Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. desember 2014 #76 Skrevet 3. desember 2014 Godt mulig du ikke mener noe vondt men mannen din oppfatter det anderledes. Du høres faktisk ut som en slarvete drittkjerring. Jeg omgås ikke slike folk for jeg VET at de mest sannsynlig også prater om meg når jeg ikke er der. Synes virkelig du skal lytte til hva mannen prøver å si. Han er møkklei av å bo med en torgkjerring. Anonymous poster hash: 23b0b...330 En skikkelig solstråle du....... Hva vet du om HI, og hvordan hun er som person? Snakk om trekker kjappe slutninger Jeg synes dette var en voldsom reaksjon HI! Ikke normalt i det hele tatt, særlig siden han aldri har gitt deg antydninger tidligere. Synes det hele lukter litt svidd.... Dessuten - når man er et par, så må det være lov å prate sammen om det man tenker på. Det må være lov å lufte tankene sine, uten å bli omtalt som ei slarvekjerring. Du virker ikke som du er typen til å slarve rundt til alle andre, men lufter disse tankene for mannen din. Hvis et vennepar av oss hadde virket å slite, så hadde det vært naturlig å kunne snakke om det med mannen min. Kanskje vi kunne ha vært en støtte for dem sammen? Utrolig slitsomt å måtte veie sine ord overfor den man lever sammen med. Tenker at mannen din også har sine "negative" tanker om noen. Men du eksploderer vel ikke fordi han er ærlig om det han mener? Snodig reaksjon..
Luksusdyret Skrevet 3. desember 2014 #77 Skrevet 3. desember 2014 Godt mulig du ikke mener noe vondt men mannen din oppfatter det anderledes. Du høres faktisk ut som en slarvete drittkjerring. Jeg omgås ikke slike folk for jeg VET at de mest sannsynlig også prater om meg når jeg ikke er der. Synes virkelig du skal lytte til hva mannen prøver å si. Han er møkklei av å bo med en torgkjerring. Anonymous poster hash: 23b0b...330 En skikkelig solstråle du....... Hva vet du om HI, og hvordan hun er som person? Snakk om trekker kjappe slutninger Jeg synes dette var en voldsom reaksjon HI! Ikke normalt i det hele tatt, særlig siden han aldri har gitt deg antydninger tidligere. Synes det hele lukter litt svidd.... Dessuten - når man er et par, så må det være lov å prate sammen om det man tenker på. Det må være lov å lufte tankene sine, uten å bli omtalt som ei slarvekjerring. Du virker ikke som du er typen til å slarve rundt til alle andre, men lufter disse tankene for mannen din. Hvis et vennepar av oss hadde virket å slite, så hadde det vært naturlig å kunne snakke om det med mannen min. Kanskje vi kunne ha vært en støtte for dem sammen? Utrolig slitsomt å måtte veie sine ord overfor den man lever sammen med. Tenker at mannen din også har sine "negative" tanker om noen. Men du eksploderer vel ikke fordi han er ærlig om det han mener? Snodig reaksjon.. Må bare signere dette, liker brukeren bedre og bedre jeg Så å si alltid reflekterte svar uten drittkasting. Jeg valgte min mann for å kunne føle meg avslappet og vel hjemme hos meg selv. Å ikke kunne se ham uten sminke eller veie hvert eneste ord jeg sier til ham hadde medført brudd. Han valgte meg for min personlighet blant annet. Da kan han ikke forvente at jeg forandrer meg, på samme måte som jeg ikke kan forvente at han endrer personligheten for min del. Jeg er ganske antisosial og har ingen venninner, men har til gjengjeld mange interesser, hobbyer og prioriterer tiden med mannen høyt. Han har noen gode kompiser og er annen type enn meg, likevel forventer ingen av oss at vi endrer oss. Hvis vi ønsker noen små justeringer så sier vi SAKLIG ifra om det. Slik som at jeg har dårlig selvtillit for mitt utseende, og tåler ikke fleip om at jeg er feit under svangerskap eller om andre mine skavanker - min eksmann var ekspert på å gi meg dårlig selvtillit og kommenterte "valkene" (altså, kleip i huden og forklarte at det der var fett, da jeg hadde BMI på 19 og løs hud på magen etter fødsel nr 2), at jeg ikke var sminket osv. Et slik forhold ønsket ikke jeg, og sa klart fra om at jeg ikke takler dette så godt. Han på sin side takler ikke fleip om ting han ikke får til, det får ham til å føle seg mislykket og mindre mann, så det dropper jeg. Vi sa dette til hverandre uten å kjefte, smelle eller kjøre av gårde og så true med brudd da man kom hjem.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. desember 2014 #78 Skrevet 3. desember 2014 Jeg tenker at vi ikke vet noe om hva slags "sladring" det er. Vet at da jeg hadde samboer kunne jeg feks nevne at uff synes naboen vår virker så trist for tiden, er redd hun ikke har det så bra, hva tror du? Eller feks: Virker ikke som nils og kari har det så bra, kanskje vi skal invitere dem hit en dag, eller kanskje du skulle tatt en kaffe med nils å se om han trenger noen. Altså ikke sladder i mine øyne, normal snakk og bekymring for de man har rundt seg. Klart om det er type ondsinnet og HI har mesket seg i skittne detaljer om folk skjønner jeg at mannen blir lei, men man kan likevel si fra på en saklig måte LENGE før det topper seg så ille som til mannen hennes.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #79 Skrevet 3. desember 2014 Dagens lesning! Sikkert ingen her inne som baksnakker noen! Patetiske folk.. Håper det ordner seg for deg HI Anonymous poster hash: bd2bc...945 Når jeg leser her på DiB i enkelte tråder så skapes det et inntrykk av at ingen spiser kjøtt, ingen går med pels, arvet eller nykjøpt, alle lager dyre pakkekalendere til barna, ingen baksnakker, alle har strøkent hus 24/7 og ingen spiser karbohydrater. Vedder på at 80% av dette er jug. Ja det blir liksom for dumt å skjelle ut en som sladrer litt til mannen sin, når man selv sitter og bedriver grov netthets! Anonymous poster hash: bd2bc...945
Luksusdyret Skrevet 3. desember 2014 #80 Skrevet 3. desember 2014 Dagens lesning! Sikkert ingen her inne som baksnakker noen! Patetiske folk.. Håper det ordner seg for deg HI Anonymous poster hash: bd2bc...945 Når jeg leser her på DiB i enkelte tråder så skapes det et inntrykk av at ingen spiser kjøtt, ingen går med pels, arvet eller nykjøpt, alle lager dyre pakkekalendere til barna, ingen baksnakker, alle har strøkent hus 24/7 og ingen spiser karbohydrater. Vedder på at 80% av dette er jug. Ja det blir liksom for dumt å skjelle ut en som sladrer litt til mannen sin, når man selv sitter og bedriver grov netthets! Anonymous poster hash: bd2bc...945 Bingo.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #81 Skrevet 3. desember 2014 Hvordan har det gått etterpå HI? Har han forklart seg? Anonymous poster hash: 9ae96...0fe
Hjertefru Skrevet 3. desember 2014 #82 Skrevet 3. desember 2014 Det var en helt feil måte av mannen din å reagere på! Han burde snakket ordentlig med deg, ikke skreket.. Men jeg skjønner han og, han er sikkert drittlei den sladringen din.. Om du sitter å småsnakker hele kvelden, og "forstyrrer" for eksempel tvprogrammet han vil se, så hadde jeg og blitt irritert, og du har gjort dette i 10år.. Han er en mann, han er ikke interessert i å høre om alt som skjer.. Kanskje han ikke syns at alt du sier er like hyggelig, og da er det kjipt å høre på, når du skal mare om de samme tingene om og om igjen. All ære til mannen din som ikke har fykt på dør før.. Dere må snakke sammen. Komme til en enighet. Mannen din må bli flinkere til å si ifra før det smeller, og du må gi han litt pusterom! Anonymous poster hash: 1b33c...54e Enig. Menn er menn, de greier ikke å ha så mange baller i lufta på en gang. Kanskje han er trøtt når kvelden kommer og trenger en stund i taushet foran tv'en. Sånn er mannen min i hvertfall. Men synes at mannen din burde ha sagt fra litt før og på en skikkeligere måte da. Håper dere kommer til forståelse snart.
