Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #76 Skrevet 22. november 2014      Er poenget her at han har lært å svømme eller at dere spise boller til frokost?!? Anonymous poster hash: 10579...9dd Vi feiret småen med boller og brusthats itÅ det vil du ha applaus eller kjeft for?!? Har ikke du venner eller familie du kan dele slike historier med?! Mååååå du utlevere alt du å dine barn gjør på nettet til vilt fremmede?! ( jada kan glatt la vær og lese innlegg, men blir fascinert av hva som får folk til og utlevere seg slik på nett, prøver og forstå hva som er ønsket bak) Anonymous poster hash: 10579...9dd Så trist det må være å vær deg! Syns jeg ser deg med snurpemunn og kritikk i blikket. Anonymous poster hash: 770c4...7ae Haha nei:) Helt greit for meg at HI serverte boller og brus til frokost:) Jeg sliter bare med og forstå innlegget, poenget! Anonymous poster hash: 10579...9dd Poenget var kanskje å dele en koselig historie. Må alt på dette forumet være død og fordervelse, ender og galle, sorg og fortvilelse hele tiden? Er det ikke fint med små lyspunkt innimellom. Er du av typen som henger på forumet kun for å fråtse i andre mennesker ulykke, siden du ikke ser poenget med å poste et hyggelig hverdagsøyeblikk? Ehhh?!? Vist hun ville det skulle være en koselig historie så holdt det vel og si at småen har lært å svømme?!? Boller og brus til frokost inviterer vel til uenighet?!? Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med og dele det på et forum!!?   Anonymous poster hash: 10579...9dd
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #77 Skrevet 22. november 2014       Er poenget her at han har lært å svømme eller at dere spise boller til frokost?!? Anonymous poster hash: 10579...9dd Vi feiret småen med boller og brusthats itÅ det vil du ha applaus eller kjeft for?!? Har ikke du venner eller familie du kan dele slike historier med?! Mååååå du utlevere alt du å dine barn gjør på nettet til vilt fremmede?! ( jada kan glatt la vær og lese innlegg, men blir fascinert av hva som får folk til og utlevere seg slik på nett, prøver og forstå hva som er ønsket bak) Anonymous poster hash: 10579...9dd Så trist det må være å vær deg! Syns jeg ser deg med snurpemunn og kritikk i blikket. Anonymous poster hash: 770c4...7ae Haha nei:) Helt greit for meg at HI serverte boller og brus til frokost:) Jeg sliter bare med og forstå innlegget, poenget! Anonymous poster hash: 10579...9dd Poenget var kanskje å dele en koselig historie. Må alt på dette forumet være død og fordervelse, ender og galle, sorg og fortvilelse hele tiden? Er det ikke fint med små lyspunkt innimellom. Er du av typen som henger på forumet kun for å fråtse i andre mennesker ulykke, siden du ikke ser poenget med å poste et hyggelig hverdagsøyeblikk?Ehhh?!? Vist hun ville det skulle være en koselig historie så holdt det vel og si at småen har lært å svømme?!? Boller og brus til frokost inviterer vel til uenighet?!? Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med og dele det på et forum!!?   Anonymous poster hash: 10579...9dd Så spm om "er mannen utro " "jeg har ikke mer enn 200kr på kontoen" eller "hva skal vi ha til middag i dag?" Deeet er innafor , men ikke dette???  Anonymous poster hash: 41c79...ccf
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #78 Skrevet 22. november 2014 Er poenget her at han har lært å svømme eller at dere spise boller til frokost?!? Anonymous poster hash: 10579...9dd Vi feiret småen med boller og brusthats itÅ det vil du ha applaus eller kjeft for?!? Har ikke du venner eller familie du kan dele slike historier med?! Mååååå du utlevere alt du å dine barn gjør på nettet til vilt fremmede?! ( jada kan glatt la vær og lese innlegg, men blir fascinert av hva som får folk til og utlevere seg slik på nett, prøver og forstå hva som er ønsket bak) Anonymous poster hash: 10579...9dd Så trist det må være å vær deg! Syns jeg ser deg med snurpemunn og kritikk i blikket. Anonymous poster hash: 770c4...7ae Haha nei:) Helt greit for meg at HI serverte boller og brus til frokost:) Jeg sliter bare med og forstå innlegget, poenget! Anonymous poster hash: 10579...9dd Poenget var kanskje å dele en koselig historie. Må alt på dette forumet være død og fordervelse, ender og galle, sorg og fortvilelse hele tiden? Er det ikke fint med små lyspunkt innimellom. Er du av typen som henger på forumet kun for å fråtse i andre mennesker ulykke, siden du ikke ser poenget med å poste et hyggelig hverdagsøyeblikk? Ehhh?!? Vist hun ville det skulle være en koselig historie så holdt det vel og si at småen har lært å svømme?!? Boller og brus til frokost inviterer vel til uenighet?!? Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med og dele det på et forum!!? Anonymous poster hash: 10579...9dd  Så spm om "er mannen utro " "jeg har ikke mer enn 200kr på kontoen" eller "hva skal vi ha til middag i dag?" Deeet er innafor , men ikke dette???Anonymous poster hash: 41c79...ccf [/  Det er jo spørsmål da er du ute etter svar;)) Men ja jeg reagere på folk med nick som skriver ganske detaljert fra sitt og ikke minst barnas sine live på et forum!  Anonymous poster hash: 10579...9dd
valnøtta Skrevet 22. november 2014 #79 Skrevet 22. november 2014 Er helt fantastisk at en tråd om boller og brus til frokost, kan engasjere så mye at tråden blir 4 sider lang
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #80 Skrevet 22. november 2014 Høres koselig ut! Her kan vi ikke gjøre slik, ungene her i huset får ingen god start hvis de starter dagen med den typen mat (ikke vi voksne heller), her trengs det sunn og næringsrik frokost som pilar for en god dag. Heldig dere som kan spise hva dere vil  Anonymous poster hash: 1e0f0...a17
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #81 Skrevet 22. november 2014 Er helt fantastisk at en tråd om boller og brus til frokost, kan engasjere så mye at tråden blir 4 sider lang Er vel på grunn av nicket   Anonymous poster hash: 41c79...ccf
*Miss Marple* Skrevet 22. november 2014 #82 Skrevet 22. november 2014       Er poenget her at han har lært å svømme eller at dere spise boller til frokost?!? Anonymous poster hash: 10579...9dd Vi feiret småen med boller og brusthats itÅ det vil du ha applaus eller kjeft for?!? Har ikke du venner eller familie du kan dele slike historier med?! Mååååå du utlevere alt du å dine barn gjør på nettet til vilt fremmede?! ( jada kan glatt la vær og lese innlegg, men blir fascinert av hva som får folk til og utlevere seg slik på nett, prøver og forstå hva som er ønsket bak) Anonymous poster hash: 10579...9dd Så trist det må være å vær deg! Syns jeg ser deg med snurpemunn og kritikk i blikket. Anonymous poster hash: 770c4...7ae Haha nei:) Helt greit for meg at HI serverte boller og brus til frokost:) Jeg sliter bare med og forstå innlegget, poenget! Anonymous poster hash: 10579...9dd Poenget var kanskje å dele en koselig historie. Må alt på dette forumet være død og fordervelse, ender og galle, sorg og fortvilelse hele tiden? Er det ikke fint med små lyspunkt innimellom. Er du av typen som henger på forumet kun for å fråtse i andre mennesker ulykke, siden du ikke ser poenget med å poste et hyggelig hverdagsøyeblikk?Ehhh?!? Vist hun ville det skulle være en koselig historie så holdt det vel og si at småen har lært å svømme?!? Boller og brus til frokost inviterer vel til uenighet?!? Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med og dele det på et forum!!?   Anonymous poster hash: 10579...9dd Forventer du at alle innlegg skal interessere deg?
Mandala Skrevet 22. november 2014 #83 Skrevet 22. november 2014  Høres rart ut Ã¥ ha ADHD pÃ¥ skolen men ikke hjemme.  Jeg vet ikke noe om disse medisinene, men bør han ikke bruke de fast? Siden du ikke bruker de hjemme i helger og ferier, kun pÃ¥ skolen?  Har kun erfaring fra astma og de medisinene er langtidsvirkende og man skal ikke stoppe selv pÃ¥ gode dager.  Anonymous poster hash: 21c82...9db Det er bare ren løgn at et barn med ADHD kun trenger medisiner pÃ¥ skolen! Da har han ikke ADHD men adferdsvansker. De kommer ofte grunnet at det er noe feil i omsorgssituasjonen i hjemmet.  Anonymous poster hash: 2c00f...429   Og du ser ikke at logikken brister totalt, kun pÃ¥ de tre setningene du skriver her?  Det er derimot stor sannsynlighet for at skolen ikke klarer Ã¥ tilrettelegge ordentlig, og at barnet derfor trenger medisiner der. Hjemme klarer de tydeligvis Ã¥ ha et bra miljø for barnet.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå