Gå til innhold

Kveldskos til julekalender på tv *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adhd mamma legger kun ut for å provosere, og dere biter på som vanlig.

Anonymous poster hash: 10ae9...488
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er overhysteriske i svarene sine her. Jeg vil påstå jeg er over middels opptatt av kosthold, spesielt for barna mine. Det er også en stor del av jobben min. Fra det til å påstå at HI er en dårlig mor fordi hun har gitt barna sine dessert på en mandag, av noen begrunnet med at hun hadde jo boller for 9 DAGER SIDEN??!! HI, du kan ikke diskutere med slike folk. Man må da gå ut fra at hun vet best selv, og dersom hun ikke hadde gjort det, så er det helt feil måte å forsøke å få henne til å endre kosthold på, med pekefingeren og overhysteri!   Anonymous poster hash: 70f78...0f4

Vi har jo alle sett hva hun skriver, og er hun for real, noe jeg antar og håper hun ikke er så er hun ikke direkte definisjonen på en god mamma. Men vi er vel enige om at hun er et troll? Med eller uten ADHD...

Anonymous poster hash: 4a78e...b8b

Skrevet

Folk er overhysteriske i svarene sine her. Jeg vil påstå jeg er over middels opptatt av kosthold, spesielt for barna mine. Det er også en stor del av jobben min. Fra det til å påstå at HI er en dårlig mor fordi hun har gitt barna sine dessert på en mandag, av noen begrunnet med at hun hadde jo boller for 9 DAGER SIDEN??!! HI, du kan ikke diskutere med slike folk. Man må da gå ut fra at hun vet best selv, og dersom hun ikke hadde gjort det, så er det helt feil måte å forsøke å få henne til å endre kosthold på, med pekefingeren og overhysteri! Anonymous poster hash: 70f78...0f4

Vi har jo alle sett hva hun skriver, og er hun for real, noe jeg antar og håper hun ikke er så er hun ikke direkte definisjonen på en god mamma. Men vi er vel enige om at hun er et troll? Med eller uten ADHD...

Men det er du, som får deg til å skrive slikt om folk du ikke kjenner??

Skrevet

Jeg undrer meg veldig over hva det er med dere mammaer som blir så innmari provosert over hva andre serverer til egne barn innen hjemmets fire vegger. Hva i alle dager er det som gjør dere så opprørte? Det er veldig fascinerende å være vitne til.

Hadde forstått det om det hadde vært snakk om omsorgssvikt men dessert på en mandag?

Skrevet

Det er visst mange her som ikke ser forskjellen på "kosthold" og "kos"! Om jeg f.eks. velger å gi barna mina kakao og boller etter en kald tur i akebakken en tirsdagskveld, er det ikke dermed sagt at kostholdet vårt er usunt! ...vi spiser ikke boller og drikker kakao HVER tirsdag!  "Før i tiden" spiste folk stort sett dessert hver dag, og det var mye mindre fedmeproblemer enn vi har i dag. Mangel på aktivitet er den største trusselen for dagens barn og unge. Jeg tror ikke noen, hverken barn eller voksne,  har vondt av å kose seg med noe godt å spise en gang iblant. ...være seg ukedag eller helg...

Anonymous poster hash: 3f6fc...b10
Skrevet

Folk er overhysteriske i svarene sine her. Jeg vil påstå jeg er over middels opptatt av kosthold, spesielt for barna mine. Det er også en stor del av jobben min. Fra det til å påstå at HI er en dårlig mor fordi hun har gitt barna sine dessert på en mandag, av noen begrunnet med at hun hadde jo boller for 9 DAGER SIDEN??!! HI, du kan ikke diskutere med slike folk. Man må da gå ut fra at hun vet best selv, og dersom hun ikke hadde gjort det, så er det helt feil måte å forsøke å få henne til å endre kosthold på, med pekefingeren og overhysteri! Anonymous poster hash: 70f78...0f4

Jeg kunne ikke i min villeste fantasi få meg til å si noe slikt til noen - og spesielt ikke til noen jeg ikke kjenner.

Hvordan tenker du at det på noen måte er ok å snakke slikt til/om andre?

Skrevet

Jeg kunne ikke i min villeste fantasi få meg til å si noe slikt til noen - og spesielt ikke til noen jeg ikke kjenner.

Jeg blir rett og slett flau på denne personens vegne, vedkommende må jo mangle noe vesentlig.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er kraftig moderert grunnet personhets.

Vær så snill å hold dere til temaet og vi hverandre respekt, ellers vil tråden bli slettet.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Jeg blir rett og slett flau på denne personens vegne, vedkommende må jo mangle noe vesentlig.
Jeg håper at vedkommende er mer sympatisk i virkeligheten men velger å spy edder og galle på anonymforum for å få utløp for noe hun ikke kan få utløp for i det virkelige liv. Mennesker som dette er det kanskje like greit å ignorere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...