Gå til innhold

Er du pen? Og mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en som får oppmerksomhet?

Anonymous poster hash: 670a2...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vesentlig bedre ut før! Haha! Hva har skjedd?? Slitenmamma fellen....

Far i huset ser ut som en tømmerhugger. Skjeggete med rutete skjorte. Min smak, men ikke alle andres :).

Anonymous poster hash: 43b17...04e

Skrevet

Jo, jeg har vokst meg ganske pen nå i voksen alder kontra da jeg var barn og ungdom. Jeg er ikke typen som sminker meg noe særlig, og går i "shabby" klær, men tydeligvis mange som liker det også. Jeg syns mannen min er veldig pen, men jeg er jo inhabil. Jeg klarer ikke å se objektivt på ham, så jeg vet ikke hva andre synes. 

Anonymous poster hash: 55a6a...5f8
Skrevet

Du må kjede deg mye, hi. Kunne du ikke finne på noe bedre?

Anonymous poster hash: b5cf1...f69

Skrevet

Jeg er nok litt under middels... ikke direkte stygg, men langtfra pen. Helt objektivt sett er mannen min ganske kjekk med klær på, men uten er han nok mer på mitt nivå. Subjektivt er han selvfølgelig verdens deiligste. ;)

Anonymous poster hash: 59b53...67c
Skrevet

Jeg er relativt slank og et gjennomsnittlig ansikt med lys hud og veldig mørkt hår. Får ikke oppmerksomhet fra de kjekkeste, med stor tro på seg selv, men ingen problemer å finne meg en. Går vel mer under søt. Ikke flink til å pynte meg fordi jeg er sliten. Samboer er en ganske kjekk fyr som får oppmerksomhet. Mørkt hår, muskler, men ingen modelltype som kler dress.

Anonymous poster hash: 750b4...41e

Skrevet

Artig tråd:-P vel.. før jeg ble mor snudde faktisk menn seg etter meg og fulgte etter meg for å bære posene mine til bilen og sånt:-P fikk stadig høre jeg hadde perfekt rumpe.. etter jeg ble mor så har det blitt lite av det. nå har jeg alltid barna med meg rundt:-) jeg savner ikke oppmerksomheten heller da jeg aldri likte den. Jeg får oppmerksomhet fra mannen min og det er den eneste jeg vil ha oppmerksomhet fra også;-)

Anonymous poster hash: 7ce93...521

Skrevet

Jeg ser på meg selv som verdens peneste, det er ingen som kan ta det fra meg. Viktig med selvtillit, damer :)

Får mye blikk etter meg og fine komplimanger.

Mannen min er en kjekkas som får mye oppmerksomhet men han er bare min ;)

Anonymous poster hash: b5cf1...f69

Skrevet

Nei, jeg er ikke pen kan til nød gjøre meg sjarmerende. Jeg orker ikke å jobbe på sånn utstråling som gjør at folk trekkes til deg for å snakke med deg, mannen min har den utstrålingen (og i tillegg har han et superspennede liv i andres øyne) og  han ser ganske bra ut i tillegg så han "trampes" ned av folk som vil ha hans gunst. (mens jeg blir mer og mer introvert..)

Anonymous poster hash: b7999...5c6
Skrevet

Glemte å skrive at mannen min er skamdeilig! :-D han blir jo bare kjekkere han:-) irriterende når han blir sjekket opp hele tiden og ikke skjønner det selv-P

Anonymous poster hash: 7ce93...521

Skrevet

Da jeg var lita var jeg veldig søt med solgyllen hud, nesten hvitt hår og grønne øyne. Ungomsårene var et mareritt, der økte vekta i takt med dårlig selvbilde!

Nå som voksen har jeg gått ned over 60 kg, og håret har blitt betraktelig mørkere. Nå får jeg en del oppmerksomhet faktisk, og jeg føler ikke helt på at jeg synes det er så moro heller...

Samboeren min er veldig kjekk! Han er 1.90, mørkblond, og trent. Fotballspiller :) Men ja, han er en kjekkas, og han får MYE oppmerksomhet, heldigvis er han ikke en sånn overfladisk en..

Anonymous poster hash: 79df7...55c
Skrevet (endret)

^

avgjør selv. EGen mening er at jeg er helt vanlig pen men rumpa er for stor til å kunne trekke noe særlig oppmerksomhet. Mannen min er helt gjennomsnittlig. En kjekk mann men uten wowfaktoren.

Endret av MamaLadyBug
Skrevet

Jeg er ikke pen, går inn for å ikke være det. Har alltid vært sånn, hvis jeg vet at jeg kler å ha det lange håret mitt løst, tar jeg det i hestehale f.eks. Ønsker ikke oppmerksomhet, har sosial angst, vil bare bli en av mengden ;)

Anonymous poster hash: 05400...ea8

Skrevet

Jeg er helt ordinær, hverken pen eller stygg. Ikke flink til å ta vare på eget utseende. Er lang og slank fra naturens side, og opplever positiv oppmerksomhet hvis jeg faktisk skulle finne på å kle meg opp.

