Gå til innhold

Er du pen? Og mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange løgnere her tror jeg :PAnonymous poster hash: 85d18...774

Ikke løgnere Mer de som ser ut som moren til honey booboo (?) og tror selv de er hot stuff. Har ei sånn venninne Anonymous poster hash: 4cd9e...44d

hihihi ;) OG huff ikke minst :o

Anonymous poster hash: 85d18...774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skulle Åh herreguuud bety du anonyme? Skal jeg juge eller svare ærlig? Juge og si en av oss er pen , men den stygge av oss er snill og god? Eller er du misunnelig på selvtilliten min og greit utseende?

Anonymous poster hash: 5e644...ea0

Skrevet

Mange løgnere her tror jeg :P

Ikke løgnere Mer de som ser ut som moren til honey booboo (?) og tror selv de er hot stuff. Har ei sånn venninne

Anonymous poster hash: 4cd9e...44d

Hun er jo pen, fra naturens side. Men har sannsynligvis kost seg litt for mye.

Skrevet

Nei, jeg er helt ordinær. Før jeg fikk barn hadde jeg litt draget, men nå har jeg vel ikke det. Mannen min derimot, han er flott. Liker egetlig dårlig at han holder seg bedre enn meg. Får stramme meg litt opp over jul ;-)

Anonymous poster hash: 0de70...0eb
Skrevet

Jeg er naturlig pen. Trenger ikke sminke for eksempel. Og får blikk etter meg. Men ikke supermodell liksom;)

Jeg syns mannen er kjekk og sexy men sikkert ikke alle som er enig. Hver sin smak. Han ligner på Gerard butler. Med skjegg:)

Skrevet

Ikke løgnere Mer de som ser ut som moren til honey booboo (?) og tror selv de er hot stuff. Har ei sånn venninne

At hun er pen, fra naturens side, kan diskuteres.

Uansett så skjønte du nok poenget ;-)

Skrevet

Vi er smellvakre begge to 😊 Hvertfall i hverandres øyne 😊

Anonymous poster hash: 02d98...295

Skrevet

Samme her. Er det ikke fint å være så snasen! Vet ikke med oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, da. Skal oppdatere om temaet når babyen har grodd til og jeg kommer meg ut en tur igjen.

(Grorud-palma er fortsatt gangbar på disco, sant??)

Skrevet

Jeg er litt over gjennomsnittet pen, med en kvinnelig figur.

Mannen min er ganske langt under gjennomsnittet pen, og overvektig. Men han har vakre øyne. intellektet er det mest sexy ved ham.

Anonymous poster hash: 1a2e0...f36

Skrevet

Samme her. Er det ikke fint å være så snasen! Vet ikke med oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, da. Skal oppdatere om temaet når babyen har grodd til og jeg kommer meg ut en tur igjen.

(Grorud-palma er fortsatt gangbar på disco, sant??)

Grorudpalme er fortsatt in. Men du må legge den ned i en "ball" ;)

Hilsen Snasa 😘

Skrevet

At hun er pen, fra naturens side, kan diskuteres.

Uansett så skjønte du nok poenget ;-)

Skjønte poenget. Tenk at hun oppfører seg mer feminint og dannet, og i tillegg hadde gått ned 70 kg. Tror du ikke hun hadde sett pen ut da?

Skrevet

Mannen min er en skikkelig kjekkas.. Heldigvis vet han ikke selv hvor kjekk han er. Da hadde han kanskje ikke valgt meg :P

Anonymous poster hash: 5fc86...959

Skrevet

Både jeg og mannen er klassisk symmetriske i ansiktet. Ingen av oss er opptatte av utseende og jeg sminker meg nesten aldri.

Jeg får oppmerksomhet fordi jeg pleier å lage liv mer enn utseende.

Mannen blir langt merke til som han høye tause

Anonymous poster hash: 02a8c...b70
Skrevet

Haha, så mye tull her. 90% av dem som svarer er over gjennomsnittet pene, hvordan beregner man gjennomsnittet da, hvis de fleste er OVER dette gjennomsnittet? :D

Skrevet

Jeg var pen før, nå er jeg bare feit. Mannen har sjarm selv om han er småfeit han også...

Anonymous poster hash: fefaf...2cc

Skrevet

Hva skulle Åh herreguuud bety du anonyme? Skal jeg juge eller svare ærlig? Juge og si en av oss er pen , men den stygge av oss er snill og god? Eller er du misunnelig på selvtilliten min og greit utseende?Anonymous poster hash: 5e644...ea0

Missunnelig ? Jeg? På hva? Noe jeg ikke har sett? Særlig :)

Dream on.. Jeg tror ikke på noen av dere før jeg får sett.

;)

Anonymous poster hash: b5cf1...f69

Skrevet

Jeg var veldig pen før... Er blitt en del større og fått mer uren hud etter graviditeten.det med huden vet jeg ikke hvorfor er 😞 fikk mye oppmerksomhet før. Samboeren min er veldig pen. Hvertfall når han dresser seg opp... Får da mange lange blikk... Jeg er i prosessen om å bli mer fornøyd med meg selv igjen. Heldigvis mener (sier han hvertfall) samboer at jeg er pen enda...

Anonymous poster hash: dfa73...9d5

Skrevet

Hmm.. Jeg er litt som et hus i forfall, ikke helt på mitt beste for tiden! Jeg er overvektig og er dessverre ikke en av de som kler ekstra kilo og så har jeg attpåtil hatt kroniske smerter lenge og det setter sine spor. I det siste har jeg også vært alvorlig syk og gått på masse medisiner og det har ikke akkurat gjort saken bedre! Så noen bilder fra jeg var i 20-årene hos en venninne forleden og ble overrasket over hvor pen jeg faktisk var, jeg hadde helt glemt det - jeg var selvfølgelig aldri fornøyd selv da.. Så jeg konkluderer med at hvis jeg ble frisk og ble "pusset ordentlig opp", ville jeg nok bli ganske flott igjen, selvom jeg får aldri "ungdomsgløden" igjen :)

Min mann er kjekk og mandig :)

Anonymous poster hash: 9ac61...530

Skrevet

Jer er ikke pen, og har aldri vært det. Kan til nød oppleves som sjarmerende og søt. Er 40 år nå, det merkes jeg av også. Gjør det beste ut av det jeg har, ingen overvekt eller uflidd ytre. Har et godt liv, god mann og flotte barn, mange nære gode venner og er flink i jobben. Lurer noen ganger på hvordan livet mitt hadde vært dersom jeg var pen.

Anonymous poster hash: c61fe...43a

Skrevet

Ja, det vil jeg si at jeg er. Jeg er slank, flott kropp og har et bra utseende. Jeg har helt klart komplekser som de fleste andre, men kler meg pent i det daglige og vet at jeg ser bra ut. Får kommentarer på både kropp og utseende av folk rundt (noe som i grunn er litt ukomfortabelt). Trodde jeg skulle le meg ihjel da en fyr i starten av tyveårene prøvde å legge an på meg og nektet å tro på at jeg var en sliten, gift ttebarnsmor. Og som, når han innså at jeg fortalte sannheten, prøvde å overbevise meg om at mannen min var for gammel for meg og at jeg måtte bytte han ut for noe yngre.

Mannen min er flott og kjekk. Vi matcher hverandre bra!

Anonymous poster hash: e5eb6...904

Skrevet

Jeg er ikke særlig pen.

Men på de beste dagene når hår, sminke, klær og vekt er på plass er jeg fornøyd nok og synes jeg ser godt nok ut.

Jeg fikk masse oppmerksomhet når jeg var yngre. Nå får jeg en del, men mindre.

Mannen er kjekk. Høy, slank, mørk.

Han fikk vel også mer oppmerksomhet før.

Skrevet

Mannen er veldig pen hvis man ser godt etter! Han har nydelige øyne! Men han har et utseende for spesielt interesserte. Ikke så mange som liker menn med laaaaangt hår og fullskjegg..

Jeg synes ikke selv jeg er noe fruktfat akkurat! Men jeg ser vel ut som en standard "reklame-dame" : slank,veltrent,langt lyst hår,klassiske ansiktstrekk. Får ofte høre at jeg er veldig pen,men jeg føler meg som en dass!

Anonymous poster hash: 32319...19a

Skrevet

Ja, men går nok for å være mere søt nå siden jeg ikke er helt slank. Hadde jeg vært slank/tynn og brukt kule klær, er jeg veldig pen.

Mannen er mer ordinær. Men slank i allefall.

Anonymous poster hash: 2b2f9...338

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er mer morsom enn direkte pen, og får masse oppmerksomhet av den grunn. Som en gammel flamme sa "Man ser ikke med en gang hvor pen du er, men når man blir kjent med deg stiger du flere hakk!" Så hvis man har noen andre egenskaper, kan man altså lure folk til å tro man er penere enn det som er tilfelle...

(Mannen min er vel også mer morsom enn pen. Og han blir også lagt merke til. Men ikke for sin skjønnhet, mer for humoren.)

Skrevet

Ja, jeg vil si at jeg er pen.

Er jo ikke så happy for hvordan jeg har blitt så "bulkete" i kroppen etter disse barna. Men jeg prøver å holde vekten under 60kg. Har ganske mye utstråling får jeg høre. Jeg har alltid fått endel oppmerksomhet og jobber nå og da som modell fortsatt.

Mannen min er godt trent og ganske kjekk syns jeg.

Sammen blir vi vel sett på som ett attraktivt par.

Men det å være pen er så mangt. Jeg tror at vi er ett par med mye positiv utstråling og gode venner, noe som sikkert får oss til å fremstå som "penere/mer attraktive" enn om vi hadde vært sure og kjipe.

Jeg syns feks en god personlighet får folk til å fremstå som penere enn enn de med sure personligheter

Anonymous poster hash: 4183e...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...