Gå til innhold

Er du pen? Og mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utrolig dårlig selvtillit, så det er vanskelig å svare på, men jeg får ofte høre at jeg er søt og har et vinnende vesen. Så jeg er nok mer i den kategorien enn direkte "pen". Har aldri hatt problemer med det motsatte kjønn da, på tross av at jeg er av det lubne slaget. Mannen min er kjekk, synes jeg. Jeg tror vi egentlig er en god match sånn utseendemessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et ganske gjennomsnittlig ansikt vil jeg si, kroppen vil jeg faktisk si er over snittet. Lita, slank og veltrent, har vært heldig med genene der. Er 35 år men synes ikke kroppen har forandret seg noe særlig siden jeg var 20, selv ikke etter to fødsler.

Mannen derrimot er bortimot perfekt :P  Kjekk og pent ansikt, svart hår, knallblå øyne, muskuløs og blir aldri helt blåbleik sånn som meg på vinteren. Jeg tror han kunne egna seg som model,men det er nok det han er minst interressert i.  

Anonymous poster hash: 6163e...436
Skrevet

Jeg og mannen er nok normale grå mus, du snur deg ikke etter oss.

Slanke slik vi var da vi møttes i ungdommen. Jeg har vel ikke endret kroppsform i det hele tatt etter 3 barn. (plusset med små pupper, null heng!)

Men jeg synes vi begge har blitt penere med åra da. Rart å se på bilder fra den gang vi var unge!

Anonymous poster hash: 0d12c...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...