Sint naken biltyv Skrevet 3. desember 2014 #83 Skrevet 3. desember 2014 Jeg tenker at du burde slutte å slarve! Jeg hadde også klikka på mannen om han hadde drevet å slarva sånn som degMen du klikker jo på alt og alle, og gir selvfølgelig igjen kvinnen skylden for mannens oppførsel. Slutt med det. Det er mannen som er ansvarlig for voldtekt, utroskap, sinnautbrudd, ikke kvinnen. Den personen som gjør disse tingene har ansvaret. Hvis man ikke liker temaet, kan man si ROLIG at man ikke ønsker å snakke om det, og forklare hvorfor. Hva er forresten så ille å snakke om at venneparet har det tøft, og kanskje komme på noen ideer om å hjelpe dem? Hvis han er så lei HI så får han gå fra henne da... ikke eksplodere, kjefte og smelle. Dette er ikke normal voksen oppførsel. Anonymous poster hash: adaf0...180 Herregud, begynner du(dere?) igjen? At dere gidder... *sukk* Ja jeg mener alt du skriver at jeg mener. Regner med du kan finne linker som bygger oppunder påstandene dine? Trenger ikke å linke, bare for et par dager siden mente du at kvinner kan medvirke til voldtekt. Det tror jeg de fleste husker. Anonymous poster hash: adaf0...180 "De fleste" husker at Biltyven ordla seg feil og at hun spesifikt presiserte at kvinnen ikke hadde noe av skylden. At du har lagt Biltyven for hat og velger å overse dette sier mye om deg som person. Din personlige vendetta og trakassering av Biltyven får du uansett ta i en egen tråd istedenfor å ødelegge tråden til HI med hatet ditt. Og nei, ingen fan av Biltyven, men rett skal være rett. Og her tar du skammelig feil. Du er et voksent menneske, oppfør deg som det! Jeg har ikke lagt noen for hat. Men jeg har vært en av dem som biltyven tråkket på og beskyldte for ting som mannen var ansvarlig for. Som om jeg ikke følte meg dårlig nok fra før. Jeg ville bare poengtere for henne at vi kvinner ikke alltid har skyld for det som skjer i verden - slik at HI i denne tråden ikke har noen ansvar for at mannen eksploderte og oppførte seg som en baby. Man kan bli irritert, men man har selv ansvar for kontroll over egne ord og handlinger. Det ser ut som biltyven mener at alle menns handlinger skyldes kvinners forutgående oppførsel, om den er tilsiktet eller ikke, spiller ingen rolle. Anonymous poster hash: adaf0...180 Klarer du ikke gi deg? Jeg sier du kan sende pm, ikke ødelegg HI sin tråd. Og slutt å tillegg meg meninger jeg sier ikke har. Hvor mange ganger må jeg si at jeg ikke har de meningene du tillegger meg? Har du tungt for det?Men du liker det litt? At så mange tråder ender med å handle om deg? Hvorfor svarer du ellers i dagesvis? Du MÅ ikke svare på alt, veit du. Ignorer, så dør kritikken ut av seg sjølv. Anonymous poster hash: 41061...a75 Av alt som blir skrevet om meg av kritikk svarer jeg på veldig lite av det...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #84 Skrevet 3. desember 2014 Tror det ligger mer bak hans reaksjon her, at det "toppet" seg bare... Ikke normalt å reagere så kraftig på en slik ting, og når du sier 'snille og gode" mannen min har aldri reagert slik før så er det nok noe helt annet han har stengt inni seg/irritert seg over Anonymous poster hash: c7c2c...354
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #85 Skrevet 3. desember 2014 Av alt som blir skrevet om meg av kritikk svarer jeg på veldig lite av det... I rest my case.. Anonymous poster hash: 41061...a75
Sint naken biltyv Skrevet 3. desember 2014 #86 Skrevet 3. desember 2014 Av alt som blir skrevet om meg av kritikk svarer jeg på veldig lite av det...I rest my case.. Anonymous poster hash: 41061...a75 Haha, ja gjør det👏
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #87 Skrevet 3. desember 2014 Av alt som blir skrevet om meg av kritikk svarer jeg på veldig lite av det...I rest my case.. Anonymous poster hash: 41061...a75 Haha, ja gjør det👏 😝 Anonymous poster hash: 41061...a75
