Gå til innhold

IKM uke 1


Fru-IT

Anbefalte innlegg

tror hele min syklus er på jordet denne gang.. jeg tror ikke selv det var TR jeg hadde som jeg skrev tidligere.. altså bare 16 dager etter forrige.. jeg hadde litt rosa og blod i ca 3 dager..men ikke så mye som TR,og hadde heller ikke typiske murringer..så stoppet det.. og i dag kom det jammen meg litt rosa utflod igjen ..bare snakk om noen dråper.. jeg blir helt forvirret.. puppene derimot er ikke så ømme lenger :( mest øm morgen..rart? det er vel neppe graviditet på gang? testet ca 9dpo-den var negativ

Flere som får negativ test så tidlig og positiv senere så ville nok ikke slått fra meg en graviditet 😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nåharjeglystpåno3

Jeg tok nå en digital test som viste gravid 1-2 så det var jo gode nyheter men fikk positiv digitaltest i november også da fikk jeg store smerter og blødninger noen dager senere så jeg tårer ikke å slippe jubelen helt løs

Grattis! Det går nok bra denne gangen, sjelden man mister flere ganger etterhverandre vel. Jeg har troen på spiren din!! Men skjønner at du ikke helt tør slippe jubelen løs i tilfelle, altid greit å være forberedt på alle muligheter. Men det går nok bra:) Hihi så moro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

tror hele min syklus er på jordet denne gang.. jeg tror ikke selv det var TR jeg hadde som jeg skrev tidligere.. altså bare 16 dager etter forrige.. jeg hadde litt rosa og blod i ca 3 dager..men ikke så mye som TR,og hadde heller ikke typiske murringer..så stoppet det.. og i dag kom det jammen meg litt rosa utflod igjen ..bare snakk om noen dråper.. jeg blir helt forvirret.. puppene derimot er ikke så ømme lenger :( mest øm morgen..rart? det er vel neppe graviditet på gang? testet ca 9dpo-den var negativ

Flere som får negativ test så tidlig og positiv senere så ville nok ikke slått fra meg en graviditet

 

 

 

 

tror hele min syklus er på jordet denne gang.. jeg tror ikke selv det var TR jeg hadde som jeg skrev tidligere.. altså bare 16 dager etter forrige.. jeg hadde litt rosa og blod i ca 3 dager..men ikke så mye som TR,og hadde heller ikke typiske murringer..så stoppet det.. og i dag kom det jammen meg litt rosa utflod igjen ..bare snakk om noen dråper.. jeg blir helt forvirret.. puppene derimot er ikke så ømme lenger :( mest øm morgen..rart? det er vel neppe graviditet på gang? testet ca 9dpo-den var negativ

Flere som får negativ test så tidlig og positiv senere så ville nok ikke slått fra meg en graviditet

 

lov å håpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nåharjeglystpåno3

Nå har jeg testet også, og det ble en ganske tydelig strek.. Jeg pleier ha tidlig høy hcg på grunn av hyperemesisen... Vet ikke helt hva jeg skal tenke nå jeg, glede eller frykt;) Det var litt vel spontant denne prøvinga, og sikkert ikke helt gjennomtenkt, hehe.. Så nå sitter vi her litt skremte;) Men må nesten bare venne oss til tanken på tre små nå, selv om det er veldig tidlig enda. Mye kan gå galt enda.

 

Og jeg gruer meg fælt til kvalmen... Men baby er superkoselig da! Wææææ....jippi...?!?

 

Smågal, det er meg ja, beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nåharjeglystpåno3

Ååå så gøy, gratulerer!! Ja det er litt skrekkblanna fryd her også, to er ganske bedagelig, serlig når minstemann blir 5 i februar

Takk! Foreløpig er det mest skrekk her, tror ikke mannen helt hadde tenkt det gjennom hva det innebærer, men nå må vi jo tenke på alt... Tre små på under fire år, hva tenkte vi på?? Hehe... De får sikkert masse glede av hverandre da, og blir jo tette slik at det kanskje er lettere å finne på ting alle sammen. Ikke så ulike interesser -kanskje. Også litt deilig at ikke babyen må være med rundt på alt mulig, da eldste som blir fire såvidt ikke har så mange aktiviteter utenom bhg enda. Men det blir jo travelt vil jeg tro, og ikke mindre travelt når en går på fotball en på dans og tredje på alt mulig;)

 

To vil sikkert forsone seg som et hvilehjem, fir det har jo hittil vært null stress, sett bortimot de første 3-4 mnd etter yngste ble født, de var litt slitsomme.

 

For oss er den største skrekken selve svangerskapet da jeg til tider ble innlagt de forrige gangene. Blir jo mye på mannen om han igjen må bli husfar og "alene" pappa til nå to i tillegg til jobb noen mnd... "Puste puste gråte smile" men alt (nesten) går! Bare det ikke er tvillinger, eller noen som trenger mye ekstra der inne:) herregud, gravid igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine svangerskap har vert helt fine heldigvis.. Satser på en reprise av det. Vi får det nok travelt på to forskjellige måter. Men jeg misunner deg tre tette. Hadde jeg kunnet gjøre om på det hadde det blitt sånn 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nåharjeglystpåno3

Mine svangerskap har vert helt fine heldigvis.. Satser på en reprise av det. Vi får det nok travelt på to forskjellige måter. Men jeg misunner deg tre tette. Hadde jeg kunnet gjøre om på det hadde det blitt sånn

Jeg kan sikkert fortelle deg at du ikke trenger misunne meg det om halvannet år eller noe;) haha! Hvor gammel er eldste din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 

2 dager til IKM. 

På selveste nyttårsaften. 

Har spottet litt for en uke siden. 

Holder nesten pusten. 

Dette er vår 9 PP.

har tatt 2 EL som er positive, og en neg g test for 2 dager siden. 

Håper fortsatt på positivt svar .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nåharjeglystpåno3

Hei :) 

2 dager til IKM. 

På selveste nyttårsaften. 

Har spottet litt for en uke siden. 

Holder nesten pusten. 

Dette er vår 9 PP.

har tatt 2 EL som er positive, og en neg g test for 2 dager siden. 

Håper fortsatt på positivt svar .

Krysser fingrene for deg! Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nåharjeglystpåno3

Mi eldste er 11 :)

Jammen da har du masse hjelp til babyen, det blir stas vettu! Vi får nok ulik opplevelse av tre ja, men forhåpentligvis mest bra erfaringer begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

2 dager til IKM.

På selveste nyttårsaften.

Har spottet litt for en uke siden.

Holder nesten pusten.

Dette er vår 9 PP.

har tatt 2 EL som er positive, og en neg g test for 2 dager siden.

Håper fortsatt på positivt svar .

Spennende med samme IKM-dag! Håper det klaffer :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å holde meg lenger og svidde av to tester i går. På den ene dukket det opp en ultrasvak strek som jeg egentlig trodde jeg innbilte meg (dette var om morgenen) på kvelden klarte jeg ikke å vente lenger og til en ny test, og på den kom det frem en, fortsatt svak, men synlig strek som mannen og klarte å se 😊 Har brukt to nye tester i dag, og begge har synlig strek selv om de ikke er så sterke enda. Brukte billigstrimler i går, og en billigstrimmel og en A1-test fra apoteket i dag 😊😊 Jeg må kjøpe nye tester i dag for å se om strekene blir sterkere, men det kommer til å bli en alkoholfri nyttårsaften på meg 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morro at så mange får positiv :) ekstra julegave :D her blir jeg bare mer og mer utålmodig.. hatt ekstremt mye stikking i puppene i natt.. våkner faktisk av det :tongue:  merkelig..ikke hatt det sånn før.. puppene er øm på morgenen fremdeles og mindre utover dagen.. hehe... jeg undres fælt.. :roll:

Endret av TK32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

 

Brente av en test i morges (siste jeg hadde) Blendahvit :( seriøse mensmurringer i dag så tanta melder nok sin ankomst :,(

Hadde nesten klart og lure meg selv denne mnd også.

Men nå er cleareblue fertelitesklakulator kjøpt inn, så håper på bedre lykke da. 10 PP here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJOJOJ! Svak positiv test på billigstrimmel nå på ettermiddagsurin!!!!! :D

 

Tørr ikke juble selv om jeg jubler litt.... 

 

Nå må jeg skaffe en digital som kan fastslå det bestemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gravid 1-2 uker på CB digital!! :D

 

*bilde i galleri*

 

Da slipper jeg heldigvis operasjon for å sjekke om egglederne fungerer som de skal! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gravid 1-2 uker på CB digital!! :D

 

*bilde i galleri*

 

Da slipper jeg heldigvis operasjon for å sjekke om egglederne fungerer som de skal! 

Åh så moro! 

Gratulerer sååååå masse :) Heldiggrisen ;) 

har ikke gitt helt opp siden IKM ikke er før i morgen.

Flott start på det nye året da med en liten spire i magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig moro at det er så mange med positive tester og er bare dag 2 i uken vår😀 gratulerer til alle med to steker, håper resten følger etter😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hurra! Gravid 1-2 uker på CB digital!! :D

 

*bilde i galleri*

 

Da slipper jeg heldigvis operasjon for å sjekke om egglederne fungerer som de skal! 

Åh så moro! 

Gratulerer sååååå masse :) Heldiggrisen ;)

har ikke gitt helt opp siden IKM ikke er før i morgen.

Flott start på det nye året da med en liten spire i magen <3

 

Jaa <3 Jeg testet negativt for to dager siden. Så plutselig kan resultatet komme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...