Gå til innhold

IKM uke 1


Fru-IT

Anbefalte innlegg

Oppdatering. 

IKM var i går - men ingen tante har vært på besøk. 

Neg. test i går. 

Kjenner jeg går litt og holder pusten i frykt for at den skal komme. 

Håper fortsatt, men er redd for at dette kun er hormoner som er i ulage :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja og er selvfølgelig tom for g tester.

Tempen er fortsatt forhøyet og eggløsningstest viser 2 klare streker, men ikke helt positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm på lørdag og har ikke begynt å spotte enda som jeg bestandig gjør ca 4 dager før mens.. Og har vært veldig øm i brystene en uke nå. Tok test i dag, negativ, men har fortsatt et lite håp at det ikke slår ut enda. Dette er 7 pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm i morgen lørdag.. er altfor spent her på hva som skjer.. spesielt siden jeg hadde blødning ca 7 dager etter EL,, så undres jo over om det var en altfor tilig TR eller noe annet :) hvert fall skal egentlig TR komme i morgen.. har ikke noen signal på det.. fremdeles mest ømme pupper om  morgenen..merkelig.. føler meg uggen noen ganger i løpet av dagen..men redd jeg innbiller meg hele greia.. i dag har jeg vært utrolig trøtt.. men det kan jo også være andre grunner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm i morgen lørdag.. er altfor spent her på hva som skjer.. spesielt siden jeg hadde blødning ca 7 dager etter EL,, så undres jo over om det var en altfor tilig TR eller noe annet :) hvert fall skal egentlig TR komme i morgen.. har ikke noen signal på det.. fremdeles mest ømme pupper om morgenen..merkelig.. føler meg uggen noen ganger i løpet av dagen..men redd jeg innbiller meg hele greia.. i dag har jeg vært utrolig trøtt.. men det kan jo også være andre grunner :P

Spennende spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 2 dager siden IKM skulle vært her. 

Ingen tante, men ingen positiv test heller :( 

Negativ CB i dag. 

Aner ikke hva jeg skal tro. 

Blir kjempe skuffet hver gang jeg ser neg. test, typ. hele dagen min er ødelagt. 

Men så etter noen timer så begynner håpet å stige siden jeg ikke har fått tanta.

Bestilt time til gyn, men får ikke time før i mars. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen TR her enda.. :) kjent små stikninger rett over lysken.. men nei må se en positiv test før jeg tørr tro noe :klo:  kan være syklus bare tuller... men håpe blir jo bare større og større.. skulle hatt den i går,så er enda mulig den dukker opp :( hvis jeg ikke tror jeg at jeg tar en test i morgen tilig :) huff... om jeg tørr.. sååå redd for negativ.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en test i morges..men den var negativ :( så skjønner lite jeg.. ømme pupper fremdeles.. hmm.. 2 dager over tiden.. så nå er vel syklusen helt på bærtur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm så kjipt :( man blir jo helt surrete når verken TR kommer og negative tester... vil jo heller ha TR enn at ikke noe skjer i så fall .. hmm.. får teste på nytt om den ikke dukker opp. Har aldri skjedd hos meg dette :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sitter med akkurat samme følelsen. 

Dette er noe helt annet enn å vente på vanlig IKM enda jeg syntes det nesten var ulidelig. 

Jeg har gått 3 dager over en gang tidligere, men ikke 5 dager. 

På en side ønsker  jeg TR for å få startet på neste PP, men på en annen side ønsker jeg den ikke for da er jo håpet ute. 

Nei blir litt sårar av dette. 

Ånå skjer det jo ikke noe i denne tråden nesten heller for uka er jo over, men hører jo ikke til en annen uke heller. 

huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser vi tenker mye likt her:)  tenkte å det samme.. har ingen gruppe å hive meg i heller.. hehe.. vi får holde hverandre med selskap :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 dager over. Ingen tegn til tanta, 2 eller 3 dager siden negativ test. 

Merkelige greier dette her.

Har gått 3 dager over før, men dette tar jo helt kaka!

Har ikke gitt opp håpet enda, men tør ikke håpe så masse heller. 

Blir helt tullerusk jeg altså. 

Enten så får tanta komme,eller så får testen være positiv. 

Hvordan går det med deg TK32 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

11 dager over. Ingen tegn til tanta, 2 eller 3 dager siden negativ test. 

Merkelige greier dette her.

Har gått 3 dager over før, men dette tar jo helt kaka!

Har ikke gitt opp håpet enda, men tør ikke håpe så masse heller. 

Blir helt tullerusk jeg altså. 

Enten så får tanta komme,eller så får testen være positiv. 

Hvordan går det med deg TK32 ?

sikker på du hadde el når du trodde da? kan jo være el er forskjøvet og da blir også ikm forskjøvet... men eneste måten å vite det på er temping.... noe jeg regner med du ikke gjør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Og jeg har hadde positive EL i 5 dager

Positive el tester gir bare indikasjon på at el er der, men ikke bevis for at egget slapp, men hva mente du med at tempen ikke har gått.ned igjen? Har du fortsatt høye temperaturer? Bruker du ff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei her er det samme greia :sur:  ingen TR og har ikke turt å teste på 5 dager..så skal teste i morgen..men er rimelig sikker på at den blir negativ for har ingen symptomer lengere :forvirret: så skjønner ingenting.. hadde bare noen dråper brunt som varte i 2 dager før helgen.. nå jeg time hos legen på onsdag så får høre hva hun sier.. sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...