Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det veldig uvisst.. Tempen viste først at el var torsdag, men etter 3 dager sank den og er ikke kommet opp, så nå vet jeg ikke helt hva som skjer. Kan være ikm både uke 52 og 1 :P Hehe.. Krysser fingrene for at egget er sluppet og at det bare er tempen som ikke er blitt målt til riktig tid.. :-/ hopper fortsatt til køys nesten daglig da, for å ikke bomme.. :P

Lykke til alle sammen 😃

Annonse

Her mistenker jeg at EL er rett rundt hjørnet og mannen er ikke ventet hjem fra jobb før lørdag... Kan da dessverre se ut som at dette blir en passiv prøveperiode for oss 😒

Ånei!! håper det er et skikkelig tregt egg som ikke somler seg til å løsne før lørdag ❤️

Høres rart ut med tempen Evaly. Jeg temper for første gang denne pp, tempen steg i går og litt mer i dag så håper den holder seg oppe😃

Håper det klaffer for deg Fru-IT og at kroppen greier å vente til lørdag med el, må være frustrerende med en mann som jobber borte når man er prøver😔

snodige greier,jeg fikk el 5 dager før forventet.. el slim i går. skjønte det var noe når jeg ble så giret :P

lagt innaksjer både mandag og i går og i morgen håper vi.. så kanskje det klaffer..men så er det jo det med mannen da :( men kan ikke miste håpet uansett :cool:  men merkelig med el så lenge før .. bare 8 dager siden TR..

Har ikke fått utslag på EL-testene foreløpig, og de bruker jeg å få klare positive streker på, så krysser fingrene for at vi skal rekke det akkurat! Noe dritt med at han er borte så mye, men sånn er det... Tror lillemor skal få låne IPaden på lørdagsmorran når mannen kommer hjem. Da går hun i fullstendig koma (det er veldig sjelden at hun får låne så fullstendig oppslukt når hun først får lov), så kan vi snike oss ut av stua i noen minutter å få jobben gjort 😜😜

Gjest nåharjeglystpåno3

Hei,

Slenger meg inn her jeg og da, med IKM 1 januar. El var i går kjente jeg, og det ble lagt inn aksjer i går kveld. Så er mannen borte igjen til lille juleaften, så det må holde. Dette er pp1, litt spontant og ikke helt godt planlagt mtp bhg plass osv, men pytt sann... 

mandag 29/12: Evaly pp3

tirsdag 30/12: FrkQ 5pp

onsdag 31/12: ~Lena~

torsdag 01/01: Nikolinee, Lehadin 4pp etter MA, nåharjeglystpåno3

fredag 02/01 Fru-IT pp3,

lørdag 03/01 romantique1984, TK32

søndag 04/01 

Annonse

Gjest nåharjeglystpåno3

Etter å ha puttet i meg en god del sushi kom jeg til å tenke på mat man ikke skal spise som gravid.. Tar dere hensyn til dette etter el? Nå i jula blir det ekstra mye av dette hvertfall hos oss fenelår, røkelaks, brie og andre oster...

Ja, jeg tar hensyn til dette, siden det er i begynnelse at embryo/foster er mest sensitivt. Men for meg er ikke det noe stort offer. Greier fint holde meg unna sånt siden jeg ikke spiser mye sånt uansett. Også har jeg vært så heldig de foregående gangene at jeg ble gravid på første forsøk så da ble det heller ikke lange perioden å ta hensyn til før testen var positiv. Kan skjønne at det blir vanskeligere om man har prøvd en stund, kan jo ikke legge livet helt på vent heller sånn i tilfelle. 

Fram til man tester positivt, så er det vel ikke så mye kontakt embryo har med det som mor spiser uansett, jeg kan ikke det der godt nok jeg. Når blodomløpet er delt, slik at alt mor spiser kommer over til morkaka og embryo/foster, det er jo da man må være forsiktig, og det er kanskje ikke før etter man evt har testet positivt?

Herlighet så fort man glemmer, leste jo alt om det her de forrige gangene. :) 

Da har jeg testet positivt på EL-testen i dag. Både i tre tiden i ettermiddag og i kveld, så her får gubben en ekstra hyggelig velkomst når han kommer hjem i morgen tidlig Skulle aller helst vært igang allerede, men føler nå at denne PP ikke blir helt forgjeves likevel

Gjest prøver1984

Da har jeg testet positivt på EL-testen i dag. Både i tre tiden i ettermiddag og i kveld, så her får gubben en ekstra hyggelig velkomst når han kommer hjem i morgen tidlig Skulle aller helst vært igang allerede, men føler nå at denne PP ikke blir helt forgjeves likevel

Kos deg ;)

Noen som vet når el er i forhold til el smertene? Er det da egget slipper, eller gjøres det klart til el? Vi har hatt sex kun en gang samme kveld som jeg kjente el smerte, og siden mannen er borte nå så ble det de aksjene vi fikk denne gangen. Kan det holde?

Anonymous poster hash: ea495...0af

Hehe jeg er på pp 3 og de to andre gangene har teste lysten tatt over rundt 8 dpo. Litt tidlig men jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger.. Du da ? Jeg mistet litt motet i dag da det kom en del brunlig utflod, det kan da ikke være et godt tegn 😊 mye mulig jeg har hatt det før men man legger jo så godt merke til alt når man prøver å bli gravid føler jeg 😊

Hehe jeg er på pp 3 og de to andre gangene har teste lysten tatt over rundt 8 dpo. Litt tidlig men jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger.. Du da ? Jeg mistet litt motet i dag da det kom en del brunlig utflod, det kan da ikke være et godt tegn mye mulig jeg har hatt det før men man legger jo så godt merke til alt når man prøver å bli gravid føler jeg

Jeg har testet positivt nesten en uke før ikm de to forrige gangene jeg var gravid, men har tenkt å prøve å holde ut litt lenger egentlig, får se. Greier vel ikke det.. Det du beskriver kan jo være festeblødning? Litt tidlig kanskje men. Jeg har ikke hatt det selv de forrige gangene. Spennende...

Anonymous poster hash: ea495...0af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...