Skrevet

Hverken pen eller stygg, men velstelt og gjør det beste ut av det jeg har. Har aldri mottatt oppmerksomhet for utseendet, men mottar oppmerksomhet for det. Har aldri vært søtt som barn og lærte tidlig at dersom jeg skulle legges merke til, måtte det komme av personligheten.

Har pen og sjarmerende mann som er veldig pop blant enslige mødre, tror de lukter "kjærlig ektefelle, god venn og hengiven far" på flere kilometers avstand. ;)

Anonymous poster hash: 3dd56...25b

Skrevet

Jeg er ikke spesielt pen. Heller vel mer mot stygg. Halvfeit og rynkete. Men jeg kan danse og på dansegulvet får jeg likevel mye oppmerksonhet av en eller annen grunn. Er jo mørkt der, så ingen ser:)

kjæresten er pen og får en del mer oppmetksomhet enn meg.

Anonymous poster hash: 5f5ce...6c6

Skrevet

Jeg har en ganske pen kropp (modellkropp), og et helt ordinært ansikt.

Mannen har muskuløs kropp og pent ansikt, godt over snittet!

Anonymous poster hash: 25a18...7b4

Skrevet

Jeg har alltid vært langt under gjennomsnittet, selv med sminke og fine klær. Kroppen er grei, men rompa har kjemperar fasong slik at den sagger uansett hvor trent jeg er, og ansiktet er regelrett stygt. Kjæresten har glimt i øyet, ikke sånn veldig pen, men veldig sexy og karismatisk.

Anonymous poster hash: 3cda8...f1b
Skrevet

Jeg var populær hele skoletida. Fikk mye oppmerksomhet. Får kommentarer Nå også på at jeg er pen. Men, jeg har selv aldri syntes at jeg har vært noe pen. Skjønner ikke hva folk mener når jeg ser meg i speilet.

Anonymous poster hash: 8f565...803

Skrevet

Jeg har vært vant til masse oppmerksomhet, og har vasset i interesserte menn. Nå, etter tre barn, er jeg 6-7 kilo for mye, bærer preg av å være sliten, og har liten tid til egenpleie i det daglige. Da er jeg helt ordinær. Når jeg fikser meg opp og drar ut med venninner et par ganger i året får jeg alltid oppmerksomhet fra menn.

Mannen min er kjekk, og får oppmerksomhet fra andre damer.

Anonymous poster hash: 25445...980

Skrevet

Vi matcher hverandre. Vi har pent ansikt og pen figur, men er helt gjennomsnitts tror jeg. Både jeg og han får mye oppmerksomhet av det motsatte kjønn, men jeg tror det har vel så mye med personlighet og utstråling å gjøre. Får alltid komplimenter for blikket mitt og øynene mine. Og rompen min ;)

Anonymous poster hash: 890a1...c0a
Skrevet

Jeg er pen. Jeg mannen min er dritkjekk, men han går vel ikke under pen akkurat. Kameratene hans sier stadig vekk at han har en kone i en annen liga. Jaja, vi er en god match da, har fått pene barn.

Men, who cares egentlig? Teit tråd. Svarer fordi jeg sitter hos frisøren og kjeder meg😜

Anonymous poster hash: 1e81c...e25

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt eget utsende. Jeg har god selvtillit og smiler alltid. Jeg er glad i andre mennesker for hvem de er ikke hvordan dem ser ut. Mannen min den deiligste, skikkelig hardbarket mann. Jeg er i 50 kg klasse og han i 100 kg. Jeg liker sammensetningen ;)

Anonymous poster hash: 96296...2f2
Skrevet

Jeg har nok aldri hatt enormt bra selvtillit sånn uansett,men når jeg tenker tilbake fikk jeg betraktelig mer oppmerksomhet fra menn før jeg la på meg 20 kg ;-) haha!

Når folk er overvektige er mange veldig til å poengtere at man er pen i ansiktet. Hyggelig det for all del, men underforstått at man ser ut som en dass resten av kroppen.

Mannen min er av typen som bare blir kjekkere med årene. Han var mer gjennomsnittlig før, men nå er han slik at det er mange som snur seg etter han. Han har en fantastisk personlighet som skinner igjennom i tillegg. ..Så JA jeg har en utrolig kjekk mann! :-D

Anonymous poster hash: 3bc31...1c6

Skrevet

Jeg er pen og har jobbet som modell i inn og utland i ca 15 år. Hadde en periode i ungdomstiden da jeg så veldig rar ut, men ordnet seg heldigvis etter puberteten. Jeg tror de aller fleste kan se bra ut hvis man kler seg pent og generelt tar vare på seg selv. Mannen min har et utseende som er litt over gjennomsnittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...