mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Skulle ha med 6 åringen på svømming, her er regel at barn under 8 år kan bli med foreldre i motsatt garderobe, og da ble han selvsagt med meg. Det kom en dame å regelrett kjeftet oss ut og småen ville nesten ikke ut i badet.... Hva svarer man sånne???
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Skulle ha med 6 åringen på svømming, her er regel at barn under 8 år kan bli med foreldre i motsatt garderobe, og da ble han selvsagt med meg. Det kom en dame å regelrett kjeftet oss ut og småen ville nesten ikke ut i badet.... Hva svarer man sånne??? Jeg ville sagt at reglene i svømmehallen er slik og slik, bedt henne vennligst vise folkeskikk, og sagt at dersom hun ikke øyeblikkelig fjernet seg ville jeg rapportere henne for sjikane i garderoben. Anonymous poster hash: 73b35...6e6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Jeg synes det var en svært høy grense. Dersom guttungen ikke vet å holde blikket for seg selv, skjønner jeg reaksjon. Har du en så stor guttunge med i damegarderoben, får du sørge for at han har nedslått blikk. Ellers så sender du ham i guttegarderoben. Pappaen her i huset sender jentungen i damegarderoben nå som hun har begynt på skolen. OG så får vi håpe at damer vet å sette pris på at de går i riktig garderobe om de skulle trenge litt hjelp. (det trenger hun normalt ikke, men det kan jo skje ting). Anonymous poster hash: bcd31...22c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Uff da. Ikke noe hyggelig! Hva kjeftet hun for? Hvordan responderte du? Anonymous poster hash: 13a64...ee3
Miamimom Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Hva sa hun da? Og var det helt uprovosert eller bunnet det i noe som ditt barn gjorde eller måten han oppførte seg på? Var det uprovosert hadde jeg blitt forbannet. Du forholder deg jo bare til reglene..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Jeg synes det var en svært høy grense. Dersom guttungen ikke vet å holde blikket for seg selv, skjønner jeg reaksjon. Har du en så stor guttunge med i damegarderoben, får du sørge for at han har nedslått blikk. Ellers så sender du ham i guttegarderoben. Pappaen her i huset sender jentungen i damegarderoben nå som hun har begynt på skolen. OG så får vi håpe at damer vet å sette pris på at de går i riktig garderobe om de skulle trenge litt hjelp. (det trenger hun normalt ikke, men det kan jo skje ting). Anonymous poster hash: bcd31...22c Grensen der er 6 år. Så lenge den er det så er den det. Ferdig snakka. Anonymous poster hash: 65613...1b1
ulenissen Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Synest 8år er høy alder for å få i garderoben til motsatt kjønn. Ikke for de voksne sin del, men for klassekamerater de kan møte på. Er selv mamma til to gutter og de har gått i guttegarderoben fra skolestart ( eldste er født seint på året) Når det er sagt, så er ser bare til å si at du forholder deg til svømmehallens regler som sier 8år, futten din er 6år. Det må hun godta og kan holde meningen din for seg selv, og dersom dette er et problem får hun kontakte svømmehallen!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2015 Han drev å fortalte meg noe fra skoledagen, stod å så kun på meg når han snakket... Hun sa helt uprovosert en lang tirade om at ungen vitterlig var stor nok til å klare seg selv i guttegarderoben og hvis ikke fikk vi la være å svømme osv!!! Høy belærende stemme og vifter med fingeren. Ble så satt ut at jeg fikk bare sagt " javel "???
