Gå til innhold

Mannen min eksploderte på meg i dag...! Jeg er helt... Målløs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De andre du har sladret om er kanskje vennepar, mens mannen i det siste forholdet er bestekompisen. Da kommer gjerne piggene ut.

Anonymous poster hash: 64434...b48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

High five til mannen din✌️

Skrevet

"På kveldene etter barna er i seng, sitter vi somregel og prater, eller sånn delvis prater- delvis ser tv. Jeg er den som prater mest og jeg sladrer en del om venninner, vennepar osv, det har jeg alltid gjort og han har alltid virket til og finne det underholdene. "

Les den setningen der igjen, og igjen og igjen!!

Du virker helt uspiselig uten selvinnsikt.

Skrevet

Rart ikke mannen din har sagt ifra tidligere, makan til sladring på deg da. Han har vel irritert seg over deg lenge, derfor eksploderte han når han først sa noe.

Anonymous poster hash: 205b7...ce9

Skrevet

Skjønner ham godt. Noe av det verste som finnes er slike som deg som skal sladdre og snakke nedlatende om "venner" hele tiden. Jeg hadde ikke holdt ut 10 år med slikt gnål. 

Anonymous poster hash: ba306...582
Skrevet

Jeg tenker at du burde slutte å slarve! Jeg hadde også klikka på mannen om han hadde drevet å slarva sånn som deg

Men du klikker jo på alt og alle, og gir selvfølgelig igjen kvinnen skylden for mannens oppførsel. Slutt med det. Det er mannen som er ansvarlig for voldtekt, utroskap, sinnautbrudd, ikke kvinnen. Den personen som gjør disse tingene har ansvaret. Hvis man ikke liker temaet, kan man si ROLIG at man ikke ønsker å snakke om det, og forklare hvorfor. Hva er forresten så ille å snakke om at venneparet har det tøft, og kanskje komme på noen ideer om å hjelpe dem? Hvis han er så lei HI så får han gå fra henne da... ikke eksplodere, kjefte og smelle. Dette er ikke normal voksen oppførsel.

Anonymous poster hash: adaf0...180

Skrevet

Jeg skjønner han på en måte.. Har ei sånn venninne som skal sladre og mene noe om alt. Både jeg og mannen min holder på å klikke etter en kveld med henne. At mannen hennes holder ut er et under.

Det blir veldig sånn "vet du hva hun gjorde daaa" åsså er man ikke bedre selv.

Huff huff!

Allikevel en rar reaksjon da. Kanskje han gikk i "sladre psykose"?

Anonymous poster hash: 7fa26...d60

Skrevet

Jeg liker heller ikke slarving. Blir fysisk uvel av det. Men ville gitt uttrykk for det tidligere, ikke plutselig eksplodert etter flere år.

Anonymous poster hash: deda3...98a

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år, gift i 7. Vi har tre barn sammen og vi har det i mine øyne bra. Vi har ett fint sexliv og krangler så og si aldri. Jeg er god på og ta vare på mine nærmeste, jeg tar dem aldri som en selvfølge.  På kveldene etter barna er i seng, sitter vi somregel og prater, eller sånn delvis prater- delvis ser tv. Jeg er den som prater mest og jeg sladrer en del om venninner, vennepar osv, det har jeg alltid gjort og han har alltid virket til og finne det underholdene.  I kveld begynte jeg og prate om ett vennepar av oss som vi har hatt noen år. Jeg kommenterte at jeg syns gnisten mellom dem har blitt synlig mindre og sa til mannen min at jeg lurte på om det gikk mot en slutt for dem. Sa det ikke på en stygg måte, jeg sa det bare sånn helt vanlig. Istedenfor og respondere med sine tanker om dette så EKSPLODERER han!!! Jeg har aldri, aldri sett han så sint, noengang! Han brøler til meg noe sånt som : NÅ er det faen meg NOK! Hva faaaen tror du at du er, du skal alltid ha noe og si om alle! Du dømmer folk opp og ned og sitter og gnikker deg i henda av fryd når det ser ut til og gå ille for noen!!! Du eier ikke skam! Nå er det NOK! Så tar han faen meg bilnøkkelen og kjører vekk. Noe han heller aldri har gjort! Jeg sittet tilbake helt stum, Så begynner jeg og grine. Jeg er ikke ett fælt menneske, slik han sier. Jeg bryr meg om vennene våre og jeg blir lei meg når det går ille for noen. Jeg forstår ikke hvorfor han flippet ut. Prøvde å ringe han, men han tok ikke tlf, sendte en sms om at jeg elsker han og at jeg trenger og prate. Fikk ikke svar. Han kom hjem for en time siden. Sier ikke hei eller noe, sier bare : ikke bli overrasket om VI er neste par ut!!!!  Så går han og legger seg. :(:( Jeg sitter her helt paff og tårene triller. Min gode mann som aldri har sagt noe vondt til meg. Forstår ikke hva som skjedde oppi hodet hans i dag....   Anonymous poster hash: e7ba1...124

Enten er han lei sladder, ærlug talt? Sladre om venner? Ellers så har han noe på gang med en av dem evt ser han det samme skje ned dere.

Anonymous poster hash: a21a8...7b0

Skrevet

Hvordan går det Hi?

Anonymous poster hash: 227ab...f05

Skrevet

Jeg skjønner ikke alle svarene her. Er dette sladring/slarving? Man må da kunne snakke om venner og bekjente og ting man opplever rundt seg uten at man mener vondt med det? Jeg og mannen (ja, begge deltar) snakker også om søsken, familie og venner, særlig etter vi har truffet dem nylig. Ikke nedlatende, eller ondskapsfullt, men reflekterer over nytt og gammelt og oppfatninger og ting vi snakket om med dem... Man må jo kunne lufte observasjoner med ektefellen sin vel? 😕

Anonymous poster hash: a7d15...025

Skrevet

Mannen din høres ut slik som moren min.

Hun later som at ting er fint og flott til hun plutselig eksploderer og snakker om at "dette har hun irritert seg over i lang tid".

Dette synes jeg er en svært URETTFERDIG og FEIG måte å gjøre det på, for om en hadde sagt rolig fra tidlig så slapp den andre personen(i dette tilfellet deg) å bli overrumplet og angrepet, i tillegg får en ikke mulighet til å endre situasjonen om personen ikke sier noe før det er "nok".

Anonymous poster hash: f6921...d35
Skrevet

Jeg skjønner ikke alle svarene her. Er dette sladring/slarving? Man må da kunne snakke om venner og bekjente og ting man opplever rundt seg uten at man mener vondt med det? Jeg og mannen (ja, begge deltar) snakker også om søsken, familie og venner, særlig etter vi har truffet dem nylig. Ikke nedlatende, eller ondskapsfullt, men reflekterer over nytt og gammelt og oppfatninger og ting vi snakket om med dem... Man må jo kunne lufte observasjoner med ektefellen sin vel? 😕

Anonymous poster hash: a7d15...025

HI skriver det jo selv: hun sladrer en del om venninner og vennepar... Lurt å lese innlegget ;)

Anonymous poster hash: 6d284...cc2

Skrevet

Skjønner mannen godt jeg, det er skikkelig slitsomt med folk som hele tiden skal prate om andre folk...

Skrevet

Skjønner mannen godt jeg, det er skikkelig slitsomt med folk som hele tiden skal prate om andre folk...

Og det gir deg rett til å oppføre deg som en trassig toåring? Man trenger ikke nødvendigvis å senke ned på samme nivå.

Skrevet

Det var en helt feil måte av mannen din å reagere på! Han burde snakket ordentlig med deg, ikke skreket.. Men jeg skjønner han og, han er sikkert drittlei den sladringen din.. Om du sitter å småsnakker hele kvelden, og "forstyrrer" for eksempel tvprogrammet han vil se, så hadde jeg og blitt irritert, og du har gjort dette i 10år.. Han er en mann, han er ikke interessert i å høre om alt som skjer.. Kanskje han ikke syns at alt du sier er like hyggelig, og da er det kjipt å høre på, når du skal mare om de samme tingene om og om igjen. All ære til mannen din som ikke har fykt på dør før..

Dere må snakke sammen. Komme til en enighet. Mannen din må bli flinkere til å si ifra før det smeller, og du må gi han litt pusterom!

Anonymous poster hash: 1b33c...54e
Skrevet

Jeg tror dette stikker dypere enn sladringen din. Tror dette er én av tingene som han har gått og irritert seg over en stund. Altså, jeg tror ikke han har hatt det så godt i forholdet over tid. Han har muligens prøvd å sortere tankene sine en stund. Han har sikkert lyst til at alt skal ordne seg, men klarer ikke å slutte å irritere seg over visse ting du gjør, som å sladre. Han synes du virker negativ og skadefro...ikke gode kvaliteter hos en partner. 

Dette er det jeg tror utifra reaksjonen og hva jeg leser inn i den. Det at han også truer med samlivsbrudd forteller meg at dette er noe han har gått å tenkt på en stund.

Lykke til HI, håper dere får tatt en god prat og finner en vei ut av disse tankene sammen. 

Anonymous poster hash: 1f6f6...5a6
Skrevet

Hvis mannen har brukt 10 ÅR (!!!) på å si ifra om noe som irriterer ham så kan han jaggu meg ha det så godt!

Jeg tror dette dreier som om noe annet. Hva det kan være er det ingen andre enn du som kan vite HI...

Anonymous poster hash: a8890...c1c

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år, gift i 7. Vi har tre barn sammen og vi har det i mine øyne bra. Vi har ett fint sexliv og krangler så og si aldri. Jeg er god på og ta vare på mine nærmeste, jeg tar dem aldri som en selvfølge. 

På kveldene etter barna er i seng, sitter vi somregel og prater, eller sånn delvis prater- delvis ser tv. Jeg er den som prater mest og jeg sladrer en del om venninner, vennepar osv, det har jeg alltid gjort og han har alltid virket til og finne det underholdene. 

I kveld begynte jeg og prate om ett vennepar av oss som vi har hatt noen år. Jeg kommenterte at jeg syns gnisten mellom dem har blitt synlig mindre og sa til mannen min at jeg lurte på om det gikk mot en slutt for dem. Sa det ikke på en stygg måte, jeg sa det bare sånn helt vanlig.

Istedenfor og respondere med sine tanker om dette så EKSPLODERER han!!! Jeg har aldri, aldri sett han så sint, noengang! Han brøler til meg noe sånt som : NÅ er det faen meg NOK! Hva faaaen tror du at du er, du skal alltid ha noe og si om alle! Du dømmer folk opp og ned og sitter og gnikker deg i henda av fryd når det ser ut til og gå ille for noen!!! Du eier ikke skam! Nå er det NOK!

Så tar han faen meg bilnøkkelen og kjører vekk. Noe han heller aldri har gjort!

Jeg sittet tilbake helt stum, Så begynner jeg og grine. Jeg er ikke ett fælt menneske, slik han sier. Jeg bryr meg om vennene våre og jeg blir lei meg når det går ille for noen. Jeg forstår ikke hvorfor han flippet ut. Prøvde å ringe han, men han tok ikke tlf, sendte en sms om at jeg elsker han og at jeg trenger og prate. Fikk ikke svar.

Han kom hjem for en time siden. Sier ikke hei eller noe, sier bare : ikke bli overrasket om VI er neste par ut!!!! 

Så går han og legger seg. :( :(

Jeg sitter her helt paff og tårene triller. Min gode mann som aldri har sagt noe vondt til meg. Forstår ikke hva som skjedde oppi hodet hans i dag....

Anonymous poster hash: e7ba1...124

Dette er ikke normal reaksjon. Ser at mange mener det er helt greit å oppføre seg som drittsekk fordi man er lei eller irritert, dette er jeg uenig i, men alle kan eksplodere. Det som IKKE er greit er å true med skilsmisse. Da har man kommet ned på et nivå der det ikke lenger er mulig å komme lengre ned. Man truer ikke sin kone over 10 år med skilsmisse på grunn av noe man har reagert på. Særlig når det er barn inne i bildet. Det hadde ikke overrasket meg om han hadde forhold på si - "skyldige" menn som spises av dårlig samvittighet bruker å la det gå utover kona (been there done that), men det vet man jo ikke når man ikke kjenner ham eller deg. Jeg hadde krevd en forklaring og stilt ultimatum om at man ikke truer med skilsmisse når man er gift. Hvis det hadde vært meg så hadde jeg bare bedt ham om å dra sin kos hvis han synes det er så lett å slenge ut slike trusler.

Har selv vært sammen med en mann som truet med samlivsbrudd hver gang vi kranglet, men gikk aldri. Den dagen jeg fikk nok og gikk ble han veldig overrasket, og fikk da bare til svar at det er jo det han ville i 3 år, hvorfor jubler ikke han når jeg går? Etter å ha truet meg X antall ganger om å bryte forholdet? Slike menn er feige og barnslige, rett og slett.

Skrevet

Jeg tenker at du burde slutte å slarve! Jeg hadde også klikka på mannen om han hadde drevet å slarva sånn som deg

Men du klikker jo på alt og alle, og gir selvfølgelig igjen kvinnen skylden for mannens oppførsel. Slutt med det. Det er mannen som er ansvarlig for voldtekt, utroskap, sinnautbrudd, ikke kvinnen. Den personen som gjør disse tingene har ansvaret. Hvis man ikke liker temaet, kan man si ROLIG at man ikke ønsker å snakke om det, og forklare hvorfor. Hva er forresten så ille å snakke om at venneparet har det tøft, og kanskje komme på noen ideer om å hjelpe dem? Hvis han er så lei HI så får han gå fra henne da... ikke eksplodere, kjefte og smelle. Dette er ikke normal voksen oppførsel.

Herregud, begynner du(dere?) igjen? At dere gidder... *sukk* Ja jeg mener alt du skriver at jeg mener. Regner med du kan finne linker som bygger oppunder påstandene dine?
Skrevet

Skjønner han godt jeg!

Ingen mannfolk liker sladrekjerringer, han fikk sikkert fullstendig nok stakkar.

Skrevet

Herregud, begynner du(dere?) igjen? At dere gidder... *sukk* Ja jeg mener alt du skriver at jeg mener. Regner med du kan finne linker som bygger oppunder påstandene dine?

Trenger ikke å linke, bare for et par dager siden mente du at kvinner kan medvirke til voldtekt. Det tror jeg de fleste husker.

Skrevet

Men slarver du til mannen hver eneste kveld ? Er det så mye gossip å ta av?

Skrevet

Trenger ikke å linke, bare for et par dager siden mente du at kvinner kan medvirke til voldtekt. Det tror jeg de fleste husker.

Tror du skal lese alt jeg skrev i den tråden! Er sikkert ikke hyggelig for jenter som faktisk har blitt voldtatt at du slenger rundt deg med tull om at jeg mener de selv har skyld. Og har du noe mer piss å si så send en pm. Du driter bare ut deg selv akkurat nå. Denne tråden handler ikke om meg eller om hva du syns om meg. Du ødelegger tråden til HI og det ser jeg ikke vitsen med i det hele tatt.
Skrevet

"De fleste" husker at Biltyven ordla seg feil og at hun spesifikt presiserte at kvinnen ikke hadde noe av skylden. At du har lagt Biltyven for hat og velger å overse dette sier mye om deg som person. Din personlige vendetta og trakassering av Biltyven får du uansett ta i en egen tråd istedenfor å ødelegge tråden til HI med hatet ditt.

Og nei, ingen fan av Biltyven, men rett skal være rett. Og her tar du skammelig feil. Du er et voksent menneske, oppfør deg som det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...