Gå til innhold

IKM uke 1


Fru-IT

Anbefalte innlegg

jeg blir helt forvirret her jeg.. har ikke ikm før 3 januar.. fikk EL allerede 7 dager etter TR.. ikke bare testen,men merket på hele kroppen at det var EL :) så i går ca 8 dager dpo så kom det rosa etter sex... men det har bare fortsatt i dag også... :sjokkert:  ingen TR murringer som jeg bruker å få om det skulle være det.. men å få TR 16 dager siden sist ville jo vært helt rart?? bruker å ha rimelig regelmessig syklus... :Nikke:  så kan det være noe på gang?? :nissegutt:  tørr ikke håpe altså... siden mannen har nedsatt kvalitet.. men det kan jo gå uansett uten hjelp:) har meget ømme pupper også.. går ikke å ta på dem hehe.. bruker å få ømme pupper,men ikke sååå ømme... hmmm jeg lurer fælt hva som skjer.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nåharjeglystpåno3

jeg blir helt forvirret her jeg.. har ikke ikm før 3 januar.. fikk EL allerede 7 dager etter TR.. ikke bare testen,men merket på hele kroppen at det var EL :) så i går ca 8 dager dpo så kom det rosa etter sex... men det har bare fortsatt i dag også... :sjokkert:  ingen TR murringer som jeg bruker å få om det skulle være det.. men å få TR 16 dager siden sist ville jo vært helt rart?? bruker å ha rimelig regelmessig syklus... :Nikke:  så kan det være noe på gang?? :nissegutt:  tørr ikke håpe altså... siden mannen har nedsatt kvalitet.. men det kan jo gå uansett uten hjelp:) har meget ømme pupper også.. går ikke å ta på dem hehe.. bruker å få ømme pupper,men ikke sååå ømme... hmmm jeg lurer fælt hva som skjer.. :roll:

Oi, spennende, det høres jo lovende ut da! Virker som noe utover det vanlige skjer i kroppen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg blir helt forvirret her jeg.. har ikke ikm før 3 januar.. fikk EL allerede 7 dager etter TR.. ikke bare testen,men merket på hele kroppen at det var EL :) så i går ca 8 dager dpo så kom det rosa etter sex... men det har bare fortsatt i dag også... :sjokkert:  ingen TR murringer som jeg bruker å få om det skulle være det.. men å få TR 16 dager siden sist ville jo vært helt rart?? bruker å ha rimelig regelmessig syklus... :Nikke:  så kan det være noe på gang?? :nissegutt:  tørr ikke håpe altså... siden mannen har nedsatt kvalitet.. men det kan jo gå uansett uten hjelp:) har meget ømme pupper også.. går ikke å ta på dem hehe.. bruker å få ømme pupper,men ikke sååå ømme... hmmm jeg lurer fælt hva som skjer.. :roll:

Oi, spennende, det høres jo lovende ut da! Virker som noe utover det vanlige skjer i kroppen din!

 

ja jeg undres veldig selv.. :) har blitt litt mer rød farge i løpet av dagen.. det liker jeg ikke :( men tror ikke dette er TR.. så håååååper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM på nyttårsaften. Kunne noen ført meg opp der? :)

Jeg har nå på mandag, men skal ta en ClearBlue i morgen, så jeg får en indikasjon om det er vits å dra på fest i morgen eller ikke:P hehe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM på mandag, så skal ta første ClearBlue i morgen.. håper på det beste, men tror vel det verste.. vi har ikke brukt prevensjon siden i mars, så nå begynner det å ta litt tid synes vi. Skal for øvrig til gynekologen i januar, med eller uten spire:) Håper så klart på det første:) Ønsker dere alle her i samme uke: LYKKE TIL:) Jeg har bursdag 6.januar, og sønnen min 12, så hadde vært moro i denne perioden, sånn at ikke alle bursdager er pakket rundt januaren:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nåharjeglystpåno3

IKM på mandag, så skal ta første ClearBlue i morgen.. håper på det beste, men tror vel det verste.. vi har ikke brukt prevensjon siden i mars, så nå begynner det å ta litt tid synes vi. Skal for øvrig til gynekologen i januar, med eller uten spire:) Håper så klart på det første:) Ønsker dere alle her i samme uke: LYKKE TIL:) Jeg har bursdag 6.januar, og sønnen min 12, så hadde vært moro i denne perioden, sånn at ikke alle bursdager er pakket rundt januaren:P hehe

Spent på testen din, krysser fingrene for deg! Har dere brukt noen el testing? Greit å spre bursdager litt ut ja;)

 

Jeg er 9 dpo i dag tror jeg, kommet ut av tellinga nå i juleferiemodus hvor alle dager er like..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i går, 9dpo.. Negativ. Og har ingen symptomer nå. Hadde litt murring/mensenvondt 7-8 dpo. Og hadde litt brun utflod 8 dpo. Aldri hatt det før, så hadde vært moro om det var en festeblødning. Har bestilt meg nye testet fra billigtest.no så venter med ny test til de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i går, 9dpo.. Negativ. Og har ingen symptomer nå. Hadde litt murring/mensenvondt 7-8 dpo. Og hadde litt brun utflod 8 dpo. Aldri hatt det før, så hadde vært moro om det var en festeblødning. Har bestilt meg nye testet fra billigtest.no så venter med ny test til de kommer.

Hvis det var festeblødning du hadde så trenger vel kroppen noen flere dager på å få opp hcg nivået så testen kan bli positiv. Håp enda:) Jeg skal teste nyttårsaften tenker jeg, dagen før ikm.

 

Anonymous poster hash: ea495...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nåharjeglystpåno3

Jeg har lyst til å teste jeg og, men har ingen tester.. I dag fikk jeg mensmurringer, det pleier ikke komme før dagen før ikm tidligst tror jeg... Men de kom før de to gangene jeg var gravid... For husker jeg trodde mensen kom tidlig og at løpet var kjørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kommer inn litt på slutten. IKM 30.12 eller 31.12. Varierer mellom 28 og 29 dagers syklus. Testet med billig-test i dag og den var negativ :( og jeg som har hatt så mye mensmurring og stikking. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja når man har vert gravid før så kjenner man somregel igjen følelsen 😊 ikm er ikke enda tanken, det er enda mye håp 😊 det er nemlig vår måned denne gangen 🎉🎊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nåharjeglystpåno3

Nå blir det leeeenge til nyttårskvelden merker jeg... Murrer skikkelig i magen! Vil teste nå!! Spørs om jeg ryker på å kjøpe en test på mandag... leser i andre tråder om folk som tester positivt flere dager før ikm. Men jeg vil liksom være flink å vente. Hjeeelp;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg måtte jo teste , haha fikk en godt synlig strek så da ble jeg optimistisk. Men har jo sett her inne at andre har fått streker men som ikke har vert gravide så jeg tror jeg kjøper en digital test i morgen heller å venter noen dager. Siden streken var så synlig som den var så trenger jeg sikkert ikke å vente så veeldig mange dager med digital test 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i morges, synes jeg ser en veldig svak strek. Tørr ikke å stole på den enda, redd for det bare er en skyggestrek .satser på å teste på nytt tirsdag (om jeg greier å vente så lenge😜)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nåharjeglystpåno3

Så gøy med dere som har fått streker! Håper virkelig det betyr små spirer på dere:)

 

Selv er jeg plutselig blitt helt ambivalent til hele greia. Her kom spysyken i hus i dag, og jeg hater å være kvalm og spy!! Og jeg har hatt hyperemesis i begge mine tidligere svangerskap, så i dag har jeg vel håpet at jeg ikke er blitt gravid!! Tanken på å ha det slik i månedsvis igjen frister ikke nå, selv om det er prisen jeg vet jeg må betale for å få en baby, og at det er verdt det! Men usikker på om jeg takler det igjen. Når kvalmen var på trygg avstand så tenkte jeg det skulle gå greit, men nå... Uff!

 

Har vel kommet fram til at hvis det klaffet nå, var det "meningen" vi skulle ha tre, og da må jeg (vi) bare psyke oss opp til et jævlig svangerskap til. For det er virkelig grusomt, husker jo det nå når kvalmen herjer. Utrolig hva man glemmer og fortrenger!! Men klaffet det ikke, så prøver vi ikke mer tror jeg. Når kvalmen er glemt igjen, så er jeg vel klar igjen men;)

 

Går faktisk og er redd jeg er blitt gravid nå, og må fortsette å spy, og det er jo ikke det en skal tenke når en prøver. Jeg tester så fort vi kommer oss på butikk og får kjøpt test. Vet ikke hva jeg skal håpe på nå lenger da men..

 

Sorry, dagens utblåsning fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles som en eeevighet til jeg kan teste! Har IKM på fredag eller lørdag ( tror EL var en dag senere enn normalt). Ved forrige svangerskap fikk jeg positiv test 10 dpo, så håper jeg kan få noe vettugt svar fra billigstrimlene før nyttårsaften 😜 Anyways; Grattis til de av dere som har testet positivt allerede 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det er litt skummelt når virkligheten inntar, har også kjent på det noen ganger 😊 vi prøver heller ikke mer hvis det ikke klaffer denne mnd. Ikm 1 januar så da tar jeg en digital test 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nåharjeglystpåno3

Har bedt mannen kjøpe med test i dag, så får vi se når jeg bruker den.. 11 dpo i dag, for tidlig å ikke bruke morgenurin? Kjenner jeg har lyst til å teste nå, selv om et negativt svar i dag ikke gir noe endelig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok nå en digital test som viste gravid 1-2 så det var jo gode nyheter 😊 men fikk positiv digitaltest i november også da fikk jeg store smerter og blødninger noen dager senere så jeg tårer ikke å slippe jubelen helt løs 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 - 9 DPO i dag. Har de siste tre-fire dagene vært så innmari innmari kald. Fryser som en gal, og sitter i ull fra topp til tå under pledd med varmeflaske.

Veldig rart, er ikke syk, men bruker veldig mye energi på å fryse - så er ganske trøtt.

Noen som har følt noe lignende?

Kan det være et tegn på at det kan være noe på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror hele min syklus er på jordet denne gang.. jeg tror ikke selv det var TR jeg hadde som jeg skrev tidligere.. altså bare 16 dager etter forrige.. jeg hadde litt rosa og blod i ca 3 dager..men ikke så mye som TR,og hadde heller ikke typiske murringer..så stoppet det.. og i dag kom det jammen meg litt rosa utflod igjen ..bare snakk om noen dråper.. jeg blir helt forvirret.. puppene derimot er ikke så ømme lenger :( mest øm om morgen..rart? det er vel neppe graviditet på gang? testet ca 9dpo-den var negativ

Endret av TK32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer positiv test nikolinee, skal se det går bra denne gang😃

Jeg tok ny test cb denne gang, men har masse mensmurringer så er noe redd for tr melder sin ankomst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...