Gå til innhold

Kveldskos til julekalender på tv *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fylte sandkaker med bringebærkrem 💕

post-858459-61106_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt ut, men for meg hører sånne søtsaker ikke mandager til :)

Anonymous poster hash: 33178...0ea

Skrevet

Nam 😊

Anonymous poster hash: 71823...17e

Skrevet

Nom! Det ser utrolig godt ut :) Her frister det mest med fruktsalat, men dunket i vaniljesaus - så jeg venter til 2åringen har lagt seg :P

Skrevet

😊

Anonymous poster hash: 4a070...5b4

Skrevet

Jeg vet du er ute etter å provosere etter boller til frokosttråden din.

Men det virker som om dere har et veldig usunt kosthold så kanskje du bør se litt på det. Husker diskusjon i flere tråder.

Anonymous poster hash: c8cbe...bf9

Skrevet

Men det virker som om dere har et veldig usunt kosthold så kanskje du bør se litt på det. Husker diskusjon i flere tråder.

Pass på nå, ellers blir du stemplet som stalker! Kan ikke gå å hugse tidligere diskusjoner ;)

Skrevet

Spiser du alltid så usunt?

Er du en av de som skal spise kaker og søtt hver dag i desember? Stakkars unger...

Anonymous poster hash: 71245...8a0

Skrevet

Pass på nå, ellers blir du stemplet som stalker! Kan ikke gå å hugse tidligere diskusjoner ;)

Haha- stalker jeg også da for desverre har jeg noe klisterhjerne når det gjelder unødvendig informasjon;-)

Helt enig i at kostholdet virker dårlig, og kan ikke skjønne at dette gjør godt for adhdgutten. ( er vel greit kalle han det siden hun tross alt presenterer seg som ADHD mamma;-))

Når det er sagt tror jeg hun kun er ute etter å provosere!!

Anonymous poster hash: 8dce2...303

Skrevet

Haha- stalker jeg også da for desverre har jeg noe klisterhjerne når det gjelder unødvendig informasjon;-)

Helt enig i at kostholdet virker dårlig, og kan ikke skjønne at dette gjør godt for adhdgutten. ( er vel greit kalle han det siden hun tross alt presenterer seg som ADHD mamma;-))

Når det er sagt tror jeg hun kun er ute etter å provosere!!

Anonymous poster hash: 8dce2...303

Du er den verste stalkeren av dem alle! ;)

Skrevet

Spiser du alltid så usunt?

Er du en av de som skal spise kaker og søtt hver dag i desember? Stakkars unger...

Anonymous poster hash: 71245...8a0

Selvsagt ikke

Skrevet

Jeg dævver av de damene her inne!! Haha, skjerp dere da. Det er desember, det er lov å kose seg. Forskjell på å fise å drite vet dere!

Så heltherlig ut :-) håper dere kosa dere :-)

Skrevet

Heldig du er som fikk med ungene å se julekalenderen…her ble jeg sittende alene. Det var nemlig driiiiiiit kjedelig med de nissene. Må kanskje ha noe godt her også så jeg slipper sitte alene:)

Anonymous poster hash: 0ffa5...f9b
Skrevet

Haha! Alt folk skal henge seg opp i. Jeg åt et kakestykke for 14 dager siden, må vel stå over sjokoladen jeg hadde tenkt å spise i kveld.

Anonymous poster hash: ea022...372
Skrevet

Du burde virkelig ikke hatt barn.

Anonymous poster hash: 3592e...109

Skrevet

Hva sa du?

Skrevet

Hahahaha hva feiler det deg?

Nei mødre som lager til litt kveldskos for barna sine burde aldri hatt barn...?!

Stakkars dine barn sier jeg bare.

Anonymous poster hash: d3098...9bc

Gjest Julia1984
Skrevet

Her kom naboen, ei dame på 70 år, over med 3 bokser med julebakst😃. Det var kos det!!

Skrevet (endret)

Hoho ... Utrolig hvor lite som skal til for å erte opp noen surmagede anonyme: boller til frokost, nye vinterjakker eller sandkaker med krem - tantene går i taket som vårkåte champagnekorker på 17.mai. Nå skal jo korken smettes elegant av og høres ut som et jomfrusukk (?), men dere skjønner tegninga, sant? ;)

Bare ta det med ro, ADHD-mamma, nå skal vi få dem til gå ut av sitt gode skinn her, for det er kun én ting som får DiB-mafiaen til å se rødere enn ... *trommevirvel* ... VIN!!! :D

Jeg har nemlig drukket rødvinsgløgg i aften, og det på en ganske så ordinær mandag. Nomnomnom :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Hoho ... Utrolig hvor lite som skal til for å erte opp noen surmagede anonyme: boller til frokost, nye vinterjakker eller sandkaker med krem - tantene går i taket som vårkåte champagnekorker på 17.mai. Nå skal jo korken smettes elegant av og høres ut som et jomfrusukk (?), men dere skjønner tegninga, sant? ;)

Bare ta det med ro, ADHD-mamma, nå skal vi få dem til gå ut av sitt gode skinn her, for det er kun én ting som får DiB-mafiaen til å se rødere enn ... *trommevirvel* ... VIN!!! :D

Jeg har nemlig drukket rødvinsgløgg i aften, og det på en ganske så ordinær mandag. Nomnomnom :)

Herlig herlig 💜rene dødssynden

Skrevet

Så trist det må være å være så sneversynt, bitter og lite glad som de som tror de har hele vettet. Ikke rart det er mange som sliter med stive skuldre og dårlig søvn - det må jo ta på å gå rundt og gremmes over andre folk på den måten.

Så koselig det må være å kose seg med julekaker og advent-barne-tv 🎄 her har vi hverken julekaker eller interesse for barne-tv enda.

Men vi kommer sterkere tilbake.

Skrevet

Selfølgelig er det ikke noe i veien med å kose seg litt ekstra innimellom, men når det blir flere ganger i uken blir det litt for mye. Hvor mye veier du egentlig adhd mamma? Helt ærlig? ;) Slapp av tanter, jeg har tatt meg et glass selv jeg :)

Anonymous poster hash: 66866...5ab
Skrevet

Selfølgelig er det ikke noe i veien med å kose seg litt ekstra innimellom, men når det blir flere ganger i uken blir det litt for mye. Hvor mye veier du egentlig adhd mamma? Helt ærlig? ;) Slapp av tanter, jeg har tatt meg et glass selv jeg :)

Anonymous poster hash: 66866...5ab

321 kilo og på vei oppover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...