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Han drev å fortalte meg noe fra skoledagen, stod å så kun på meg når han snakket... Hun sa helt uprovosert en lang tirade om at ungen vitterlig var stor nok til å klare seg selv i guttegarderoben og hvis ikke fikk vi la være å svømme osv!!! Høy belærende stemme og vifter med fingeren. Ble så satt ut at jeg fikk bare sagt " javel "??? Er ikke enig med hennes reaksjon samtidig syntes jeg hun har rett. En 8åring kan se eldre ut også. Jeg synes det er pinlig å skulle ha garderoben full av eldre gutter. Ja du hadde bare med deg en unge, men hva hvis flere tenker likt. Da sitter man der med en gjeng 3klassinger å det er lite hyggelig. Anonymous poster hash: b1fe1...8fd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Han drev å fortalte meg noe fra skoledagen, stod å så kun på meg når han snakket... Hun sa helt uprovosert en lang tirade om at ungen vitterlig var stor nok til å klare seg selv i guttegarderoben og hvis ikke fikk vi la være å svømme osv!!! Høy belærende stemme og vifter med fingeren. Ble så satt ut at jeg fikk bare sagt " javel "???Er ikke enig med hennes reaksjon samtidig syntes jeg hun har rett. En 8åring kan se eldre ut også. Jeg synes det er pinlig å skulle ha garderoben full av eldre gutter. Ja du hadde bare med deg en unge, men hva hvis flere tenker likt. Da sitter man der med en gjeng 3klassinger å det er lite hyggelig. Anonymous poster hash: b1fe1...8fd Hennes gutt er jo 6 år. Ikke 8 Anonymous poster hash: 36268...d01
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har også en 3 klassing , han hadde selv ønsket å gå i guttegarderoben ... Minstemann er 6 og ser i hvertfall ett år yngste ut.. Liten og lett. Stor forskjell på en liten 1 klassing og en stor 3 klassing . Dessuten , er grensen 8 , er grensen 8 Anonymous poster hash: f0391...86f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Han drev å fortalte meg noe fra skoledagen, stod å så kun på meg når han snakket... Hun sa helt uprovosert en lang tirade om at ungen vitterlig var stor nok til å klare seg selv i guttegarderoben og hvis ikke fikk vi la være å svømme osv!!! Høy belærende stemme og vifter med fingeren. Ble så satt ut at jeg fikk bare sagt " javel "??? Uff, jeg takler ikke slike ovenfra-og-ned-folk. Hadde sikkert blitt helt satt ut jeg også, og angret etterpå på at jeg ikke hadde sagt noe. Du får planlegge et svar til neste gang. Enig med dem som sier at grensen er høy, men regler er regler, og det må denne damen også forholde seg til, uten å hakke løs på andre uten grunn. Anonymous poster hash: 4150c...61a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Hvilken svømmehall er dette. De jeg har vært i sier at alle som har begynt på skolen skal i sin egen garderobe. En jente eller gutt på 8 år har ingen ting i feil garderobe å gjøre. Det har heller ikke en 1.klassing. Anonymous poster hash: 62591...d34
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 Og hva mener dere er så følt med litt eldre gutter i garderoben da, la oss si 8 pr. At de blir tent? Herregud å mye pripne folk det finnes. Det er jo vi som gjør nakenhet til noe skammelig. Rart vi ikke er født med klær v Anonymous poster hash: 082ed...9cc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 Og hva mener dere er så følt med litt eldre gutter i garderoben da, la oss si 8 pr. At de blir tent? Herregud å mye pripne folk det finnes. Det er jo vi som gjør nakenhet til noe skammelig. Rart vi ikke er født med klær v Anonymous poster hash: 082ed...9cc At ungene skal slippe å møte klassevenner av motsatt kjønn i sin egen garderobe. Anonymous poster hash: 62591...d34
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #17 Skrevet 9. januar 2015 Han drev å fortalte meg noe fra skoledagen, stod å så kun på meg når han snakket... Hun sa helt uprovosert en lang tirade om at ungen vitterlig var stor nok til å klare seg selv i guttegarderoben og hvis ikke fikk vi la være å svømme osv!!! Høy belærende stemme og vifter med fingeren. Ble så satt ut at jeg fikk bare sagt " javel "???Uff, jeg takler ikke slike ovenfra-og-ned-folk. Hadde sikkert blitt helt satt ut jeg også, og angret etterpå på at jeg ikke hadde sagt noe. Du får planlegge et svar til neste gang. Enig med dem som sier at grensen er høy, men regler er regler, og det må denne damen også forholde seg til, uten å hakke løs på andre uten grunn. Anonymous poster hash: 4150c...61a Ja!! Gud bedre som jeg skulle ønske jeg hadde klart å fortelle henne hva jeg syntes om oppførselen hennes!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 Og hva mener dere er så følt med litt eldre gutter i garderoben da, la oss si 8 pr. At de blir tent? Herregud å mye pripne folk det finnes. Det er jo vi som gjør nakenhet til noe skammelig. Rart vi ikke er født med klær v Anonymous poster hash: 082ed...9cc At ungene skal slippe å møte klassevenner av motsatt kjønn i sin egen garderobe. Anonymous poster hash: 62591...d34 Uff ja så fælt. Best å oppdra persilleblad som lærer at nakenhet er fyfy Anonymous poster hash: 082ed...9cc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Hva er dere redd for ved å sende en 6åring i guttegarderoven? Voldtekt? Hva om gutten møter ei klassevennine i garderoben, er det greit? Hvorfor kan ikke jenter og gutter bare ha en felles garderobe i 1 klasse da evt? Anonymous poster hash: b1fe1...8fd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #20 Skrevet 9. januar 2015 Hvilken svømmehall er dette. De jeg har vært i sier at alle som har begynt på skolen skal i sin egen garderobe. En jente eller gutt på 8 år har ingen ting i feil garderobe å gjøre. Det har heller ikke en 1.klassing. Anonymous poster hash: 62591...d34 Er forskjellige regler . Så lenge man forholder seg til hallens regler bør saken saken være grei?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #21 Skrevet 9. januar 2015 Hva er dere redd for ved å sende en 6åring i guttegarderoven? Voldtekt? Hva om gutten møter ei klassevennine i garderoben, er det greit? Hvorfor kan ikke jenter og gutter bare ha en felles garderobe i 1 klasse da evt? Anonymous poster hash: b1fe1...8fd For det første... Mener du det skal etableres en egen garderobe for 1 klassinger? Selv vil min gutt fortsatt være med meg i garderoben og siden reglene her er slik gjør vi det slik . 8 åringen vil i guttegarderoben og da gjør han det.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 Og hva mener dere er så følt med litt eldre gutter i garderoben da, la oss si 8 pr. At de blir tent? Herregud å mye pripne folk det finnes. Det er jo vi som gjør nakenhet til noe skammelig. Rart vi ikke er født med klær v Anonymous poster hash: 082ed...9cc At ungene skal slippe å møte klassevenner av motsatt kjønn i sin egen garderobe. Anonymous poster hash: 62591...d34 Uff ja så fælt. Best å oppdra persilleblad som lærer at nakenhet er fyfy Anonymous poster hash: 082ed...9cc Du før spørre om du får dusje i gutte garderoben neste gang du er i svømmehallen om du syns det er så kjekt Anonymous poster hash: 62591...d34
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #23 Skrevet 9. januar 2015 Hva er dere redd for ved å sende en 6åring i guttegarderoven? Voldtekt? Hva om gutten møter ei klassevennine i garderoben, er det greit? Hvorfor kan ikke jenter og gutter bare ha en felles garderobe i 1 klasse da evt? Anonymous poster hash: b1fe1...8fd For det første... Mener du det skal etableres en egen garderobe for 1 klassinger? Selv vil min gutt fortsatt være med meg i garderoben og siden reglene her er slik gjør vi det slik . 8 åringen vil i guttegarderoben og da gjør han det. Jeg tenkte på skolen i gymtimene. Bør jenter og gutter dele garderobe da også? De kan jo ende opp med å måtte dusje sammen uansett når de er med mor i jentegarderoben på svømming. Anonymous poster hash: b1fe1...8fd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #24 Skrevet 9. januar 2015 Hva er dere redd for ved å sende en 6åring i guttegarderoven? Voldtekt? Hva om gutten møter ei klassevennine i garderoben, er det greit? Hvorfor kan ikke jenter og gutter bare ha en felles garderobe i 1 klasse da evt? Anonymous poster hash: b1fe1...8fd For det første... Mener du det skal etableres en egen garderobe for 1 klassinger? Selv vil min gutt fortsatt være med meg i garderoben og siden reglene her er slik gjør vi det slik . 8 åringen vil i guttegarderoben og da gjør han det.Jeg tenkte på skolen i gymtimene. Bør jenter og gutter dele garderobe da også? De kan jo ende opp med å måtte dusje sammen uansett når de er med mor i jentegarderoben på svømming. Anonymous poster hash: b1fe1...8fd Nå finnes det jo guttegarderobe og jentegarderobe på skolen...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #25 Skrevet 9. januar 2015 Og hva mener dere er så følt med litt eldre gutter i garderoben da, la oss si 8 pr. At de blir tent? Herregud å mye pripne folk det finnes. Det er jo vi som gjør nakenhet til noe skammelig. Rart vi ikke er født med klær v Anonymous poster hash: 082ed...9cc At ungene skal slippe å møte klassevenner av motsatt kjønn i sin egen garderobe. Anonymous poster hash: 62591...d34 Uff ja så fælt. Best å oppdra persilleblad som lærer at nakenhet er fyfy Anonymous poster hash: 082ed...9cc Du før spørre om du får dusje i gutte garderoben neste gang du er i svømmehallen om du syns det er så kjekt Anonymous poster hash: 62591...d34 Det hadde jeg faktisk ikke hatt problem med. Men litt eldre gutter/unge menn tenker vel litt annerledes enn 6-8 åringer? Eller har du ett helt skrudd syn på barn og seksualitet? Anonymous poster hash: 082ed...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå