Gå til innhold

Kveldskos til julekalender på tv *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fant jeg den tråden om bollene, og det var den 22. november. Altså 9 dager siden. Hvor lenge mener dere man må spise 100% sunt etter en utskeielse da?

Anonymous poster hash: cc1b7...b88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du er ganske stor

Anonymous poster hash: 66866...5ab
Skrevet

Selfølgelig er det ikke noe i veien med å kose seg litt ekstra innimellom, men når det blir flere ganger i uken blir det litt for mye. Hvor mye veier du egentlig adhd mamma? Helt ærlig? ;) Slapp av tanter, jeg har tatt meg et glass selv jeg :)

Det er mandag, så til nå er det bare en gang denne uka ;)

Anonymous poster hash: 8f3d7...c2a

Skrevet

Hvis bollene var for 9 dager siden har det jo vært helg i mellom? Adhd slo vel på tromma både fredag, lørdag og søndag tenker jeg meg. Boller og kaker er jo hverdagskost.

Skrevet

Nå kan dere ikke spise usunt før i 2015

Skrevet

Hvis bollene var for 9 dager siden har det jo vært helg i mellom? Adhd slo vel på tromma både fredag, lørdag og søndag tenker jeg meg. Boller og kaker er jo hverdagskost.

Først burde jeg ikke vært mor, og nå er jeg smellfeit😊 løvlig

Skrevet

Jeg mener bare at det er ikke rart nordmenn bare blir feitere og feitere. Det er faktisk ikke nødvendig å "kose" seg flere ganger i uken. Det hadde kanskje gått ann å spise bringebær med vaniljekesam? Er ikke det kos nok det? Man må jo ha med både kake og krem.. 

Gjest marmeladen
Skrevet

Fylte sandkaker med bringebærkrem

Så kjempegode ut! nam!

Ble litt inspirert av ei annen drittkjerring som slang med leppa her på tråden. Så i morgen blir det boller og kakao til julekalenderen. Takk for inspirasjon! <3

Skrevet

Fylte sandkaker med bringebærkrem

Så kjempegode ut! nam!

Ble litt inspirert av ei annen drittkjerring som slang med leppa her på tråden. Så i morgen blir det boller og kakao til julekalenderen. Takk for inspirasjon! <3

Åh, det høres godt ut! :) Det skal jeg jammen lage på onsdag ;)

Skrevet

Jaja ... se litt positivt på det: du er enda ikke stemplet som forumets alkis :)

Skrevet

Jaja ... se litt positivt på det: du er enda ikke stemplet som forumets alkis :)

Frøken feit og frøken drukkenbolt ... Me and you baby

Skrevet

Så absolutt :)
Skrevet

Så absolutt :)

"Gafler i seg boller og skyller det ned med cava,mens ungene flyr rundt høye på sukker"

Skrevet

Synes du virkelig det er så rart at folk reagerer litt på at du serverer boller til FROKOST, kake på en mandag osv? Mener du skrev noe om at ungene spiste godteri en morgen i helga....

For mange er ikke kake, boller og godis noe man forer barn med til frokost eller i hverdagen. Synes det er litt rart at du synes det er såååå merkelig at du får noen negative reaksjoner på det. 

Anonymous poster hash: 51cb3...363
Skrevet

Synes du virkelig det er så rart at folk reagerer litt på at du serverer boller til FROKOST, kake på en mandag osv? Mener du skrev noe om at ungene spiste godteri en morgen i helga....

For mange er ikke kake, boller og godis noe man forer barn med til frokost eller i hverdagen. Synes det er litt rart at du synes det er såååå merkelig at du får noen negative reaksjoner på det.

Jeg vil si jeg synes det er noe snodig å kommentere at jeg ikke burde hatt barn på en tråd om juledessert ja!

Skrevet

Det er vel ingen som har sagt det? 

Skrevet

Det er vel ingen som har sagt det?

Joda😊

Skrevet

Neida. Uansett skjønner jo alle at sånne kommentarer er å ta litt vel hardt i. Men å kommentere kostholdet deres når du legger det fram som du gjør burde du tåle!

Skrevet

Neida. Uansett skjønner jo alle at sånne kommentarer er å ta litt vel hardt i. Men å kommentere kostholdet deres når du legger det fram som du gjør burde du tåle!

Enig. Når man skriver på et forum må man tåle tilbakemeldinger, både positive og negative. Alle som skriver her inne får ofte både svar som er negative OG positive, eller som er enige eller uenige med HI. De fleste tar dette greit og tar også de som er uenige til seg. Jeg opplever at du legger ut ting, slik som boller til frokost og blir sur om noen ikke synes det er en god start på dagen for barna dine.

Skrevet

Det så godt ut :D

Ingen som vil se julekalenderen her..

Skrevet

Enig. Når man skriver på et forum må man tåle tilbakemeldinger, både positive og negative. Alle som skriver her inne får ofte både svar som er negative OG positive, eller som er enige eller uenige med HI. De fleste tar dette greit og tar også de som er uenige til seg. Jeg opplever at du legger ut ting, slik som boller til frokost og blir sur om noen ikke synes det er en god start på dagen for barna dine.

Tåler konstruktiv kritikk helt fint, men du har rett, drittslenging og mobbing gjør meg sur, og vet du hva, nett forum eller ikke, det skal ingen måtte tåle!!!

Skrevet

Jeg er mest interessert i oppskrift. Deler du?

Skrevet

Tror alle som slenger med leppa her, egentlig er sjalu. De skulle vel ønske at de hadde diska opp med noe slikt :) barn blir ikke ødelagt av noe godt en gang i blant. Du kjenner jo barna dine best, tviler på at du ville gjort dem "høye på sukker" på en mandag.

Skrevet

Det er en myte at barn med ADHD blir verre av sukker.

Og dere som er så gira på kesam, hva er det for no egentlig? Er det det samme som..kvarg? :P

Skrevet

Fy faen! Kjerringer as 😖

Bra jobba, adhd-mamma. Livet skal nytes og vi slenger beina på bordet. Det så veldig digg ut 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...