket jeg over for å sjekke han hadde fått med seg alt. Når han gikk inn så jeg en far med to gutter som jeg har sett før. Kjenner han ikke. Spurte han om han kunne se litt etter han siden han var alene, viss han trengte hjelp. Anonymous poster hash: 18c06...88a Du virker skremmende naiv! En pedofil trenger da ikke full voldtekt for at det skal tilfredstille. En liten gutt uten noen som passer ham er sikkert som julaften, bursdag og 17. mai samtidig , dessverre. Uff. Anonymous poster hash: 13a64...ee3 Men hva er det egentlig du er redd for, da. Hvis det er tilfredsstillelse ved å se på barnet du er redd for, så kan de jo få det selv om en av foreldrene er med. Naken er de jo uavhengig om de er alene eller ikke. Dessuten er det sikkert like mange pedofile i damegarderoben som i herregarderoben.Enkelte pedofile kan nok føle tilfredsstillelse selv om ungen er fullt påkledd, skal vi unngå lekeplasser o.l.? Med tanke på pedofile er det lurt å la ungene være med en voksen frem til de er store nok til å ikke bli med den pedofile noen steder, eller trekke seg unna hvis vedkommende skulle bli nærgående. Skal man skjerme ungene får pedofiles blikk kan man jo ikke ta dem med ut av huset. Å herregud. Du er naiv😬 Anonymous poster hash: 082ed...9cc Fint om du kunne svare på en litt voksen måte å utdype litt. Svaret ditt sa meg ikke så mye.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #65 Skrevet 9. januar 2015 Og hva mener dere er så følt med litt eldre gutter i garderoben da, la oss si 8 pr. At de blir tent? Herregud å mye pripne folk det finnes. Det er jo vi som gjør nakenhet til noe skammelig. Rart vi ikke er født med klær v Anonymous poster hash: 082ed...9cc At ungene skal slippe å møte klassevenner av motsatt kjønn i sin egen garderobe. Anonymous poster hash: 62591...d34 Uff ja så fælt. Best å oppdra persilleblad som lærer at nakenhet er fyfy Anonymous poster hash: 082ed...9cc Men da kan jo du dusje i herregarderoben neste gang, siden du synes det er så flott å vise kjønnsorganet til fremmede av motsatt kjønn. Tror du 6-8 åringer er så himla opptatt av kjønnsorganer? Da har du oppdratt ungene dine helt feil. Anonymous poster hash: 082ed...9cc Jeg jobber på SFO og kan si at det finnes en del unger som er veldig opptatt av nettopp kjønnsorganer.Nei det er ikke seksuelt på den måten det er for voksene mer opptatt av forskjeller og slikt men det er nok til at det kan bli veldig ubehagelig allikevel. Det er ikke alle som vil ha kommentarer og erting om at den og den har sett de naken, og dratt fram ting om kroppen deres. Dog er det svært få 6-7 åringer som reagerer på at det er barn av motsatt kjønn i garderoben etter mine opplevelser. Det er langt verre for de som er noen år eldre spesielt om de kjenner barnet som dukker opp i garderoben deres. Det er nok verre or de på 12-16 år at lillebroren/lillesøstera til en venn eller venninne ser de naken en for de som er like gamle med barnet som er der. Anonymous poster hash: 099e4...6b4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #66 Skrevet 9. januar 2015 Jeg tenker også på disse jentene som kommer i tidlig pubertet. Helt fra 8 års alder er det jenter som har begynt å få hår på tissen. Jentegarderoben er for nettopp JENTER! OG jeg er overhode ikke prippen. Jeg har også opplevd at gutter i damegarderoben dusjer med badebuksen på fordi de er så sjenerte overfor jentene - da er det faktisk veeeldig på tide å gå i rett garderobe. (snakket til den moren som forklarte meg det. Jeg sa i fra at her dusjer alle nakne. Det står det veeeldig tydelig plakater om) Anonymous poster hash: bcd31...22c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #67 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre.Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt er 6 ja Når han går i 1.klasse?Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt kommer til å være fem år når han begynner i første klasse. Det er lenge siden barna begynte på skolen det året de fylte sju. År. Anonymous poster hash: 1f46c...8b5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #68 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre.Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt er 6 jaNår han går i 1.klasse?Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt kommer til å være fem år når han begynner i første klasse. Det er lenge siden barna begynte på skolen det året de fylte sju. År. Anonymous poster hash: 1f46c...8b5 Vel .... Siden vi nå er i 2015, året 2008 kunnet startet i 1 klasse så er det strengt tatt 5 mnd siden de begynte i 1 klasse . 5 mnd lenge?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #69 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre.Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt er 6 jaNår han går i 1.klasse?Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt kommer til å være fem år når han begynner i første klasse. Det er lenge siden barna begynte på skolen det året de fylte sju. År.Anonymous poster hash: 1f46c...8b5 Vel .... Siden vi nå er i 2015, året 2008 kunnet startet i 1 klasse så er det strengt tatt 5 mnd siden de begynte i 1 klasse . 5 mnd lenge? Var den til meg? I så fall skjønte jeg den ikke. Anonymous poster hash: 1f46c...8b5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #70 Skrevet 9. januar 2015 Han er vel ikke 6, men 7! Har selv gutt som jeg er helt alene med. Nå er han 9 så går selvfølgelig selv i garderoben nå, men fra skolestart ved 5,5 år og et par år fremover når jeg ikke ville sende han alene i garderoben var faktisk alternativet å finne på andre ting. Evt dra med andre som hadde større gutter eller fedre med seg. Et barn som er begynt på skolen har ingenting i garderoben til motsatt kjønn å gjøre.Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt er 6 jaNår han går i 1.klasse?Anonymous poster hash: 6c7af...d8d Min gutt kommer til å være fem år når han begynner i første klasse. Det er lenge siden barna begynte på skolen det året de fylte sju. År.Anonymous poster hash: 1f46c...8b5 Vel .... Siden vi nå er i 2015, året 2008 kunnet startet i 1 klasse så er det strengt tatt 5 mnd siden de begynte i 1 klasse . 5 mnd lenge?Var den til meg? I så fall skjønte jeg den ikke. Anonymous poster hash: 1f46c...8b5 Trøtt, beklager😊 mente at det kun er 5 mnd siden 2008 kullet begynte på skolen
E.E.E. Skrevet 9. januar 2015 #71 Skrevet 9. januar 2015 Og alle gav blanke i den gamle nebbete damen.... Skal ikke ytre ett eneste synspunkt om garderober, kjønn og aldere. Men jeg synes alle, absolutt alle, bør kunne klare å si ifra ting på en ordentlig måte. ☝ (Hadde jo vært fantastisk artig da, om du hadde, diskret, gått bort til en vakt og fortalt at dere følte dere trakassert og fortalt hendelsen på en saklig måte. Uansett synspunkter, så er det jo kun ett menneske som ikke oppførte seg rett og burde fått tilsnakk. 😄😄😄 Ser for meg den gamle damen da, hehehe, da ville jeg vært "flua på veggen". 😂😂😂 )
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #72 Skrevet 9. januar 2015 Jeg tenker også på disse jentene som kommer i tidlig pubertet. Helt fra 8 års alder er det jenter som har begynt å få hår på tissen. Jentegarderoben er for nettopp JENTER! OG jeg er overhode ikke prippen. Jeg har også opplevd at gutter i damegarderoben dusjer med badebuksen på fordi de er så sjenerte overfor jentene - da er det faktisk veeeldig på tide å gå i rett garderobe. (snakket til den moren som forklarte meg det. Jeg sa i fra at her dusjer alle nakne. Det står det veeeldig tydelig plakater om) Anonymous poster hash: bcd31...22c Hehe, har opplevd det samme. En stor gutt rundt 9 år var med mor i garderoben, og fikk lov å dusje med badebuksa på for å ikke vise underlivet sitt til alle damene rundt. Jeg sa klart fra at da får han gå i egen garderobe, hvorfor skal vi blotte oss for ham, men ikke omvendt. Sa fra til badevakta at det var en gutt som dusjet uten badebuksa, og han ble jaget i garderoben igjen for å dusje ordentlig. Ikke noe rart de innførte vakter på badelandet i Nordland som står og ser på at du vasker underlivet ordentlig i garderoben, når det er så mange griser rundt. Anonymous poster hash: b1a09...ca2
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #73 Skrevet 9. januar 2015 Herregud, jeg har ikke tenkt over om det er noen aldersgrense for å få være med inn i damegarderoben, har faktisk aldri hørt om det heller! Har bare tenkt at man må se an barnet, og hvor modent det er, om det klarer å ordne seg selv i garderoben, finne frem osv. Da min eldste gikk i førsteklasse, var det en gutt i klassen hennes som var med bestemora inn i damegarderoben, og det var ingen av de som reagerte på annen måte enn å si hei og smile, for så å leke sammen i bassenget etterpå! Gutten min begynner i førsteklasse til høsten, og om han er like vimsete da som han er nå, kan det godt hende han må være med i damegarderoben litt til, til vi får øvd godt inn dette med å finne skapet sitt, dusje osv. Forøvrig har vi hatt episoder med pedofile her i bassenget, og det er absolutt ikke bare i garderoben det har skjedd ufine ting! Barn har blitt passet opp når de har gått alene fra det ene bassenget til det andre f,eks, og blitt sagt upassende ting til, blotting, osv. Så trenger absolutt ikke være så "drastisk" for å være et overgrep! Anonymous poster hash: cdebf...825
MMP Skrevet 10. januar 2015 #74 Skrevet 10. januar 2015 Jeg kunne ønske skolestart var regelen for om barna kunne gå i motsatt kjønn garderobe... ...bare et ønske!
Øyne som ser!! Skrevet 10. januar 2015 #75 Skrevet 10. januar 2015 Hadde sønnen min som ikke har fylt 4 enda med i svømmehallen i en bygd med 3000 innbyggere alene i garderoben i romjulen. Aldri i livet om jeg hadde hatt han alene hvertfall de neste 3 årene i svømmehallen i byen der vi bor. Skjønner ikke dere kaklehøner forskjell på ei bygd og en stor by?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå