Gå til innhold

Er du pen? Og mannen din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja vi er nyyyydelige og kommer til å få verdens nyyyyydeligste barn <3

 

Anonymous poster hash: 85d18...774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det ikke før jeg får sett bilder :D

 

Anonymous poster hash: b5cf1...f69

Skrevet

Tror det ikke før jeg får sett bilder :DAnonymous poster hash: b5cf1...f69

da før du leve i uvisshet :P

Og btw ho: hvem er det som definerer hvem som kategoriseres som pen/ikke pen egentlig? Merkelig tråd!

 

Anonymous poster hash: 85d18...774

Skrevet

Helt ærlig, når jeg våkner om morgenen og ser meg i speilet kunne jeg nok skremt vekk det meste som lever...

 

Hvis jeg får meg en dusj, litt sminke osv. smiler riktignok en og annen mann til meg, så det finns vel noe sjarmerende med meg. Men det meste av min skjønnhet gikk tapt i to små barn. Nå har jeg strekkmerker, er blek, matt hår, og blitt svært tynn. Jeg vurderer å legge inn silikon både i pupper og rumpe, jeg har blitt paddeflat...

 

Anonymous poster hash: 0c16d...0a8

Skrevet

Jeg er ikke veldig pen, men hvis jeg gidder kan jeg være ganske søt. Akkurat nå for tiden er jeg temmelig sliten og litt overvektig også, i tillegg til at jeg plages med lett akne rundt hakepartiet. Mmm, fruktfat! Tror likevel jeg har en slags sjarm, da, for bare den siste uken har jeg blitt flørtet med/lagt an på av to forskjellige (og klin edru) menn. Den ene av dem må vel ha vært minst fem år yngre enn meg også. Haha! 

 

Samboeren min er ikke spesielt pen, egentlig. Jeg likte faktisk ikke utseendet hans i det hele tatt da vi begynte å date, syntes han så litt streng/kriminell ut, spesielt pga av et dypt arr han har mellom øynene. Han var litt smådvask og veldig hårete på rare steder også. Det tok lang tid før vi ble et par, og da var det personligheten hans som overbeviste meg... Nå som jeg er glad i ham, synes jeg imidlertid at han er veldig pen til tider. Han har også fått veldig fin kropp, og han trener mye, så den blir stadig finere :)



Anonymous poster hash: c844a...582
Skrevet

Helt ærlig, når jeg våkner om morgenen og ser meg i speilet kunne jeg nok skremt vekk det meste som lever...

Hvis jeg får meg en dusj, litt sminke osv. smiler riktignok en og annen mann til meg, så det finns vel noe sjarmerende med meg. Men det meste av min skjønnhet gikk tapt i to små barn. Nå har jeg strekkmerker, er blek, matt hår, og blitt svært tynn. Jeg vurderer å legge inn silikon både i pupper og rumpe, jeg har blitt paddeflat...Anonymous poster hash: 0c16d...0a8

Mannen min er en pen mann, helt mørkt hår (nesten svart) og knallblå øyne. Han blir av og til sjekket opp, men han skjønner ikke at han blir det. Han er den typen som er pen og kjekk, men ikke har forstått det helt selv :P

 

Anonymous poster hash: 0c16d...0a8

Skrevet

Jeg synes selv jeg er helt gjennomsnittlig, er slank, men ikke trent, skulle gjerne hatt litt mer rumpe og pupper. Ingen strekkmerker, og puppene ser tross alt ok ut selv om de er små. Får greit med oppmerksomhet, er stort sett blid og skravlete, så jeg virker sikkert ganske tilgjengelig (sannheten er at jeg er sjenert og blir skeptisk når menn viser interesse).

Jeg er singel, men xen er av typen høy og mørk, egentlig veldig pen, men akk så dårlig selvtilitt (kanskje like greit, stakkars damer om han finner ut hvor kjekk han faktisk er). Verdens snilleste mann og pappa (så hvorfor x? Jeg trenger en med litt mer tak i, og som har litt mer selvtilitt, ble sliten av at han aldri fikk nok bekreftelse og at jeg alltid måtte fikse/passe på alt, tok til slutt knekken på alt som het kjærestefølelser, orket ikke at han tok i meg). Nå dater jeg en som er helt motsatt, bli nok ingen langvarig affære, til det er vi for ulike, men deilig med en som er litt mer laidback.



Anonymous poster hash: 76a40...7fe
Skrevet

Til hverdag er jeg helt normal. Da prøver jeg og ikke stikke meg ut. Liker ikke oppmerksomhet.

De få gangene vi går ut kan jeg gjerne kle meg opp, og da får jeg masse oppmerksomhet. Men det kan like gjerne være utstrålingen, for da har jeg tatt meg et par glass. Da eier jeg byen. ;) haha



Anonymous poster hash: 4b286...579
Skrevet

Jeg er pen. Kan ikke si mannen er pen. Men vi lager pene barn, da ;-)

 

Anonymous poster hash: 464d4...034

Skrevet

Vi er hverdagspene begge to. Jeg er overvektig så det trekker nok ned etter dagens ideal for noen. Velger å tro at det er helheten som gjør folk interesserte, og ikke utseende alene. Med å være rett i ryggen, blid og imøtekommende ser man mye vakrere ut enn om man har dårlig selvtillit og helst ser ned i gulvet.

Skrevet

Jeg er stort sett fornøyd med meg selv, og kan strekke meg til å si at jeg ikke er så aller verst ;) I allefal når jeg har fått nok søvn og litt sminke :P Får ofte oppmerksomhet, mye pga rumpa, som veldig mange menn synes er helt perfekt. Mannen er helt ordinær. Hverken mer eller mindre. Pen? Nja.. Men jeg er nå glad i han :)



Anonymous poster hash: 78738...1a6
Skrevet

Er vel ikke direkte pen, men kan være ganske søt tror jeg :P Mange dager føler jeg meg på bånn, men når jeg sminker og ordner meg føler jeg meg ikke så verst i badespeilet i alle fall, hehe. 

 

Mannen bryr seg ikke stort om hvordan han ser ut. Med en hårklipp, stusset skjegg og fine klær er han dødskjekk, men gjemmer det dessverre bort i det daglige :( 



Anonymous poster hash: 32135...558
Skrevet

Ja pen nok og ganske så fin kropp for å nærme meg 40 å født ett par barn. Flottere kropp enn flere 20 åringer. Mannen er en kjekkas med flott kropp. Nlir nok sett på utad som et velykket utseende par hva angår kroppene.

 

Anonymous poster hash: 5e644...ea0

Skrevet

Ja jeg er pen :)

 

Mannen er ikke modellpen, men personligheten er super! Elsker han ❤️

 

Anonymous poster hash: ad78b...0fd

Skrevet

Jeg er ikke pen.

Mannen er <3

Skrevet

Ja pen nok og ganske så fin kropp for å nærme meg 40 å født ett par barn. Flottere kropp enn flere 20 åringer. Mannen er en kjekkas med flott kropp. Nlir nok sett på utad som et velykket utseende par hva angår kroppene.Anonymous poster hash: 5e644...ea0

Ååååå herreguuuuud!

 

Anonymous poster hash: b5cf1...f69

Skrevet

Jeg har alltid blitt fortalt at jeg er vakker, men synes selv jeg ser ganske normal ut. Mannen min er den røffe typen med bustete hår, 7 dagers-skjegg og stor og muskuløs. Jeg synes han er finest i verden, men ofte er vakre folk vakre for den de er, ikke hvordan de ser ut ;)



Anonymous poster hash: be2f8...21c
Skrevet

Jeg er søt har jeg hørt

Mannen min er sinnssykt fin og deilig

(I mine øyne )

 

Anonymous poster hash: 70bf6...1de

Skrevet

Har alltid fått endel komplimenter for at jeg er så pen både av single og menn i forhold. Litt over gjennomsnittet pen. Men utrolig hva litt sminke kan gjøre om morgenen ikke fult så pen. Mannen er høy og mørk, veldig kjekk. Han vet ikke selv hvor kjekk han er noe som gjør han enda mer sjarmerende.

 

Anonymous poster hash: 4bcd1...fed

Skrevet

Jeg har alltid fått høre hvor pen jeg er, helt fra jeg var liten. Det har liksom blitt en viktig del av meg, det å være pen, og nå når jeg nærmer meg 40, og ikke er like pen lenger, er det faktisk litt deprimerende. Må jobbe litt med meg selv for dette (psykisk altså), og skulle gjerne unnvært mye av all denne oppmerksomheten rundt mitt utseende opp gjennom årene. 

 

Mannen min har et vanlig, fint utseende.



Anonymous poster hash: a4e5a...53a
Skrevet

Alle sier vi er et pent par, mannen er veldig pen, jeg klarer ikke helt å like mitt eget utseende, selvom ingen tror meg.

Skrevet

Mange løgnere her tror jeg :P

 

Anonymous poster hash: 85d18...774

Skrevet

Mange løgnere her tror jeg :P

 

Anonymous poster hash: 85d18...774

Ikke løgnere 😉 Mer de som ser ut som moren til honey booboo (?) og tror selv de er hot stuff. Har ei sånn venninne 😜

 

Anonymous poster hash: 4cd9e...44d

Skrevet

Jeg har slank timeglassfigur, så får oppmerksomhet for kroppen. Men har mer søtt ansikt, vil for alltid se ung ut i ansiktet. Mannen min er både pen og kjekk, så at barna våre er vakre er pga. ham ;)



Anonymous poster hash: 9dd51...f03
Skrevet

Jeg så et tv-program en gang om at vi gjerne velger en partner som er "like pen" som oss selv. Samme nivå på en måte. Tror det stemmer for de fleste jeg. Er man opptatt av utseende, kropp, mote, hvordan se bra ut osv har man jo mer til felles med en som har de samme interessene. Selv er både jeg og mannen midt på treet, helt vanlige, småslitne, småbarnsforeldre som ikke skiller seg ut i mengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...