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #88 Skrevet 3. desember 2014 Jeg tenker at du burde slutte å slarve! Jeg hadde også klikka på mannen om han hadde drevet å slarva sånn som degMen du klikker jo på alt og alle, og gir selvfølgelig igjen kvinnen skylden for mannens oppførsel. Slutt med det. Det er mannen som er ansvarlig for voldtekt, utroskap, sinnautbrudd, ikke kvinnen. Den personen som gjør disse tingene har ansvaret. Hvis man ikke liker temaet, kan man si ROLIG at man ikke ønsker å snakke om det, og forklare hvorfor. Hva er forresten så ille å snakke om at venneparet har det tøft, og kanskje komme på noen ideer om å hjelpe dem? Hvis han er så lei HI så får han gå fra henne da... ikke eksplodere, kjefte og smelle. Dette er ikke normal voksen oppførsel. Anonymous poster hash: adaf0...180 Herregud, begynner du(dere?) igjen? At dere gidder... *sukk* Ja jeg mener alt du skriver at jeg mener. Regner med du kan finne linker som bygger oppunder påstandene dine?Trenger ikke å linke, bare for et par dager siden mente du at kvinner kan medvirke til voldtekt. Det tror jeg de fleste husker. Anonymous poster hash: adaf0...180 "De fleste" husker at Biltyven ordla seg feil og at hun spesifikt presiserte at kvinnen ikke hadde noe av skylden. At du har lagt Biltyven for hat og velger å overse dette sier mye om deg som person. Din personlige vendetta og trakassering av Biltyven får du uansett ta i en egen tråd istedenfor å ødelegge tråden til HI med hatet ditt. Og nei, ingen fan av Biltyven, men rett skal være rett. Og her tar du skammelig feil. Du er et voksent menneske, oppfør deg som det! Jeg har ikke lagt noen for hat. Men jeg har vært en av dem som biltyven tråkket på og beskyldte for ting som mannen var ansvarlig for. Som om jeg ikke følte meg dårlig nok fra før. Jeg ville bare poengtere for henne at vi kvinner ikke alltid har skyld for det som skjer i verden - slik at HI i denne tråden ikke har noen ansvar for at mannen eksploderte og oppførte seg som en baby. Man kan bli irritert, men man har selv ansvar for kontroll over egne ord og handlinger. Det ser ut som biltyven mener at alle menns handlinger skyldes kvinners forutgående oppførsel, om den er tilsiktet eller ikke, spiller ingen rolle. Anonymous poster hash: adaf0...180 Klarer du ikke gi deg? Jeg sier du kan sende pm, ikke ødelegg HI sin tråd. Og slutt å tillegg meg meninger jeg sier ikke har. Hvor mange ganger må jeg si at jeg ikke har de meningene du tillegger meg? Har du tungt for det?Men du liker det litt? At så mange tråder ender med å handle om deg? Hvorfor svarer du ellers i dagesvis? Du MÅ ikke svare på alt, veit du. Ignorer, så dør kritikken ut av seg sjølv. Anonymous poster hash: 41061...a75 Av alt som blir skrevet om meg av kritikk svarer jeg på veldig lite av det... Herregud, gi dere nå da. Dere saboterer hi sin tråd og det er vanvittig respektløst Anonymous poster hash: efed8...4f8
MrsMilla Skrevet 3. desember 2014 #89 Skrevet 3. desember 2014 Om hvorvidt du har pratet stygt om noen litt lenge eller om han har svin på skogen er temmelig umulig å vite utifra en tekst på få linjer, så det tør jeg ikke ta stilling til. Det er forsåvidt også strengt tatt irrelevant mtp denne reaksjonen isolert sett. Det er bare ikke greit å reagere slik sånn helt ut av ingenting. Om han har et problem omkring hva/hvem du prater om, bør han si ifra om dette slik at du er klar over hans syn på dette. Dere er jo tross alt et par med lang fartstid. Høres ut som en skikkelig prat/diskusjon/oppklaring omkring situasjonen er på sin plass, der resultatet omhandler hvorfor denne overreaksjonen oppstod, hvordan man snakker til hverandre og om andre kommer på plass og hvordan dere skal takle liknende situasjoner i framtiden uten full "meltdown" er fokus. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #90 Skrevet 3. desember 2014 Når en ellers sindig mann får et sånt utbrudd er det ganske sannsynlig at han sliter veldig med noe. Umulig å vite hva for en utenforstående, men den umiddelbare teorien er at han selv sliter med deres forhold og fikk en overreaksjon når du jabber i vei om andre som muligens ikke har det så bra. Om mannen min hadde reagert sånn hadde jeg blitt såret og sint, men jeg hadde vært nødt til å gå i meg selv og forholdet vårt for å komme til bunns i dette. Da nytter det ikke å møte ham med forbannelse og surhet, men åpenhet og forståelse selv om det koster litt for stoltheten. Er forholdet ute og kjører er en god dialog det aller viktigste botemiddelet for å få ting på rett kjøl. Anonymous poster hash: c401f...beb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #91 Skrevet 3. desember 2014 Enig med mannen din jeg. Du burde slutte å sladre om vennene dine, det er ikke pent gjort. Er ikke du voksen da? Anonymous poster hash: 8a003...a22 Men dette var ikke riktig måte å si fra på! Anonymous poster hash: 35028...1a1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #92 Skrevet 3. desember 2014 Har du pratet med mannen din HI? Håper han bare hadde en dårlig dag, og reagerte på en dum måte da han ble irritert, og at alt ordner seg mellom dere. Klem til deg! Anonymous poster hash: 5ef5b...510
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #93 Skrevet 3. desember 2014 Enig med mannen din jeg. Du burde slutte å sladre om vennene dine, det er ikke pent gjort. Er ikke du voksen da? Anonymous poster hash: 8a003...a22 Men dette var ikke riktig måte å si fra på! Anonymous poster hash: 35028...1a1 Det kan vel hende han har sagt i fra tidligere. Litt vanskelig å vurdere med en side av saken, og det av en person som synes det er greit å sladdre om venner. Anonymous poster hash: ba306...582
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #94 Skrevet 3. desember 2014 Garanterer at han har et forhold til venninnen din i det andre forholdet.. eller med mannen hennes. En av de puler han i alle fall. Anonymous poster hash: 0fc3b...981
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #95 Skrevet 3. desember 2014 Garanterer at han har et forhold til venninnen din i det andre forholdet.. eller med mannen hennes. En av de puler han i alle fall. Anonymous poster hash: 0fc3b...981 LOL Hva slags menn er det du har som referansepunkt? Anonymous poster hash: ba306...582
*SommerFrisk* Skrevet 3. desember 2014 #96 Skrevet 3. desember 2014 Garanterer at han har et forhold til venninnen din i det andre forholdet.. eller med mannen hennes. En av de puler han i alle fall. Anonymous poster hash: 0fc3b...981 LOL Hva slags menn er det du har som referansepunkt? Anonymous poster hash: ba306...582 LOL! HAHA 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #97 Skrevet 4. desember 2014 Har dere fått snakket sammen HI? Anonymous poster hash: 5ef5b...510
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #98 Skrevet 4. desember 2014 Garanterer at han har et forhold til venninnen din i det andre forholdet.. eller med mannen hennes. En av de puler han i alle fall. Anonymous poster hash: 0fc3b...981 LOL Hva slags menn er det du har som referansepunkt? Anonymous poster hash: ba306...582 LOL! HAHA Bare vent dere, den som ler sist, ler best. Anonymous poster hash: 0fc3b...981
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #99 Skrevet 4. desember 2014 Jeg slarver også med mannen Kommunikasjon heter det Og gjør at vi to er sammen om alt. Skulle jeg sluttet å fortelle mine tanker hadde det blitt stille. Vi er ikke flinke å diskutere, da kan det bli høylytt siden vi er så forskjellige Begeret rant vel over.. Han synes kanskje det var gøy å høre på når han var nyforelsket, men over tid han han kanskje forandret seg litt? Vokst litt siste tiden, mentalt. Pass på, sånt kan ende et forhold Hold stilt heretter - om alt sladder. Så kan du plutselig få beskjed om å slarve igjen.. Når han får vite ting fra andre, og ikke fra deg Anonymous poster hash: 34531...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå