mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Fylte sandkaker med bringebærkrem 💕
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Så godt ut, men for meg hører sånne søtsaker ikke mandager til Anonymous poster hash: 33178...0ea
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Nam 😊 Anonymous poster hash: 71823...17e
Nodisc Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Nom! Det ser utrolig godt ut Her frister det mest med fruktsalat, men dunket i vaniljesaus - så jeg venter til 2åringen har lagt seg
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 😊 Anonymous poster hash: 4a070...5b4
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Jeg vet du er ute etter å provosere etter boller til frokosttråden din. Men det virker som om dere har et veldig usunt kosthold så kanskje du bør se litt på det. Husker diskusjon i flere tråder. Anonymous poster hash: c8cbe...bf9
Nodisc Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Jeg vet du er ute etter å provosere etter boller til frokosttråden din. Men det virker som om dere har et veldig usunt kosthold så kanskje du bør se litt på det. Husker diskusjon i flere tråder. Anonymous poster hash: c8cbe...bf9 Pass på nå, ellers blir du stemplet som stalker! Kan ikke gå å hugse tidligere diskusjoner
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Spiser du alltid så usunt? Er du en av de som skal spise kaker og søtt hver dag i desember? Stakkars unger... Anonymous poster hash: 71245...8a0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Jeg vet du er ute etter å provosere etter boller til frokosttråden din. Men det virker som om dere har et veldig usunt kosthold så kanskje du bør se litt på det. Husker diskusjon i flere tråder. Anonymous poster hash: c8cbe...bf9 Pass på nå, ellers blir du stemplet som stalker! Kan ikke gå å hugse tidligere diskusjoner Haha- stalker jeg også da for desverre har jeg noe klisterhjerne når det gjelder unødvendig informasjon;-) Helt enig i at kostholdet virker dårlig, og kan ikke skjønne at dette gjør godt for adhdgutten. ( er vel greit kalle han det siden hun tross alt presenterer seg som ADHD mamma;-)) Når det er sagt tror jeg hun kun er ute etter å provosere!! Anonymous poster hash: 8dce2...303
Nodisc Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Jeg vet du er ute etter å provosere etter boller til frokosttråden din. Men det virker som om dere har et veldig usunt kosthold så kanskje du bør se litt på det. Husker diskusjon i flere tråder. Anonymous poster hash: c8cbe...bf9 Pass på nå, ellers blir du stemplet som stalker! Kan ikke gå å hugse tidligere diskusjoner Haha- stalker jeg også da for desverre har jeg noe klisterhjerne når det gjelder unødvendig informasjon;-) Helt enig i at kostholdet virker dårlig, og kan ikke skjønne at dette gjør godt for adhdgutten. ( er vel greit kalle han det siden hun tross alt presenterer seg som ADHD mamma;-)) Når det er sagt tror jeg hun kun er ute etter å provosere!! Anonymous poster hash: 8dce2...303 Du er den verste stalkeren av dem alle!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2014 Spiser du alltid så usunt? Er du en av de som skal spise kaker og søtt hver dag i desember? Stakkars unger... Anonymous poster hash: 71245...8a0 Selvsagt ikke
Line-mamma til to herlige Skrevet 1. desember 2014 #12 Skrevet 1. desember 2014 Jeg dævver av de damene her inne!! Haha, skjerp dere da. Det er desember, det er lov å kose seg. Forskjell på å fise å drite vet dere! Så heltherlig ut :-) håper dere kosa dere :-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #13 Skrevet 1. desember 2014 Heldig du er som fikk med ungene å se julekalenderen…her ble jeg sittende alene. Det var nemlig driiiiiiit kjedelig med de nissene. Må kanskje ha noe godt her også så jeg slipper sitte alene:) Anonymous poster hash: 0ffa5...f9b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #14 Skrevet 1. desember 2014 Haha! Alt folk skal henge seg opp i. Jeg åt et kakestykke for 14 dager siden, må vel stå over sjokoladen jeg hadde tenkt å spise i kveld. Anonymous poster hash: ea022...372
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #16 Skrevet 1. desember 2014 Du burde virkelig ikke hatt barn. Anonymous poster hash: 3592e...109
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #17 Skrevet 1. desember 2014 Du burde virkelig ikke hatt barn. Anonymous poster hash: 3592e...109 Hva sa du?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #18 Skrevet 1. desember 2014 Du burde virkelig ikke hatt barn. Anonymous poster hash: 3592e...109 Hahahaha hva feiler det deg? Nei mødre som lager til litt kveldskos for barna sine burde aldri hatt barn...?! Stakkars dine barn sier jeg bare. Anonymous poster hash: d3098...9bc
Gjest Julia1984 Skrevet 1. desember 2014 #19 Skrevet 1. desember 2014 Her kom naboen, ei dame på 70 år, over med 3 bokser med julebakst😃. Det var kos det!!
MammantilNurket Skrevet 1. desember 2014 #21 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hoho ... Utrolig hvor lite som skal til for å erte opp noen surmagede anonyme: boller til frokost, nye vinterjakker eller sandkaker med krem - tantene går i taket som vårkåte champagnekorker på 17.mai. Nå skal jo korken smettes elegant av og høres ut som et jomfrusukk (?), men dere skjønner tegninga, sant? Bare ta det med ro, ADHD-mamma, nå skal vi få dem til gå ut av sitt gode skinn her, for det er kun én ting som får DiB-mafiaen til å se rødere enn ... *trommevirvel* ... VIN!!! Jeg har nemlig drukket rødvinsgløgg i aften, og det på en ganske så ordinær mandag. Nomnomnom Endret 1. desember 2014 av MammantilNurket
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #22 Skrevet 1. desember 2014 Hoho ... Utrolig hvor lite som skal til for å erte opp noen surmagede anonyme: boller til frokost, nye vinterjakker eller sandkaker med krem - tantene går i taket som vårkåte champagnekorker på 17.mai. Nå skal jo korken smettes elegant av og høres ut som et jomfrusukk (?), men dere skjønner tegninga, sant? Bare ta det med ro, ADHD-mamma, nå skal vi få dem til gå ut av sitt gode skinn her, for det er kun én ting som får DiB-mafiaen til å se rødere enn ... *trommevirvel* ... VIN!!! Jeg har nemlig drukket rødvinsgløgg i aften, og det på en ganske så ordinær mandag. Nomnomnom Herlig herlig 💜rene dødssynden
*Miss Marple* Skrevet 1. desember 2014 #23 Skrevet 1. desember 2014 Så trist det må være å være så sneversynt, bitter og lite glad som de som tror de har hele vettet. Ikke rart det er mange som sliter med stive skuldre og dårlig søvn - det må jo ta på å gå rundt og gremmes over andre folk på den måten. Så koselig det må være å kose seg med julekaker og advent-barne-tv 🎄 her har vi hverken julekaker eller interesse for barne-tv enda. Men vi kommer sterkere tilbake.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #24 Skrevet 1. desember 2014 Selfølgelig er det ikke noe i veien med å kose seg litt ekstra innimellom, men når det blir flere ganger i uken blir det litt for mye. Hvor mye veier du egentlig adhd mamma? Helt ærlig? Slapp av tanter, jeg har tatt meg et glass selv jeg Anonymous poster hash: 66866...5ab
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #25 Skrevet 1. desember 2014 Selfølgelig er det ikke noe i veien med å kose seg litt ekstra innimellom, men når det blir flere ganger i uken blir det litt for mye. Hvor mye veier du egentlig adhd mamma? Helt ærlig? Slapp av tanter, jeg har tatt meg et glass selv jeg Anonymous poster hash: 66866...5ab 321 kilo og på vei oppover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå